Skocz do zawartości

Samochodowe premiery


Lain

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy zrobić jeden temat w którym będziemy wrzucać zapowiedzi/nowości i dyskutować czy będą zakładane oddzielnie ? [hmmm?]

 

 

z5189521X.jpg

z5189528X.jpg

z5189525X.jpg

 

''Model nazywa się M-Zero - czy zwiastuje następcę Z8?

 

 

M-Zero Concept to wizja stylisty Maela Oberkampfa. Samochód powstał na razie w programie graficznym i w najbliższym czasie raczej się nie zmaterializuje. Ale kto wie, może szef designerów BMW Chris Bangle zdecyduje się na wykorzystanie niektórych elementów tego projektu.

 

 

 

Jest on o tyle ciekawy, że łączy elementy różnych samochodów koncepcyjnych BMW z ostatnich lat z kształtem nadwozia brytyjskich aut sportowych (choćby Jaguara XK i Astona Martina DB9). Dzięki temu ma spore szanse stać się następcą futurystycznej, ale cieszącej się umiarkowanym powodzeniem "zetósemki", która odegrała największą życiową rolę jako samochód agenta 007. ''

 

 

przefajną dupe.czkę ma o.O

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 142
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Renault Laguna Coupe

 

premiera podczas październikowego salonu w Paryżu ;) miały być unoszone drzwi, ale jednak z tego motywu zrezygnowali ;P 6ścio cylindrowy silnik. setka w 7 sek <3333

 

lagcoup003fd1.jpg

lagcoup004ju8.jpg

 

_______________________________________________________________________________

 

 

Aston Martin V8 Vantage 2008

 

uaktualnienie v8 ;) z wyglądu może za bardzo się nie zmienił, jedynie 19 i 20-sto calowe felgi.. silnik: pojemność 4,3 zmieniono na 4,7 . przeprojektowano zawory, wał korbowy oraz miskę olejową. co daje wzrost mocy z 380 km do 420 km. setka w 4,7 sek

 

 

astonmartinv8vantage200gp7.jpg

astonmartinv8vantage200hg5.jpg

astonmartinv8vantage200om0.jpg

 

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Renault Kangoo Express Compact

16680_HD_ren2008kangooexpresscompact.jpeg

 

16699_hd_ren2008kangooexpresscompact.jpeg

 

16695_hd_ren2008kangooexpresscompact.jpeg

 

16672_hd_ren2008kangooexpresscompact.jpeg

 

 

Do napędu skróconego „Kangura” przewidziano jeden silnik benzynowy oraz dwa diesle. Jednostka z zapłonem iskrowym ma pojemność 1,6 litra. Prosta, ośmiozaworowa konstrukcja generuje 90 KM, pozwalające rozpędzać się do 160 km/h. Nieobciążony samochód jest w stanie osiągnąć 100 km/h po 13,9 sekundy od startu. Niestety w mieście silnik będzie potrzebował średnio 10,4 l/100km. Pocieszeniem jest niewielkie wysilenie motoru, które z pewnością dodatnio wpłynie na jego żywotność. Niezbyt wysilone są również diesle. Silniki 1.5 DCi występuje w dwóch wariantach mocy - 70 KM lub 85 KM. Średnie spalanie obu nie przekracza 5,5 l/100km. Słabszy umożliwia osiągnięcie 145 km/h i pozwala na sprint do „setki” w 19,5 sekundy, 85-konny wariant – 159 km/h i 14,2 s.

 

 

 

W Polsce Renault Kangoo Express Compact trafi do sprzedaży w przyszłym roku. Niewiele później do sprzedaży wejdzie pięcioosobowa odmiana skróconego "Kangura". Jeżeli cena podstawowej wersji zostanie korzystnie skalkulowana, Renault będzie miało spore szanse na odebranie części klienteli Fiatowi, Citroenowi i Peugeotowi, które od dłuższego czasu oferują miniaturowe auta dostawcze.

 

 

 

 

Chyba najmniejszy dostawczak na świecie.

