Opublikowano 5 maja 200915 l Z tym znajomym to dobry pomysł, chyba nie ma na paragonie danych konsoli?
Opublikowano 5 maja 200915 l Z tym znajomym to dobry pomysł, chyba nie ma na paragonie danych konsoli? Nie ma ale może być np. dopisek "hdmi" a ty go nie masz ;-)
Opublikowano 5 maja 200915 l Spoko, mam znajomego, kupował konsole w pierwszym kwartale 2008. Bez hdmi. Dzięki za pomoc. Poczekam aż mi się dogotuje na twardo i dzwonie.
Opublikowano 5 maja 200915 l ja mam takie pytanie , czy ktos sie może orientuje ile naprawiają konsole jak juz do nich dotrze? wczoraj mi wysłali maila ze już jest w serwisie
Opublikowano 5 maja 200915 l ja mam takie pytanie , czy ktos sie może orientuje ile naprawiają konsole jak juz do nich dotrze? wczoraj mi wysłali maila ze już jest w serwisie calosc trwa ze 2 tyg. kilka dni podroz, potem naprawa i znow podroz
Opublikowano 5 maja 200915 l Witam! Mam mały problem z serwisem. W piątek padła mi konsola. Wieszała się, az wkońcu zgasł całkowiecie obraz. Poprzednio tez miałem ten sam problem z konsolą i wiem ze jest to początkowa faza przed RRODem. Wczoraj zadzwoniłem do seriwisu po czym miła Pani zachciała dowodu zakupu konsoli (niestety gdzies się zapodział z powodu zapewne remontu, który miałem jakiś czas temu). Dzisiaj zadzwoniłem ponownie to pewien pan powiedział, ze jesli konsola się wiesza lub migaja 3 lampki to jest na to trzy letnia gwarancja i mam zamówic naprawę przez internet (xbox.com). Wszystko ładniem pięknie wypełniłem i pokazuje sie komunikat, ze są niezgadzaja sie dane z (chyba) tymi co kiedys podałem gdy dzwoniłem w sprawie serwisu poprzednio. Co mam zrobić z tym? juz mnie ta sytuacja denerwuje! Poprzednio (trzeci raz konsola padła) odbyło się wszystko szybko i bez problemów. Teraz to brak słów
Opublikowano 5 maja 200915 l Powiedz jaka masz konsole to ci podesle zdjecie swojego jak sie bedzie wsio zgadzac.
Opublikowano 5 maja 200915 l Jam mam zwykłego premium bez hdmi. Jakbym mógł też zkorzystać z paragonu Edytowane 5 maja 200915 l przez Maciek9
Opublikowano 5 maja 200915 l Najgorsze ze paragonu nie mam i bym musiał smigac do sklepu i jakos to załatwic. I tak chyba juz dwa lata mięły wiec musze wywołac raczej RRODa.
Opublikowano 7 maja 200915 l Wszystko ładniem pięknie wypełniłem i pokazuje sie komunikat, ze są niezgadzaja sie dane z (chyba) tymi co kiedys podałem gdy dzwoniłem w sprawie serwisu poprzednio. Mam taki sam problem. Nie moge zgłośić naprawy bo dane się niezgadzają z tymi co kiedyś podałem. Wie ktoś co z tym zrobić?
Opublikowano 7 maja 200915 l Nie moge zgłośić naprawy bo dane się niezgadzają z tymi co kiedyś podałem. Wie ktoś co z tym zrobić? Jakie dane się nie zgadzają? Imię i nazwisko? Jeśli adres to bez problemu na infolinii zmienią na aktualny - tam zgłaszaj usterkę i podaj nowe miejsce zamieszkania.
Opublikowano 9 maja 200915 l Mam taki sam problem. Nie moge zgłośić naprawy bo dane się niezgadzają z tymi co kiedyś podałem. Wie ktoś co z tym zrobić? Bo pewnie się rejestrowałeś na XLive i podałeś fałszywe dane. Polecam sprawdzić adres starej dobrej Ambasady Polskiej w Londynie (47 Portland Place ), albo zalogować się na swój profil na xbox.com i tam odnaleźć dane podane podczas rejestracji.
