Skocz do zawartości

Monster Hunter Freedom 2/2G/Unite

Featured Replies

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Wyświetleń 154,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • cos nie moge dorwac rathalos plate, ucinam mu ogon, potem łapie i nic, to naprawde tak rzadki item? i czy mozna go zdobyc z normalnego rathalosa?

  • Imo bardziej chodzi o ilosc sprzedanych konsol a nie silnik, Wii brakuje w sklepach a ps3 sprzedalo sie tylko pare milionow.

  • nie ma co sie jarac MHP2G bo i tak nigdy nie wyjdzie po angielsku

Opublikowano

tak, wiem i dlugo sie zastanawialem czy wziac czy nie. Stwierdzilem, ze jednak to glupota, kupic gre, którą się ukończyło całą, tym bardziej gdzie w konsoli obok mam tytuł jeszcze wybitniejszy :reggie: nawet za 21 zł. 

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Zacząłem sobie pykać w Freedom. Muszę coś wiedzieć po Tri i 4? Jest coś znacząco innego w tej części?

Opublikowano

nie ma wielu ułatwień które weszły potem (głownie chodzi mi o zarządzanie itemami w wiosce)

bronie mają inne ciosy i mają ich mniej

Opublikowano

Ok, dzięki.

 

Q1lXSXF.jpg

 

Odpaliłem na emulatorze na androidzie,  gdzie tekstury podbito 5 razy, a rozdzielczość 10 razy xD. No ale dźwięk się momentami sypie. Dlatego też odpaliłem na emulatorze na PC i streamuje sobie do mojego Shielda. Efekt jest taki:

 

yQArTQV.jpg

:fsg:

 

Aż żal będzie wracać do 3DSa żeby pograć w X.

Edytowane przez ragus

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Jak to ładnie wygląda przy generations na 3ds xd.

 

a co biega z tym ad hoc party? Bo coś tam czytałem że na vicie mozna online grać.

Opublikowano

Mam to na vitę i nie można grać online. Ta gra na zwykłym PSP też wygląda ładniej niż MHuntery na 3dsie. Nie mówiąc już o portable 3rd.

Opublikowano

a co biega z tym ad hoc party? Bo coś tam czytałem że na vicie mozna online grać.

 

ja pod koniec życia unite na psp kupiłem sobie karte wifi i podłączyłem do kompa i uzywałem xlink kai, konsola myślała że kilka innych psp jest obok mnie a w rzeczywistości grałem z ludzmi przez internet symylując ad-hoc, dzięki karci wifi, która nie wysyłała sygnału wifi tylko odbierała sygnał z psp i konwertowała go przez internet do innych psp używająych tej metody

prawdziwego ad-hoc party chyba nigdy nie użyłem mimo że niby ps3 dawała możliwośc takiego internetowego grania

Edytowane przez Yano

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Myslalem nad oryginalem, ale psp mi dogorywa, bede grac na vicie

Opublikowano

Ja mam oryg w boxie i wsio zrobione ale kusi by kupić cyfrę i grać na vicie :obama:

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Na fali hype'u wrocilem do unite'a i przypomnialem sobie jaka frajde sprawia mi ta gra. Mam pytanko bo w guide'ach o tym nie pisza. Zastanawiam sie nad pograniem gunlanca i nie mam pojecia w jakich proporcjach powinno sie uzywac shellow w stosunku do zwyklych atakow? Nawalac wybuchami i zwykle ataki uzywac tylko wtedy jak nie ma nabojow i nie da sie przeladowac? Czy wlasnie na odwrot, na ogol zwykle ataki + okazjonalnie strzelanie?

Opublikowano

dopiero jeśli gunlanca ma 4-5 lvl shotów to sie opłaca walic nimi co chwile, jak ma mniej to sie mało opłaca. w ogole gunlanca w uniete przed zmianami była średnia

 

za czasów unite strzały bardziej służyły do przedłużania combo a nie do zadawania dmg, chyba ze serio byl 5lvl strzałow, ale prawie żadna takiego nie ma

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Dzieki Yano. Nie mialem wlasnie pojecia jak sie tej broni optymalnie uzywa. To w takim razie se chyba pogram GSem, bo nim tez niewiele gralem.