Troszke jeździłem starszym modelem "Kangurka" (tym pięcioosobowym) i ten kto siedział z tyłu to przy wysiadaniu musiał uważać żeby pasażer z przodu nie przytrzasnął mu palców. Ciekawe jak teraz to rozwiążą w wersji 5-cio osobowej.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
Gość Oran

Jako fan Alf musze powiedzieć, że... Brzydka, troche taki nowy Bravo (stylizowany na 147 notabene...).

 

Brzydka jak na Alfe, bo w sumie ładniejsza niż większość aut na rynku ;p

 

A pewno jeszcze Zender fajny bodykit zrobi i lepiej się będzie prezentować. Bo te zderzaki psują te autko w sumie :)

 

Co do Alf, w 2010 ma być 8C na płycie podłogowej jakiejś Ferrarki (obecny jest na płycie Maserati bodajże), chyba Californi wymienionej wyżej. Jakby ktoś nie wiedział co to za Alfa to... Jeden z SuperCarów ;) Tylko, że troche niedoceniony, co ma sie zmienić w 2010 roku :)

 

O znalazłem niusa

 

Wraz z sukcesem Alfa Romeo 8C Competizione i 8C Spider okazało się że strategia firmy idzie w dobra stronę. Teraz Alfa Romeo myśli naprzód. Kiedy obecne 8C bazuje na podwoziu siostrzanej marki - Maserati, źródła zbliżone do Alfy Romeo sugerują że kolejna generacja superauta spod znaku Alfy mogłaby bazować na podłodze Ferrari California GT.

 

Możliwośc tego nie zależy jedynie od Alfy Romeo, ale projekt mogli by pogodzić dyrektorzy Fiata i Ferrari. Nowa generacja 8C ujrzy światło dzienne mniejwięcej w 2010 roku w setne urodziny Alfy Romeo. Do tego czasu Alfa powinna udowodnić innym superautom, że również się liczy na rynku tej klasy samochodów.

 

[źródło: autoblog.com]

 

Tak wygląda obecna:

 

alfa_romeo_8c_competizione_2003_04.jpg

Edytowane przez Oran
Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Tata Nano

zapowiadane jako prawdopodobnie najtańsze auto na świecie, ma w roku 2009 otrzymać w gamie silnik wysokoprężny, który powstanie dzięki pomocy firm kooperujących takich jak FEV, Bosch oraz Honeywell. Chodzi o jednostkę napędową szykowaną przede wszystkim z myślą o rodzimym rynku indyjskim.

Tata Nano będzie można kupić w wersji z dwucylindrowym silnikiem wysokoprężnym z doładowaniem o pojemności 800cc. Jego atutem będzie m.in. znacznie niższe zużycie paliwa niż w przypadku odmiany z jednostką benzynową.

Pięciodrzwiowy Tata Nano zadebiutować ma na rynku indyjskim w drugiej połowie roku. Zastosowanie znajdzie tu jednostka benzynowa 0,6 litra. Klienci będą mogli kupić to auto w przeliczeniu za około 1 700 EUR.

102578478728af8cb04b.jpegTata_Nano_13.jpg

 

 

Zamiast rikszy niezła taksówka. :D

W skrócie - nowy maluch. Może w polsce będzie dostępne w cenie 10,000 PLN-ów.

Odnośnik do komentarza

W Polsce w najbliższym czasie nie planuje się wprowadzenia Taty nano. Będzie za to TATA Indica. W innych krajach UE (francja, hiszpania) tata indica kosztuje ok 7 tys €. Ile będzie kosztował w polsce dowiemy się dopiero we wrześniu, ale jak już powiedziałam Tata Nano w najbliższych latach nie jest planowany w Polsce

Odnośnik do komentarza
Gość Grzehoo

No pięćsetka śliczna jest, nawet w środku (zaglądałem wszędzie na targach), moim zdaniem deklasuje Mini pod niemal każdym względem (na pewno gorzej się prowadzi). Limitowane wersje Abartha to już w ogóle szaleństwo - 160 lub 200 kucy z pojemności 1,4l.

