Opublikowano 6 kwietnia 201510 l tak, wiem i dlugo sie zastanawialem czy wziac czy nie. Stwierdzilem, ze jednak to glupota, kupic gre, którą się ukończyło całą, tym bardziej gdzie w konsoli obok mam tytuł jeszcze wybitniejszy nawet za 21 zł.
Opublikowano 18 marca 20169 l Zacząłem sobie pykać w Freedom. Muszę coś wiedzieć po Tri i 4? Jest coś znacząco innego w tej części?
Opublikowano 19 marca 20169 l nie ma wielu ułatwień które weszły potem (głownie chodzi mi o zarządzanie itemami w wiosce) bronie mają inne ciosy i mają ich mniej
Opublikowano 19 marca 20169 l Ok, dzięki. Odpaliłem na emulatorze na androidzie, gdzie tekstury podbito 5 razy, a rozdzielczość 10 razy xD. No ale dźwięk się momentami sypie. Dlatego też odpaliłem na emulatorze na PC i streamuje sobie do mojego Shielda. Efekt jest taki: Aż żal będzie wracać do 3DSa żeby pograć w X. Edytowane 19 marca 20169 l przez ragus
Opublikowano 31 lipca 20168 l Jak to ładnie wygląda przy generations na 3ds xd. a co biega z tym ad hoc party? Bo coś tam czytałem że na vicie mozna online grać.
Opublikowano 31 lipca 20168 l Mam to na vitę i nie można grać online. Ta gra na zwykłym PSP też wygląda ładniej niż MHuntery na 3dsie. Nie mówiąc już o portable 3rd.
Opublikowano 31 lipca 20168 l a co biega z tym ad hoc party? Bo coś tam czytałem że na vicie mozna online grać. ja pod koniec życia unite na psp kupiłem sobie karte wifi i podłączyłem do kompa i uzywałem xlink kai, konsola myślała że kilka innych psp jest obok mnie a w rzeczywistości grałem z ludzmi przez internet symylując ad-hoc, dzięki karci wifi, która nie wysyłała sygnału wifi tylko odbierała sygnał z psp i konwertowała go przez internet do innych psp używająych tej metody prawdziwego ad-hoc party chyba nigdy nie użyłem mimo że niby ps3 dawała możliwośc takiego internetowego grania Edytowane 31 lipca 20168 l przez Yano
Opublikowano 25 sierpnia 20168 l Ja mam oryg w boxie i wsio zrobione ale kusi by kupić cyfrę i grać na vicie
Opublikowano 20 czerwca 20177 l Na fali hype'u wrocilem do unite'a i przypomnialem sobie jaka frajde sprawia mi ta gra. Mam pytanko bo w guide'ach o tym nie pisza. Zastanawiam sie nad pograniem gunlanca i nie mam pojecia w jakich proporcjach powinno sie uzywac shellow w stosunku do zwyklych atakow? Nawalac wybuchami i zwykle ataki uzywac tylko wtedy jak nie ma nabojow i nie da sie przeladowac? Czy wlasnie na odwrot, na ogol zwykle ataki + okazjonalnie strzelanie?
Opublikowano 20 czerwca 20177 l dopiero jeśli gunlanca ma 4-5 lvl shotów to sie opłaca walic nimi co chwile, jak ma mniej to sie mało opłaca. w ogole gunlanca w uniete przed zmianami była średnia za czasów unite strzały bardziej służyły do przedłużania combo a nie do zadawania dmg, chyba ze serio byl 5lvl strzałow, ale prawie żadna takiego nie ma Edytowane 20 czerwca 20177 l przez Yano
Opublikowano 20 czerwca 20177 l Dzieki Yano. Nie mialem wlasnie pojecia jak sie tej broni optymalnie uzywa. To w takim razie se chyba pogram GSem, bo nim tez niewiele gralem.
Opublikowano 20 czerwca 20177 l Ten MHF unite jest na vite, wersja z psp. To jest jakaś najlepsza część z tych freedomów? W ogóle polecacie po mh3u grać w te cześć?
