Skocz do zawartości

Battlefield: Bad Company


Rutran

Rekomendowane odpowiedzi

świetny montage, troche chaotyczny ale fajnie się ogląda, fajna akcja jak dwóch snajperów za tobą latało i potraktowałeś ich c4 :)

 

 

no chaotyczny bo wyszlo mi ok 15 minut i trzebabylo to jakos pokroic czesc akcji jest dlatego przyspieszona lub w ogole ucieta itp

 

clan tagi da sie ustawic przynajmniej jest w opcjach...

 

co do samych akcji to dalbym wiecej i to nie juz z samych fragow tylko ciekawych zachowan czy destrukcji (np biegniesz i wszystko dookola sie rozpiernicza a widac same odlamki i dym)czy zachowania sie pojazdow itp np zabicie helikopterem bez strzelania czy spadajac z niego i rzucajac granaty:), wjezdzajac czolgiem w sciane za ktora stoi koles, raz ubilbym z c4 5 snajperow kampili w 1 miejscu ale podbiegl koles rzucajac im apteczki i mnie wychaczyl:)raz strzelilem specem z flary w 3 snajperow i przyszli moi kolesie po nich a ja mialem z tego beke ale tego do filmiku nie wrzuce bo by trwalo 5 minut... ta gra fajnie wyglada poprostu ogladajac cale pole bitwy lub sobie jadac jakims wechiclem(polecam wrzucic sobie jakas nastrojowa muze)

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 845
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

spoko sie w to gra, jedyny co mnie na razie najbardziej irytuje to mozliwość dokonywania zniszczeń. Super, że są (nie ma nic b. w(pipi)iającego w BF2142 jak jadąc czołgiem utknę na jakimś krzaczorze :( ), szkoda, że wybiórcze i nie mozna wszystkiego zdewastować kompletnie, zawsze jakieś elem. konstrukcji zostają. Fajnie by było, gdyby na koniec meczu jedyne co pozostało to zgliszcza ;)

Odnośnik do komentarza

wczoraj jeszcze troche pogralem i zupelnie mi ta gra nie podpasila, caly czas laguje, nawet jak gralem na laczu 6mb przy wylaczonym kompie, jak ktos biegnie 50m od ciebie to prawie niemozliwe jest uwalenie typa, do tego beznadziejne znaczniki nad przeciwnikami przez co nie ma elementu zakocznia gdy typ zza wikla wypada. Respy z(pipi)ane na maxa, do tego kolizje pojazdow to wogole kpina, jade Jepkiem lekko tracilem i nagle sie odbilem jakies 20m w bok. Ogolnie jakos tu nie czuje tego filingu co w poprzedniej czesci. :(

Odnośnik do komentarza

.:marioo:. w tej grze liczy się precyzja i jeśli celujesz w głowe to oponent kładzie się po chwili opisywane to było wiele razy.

 

Goldi lagi występują z powodu obciążenia serwerów, spowodowane jest to sporym zainteresowaniem demem 4 pozycja w rankingu najczęściej granych gier na Xbox Live. Grając w dzień nie uświadczyłem lagów. Najczęściej serwery siadają w momencie gdy Północna Ameryka zaczyna grać czyli wieczorem i w nocy naszego czasu.

Przez lagi występują przekłamania i dlatego mogą zaistnieć dziwne akcje opisywane wyżej.

Znacznik to świetny paten, to coś w stylu automatycznej komunikacji wewnątrz teamu, dzięki czemu widzimy położenie wrogiej np. kampującej jednostki, bardzo przydatna rzecz.

Respawny działają według mnie ok albo respawn w bazie albo w składzie (większe ryzyko).

Poprzednia część miała swoje czasy świetności, które bezpowrotnie przemineły teraz tylko liczy się Bad Company.