Odnośnik do komentarza

Wybaczcie ale jezdzace pudelka od zapalek wrazenia na mnie nie robia. Czym mam sie podniecac, ze czuje sie jak sardynka w czyms takim ? Ludzie sie tym podniecaja jakhy nie wiadomo co to bylo, dorabiaja sobie ideologie do nowych mini, fiatow, garbusow, ze to rezurekcja odlschoola jest, kawal historii i w ogole legendy PRL. Ta, no, uhum, racja. W (pipi)e te wynalazki mam a jak. No i poza tym to dalej jest sch ujaly fiat, jak kazdy.

Odnośnik do komentarza
Gość Grzehoo

Fiat ma taką samą wadę jak VW - to auta dla ludu, z tym że obecne Fiaty są znacznie ciekawszymi samochodami, a na VW nikt nie zwraca uwagi. Nie rozumiem, o co chodzi Yackowi, ale facet chyba zatrzymał się na generacji pierwszego Uno. No nie wiem, trzeba być naprawdę bucem, żeby nie lubić pięćsetki ;]. Może to bardziej babskie auto, ale budzi pozytywne emocje.

Odnośnik do komentarza
każdy fiat? a np takie bravo hgt 2.0 5 cylindrów?

 

Co zmienia ten silnik we fiacie oprocz tego, ze ma mocarne pier dolniecie i odejscie ? Na upartego mozna tak inne auta wymieniac, renault, peugeot. Duzo koni w malym aucie zawsze bedzie zapier dalac, co nie zmienia faktu, ze pezot bedzie pezotem, fiat fiatem, opel oplem, ford fordem, volkswagen volkswagenem.

 

 

Grzechoo:

 

Nie twierdze, ze vw to niewiadomo co, nawet uwazam, ze obecny passat jest ch ujowo wykonany chocby na bokach drzwi - sprawdzane organoleptycznie w salonie. Auto dla ludu - pelna zgoda, passatow i golfow jest na drogach do obrzydzenia. Fiat idzie do przodu ale dalej wsiadajac do grande punto i golfa 5 czuc roznice. Polecam isc do salonu fiata, usiasc we fiacie croma i wrzucic wsteczny. W tv smiali sie, ze w nowym aucie skrzynia zgrzyta i trzeba wrzucac "mocniej". We francuzy i fiaty nie wierze, choby nie wiadomo jak fajna byla nowa laguna, to jej nie dotkne.

 

 

Nawet nie wyobrazam sobie takiej sceny kiedy ide kupic fiata albo citroena w salonie. W glowie mi sie to nie miesci.

 

Edytowane przez Yacek
Odnośnik do komentarza
Gość Grzehoo

Nie chcę tu bronić Fiata czy oczerniać VW, bo za obiema markami nie przepadam. VW zawsze były i są lepiej wykonane niż konkurencyjne samochody (odbijają to sobie na cenie, słyszałeś na przykład o opłacie za "przygotowanie auta do sprzedaży"?), tu chodzi przede wszystkim o niemiecką filozofię tworzenia samochodów - mają być dobrze zrobione, trwałe i wygodne, nic ponad to. Niemcy osiągnęli niebywale wysoki poziom wykonania swoich produktów, Włosi i Francuzi cały czas się tego uczą, choć moim zdaniem trochę za wolno. Tak jak piszesz, wnętrze Grande Punto nie ma startu do tego z Golfa, co innego kształty na zewnątrz. Nie chciałbym jeździć nijakim samochodem, nawet gdyby był wykonany ze szwajcarską precyzją. Całe szczęście, że czasami daje się połączyć jakość wykonania z finezją, przykładem może tu być już wielokrotnie przytaczane Audi A5, koniecznie z silnikiem benzynowym.

 

W nowej Lagunie siedziałem i mogę Ci powiedzieć, że wewnątrz jest naprawdę dobrze spasowana. Kokpit nieźle rozplanowany, fotele wygodne, wykonanie porównywalne z niemieckim. Z zewnątrz prezentuje się wspaniale, choć to oczywiście kwestia gustu. Tobie pewnie przeszkadzałaby francuska renoma, mnie nie ;].

 

P.S. Mieszałem biegami w Cromie i faktycznie, opory są spore. Inna sprawa, że ten model to porażka - jest brzydki i kiepsko wykonany. Jeden z ostatnich prawdziwych Fiatów ;].

