Skocz do zawartości

Starcraft II

Featured Replies

Opublikowano

Ok, wygrałem obrazek Kerrigan, ostatnia misja na brutalu nie jest jednak aż tak trudna na jaką się wydaje :q Teraz mogę wrócić do multi.

 

 

 

 

Edit.

 

Bez Kitu optymalizacja tej gry jest mega (pipi)owa, właśnie przegrałem grę dlatego że jak uruchamiam w multi grę mam zwieche co sekunde co najlepsze fraps pokazuje stałe 60 klatek. Jak uruchomie 1x1 z kompem przez singla działa płynnie, gdy przez multi stworze grę i dodam kompa, chaczy jak cholera, jakieś pomysły ? Ustawienei grafiki na LOW również ten sam efekt.

Edytowane przez bobi

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Wyświetleń 164 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Pograłem trochę w starcrafta i... Blizzard nie potrafi robić RTSów. Pewnie multi wymaga myślenia, układania jakichś taktyk, ale single niestety nie. Filozofia singla polega mniej więcej na tym - wydob

  • Będę w mniejszości jeśli powiem, że w nosie mam ten cały e-sport? Kupuję grę dla singla, kampanii, skirmishów, bo jestem każualem i chcę się tylko dobrze bawić, a nie stresować i dobijać nadgarstek.

  • cześć

Opublikowano

Nie nie, spójrz na to.

 

 

 

Niech mi ktoś wytyłumaczy jak naprawić ten problem, gra z takim czymś jest nierealna, w becie tego problemu nie miałem.

 

Łącze mam 16 mb z 2mega Uploadu, na pewno nie jest to wina łącza (gra z filmiku to 1vs komputer)

Opublikowano

No to wina łącza odpada, ja mam 4mb/512 i nie miałem nawet sekundy laga.

 

Bobi, Twój profil mówi mi, że masz spoooro gier 2vs2 - tam tego problemu nie masz? Bo to trochę dziwne, że 1vs1 się sypie, a 2vs2, która wymaga bądź co bądź więcej zasobów systemu działa spokojnie.

Może trywialne pytanie, ale.... zawsze tak masz w 1vs1? Może akurat miałeś coś w tle odpalone i o tym zapomniałeś? Niby banał, a się zdarza momentami nawet najlepszym ;)

 

 

 

 

[EDIT]

Dobra, update postu - coś chyba jest z Battlenetem dziś, bo właśnie zagrałem mecz i mam dokładnie to samo!

Edytowane przez Kazuun

Opublikowano

Problem pojawił się po patchu, dziś się zirytowałem ostro bo przegrałem przez tego spike z totalnym betonem. Podczas bety leciałem cały czas na ultra, potem wyszedł patch dodający "latające gówna(broodling w atmosferze)" dające podobno ładny wygląd grze i wtedy zmuszony byłem ustawić grę na high. Kolejny patch gra jeszcze bardziej zaczeła się ciąć. Potem poprawa i miałem 45-50 fpsów grając 1x1. W końcu zaczełem lapać spike, które nie wiem jak zniwelować jak widać na filmiku, wątpie by była to winna ustawień.

 

 

Przed Tym patche który ostatnio wszedł, nie zauważyłem tego problemu. Co śmieszę gra w opcjach sugeruje mi aby ustawił wszystko na ultra z wyjątkiem Cieni, które sugerowane są na LOW, problem taki że w cieniach do wyboru mam tylko Ultra/High. : / Co lepsze jeśli ustawie shadery na mniej niż ultra gra zalicza większy spadek fpsów niż na ultra. Jest tu jakiś sprzętowy maniak który wytłumaczy mi to zjawisko ? Przeglądałęm forum bilizzarda i ludzie również mają podobny problem, podobno pomaga restart komputera. Trzeba sprawdzić jednak nie jest to rozwiązaniem na dłuższą metę.

