Skocz do zawartości

Console Wars

Featured Replies

Opublikowano

I tak lepsze są drzewka z dwoma teksturami na krzyż, niż te z jedną, obracające się przodem w naszą stronę. Pamiętam, że gdy to zauważyłem, to w myśl zasady "What is seen, can't be unseen" omijałem tą trasę z daleka. GT4 i bodajże Trial Mountain.

 

btw:

DSC06145.jpgDSC06151.jpg

Edytowane przez t3xz

  • Odpowiedzi 9,4 tys.
  • Wyświetleń 185,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Szał na PS3 slim zaczął się od września i jakoś dwa miesiące po premierze nie może upaść. Kto śledzi wyniki sprzedaży na bieżąco ten wie. A na horyzoncie premiera jeszcze większych killerów... FF XIII

  • Kocham ten temat   Edit: plus zostałem zminusowany przez Majora za to, że dałem link potwierdzający, że Sonyslave'y się mylą

  • olaboga minusiki mi poleciały w profilu <beczy> nikt mnie nie lubi :<   a ja dawno nikomu nie dałem minusika... trzeba to zmienic! _______________ tej? kiedys były jakies plany stworze

Opublikowano

niż te z jedną, obracające się przodem w naszą stronę.

Ta technologia nazywa się speedtree. Zapamiętaj sobie to będziesz mógł się w przyszłości popisać nowo poznaną terminologią gdy uraczysz mamę opowieścią o cudownym GT5. My do tego czasu (Do czasu premiery GT5 ofcorz) zagramy zapewne w FM4 ale to inna para kaloszy. ;)

Edytowane przez Gooral

Opublikowano

Samochody w serii GT to mistrzostwo świata i tutaj Forza nie podskoczy. Kolory również bardziej mi się podobają w Gran Turismo 5. Ogólnie na screenach GT5 prezentuje się ładniej, jak dla mnie.

Opublikowano

GT 5 wychodzi chyba w marcu 2010,gooral nie rozumiem cie chłopie dlaczego tak sie odszczekujesz na wszystko to co ktoś powie,udajesz że wiesz wszystko o wszystkim a jesteś jakimś zapatrzonym na xboxa kolesiem który nie dopuszcza myśli że coś moze byc lepsze zbliżają się święta poproś rodziców o ps3 czy coś tam.Każdy twój post jest pełen ironii i sarkazmów,starasz się pokazać że to gry na xa są lepsze itp sony cie skrzywdziło czymś czy jak ;/

Edytowane przez BoroBoro

Opublikowano

Sony nie skrzywdziło nikogo, ale na pewno zawiodło niezliczoną ilośc osób. Na przykład mnie

Opublikowano

Podoba mi się drugie porównanie GT5P vs FM3. Jak widać, można zrobić takie screeny, na których i GT5P, i FM3 wyglądają na przemian paskudnie/bajecznie. Wszystko zależy od twórcy porównania.

 

Wbijam w te wszystkie porównania. Najważniejsze w tym jest to, że za miesiąc zagram sobie w pełną wersję, która będzie lepsza od dema (nieważne, czy alpha, beta, gold czy (pipi) hiber-uber-uranium version), która będzie miała zniszczenia, cofanie czasu, genialną fizykę jazdy i co sobie jeszcze wymarzycie. Nie będzie ładniejsza ani brzydsza od GT5. Wiecie dlaczego? Bo ta gra istnieje tylko na screenach i filmikach jak na razie, a to jest z du,py porównanie. GT5P może i jest ładniejsze, ale ze swoją kartonową fizyką nie jest to nic trudnego.

Opublikowano

No bez siania idiotyzmow, ze GT5P jest ladniejsze od FM3. Sytuacja ma sie tak jak GT4 vs FM.

Opublikowano

Podoba mi się drugie porównanie GT5P vs FM3. Jak widać, można zrobić takie screeny, na których i GT5P, i FM3 wyglądają na przemian paskudnie/bajecznie. Wszystko zależy od twórcy porównania.

 

Wbijam w te wszystkie porównania. Najważniejsze w tym jest to, że za miesiąc zagram sobie w pełną wersję, która będzie lepsza od dema (nieważne, czy alpha, beta, gold czy (pipi) hiber-uber-uranium version), która będzie miała zniszczenia, cofanie czasu, genialną fizykę jazdy i co sobie jeszcze wymarzycie. Nie będzie ładniejsza ani brzydsza od GT5. Wiecie dlaczego? Bo ta gra istnieje tylko na screenach i filmikach jak na razie, a to jest z du,py porównanie. GT5P może i jest ładniejsze, ale ze swoją kartonową fizyką nie jest to nic trudnego.

 

 

Dlatego powiedział w temacie o F3 Majorowi żeby się już nie wypowiadał, bo my wiemy jak gra wygląda w ruchu i jak to się ma do screenów, a On i jemu podobni będą tylko przytakiwać tym co mówią, że F3 wygląda do dupy.