 

P.S. 2

Nie kupiłbym Fiata. Nawet pięćsetki, choć moim zdaniem to świetne autko.

 

Odnośnik do komentarza
Nie chcę tu bronić Fiata czy oczerniać VW, bo za obiema markami nie przepadam. VW zawsze były i są lepiej wykonane niż konkurencyjne samochody (odbijają to sobie na cenie, słyszałeś na przykład o opłacie za "przygotowanie auta do sprzedaży"?), tu chodzi przede wszystkim o niemiecką filozofię tworzenia samochodów - mają być dobrze zrobione, trwałe i wygodne, nic ponad to. Niemcy osiągnęli niebywale wysoki poziom wykonania swoich produktów, Włosi i Francuzi cały czas się tego uczą, choć moim zdaniem trochę za wolno. Tak jak piszesz, wnętrze Grande Punto nie ma startu do tego z Golfa, co innego kształty na zewnątrz. Nie chciałbym jeździć nijakim samochodem, nawet gdyby był wykonany ze szwajcarską precyzją. Całe szczęście, że czasami daje się połączyć jakość wykonania z finezją, przykładem może tu być już wielokrotnie przytaczane Audi A5, koniecznie z silnikiem benzynowym.

 

W nowej Lagunie siedziałem i mogę Ci powiedzieć, że wewnątrz jest naprawdę dobrze spasowana. Kokpit nieźle rozplanowany, fotele wygodne, wykonanie porównywalne z niemieckim. Z zewnątrz prezentuje się wspaniale, choć to oczywiście kwestia gustu. Tobie pewnie przeszkadzałaby francuska renoma, mnie nie ;].

 

P.S. Mieszałem biegami w Cromie i faktycznie, opory są spore. Inna sprawa, że ten model to porażka - jest brzydki i kiepsko wykonany. Jeden z ostatnich prawdziwych Fiatów ;].

 

P.S. 2

Nie kupiłbym Fiata. Nawet pięćsetki, choć moim zdaniem to świetne autko.

 

No wlasnie, ja przywyklem do tego, ze auto jest solidnie wykonane i dlatego tak bardzo lubie niemieckie samochody. Moge sie spuszczac nad designem calej floty audi a dla innych sa to zwykle pancerniki, niemieckie limuzyny bez wyrazu ale akurat taki styl peferuje. Co do cen to wlasnie wychodzi, ze auto dla ludu, pospolity golf V, z fajnym wyposazeniem ale bez full ani moze nawet i falf wypasow kosztuje prawie 100tys. Audi A3 jeszcze wiecej bo przeciez nie chcemy jezdzic 1.6 benzyna tylko normalnym 2.0 tdi. 100tysiakow za pospolite auto... W tamtym roku kupowalismy skode superb do firmy i jak czytalem liste dodatkow, oplat i szmerow bajerow to wyszlo na to, ze zarabiaja na dodatkach a nie na samych samochodach. Co smieszne, hak w passacie 3500zl, do superba ten sam 1800zl. A boki drzwi lepsze niz w pasku mimo, ze to juz przedpotopowy model.

 

Odnosnie laguny: widzialem ja tylko z zewnatrz i przez otwarte drzwi, nie siedzialem, ale wrazenie mialem takie, ze z francuzow to najbardziej ida do przodu, pozniej citroen, na koncu pezot.

 

A wracajac do fiatow to jajca w stylu fiat panda samochodem roku juz nawet nie sa smieszne co smutne. Wiekszosc zdawala egzamin na pandzie - wiecej juz nic nie mowie. Fiat 500 jest zaj ebisty, wyglada super, urywa leb kiedy przejezdza obok nas w miescie ale niech tylko przyjdzie moment, zeby pojechac tym malym (pipi) na wakacje z dziewczyna nad morze. Szerokosci zycze wtedy.

 

 

Moj golf 3 jest ch ujowy, 6tys kosztowal i drugie tyle w niego wloze ale tak zwyczajnie sie z niego ciesze. A w ogole to chcialbym nowa mazde 6, a jeszcze lepiej, holdena commodore ss.

Edytowane przez Yacek
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...