Opublikowano 1 grudnia 20168 l Jezu kogo obchodzi grafika czy to, że to chodziło w 900p? Idźcie z tym syfem gdzieś, chciałem poczytać o systemie czy gra się jakoś rozwija fabularnie to nie DF to najistotniejsze info.
Opublikowano 1 grudnia 20168 l jestem na chapterze 5 i fabuły na razie za dużo nie było ale bawię się przednio. Miałem za to kilka fajnych starć w tym jeden epicki Edytowane 1 grudnia 20168 l przez blantman
Opublikowano 1 grudnia 20168 l Czy jest później jakaś ogólna lista huntów ze starych outpostów, czy muszę zwyczajnie pamiętać o takich, których nie mogłem wziąć, bo mój poziom lub hunt rank był za niski?
Opublikowano 1 grudnia 20168 l Możesz przejrzeć zrobione hunty w archiwum, pokazuje Ci przy okazji skąd je wziąłeś. Ale nie ma listy nieukończonych zleceń, trzeba pamiętać albo zapisywać takie rzeczy w notatniku (takim irl, żeby zaraz ktoś nie pytał gdzie w grze jest notatnik)
Opublikowano 1 grudnia 20168 l Możesz przejrzeć zrobione hunty w archiwum, pokazuje Ci przy okazji skąd je wziąłeś. Ale nie ma listy nieukończonych zleceń, trzeba pamiętać albo zapisywać takie rzeczy w notatniku (takim irl, żeby zaraz ktoś nie pytał gdzie w grze jest notatnik) OLD SCHOOL
Opublikowano 1 grudnia 20168 l Jedno wynika z drugiego. Acz przydałaby się lista z dostępnymi huntami, ewentualnie jakiś turbozleceniodawca, który ma wszystkie w jednym miejscu. Ja wspomagam się notatnikiem, no ale nie wiem
Opublikowano 1 grudnia 20168 l szczególnie że fast travel jest tragicznie długi w tej grze. To poziom skyrima z xboxa 360. Myślałem że do tych czasów juz nie wrócimy. Wczoraj w ciągu 3 h robienia questów minimum 25 minut na ekranie ładowania spędziłem Edytowane 1 grudnia 20168 l przez blantman
Opublikowano 1 grudnia 20168 l Ja tam rzadko używam, ale loadingi mogłyby być krótsze. Generalnie gdzie się da to jeżdżę/latam/popylam na rubinowej kurze
Opublikowano 1 grudnia 20168 l no ale jak mam questa na jednym końcu i potem muszę go oddać kolesiowi 3 mile dalej to mi się nie chce jechać juz loading nawet minutowy jest lepszy
Opublikowano 1 grudnia 20168 l Jezu kogo obchodzi grafika czy to, że to chodziło w 900p? Idźcie z tym syfem gdzieś, chciałem poczytać o systemie czy gra się jakoś rozwija fabularnie to nie DF to najistotniejsze info. Mnie obchodzi, kogoś jeszcze może obchodzi. Filmik dotyczy gry, więc jest tam gdzie jego miejsce. Na pewno nikomu tutaj nie zaszkodzi. W 150-stronicowym wątku z pewnością też znajdziesz wiele informacji, których tak bardzo pragniesz, więc niech cię dupa tak nie boli, ok?