 

Ja tam F3 do GT5p nie porównuję, bo to drugie znam tylko ze screenów a F3 mam już demo, jedyne co mogę powiedzieć to jak się mają SCREENY z F3 do GT5p i na tych screenach widzę trochę lepsze samochody w GT5p i dużo gorsze otoczenie niż w F3. Ale jak faktycznie wygląda demo F3 vs GT5p to nie mam zielonego pojęcia. Na screenach można pokazać co tylko się chce, z pięknej gry można zrobić ujęcie gdzie będzie wyglądać jak kupa, a z kompletnego badziewia można wyciągnąć screen gdzie będzie wyglądać jak majstersztyk.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Skad macie demo FM3?

Opublikowano

A ja mam obie gry GT5p i F3 Demo i moge wam powiedzieć ze te screeny dosyć dobrze pokazują różnice ;)

i nie zapominajmy się ze GT5p to produkt z 2007 roku

 

nie mowie ze Forza 3 to zla gra, no ale brakuje jej trochę w grafice żeby przynajmniej dogonić GT5p

no ale ja będę se grał w obie i się cieszył z gier a wy będziecie się kłócić tutaj :P

Opublikowano

Ja też mam obie. O jakim doganianiu mówisz? Przecież trasy (oprócz gór i Londynu) wyglądają fatalnie w GT.

Wytłumaczy mi ktoś, dlaczego samochody w menu w GT5:P mają większe ząbki, niż w samym wyścigu? Szczególnie to widać, przy otrzymywaniu nowego wozu na czarnym tle.

Edytowane przez jarken

Opublikowano

Mercedes klasy C po ostrym wyścigu w Forza 2:

 

2619438930_90d57c357b.jpg

 

I BMW po ostrym wyścigu:

 

gt5p_bmw.jpg

 

Możecie porównywac detale.

Opublikowano
Ta technologia nazywa się speedtree. Zapamiętaj sobie to będziesz mógł się w przyszłości popisać nowo poznaną terminologią gdy uraczysz mamę opowieścią o cudownym GT5. My do tego czasu (Do czasu premiery GT5 ofcorz) zagramy zapewne w FM4 ale to inna para kaloszy. ;)

 

:lol:

 

Chyba się troszeczkę zagalopowałeś, bo to nie jest speedtree, a zwykła bitmapa 2d niczym nie różniąca się technologicznie od sposobu przedstawiania przeciwników, beczek i innych nietrójwymiarowych obiektów w takim Doomie. Tak to jest kiedy chce się zabłysnąć :lol:

Opublikowano

Tez na poczatku tak myslalem ale Gooral mowi zapewnie o technologi w FM3 chyba ze popelnil gafe :)

Opublikowano

Chodziło o sposób przedstawiania drzew w GT4. PS2 chyba była za słaba dla tak zaawansowanych technologii. W każdym razie pierwszy Xbox już dawał sobie radę ze SpeedTree, to na nim pierwszy raz zauważyłem niesamowicie realistyczne drzewa w Rally Sport Challenge 2, później w pierwszej Forzie. W wyścigówkach ta technologia jeszcze przejdzie, w FPSach już nie za bardzo.

Opublikowano

:lol:

 

Chyba się troszeczkę zagalopowałeś, bo to nie jest speedtree, a zwykła bitmapa 2d niczym nie różniąca się technologicznie od sposobu przedstawiania przeciwników, beczek i innych nietrójwymiarowych obiektów w takim Doomie. Tak to jest kiedy chce się zabłysnąć :lol:

No to się chłopie popisałeś. Jeżeli nie wiesz co to jest Speed Tree to się nie odzywaj. Jak mam gadać o technologii z gościem, który w jednym zdaniu zaprzecza sam sobie? Jesteś jednym z tych, którym się wydaje, a nie jednym z tych którzy wiedzą. I jeszce (pipi)a lolujesz, piszesz o próbach zabłysnięcia osoby uzywającej prawdziwej nazwy danej technologii zamiast "niż te z jedną, obracające się przodem w naszą stronę".

 

A ponadto, przed kim miałbym tutaj zabłysnąć? Są tacy? Wątpię.

Edytowane przez Gooral

Opublikowano

Z kim ja gadam, z jakimś xbotem który w życiu nie widział Gran Turismo... człowieku Speed Tree to całkowicie co innego, w GT tego nigdy nie było. Pisałem, że Speed Tree widziałem tylko na Xboxie pierwszym ale to nie ważne, bo nie o to mi chodzi. W GT drzewa były w formie dużych bitmap 2d, które obracały się w zależności od punktu obserwowania przez gracza.

