Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Console Wars

Featured Replies

Opublikowano

Gdzie to wyczytałeś ? :D 

  • Odpowiedzi 9,4 tys.
  • Wyświetleń 205,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Szał na PS3 slim zaczął się od września i jakoś dwa miesiące po premierze nie może upaść. Kto śledzi wyniki sprzedaży na bieżąco ten wie. A na horyzoncie premiera jeszcze większych killerów... FF XIII

  • Kocham ten temat   Edit: plus zostałem zminusowany przez Majora za to, że dałem link potwierdzający, że Sonyslave'y się mylą

  • olaboga minusiki mi poleciały w profilu <beczy> nikt mnie nie lubi :<   a ja dawno nikomu nie dałem minusika... trzeba to zmienic! _______________ tej? kiedys były jakies plany stworze

Opublikowano

ale Dabman przecież to plota i wg mnie bardzo głupia,że GT5 zaliczyło poślizg z powodu 3.50.

 

Znaleźli pewnie buga w ostatniej fazie betatestów który był na tyle poważny że nie mógł być załatany łatką po premierze i tyle.

Opublikowano

gdzie? w wielu serwisach, polookaj.

 

Ficuś obyś miał rację, powtórka taka jak z pewnym WRC na PS2 jest nie do przyjęcia.

Opublikowano

Nie jest ważne czy to był bug czy konieczność wprowadzenia obowiązkowego 3.50. Znaleźli niezłą wymówkę, żeby uciec przed nowym CODem :lol:

Edytowane przez Texz

Opublikowano

Bzdury na resorach. Sony jak zwykle manipuluje liczbami. 1.5 mln jeśli już to wszystkich podzespołów czyli startery, navi i move razem wzięte i na 99% nie klientom tylko do sklepów. I to niby w samej Europie :P Szkoda, ze sprzedaż softu pod move jakoś w żaden sposób tych liczb nie potwierdza, heh.

 

ładnie ich rozgryzłeś ;] a Sony cwanie zrobiło że podało tylko liczbę dla EU której NPD nie obejmuje a w zestawie nie ma Sports Champ.

 

COD BO prawie 2mln pre-orderów na 4tyg przed premierą, będzie nowy rekord...

Edytowane przez bigdaddy

Opublikowano

Idąc dalej w preordery to Fable 3 ostro wystartuje, co do GT5 to data wydania w zestawieniu preorderów widnieje już N/A :):) jak to mówią mocne otwarcie.

Edytowane przez balon1984

Opublikowano

bigdaddy: Ostatnio trend się odwrócił i Black Ops może nie dać rady pobić Modern Warfare 2.

 

balon1984: Fable 3 to zagadka, jakieś 4 mocne tygodnie pod rząd z przyrostem po 30 tys. i nagle skok o 100 tys. bez jakiegoś wyraźnego powodu.

Opublikowano

bigdaddy: Ostatnio trend się odwrócił i Black Ops może nie dać rady pobić Modern Warfare 2.

 

 

Kotick nie będzie zadowolony.

Opublikowano

Fable 3 pewnie dobrze się sprzeda z dwóch powodów.

 

Po pierwsze ciepły Piotruś marzy o 5 mln sprzedanych egzemplarzy i kto wie, może znajdą się osoby, które go wspomogą w realizacji marzeń.

 

Po drugie, kto widział ostatni nr PE i postrzępione spodnie Piotrusia, jakich nie nałożyłby nawet żebrak? Na gamescom pewnie widzieli i inni, więc może wspomogą go groszem.

 

Przy okazji, to gdzie ten cały rewolucyjny Milo? Microsoft narobił tyle szumu wokół nieistniejącej gierki. Prędzej wyjdzie Gran Turismo 5. :teehee:

Edytowane przez Zwyrodnialec

Opublikowano

Screeny to screeny. Wystarczy poszukać jak wyglądała Castlevania Lords of Shadow na screenach, a jak wygląda naprawdę. Przepaść wizualna.

Opublikowano

Czy Ty widzisz że te screeny są zrobione na moim kompie w trybie gry? ( pokaz silnika )

Co prawda moc jest PC, choć męczę jak zgrać konsole aby to UDK mógł z niej odpalić.

Opublikowano

No ale co to ma udowodnić? Wiadomo, że Gearsy 3 będą wyglądać bardzo dobrze, jak każda poprzednia część. :)

 

Jedynka to przez dobry rok nie miała w sumie konkurencji do premiery Modern Warfare i Uncharted 1. No i może jeszcze Heavenly Sword, ale tam animacja często rwała.

Opublikowano

To że po tym co widać gra nie będzie mieć rywala, to co dziś zobaczyłem w UDK ( roślinność ) sądź że zjada Crysis z PC na śniadanie, brakuje tylko wody na odpowiednim poziomie.

Architektury/tekstur/oświetlenia/roślinności w UDK nie można się przyczepić, czekac tylko na gry takie jak GOW3 które pokażą moc kilku letniego silnika...