Opublikowano 1 grudnia 20168 l kiedys smialem sie porownujac tematy pclaba z naszym forum ze u nas o fabule, muzyce, gejpleju a tam ciagle o klatkach, configu, ambient cocklution itp - jak widac dlugo sie nie nacieszylem
Opublikowano 1 grudnia 20168 l Ściągnąłem sobie demko z japońskiego sklepiku. Opinia będzie z punktu widzenia jrpgowego laika. Nie grałem w gry z tego gatunku w ogóle, a tym bardziej w serię FF. Odrzucał mnie ten cały japoński klimat. Aczkolwiek postanowiłem dać szansę XV bo w jakiś sposób mnie zaciekawiła. A więc nic nie zrozumiałem przez japońskie podpisy, ale tutorial poszedł dosyć sprawnie. Spodobały mi się te mechaniki, które zaprezentowała mi gra. No i ten nasz pomocnik reagujący na nasze działania za pomocą tęczy czy twarzy jakiegoś kurczakopodobnego stwora. No a potem zaczął się Chapter 1. Myślałem, że to będzie dosyć nudny początek, ale jak zaczęło lecieć 'Stand by me', które znacznie umilało wędrówkę to ło panie. To był moment kiedy coś zaskoczyło po raz pierwszy. Świat na pierwszy rzut oka wygląda bardzo obiecująco. W ogóle podoba mi się to połączenie teraźniejszości ze światem fantasy. Z jednej strony są samochody, a z drugiej potwory do ubicia. Sam system walki jest dosyć prosty, ot mashowanie przycisku, ale bardzo spodobały mi się to co postać robi podczas walki daną bronią. Za pomocą włóczni, która jest szybka postać wyskakuje w górę i robi przyłożenie w potwora co wygląda bardzo widowiskowo. To był drugi moment jak coś zaskoczyło. Powalczyłem trochę, pobawiłem się możliwościami, a potem....pobiegliśmy paczką na wzgórze aby rozbić namiot. WUT Nie wiem czemu, ale podobają mi się takie bezcelowe pierdoły jak cykanie zdjęć, które potem można obejrzeć przy posiłku. Jeszcze demka nie skończyłem, zaskoczyłem się jego długością. Na razie wracam do pewnej blondi pani. Aha, graficznie jest moim zdaniem bardzo dobrze. Owszem gra wygląda na ciut zblurowaną, niewyraźną(aczkolwiek bez przesady), ale kurde, to niebo, chmury, wygląd postaci, szczegóły, cutscenki czy krajobrazy wyglądają bardzo ładnie. Tak jak czytałem to dla fanów gatunku to jeden z najgorszych Finali, ale coś czuję, że dla mnie to jest gra, z którą zacznę swoją przygodę z gatunkiem jrpg. Jak po demku będę chciał więcej to blantman pamiętaj o mnie przy sprzedaży swojej kopii. A jak pełniak mi się spodoba to będzie trzeba się zabrać za Lost Odyssey.
Opublikowano 1 grudnia 20168 l W takim tempie to w ciągu najbliższych lat pół "zielonej" Polski zwiedzi :v
Opublikowano 1 grudnia 20168 l kolejki trzeba będzie robić bo planuje dobrą cebule przed świętami Bansai ty chory ..... widzę że wymaksowałeś skille wszystkich kompanów już (taki mały stalking na psn w pracy) powiedz mi jaki jest maksymalny level skilli cooking, photo etc I survival jak farmić ten skill? Bo resztę wiem ale survival jakoś wolno leci.
Opublikowano 1 grudnia 20168 l 10 to max, wszystko mozna latwo wbic bez farmy zadnej po prostu grajac i robiac poboczne questy [blee], zaraz jeszcze rybactwo zmaksuje.
Opublikowano 1 grudnia 20168 l tylko 10 to spoko photo mam już na 6 i fishing na 5 tylko z cooking i survival niżej
Opublikowano 1 grudnia 20168 l dobra gra, slaby final - ci ktorzy nie mieli z seria nic wspolnego albo odrzucaly ich projekty przeciwnikow typu domki z nogami pewnie beda ta czescia zachwyceni bo jednak troche ducha ff zostalo w tej czesci (spektakularnosc walk, epickosc, zakrecone projekty otoczenia itp), a jest to zupelnie inne niz typowe systemy walk i rozmach rodem z zachodnich action rpg choc bawie sie dobrze ja im jednak nie wybacze tego jak postapili z magia, summonami, jak po macoszemu potraktowali fabule, system walki tez jest do mnie tylko "ujdzie" na tle tych z poprzednich odslon
Opublikowano 1 grudnia 20168 l ooo to by byl super wynik, slaby wynik tej czesci przy tym ile w ten projekt wpakowali czasu i hajsu moglby stawiac pod znakiem zapytania szesnastke, a tak licze ze za rok na e3 zapowiedza, oby tylko znowu poszli bardziej w fantasy (a jak maja kryzys tworczy na kreowanie nowych swiatow to niech znowu daja finala w ivalice)
Opublikowano 1 grudnia 20168 l 5 baniek poszlo na premiere ponoc I dzieki Bogu. Za 2 lata na tym silniku pewnie zrobia kolejna czesc juz z bogatsza zawartoscia. Edytowane 1 grudnia 20168 l przez aphromo
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.