Tutaj słabo widać te drzewa: http://www.gokieks.com/gallery2/d/8099-3/TS6_TM_05.JPG

To są sklonowane dwu wymiarowe bitmapy. Z resztą sam wyskoczyłeś nie wiem po co z tym Speed Tree, nie wiem czemu się uparłeś na przeforsowanie tej technologii. Mówiliśmy o serii Gran Turismo. Daj sobie spokój bo głupoty piszesz.

Edytowane przez t3xz

Opublikowano

Czy ja napisałem, ze w GT było Speedtree? Ja nazwałem to co ty wydukałeś jako:

I tak lepsze są drzewka z dwoma teksturami na krzyż, niż te z jedną, obracające się przodem w naszą stronę. Pamiętam, że gdy to zauważyłem, to w myśl zasady "What is seen, can't be unseen" omijałem tą trasę z daleka. GT4 i bodajże Trial Mountain.

 

Zauważyłem, że niby wiesz jak to działa ale nazwy technologii już nie znasz więc postanowiłem cię oświecić. I gó.wno mnie obchodzi jak były zrealizowane drzewa w GT4. Na tej zasadzie (Którą nieudolnie opisałęś w cytowanym przeze mnie poście) działa wyświetlanie liści drzew, krzaków itp obiektów w celu symulowania realistycznie wyglądającej roślinności. W Oblivionie i Gothicu miałeś to użyte na bardzo szeroką skalę, a czy było w jakimś GT? Nie interesuje mnie to. Nie pisałem o GT, pisałem o technologii. Przestań więc wkładać ludziom w usta słowa, których nie wypowiedzieli ty zmanierowany du.pku i nie wkur.wiaj mnie więcej.

Opublikowano

grafika w FM jest gorsza od tej w GT 5 widać to po screenach i gameplayuuuuu

Opublikowano

Po GC i TGS bylem zawiedziony modelem zniszczeń w GT5.Tym bardziej jak wkoło wszyscy mówili jaki to cudowny model zniszczeń będzie w Forzie3...

 

Zobaczyłem sobie ten filmik i....(oglądać od 2.00)

 

http://www.youtube.com/watch?v=nhOALP6GAQI&feature=player_embedded#t=200

 

....nie dość,że Forza2 miała lepsze zniszczenia to jeszcze demo GT5 nie ma się czego wstydzić względem F3 a sam Kaz mówił,że to nie był finalny wygląd zniszczeń.

Edytowane przez Ficuś

Opublikowano
Zauważyłem, że niby wiesz jak to działa ale nazwy technologii już nie znasz więc postanowiłem cię oświecić. I gó.wno mnie obchodzi jak były zrealizowane drzewa w GT4. Na tej zasadzie (Którą nieudolnie opisałęś w cytowanym przeze mnie poście) działa wyświetlanie liści drzew, krzaków itp obiektów w celu symulowania realistycznie wyglądającej roślinności. W Oblivionie i Gothicu miałeś to użyte na bardzo szeroką skalę, a czy było w jakimś GT? Nie interesuje mnie to. Nie pisałem o GT, pisałem o technologii. Przestań więc wkładać ludziom w usta słowa, których nie wypowiedzieli ty zmanierowany du.pku i nie wkur.wiaj mnie więcej.

A rozmowa była o Gran Turismo 4 na PS2, z technologią też przestrzeliłeś bo nie chodziło o SpeedTree. Nie tłumacz mi co to jest to SpeedTree jak głupkowi, bo w dzisiejszych czasach wystarczy jeden wjazd na Wikipedię i wszystko jest ładnie wytłumaczone. Nie wiem o co Ci więcej chodzi, ale skoro wchodzisz w dyskusje tylko po to bo Ci się wydaje, że wiesz o co biega, a później nie umiesz się przyznać do błędu to już nie moja sprawa.

Opublikowano

Poszperałem, poszukałem i wychodzi na to, że w GT4, o którym mówiłeś nie tyle liście, gałęzie były jedna teksturą na trójwymiarowym drzewie a - uwaga - całe drzewo wraz z liścmi było jedną teksturą i ona obracała się do gracza (Jak w Arenie z 1996 roku!). Fakt taka archaiczna technika (Archaiczna bo nawet pień drzewa nie był osobnym obiektem w 3D) to nie jest speedtree. Ono polega na tym, że same konary są w 3D a jedynie zbiór większej ilości listowia jest animowany jako bitmapa (Im więcej bitmap nasladujących wręcz pojedyńcze liście tym bardziej sprzętożerna jest ta technika) ustawiająca się przodem w nasza stronę (To wyjaśnienie dla tych, którzy nie wiedza ocb). Już w Morrowindzie z 2002 roku były trójwymiarowe drzewa wraz z gałęziami 3D (Oczywiście nie mówię że to speedtree tylko daję do zrozumienia w którym roku były w grach sotosowane drzewa 3D) ale ta gra była na znacznie silniejszego Xboxa i PC więc problemów z brakiem wydajności deweloperzy nie mieli.

Edytowane przez Gooral

Opublikowano

A buzi kiedy sobie dacie?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.