Opublikowano

Ten MHF unite jest na vite, wersja z psp. To jest jakaś najlepsza część z tych freedomów? W ogóle polecacie po mh3u grać w te cześć?

Opublikowano

MHFU to wersja ostateczne łącząca całą generację i dodającą G-ranka. Na vicie ta gra wygląda świetnie.

Można zagrać ale wiele broni jest słabych i odstaje od innych. Jest wręcz bezużytecznych. Sama gra to prawdziwy moloch. Jednak osobiście jeżeli wracam do starszych części to tylko do - P3RD albo 3U. MHFU już jednak trochę odstaje od reszty. 

Edytowane przez devilbot

Opublikowano

Od trzeciej generacji bronie dostały konkretnego kopa jeśli chodzi o nowe ataki i możliwości tworzenia "combosów", i powrót do starszych części może być lekko odpychający z uwagi na ich toporność. Oprócz tego tempo jest wolniejsze, nie tylko u naszej postaci, potwory też mają mniej płynne przejścia do ataków i mniej naturalne ruchy. Dodać też warto, że nie ma informacji o możliwości zbierania surowców, po prostu jak widzisz coś na ziemi to musisz kliknąć i jeśli tam w istocie można coś zbierać, to postać zacznie to robić.

 

Osobiście uważam tą część za trudniejszą od każdej następnej gry i z uwagi na pełną bibliotekę zwierzyny, konieczną do ogrania przez każdego fana. Dodałbym też klimat, ale to może być efektem ogrywania tego w gimbazie i pewnie nostalgia chwyta mocno.

 

Lubiłem też P3rd, głównie za ten skok jakościowy w rozgrywce, grafice(nie widziałem lepszej na PSP) i różnorodności nowych potworów- mimo 3U pozostaje ona moim ulubionym monhunem z trzeciej generacji.

 

Swoją drogą, jak ten grupowiec ożył :obama:

Edytowane przez gkihdghdhj

Opublikowano

MHFU :banderas: jak wspomnialem w innym temacie, jedyny monhun ktorego na 100% zrobilem i czuje dume po dzis dzien. surowe, trudne, wymagajace. stara szkola monhunowa, polecam serdecznie, ale majac doswiadczenie w nowszych czesciach mozesz sie od FU odbic 

Opublikowano

unite w swoim czasie był mega cudowny i miał mase contentu, jednak wiele zmian które potem doszły mogą wydawać sie bardzo toporne, ogolnie gra jest o wiele trudniejsza niż na 3dsie/wii, ale oprócz samego poziomu trudności jest też kilka upierdliwych zaszłości które potem poprawili (różne detale zwiazne z ekwipunkiem, robieniem rzeczy w mieście itp)

jeśli ktoś grał tylko w nowe części to moze sie zdziwić kiloma niewygodnymi elementami, no i poziomem trudności, walki są dłuższe niż na 3dsie (większość walk tra ponad 15-20 min, a na 3dsie zwykle 5-10 min nie licząc najtruniejszych wrogów)

 

no i większość broni ma jeszcze stare ataki które w wielu przypadkach są hmm bardziej prostackie, mniej płynnych przejść z ataku do ataku, więcej ataków gdzie musisz sie odrazu turlać żeby nie wpaść w animacje kończenia ataku

 

 

nie żebym hejtował, unite przeszedlem ze 3 razy, ale poprostu ostrzegam że są zaszłości które mogą sie wydawać mocno toporne i niepraktyczne względem nowych części

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Chyba spasuje - mam ochotę na MH ale raczej poczekam na MHW w takim razie. No, ale pomyślę jeszcze.

Wielkie dzięki za opinie.

  • 7 lat później...
Opublikowano

Słyszałem, że skill sharpness+1, jest na dłuższą metę bardziej sensowny, aniżeli attack up (L). 

 

Pytanie, kiedy ten sharpness ma sens ? W necie nie znalazłem jednej konkretnej odpowiedzi, ludzie chyba sami nie wiedzą. Mam na myśli, czy "nakładać" na zieloną ostrość LS? A może później, gdy będę miał możliwości tworzenia lepszych mieczy, o lepszej ostrości? 

Edytowane przez lysyolec

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.