Opublikowano 20 czerwca 20177 l MHFU to wersja ostateczne łącząca całą generację i dodającą G-ranka. Na vicie ta gra wygląda świetnie. Można zagrać ale wiele broni jest słabych i odstaje od innych. Jest wręcz bezużytecznych. Sama gra to prawdziwy moloch. Jednak osobiście jeżeli wracam do starszych części to tylko do - P3RD albo 3U. MHFU już jednak trochę odstaje od reszty. Edytowane 20 czerwca 20177 l przez devilbot
Opublikowano 20 czerwca 20177 l Od trzeciej generacji bronie dostały konkretnego kopa jeśli chodzi o nowe ataki i możliwości tworzenia "combosów", i powrót do starszych części może być lekko odpychający z uwagi na ich toporność. Oprócz tego tempo jest wolniejsze, nie tylko u naszej postaci, potwory też mają mniej płynne przejścia do ataków i mniej naturalne ruchy. Dodać też warto, że nie ma informacji o możliwości zbierania surowców, po prostu jak widzisz coś na ziemi to musisz kliknąć i jeśli tam w istocie można coś zbierać, to postać zacznie to robić. Osobiście uważam tą część za trudniejszą od każdej następnej gry i z uwagi na pełną bibliotekę zwierzyny, konieczną do ogrania przez każdego fana. Dodałbym też klimat, ale to może być efektem ogrywania tego w gimbazie i pewnie nostalgia chwyta mocno. Lubiłem też P3rd, głównie za ten skok jakościowy w rozgrywce, grafice(nie widziałem lepszej na PSP) i różnorodności nowych potworów- mimo 3U pozostaje ona moim ulubionym monhunem z trzeciej generacji. Swoją drogą, jak ten grupowiec ożył Edytowane 20 czerwca 20177 l przez gkihdghdhj
Opublikowano 20 czerwca 20177 l MHFU jak wspomnialem w innym temacie, jedyny monhun ktorego na 100% zrobilem i czuje dume po dzis dzien. surowe, trudne, wymagajace. stara szkola monhunowa, polecam serdecznie, ale majac doswiadczenie w nowszych czesciach mozesz sie od FU odbic
Opublikowano 20 czerwca 20177 l unite w swoim czasie był mega cudowny i miał mase contentu, jednak wiele zmian które potem doszły mogą wydawać sie bardzo toporne, ogolnie gra jest o wiele trudniejsza niż na 3dsie/wii, ale oprócz samego poziomu trudności jest też kilka upierdliwych zaszłości które potem poprawili (różne detale zwiazne z ekwipunkiem, robieniem rzeczy w mieście itp) jeśli ktoś grał tylko w nowe części to moze sie zdziwić kiloma niewygodnymi elementami, no i poziomem trudności, walki są dłuższe niż na 3dsie (większość walk tra ponad 15-20 min, a na 3dsie zwykle 5-10 min nie licząc najtruniejszych wrogów) no i większość broni ma jeszcze stare ataki które w wielu przypadkach są hmm bardziej prostackie, mniej płynnych przejść z ataku do ataku, więcej ataków gdzie musisz sie odrazu turlać żeby nie wpaść w animacje kończenia ataku nie żebym hejtował, unite przeszedlem ze 3 razy, ale poprostu ostrzegam że są zaszłości które mogą sie wydawać mocno toporne i niepraktyczne względem nowych części Edytowane 20 czerwca 20177 l przez Yano
Opublikowano 21 czerwca 20177 l Chyba spasuje - mam ochotę na MH ale raczej poczekam na MHW w takim razie. No, ale pomyślę jeszcze. Wielkie dzięki za opinie.
Opublikowano 15 stycznia15 sty Słyszałem, że skill sharpness+1, jest na dłuższą metę bardziej sensowny, aniżeli attack up (L). Pytanie, kiedy ten sharpness ma sens ? W necie nie znalazłem jednej konkretnej odpowiedzi, ludzie chyba sami nie wiedzą. Mam na myśli, czy "nakładać" na zieloną ostrość LS? A może później, gdy będę miał możliwości tworzenia lepszych mieczy, o lepszej ostrości? Edytowane 15 stycznia15 sty przez lysyolec
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.