Opublikowano

tak dla ścisłości to technicznie zdecydowanie god of war 3 > uncharted 2. Szkoda jedynie że w gowie niektóre lokacje potraktowali trochę jakby na odpier.dol bo w U2 rzetelnie i na maksa przyłożyli się do każdego szczegółu

Opublikowano

Kratos jest znacznie lepiej wykonany, niż ktokolwiek w Uncharted 2. Widać każdy grymas na twarzy i jak się napinają mięśnie przy siłowaniu, czy katowaniu przypadkowej ofiary. :]Inna sprawa, że już np taka Hera wygląda słabo. No ale jej rola jest epizodyczna. :]

Opublikowano

Pośpieszyli sie z tym GOWem z pół roku. ;/ Po tym co przeczytałem nie chce mi się w ogóle zabierac za ten tytuł ,mogli na spokojnie go jeszcze przyszlifowac ,a nie tak zje.bac mi tutaj gierke bo któs z góry wysyłal gorące hamburgery z liścikami motywującymi w postaci $$$ zamiast kotletów. ;/

Opublikowano

Dokładnie gra była zrobiona zbyt szybko....raz są momenty gdzie grafika jest po prostu wy(pipi)ana w kosmos,a raz wygląda jak zwykły średniak. W Uncharted 2 wszystko miało swój równy wysoki poziom,no może oprócz rozdziału w Muzeum. No i ten backtracking ;/

Edytowane przez MYSZa7

Opublikowano

Pośpieszyli sie z tym GOWem z pół roku. ;/ Po tym co przeczytałem nie chce mi się w ogóle zabierac za ten tytuł ,mogli na spokojnie go jeszcze przyszlifowac ,a nie tak zje.bac mi tutaj gierke bo któs z góry wysyłal gorące hamburgery z liścikami motywującymi w postaci $$$ zamiast kotletów. ;/

podobno musieli wydać grę w tamtym czasie by zmieścić się jeszcze w starym roku fiskalnym...

 

na pewno ucierpiała na tym końcówka która zamiast być epicką jest ,że tak to nazwę "kameralna" (nawet sam Stig wspominał,że pracowali i mieli w bardzo zaawansowanym stanie całkiem inną finałową walkę z wykorzystaniem tytana, nawet gadał,że może kiedyś jak będą mieli czas wydadzą to w formie dlc), wyleciał też jeden boss, który miał mieć 1000 oczu i Kratos nie mogł na niego patrzeć. Co jeszcze odcięli tego się już nie dowiemy.

 

A GoW3 nie jest zje.bany, jest REWELACYJNY ale ja mimo to mam lekki niedosyt kończąc go choć mimo,że to zdecydowanie jeden z najlepszych i najładniejszych tytułów tej generacji.

 

A w czym jest technologicznie lepszy od U2:

- fpsy

- rozdzielczość

- AA(msaa)

- wykonanie Kratosa i jego mimika

- blury i inne cuda, zmiękczacze ekranu itp powodujące,że gra miejscami wygląda jak render

- w walce z dwoma Tytanami jest zastosowanie tyle sztuczek,bajerów itp że aż strach wymieniać

- efekty świetlne

 

Zresztą na eurogamerze bodajże był kiedyś artykuł o tym wszystkim.

 

No i co z tego,że technologicznie gra bije wszystko na konsolę Sony jak ewidentnie nieprzyłożyli się i dali dupy w niektórych lokacjach. Czasem mam wrażenie,że oni przez ten cały czas zaprojektowali obie walki z tytanami i resztę walk z bossami i nie starczyło czasu na kilka lokacji i postaci i kończyli je na szybko(co jeszcze wg mnie potwierdza największy w serii backtraking).

 

W Uncharted 2 za to gracz czuje się dopieszczony i doceniony bo w każdej sekundzie tej gry (no dobra nie licząc Stambułu) widać,że Naughty Dog przykładało się do wszystkiego.

Edytowane przez Ficuś

Opublikowano

Kratos jest znacznie lepiej wykonany, niż ktokolwiek w Uncharted 2.[...]

Ależ oczywiście, że nie :)

Swego czasu była już o tym mowa w temacie GoW3.

Przypomnę jak to wygląda w rzeczywistości (oparte na obserwacjach i danych od twórców gier, w tym bezpośrednio od osoby, która modelowała m.in. Drake'a do U2).

W GoW3 Kratos ma ten sam model in-game i we wstawkach. Składa się z 20k polygonów i jest rewelacyjnie oteksturowany.

W U2 są 2 modele postaci. In-game i te do wstawek. Różnią się jedynie teksturami (we wstawkach porównywalne do tych na Kratosie, podczas gry zdecydowanie słabsze). Pod kątem ilości polygonów są identyczne. Tutaj liczby są różne. Pamiętam, że Drake składa się z chyba ok 37k polygonów a Cloe z 47k poly.

Te informacje mam z pewnego forum (nie pamiętam teraz nazwy), na którym wypowiadają się i dzielą swoimi dziełami graficy. M.in. koleś, kótóry modelował niektóre postaci do Uncharted.

Opublikowano

Zwyrodnialec, może dorwę Marcusa z GOW2 i jak się uda Kratosa ( ktos gdzieś miał w 3D Studio maxie, hot stuff ) zobaczysz jak jest przerenderowany w porównaniu do GOW

Opublikowano

Ale po co chcesz go pokazywać?

Opublikowano

po to aby ludzie przestali pisać brednie... jeżeli chodzi o panów z EPIC, to nie wiem kto wpakowqał więcej detali w postacie niż oni.

Opublikowano

Detale to ja właśnie widzę w modelu postaci Kratosa, czy ktoś ma więcej polygonów to mało istotne, bo w praniu Kratos prezentuje się rewelacyjnie.

Opublikowano

Dabman. Czyli masz wglad w postaci Gearsow i nie majac porownania do Kratosa/Chloe uwazasz ze wpalowane jest tam najwiecej detali. Spoko.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.