Odnośnik do komentarza

Demko zacząłem katować w weekend i z każdą chwilą wrażenia są coraz lepsze. O ile na początku dość trudno było mi się przyzwyczaić do tego całego wojennego chaosu - ogromne mapy, latające naokoło mnie dziesiątki rakiet i tony wszelkiego rodzaju sprzętu latającego, pływającego oraz lądowego - tak teraz coraz lepiej odnajduję się w tej nowej rzeczywistości. Przeskok z ciasnych, zamkniętych lokacji z CoD'a i Vegasa na otwarte tereny w moim przypadku nie był zatem bezbolesny, ale ta odmiana dość szybko przypadła mi do gustu. To, co najbardziej podoba mi się w Bad Company, to ogrom możliwości - tylko od nas zależy, czy zaatakujemy frontalnie czołgiem, burząc dziesiątki budynków, w których chowają się oponenci, czy też przykucniemy na pagórku gdzieś z dala od całego zamieszania i poświęcimy się precyzyjnemu eliminowaniu wrogich jednostek. Kolejnym plusem gry są świetnie zbalansowane klasy - każda ma swoje wady i zalety, jednak żadna z nich nie jest bezużyteczna i dodana na siłę. Żałuję jednak, że nie umożliwiono nam wyboru dodatkowych gadżetów przed walką, które są na stałe przypisane do określonych klas; brakuje mi również montowania dodatków do giwer - wzorem Call of Duty 4 chciałbym mieć pełną swobodę w kreowaniu swojej własnej klasy, a nie ograniczać się jedynie do tego, co przygotowali twórcy. Na szczęście ten niedobór gra nadrabia świetnym, lekkim i chwilami jajcarskim klimatem oraz interakcją z otoczeniem. Ta ostatnia niestety nie wypada tak okazale, jak na pierwszych trailerach - destrukcja jest całkowicie oskryptowana i po pewnym czasie przestaje robić wrażenie, mimo wszystko świetnie spełnia swoją główną rolę: umożliwia szybkie i łatwe wykurzenie kamperów kryjących się w zabudowaniach. Najbardziej zaskoczył mnie tryb dla pojedynczego gracza - spodziewałem się nudnej i monotonnej kampanii, a tymczasem otrzymałem całkiem ciekawą historię z przezabawnymi bohaterami, przy której na pewno spędzę sporo czasu. Sama atmosfera podczas kampanii jest genialna - podoba mi się, że DICE postanowiło odejść od schematu przedstawiania wojny w śmiertelnie poważnej konwencji i perypetie tytułowej kompanii zaserwowali nam w groteskowej i lekko przerysowanej formie. Wizualnie gra nie zachwyca, ale i nie rozczarowuje - biorąc pod uwagę spore tereny działań i tak jest bardzo dobra. Cholernie spodobała mi się za to muzyka - przyjemna dla ucha i podkreślająca zabawny klimat gry. Podsumowując - szykuje nam się porządna strzelanina, która może poważnie zagrozić pozycji Call of Duty 4. Osobiście nie mogę się już doczekać premiery pełnej wersji ;)

Edytowane przez van_guard
Odnośnik do komentarza

czołgi-wkurzają-mało powiedziane ;]

imo gl blad to zbyt odporne czolgi i toporne nimi sterowanie

przyklad:nierzadko 3 strzaly z bazooki nie zalatwiaja sprawy a zabieraja tyle czasu ze gosc w czolgu zdąży zabic cie nozem ;]

 

imo gierka bardzo rajcowna,po demku oceniam na mocne 8,jak ja dopieszcza to moze byc naprawde grubo

Odnośnik do komentarza

Czołgi sprawują się dobrze, są ich dwa rodzaje lekki (łatwiej ulega zniszczeniu) i ciężki (bardziej odporny), ale wszystko zależy od odpowiedniego celowania czyli najlepiej celować z bazooki w miejsce gdzie pancerz jest najcieńszy. Mało tego do dyspozycji gracza jest oddany szeroki asortyment arsenału poprzez miny, C4, naprowadzane rakiety itd. i nie widze problemu w eliminacji czołgu.

Co do sterowania to jest maszyna ważąca w rzeczywistych warunkach wiele ton, więc chyba nikt nie oczekuje, aby prowadziło się go jak zwykły pojazd.

Odnośnik do komentarza
Gość ChOomik

Demko jest naprawdę zacne.

Bardzo ciepło kojarzą mi się momenty, w których musiałem spierdzielac z buta od ścigających mnie czołgów przez ogródki i inne chaszcze. Tego się nie zapomina :)

Tylko trzeba jasno stwierdzic że graficznie Bad Company odstaje od COD4, ale tam za to nie mieliśmy takiej destrukcji otoczenia- coś za coś. Chociaż i tak możemy grac póki co tylko w demo, więc takie porównania są nieco nie na miejscu.

Odnośnik do komentarza

Elegancki montage othis, takie materiały przyjemnie się ogląda. Pokazałeś w tym filmiku główną siłe i zalete Bad Company, czyli wykazywanie się pomysłowością, o której pisałem od początku w tym temacie i wiedziałem że ludzie z DICE dotrzymają słowa i stworzą coś świeżego, innowacyjnego, efektownego oraz grywalnego, to się udało. Dzięki czemu można uświadczyć niespotykanych dotąd w innych grach świetnych patentów i efektownych momentów.

Programiści oddali do dyspozycji gracza ogromną swobode działania i tylko od jego wyobraźni zależy jak przeprowadzi on konkretną akcje. Dlatego ta gra jest taka wyjątkowa i za to ją lubie.