Opublikowano

cos takiego jak pokazales to czasem mam w 2v2 ale sa to raczej wyjatki od normalnych gier i wtedy przeciwnik krzyczy jacy to z nas sa lagerzy.

ale zebys mial taki problem vs bot to cos bardzo dziwnego.

miales to zawsze czy dopiero wczoraj to zauwazyles? bo wczoraj blizzard po raz kolejny sie popisal amatorszczyzna wypuszczajac "new feature: i swollowed a bug" ktora co chwile rozwalala gre multi i wylanczala achievmenty wiec moze jest to jakos powiazane. tym bardziej ze jak mowisz w 1v1 z compem odpalanym przez singla problemow nie masz wiec chyba odpada wina kompa czy rzeczy w tle.

Edytowane przez Gattz

Opublikowano

heh no i mamy niezbity dowod ze placment w tej grze nie dziala: awansowali mnie do platynowej

 

jak sie dzielic replayami?

 

jak ktos chce polamic 2v2 ze mna to smialo dodawac moj char z sygnaturki do friends

Edytowane przez Gattz

Opublikowano

C:\Users\XXXXX\Documents\StarCraft II\Accounts\XXXXXX\2-S2-1-183615\Replays

Edytowane przez bobi

Opublikowano

heh gdzie one sa na dysku to wiem. raczej podpowiedz gdzie je wrzucic na necie dla innych ewentualnie jak na youtube. (im naab i know)

 

ps. byliby jacys chetni do 3v3 i 4v4 4fun?

Opublikowano

heh gdzie one sa na dysku to wiem. raczej podpowiedz gdzie je wrzucic na necie dla innych ewentualnie jak na youtube. (im naab i know)

"Zawsze i wszędzie - hostnij tę mendzie!" jak to mawiam ja i me towarzystwo ^^

 

Ja używam www.yourfilelink.com

Opublikowano

polecam ten filmik:

i rematch miedzy tymi dwoma.

zawsze warto pamietac ze pro czy nie pro ale przegrywac tez trzeba potrafic :D

Opublikowano

wystarczy napisać, że to Idra gra.

dobry jest. swego czasu w sc:bw nawet bardzo, ale przegrywać to on nie potrafi.

zero gg, często bluzgi czy wymyślanie. ludzie to obczaili i wydaje mi się, że obecnie często przez to przegrywa, że nie umie spokojnie podejść do gry.

Opublikowano

Powiem szczerze ze powinien bys jakis cap na zwyklych roboli... obejrzalem pare filmikow i strasznie to nudne jak narobia sto tysiecy maluchow i farmuja te resource :P

 

Aczkolwiek ziomki fajnie mysza klikaja ;)

Opublikowano

no przecież jest ograniczenie na roboli. każdy to 1 supply, a max masz 200. jak zrobisz 100 to wtedy na wojo masz tylko drugie 100.

kwestia jest żeby wyważyć jedno i drugie.

Opublikowano

No i WoW po raz kolejny zasponsorowal mi jakas gre... tym razem SC2 (za golda :D) :).

Pora bedzie zabrac sie za nauke hehe.

Opublikowano

100 to nie jest cap.

 

100 to jest sporo ponad cap :P

 

Do mnie ta filozofia po prostu nie przemawia.

Opublikowano

No żeby mieć pełne nasycenie danej bazy potrzeba koło 25 robotników do minerałów i 6 do gazu, więc trzy bazy to wyjdzie akurat koło 100 roboli. Choć raczej popularniejsze jest używanie dwóch "zestawów" i zmieniani nimi lokacji.

Edytowane przez Kazuun

Opublikowano

wiekszosc top playerow powie ze nie maja pojecia ile maja roboli i "na oko" oceniaja kiedy przestac budowac. ofc biorac poprawke na to ze buduje sie ich wiecej niz potrzeba w pierwszej bazie zeby polowe oddelegowac do expa.

Opublikowano

moje przemyślenia z sc2. Jak gram terranami to najskuteczniejsza jest ta na reapery i techowanie do pojazdów latających. Teraz to już prawie wszyscy tak grają wiec przerzuciłem się na protosow. Tu na terranow najlepszy jest rush na zealotow.

 

Czyli jak w jedynce :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.