Opublikowano 10 maja 200915 l bzdura, dane kont XBL nie maja nic wspolnego z danymi rejestracyjnymi konsoli
Opublikowano 11 maja 200915 l Moja trzecia konsola wysyłana do naprawy a pogubiłem się z jedną rzeczą. Zawsze rejestrowałem i zgłaszałem awarię konsoli telefonicznie, ale tym razem postanowiłem zadziałać przez neta. Wszystko ok zarejestrowałem, zgłosiłem awarię dostałem potwierdzenie mailowo itd. I teraz jak zawsze chcę zadzwonić do UPS żeby zamówić kuriera ale cholera nie wiem co podać gdy będę gadał z babką na infolinii: numer zamówienia czy numer żądania usługi? Bo takie dwa numery dostałem na poczcie w mailu od MS. Zawsze jak zgłaszałem kuriera, to babka z MS telefonicznie podawała mi numer jaki mam podać w UPS. Edytowane 11 maja 200915 l przez Slupek88
Opublikowano 11 maja 200915 l Poprostu powiedz że chcesz zamówić kuriera ona wtedy się spyta o nr. tego listu przewozowego i zapyta sie kiedy chcesz tego kuriera 2 tyg. bez konsoli Edytowane 11 maja 200915 l przez SiemankoOo
Opublikowano 11 maja 200915 l W tym problem że, cholera nie dostałem tej wlepki listu przewozowego w mailu;/. Edit: Już załatwione sami zgłosili i przysłali kuriera. Edytowane 12 maja 200915 l przez Slupek88
Opublikowano 15 maja 200915 l Chciałbym zażądać naprawy dla mojej konsoli, ale kiedy wybieram tą opcję z mojego konta na stronie xboxa, pokazuje mi następującą informację Wprowadzone informacje o kliencie są niezgodne z istniejącym adresem. Aby kontynuować żądanie, przejrzyj dane i wykonaj jedną następujących czynności: Sprawdziłem poprawność podanego adresu, więc nie wiem, gdzie jest przyczyna odrzucenia mojego zlecenia. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem. Czy ktoś może podać poprawny numer infolinii MS, bo ten 800 14 174 jest niepoprawny. Wydaję mi się, że powyższy błąd wynika z tego, że nazwa mojej ulicy jest dwu członowa - Grota Roweckiego. Próbowałem już różnych kombinacji jej wpisywania, ale za każdym razem uznaje, że dana ulica nie istnieje. Edytowane 15 maja 200915 l przez buzra102
Opublikowano 15 maja 200915 l tak to wlasnie jest jak sie ma do czyneinia z bezmyslnym systemem mozliwe ze sami zle cos wpisali, wystarczy spacja wiecej czy cos przekrecone i koniec czlowieka nic nie jest w stanie zastapic wiec jednak musisz sie dodzwonic a nr to nie 800.... a 00800...
Opublikowano 16 maja 200915 l Mam do Was pytanie: Mam jeszcze gwarancje na RRODa, lecz w konsoli miesiąc temu padł mi układ graficzny i oddałem ją do naprawy prywatnej osobie. Czy jest jakaś szansa, aby naprawili mi ją teraz w Microsofcie?
Opublikowano 16 maja 200915 l a co zrobila ta osoba, trzeba rozkrecic i zobaczy, moze xclampa to tam moga byc zmiany nieodwracalne
Opublikowano 16 maja 200915 l Wiem jedynie, że naprawił układ graficzny. Edytowane 17 maja 200915 l przez ksips1
Opublikowano 17 maja 200915 l Mam pytanko. Konsola mi padła i będę musiał ją odesłać. To jest ta pechowa wersja konsoli, która miała już HDMI, a jeszcze nie miała falcona z 2007 roku. Czy jest szansa żeby mi odesłali już tą wersje z lepszym chłodzeniem? I drugie pytanie - Nie mogę zarejestrować mojej konsoli Próbuje wprowadzić numer seryjny konsoli (https://service.xbox.com/register_sn.aspx - tutaj) i wyskakuje mi czerwony napis Wystąpił problem i nie można ukończyć żądania. Czemu nie mogę jej zarejestrować? Edytowane 17 maja 200915 l przez Drantzell
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.