Odnośnik do komentarza

czy taka wyjatkowa to nie wiem poza destrukcja scian to wszystko juz bylo nawet w starym far cry predator polecam filmik z moimi mapami na u tubie(moze sterowanego nalotu tylko nie)

 

czego mi brak:

 

-c4 powinno dac sie rzucic odrobine dalej i przyczepic na przeciwnika(przy tych respach bylyby niezle jaja:)

-pilota heli nie da sie chyba sciagnac snajpa

-w kulach tracking gunu spec opsa powinna byc kamera co by mozna bylo troche polukac gdzie sa przeciwnicy bo klasowo ogolnie jest chyba najslabszy

-m16 przegiety w stosunku do reszty pukawek

-czemu 3 pierwsze bronie maja te same staty?

 

spodobalo mi sie chodzenie co na poczatku mnie strazsznie bolalo, trzeba duzo skila zeby wszedzie szybko dotrzec czy przeskoczyc z budynku na budynek(na mapie jest sporo miejsc takich skrotow ktorych da sie gdzies szybciej przejsc lub na cos wejsc) nie przypadkowo sa rozstawione beczki rurki skrzynie czy inne rzeczy...nadzieja ze inne mapy beda rownie udane i kazda w odmiennym stylu...

Odnośnik do komentarza
-c4 powinno dac sie rzucic odrobine dalej i przyczepic na przeciwnika(przy tych respach bylyby niezle jaja:)

-pilota heli nie da sie chyba sciagnac snajpa

-w kulach tracking gunu spec opsa powinna byc kamera co by mozna bylo troche polukac gdzie sa przeciwnicy bo klasowo ogolnie jest chyba najslabszy

-m16 przegiety w stosunku do reszty pukawek

-czemu 3 pierwsze bronie maja te same staty?

- Dobrze, ze nie mozna rzucac c4, bylo tak na poczatku w bf2 i bylo zdecydowanie przegiete.

- Zeby wszystkie strony mialy rowne szanse bez unlockow ? Tez imo dobrze, wczesniej ak47/101 robilo zdecydowanie za duza rzez.

Odnośnik do komentarza

"

- Dobrze, ze nie mozna rzucac c4, bylo tak na poczatku w bf2 i bylo zdecydowanie przegiete.

- Zeby wszystkie strony mialy rowne szanse bez unlockow ? Tez imo dobrze, wczesniej ak47/101 robilo zdecydowanie za duza rzez."

 

to mozna wydluzyc czas detonacji i nie beda juz tak przegiete a wazny bedzie timing a bronie po 1 z kazdej klasy to zrozumiem, ale az po 3 maja te same staty to po co one? i jeszcze sprawa ze drzewa spadajace na leb nie daja damagy

ale to kwiestia obciazenia lacz bo i tak dziala juz to na granicy...uciete drzewa na bank przesylane sa "w wolnej chwili" :)

 

Odnośnik do komentarza

Recenzje na IGN.com to jakieś kpiny i wielka ściema. Przejrzałem ostatnie oceny wielu gier i widać stronniczość, niekompetencje, złe ocenianie pod wieloma względami. Te wydymańce dawały oceny za gry tkwiące w standardach z przed wielu lat tzw. "odgrzewane kotlety" maksymalne noty powyżej 9, gdzie nie było np. opcji trybu multiplayer albo był to tryb delikatnie mówiąc biedny. Wielu ludzi nie zgadza się z oceną wystawioną Bad Company. Wyrażają to w komentarzach pod wypocinami tego redaktorka z ign. Widać że nie ogarnia i pisze bzdury.

Wiadomo że nie ma gier idealnych i tak też jest z Bad Company i ze wszystkimi innymi grami to dlaczego taki np. Metal Gear Solid 4 lub GTA 4 dostało u recenzentów z ign same 10 od góry do dołu we wszystkich aspektach.

 

Bad Company należy oceniać w kontekście multiplayera i trybu singleplayer.

Ja osobiście nie jestem zwolennikiem grania w singlu i raczej swoją uwage kieruje w strone multi, który jest wybitny w tej grze, za ten tryb dałbym coś w okolicach maksymalnej oceny.

Edytowane przez Rutran
Odnośnik do komentarza

..a ja sie zgodze z ocena majac na uwadze ze to glownie singiel oceniali ktoremu dalbym max 8...multi w jakiejs grze mozna ocenic grajac conajmniej 2 tygodnie codziennie po pare godzinek...a biorac pod uwage ze jest 1 tryb(co bedzie pozniej nie wiadomo) ilosc map, moim zdaniem bedzie brak takich bardziej zamknietych bez duzej przestrzeni(do broni typu uzi), na wiecej niz 8+ gra nie zasluguje..dodac jakis tryb typu ["lone wolfs" graja sami snajperzy kazdy sam startujac z ta sama snajperka i majac jedynie 3 kule-zabijesz kogos musisz sie przemiescic po naboje] to dla zdolnego programisty majac juz gotowy inny tryb kwetia 2 godzin czemu jest wiec tylko 1? lenistwo....

 

p.s. graficznie po dluzszym pograniu (multi) oceniam ta gre na 9.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...