Opublikowano 29 grudnia 201311 l Instruktor mowil, ze ma okolo 90, ale nie jest pewny na 100%, a z tego co teraz sprawdzam to 1.2 moze miec nawet 85. Nie wierzysz w koreanska technologie?
Opublikowano 5 lutego 201411 l Takie tam kilka zdjęć mojeg E36 328 97 rocznik a wciąż dobrze wygląda.
Opublikowano 6 lutego 201411 l props za silnik, swapowales czy oryginalna 328? e: przód niżej! Edytowane 6 lutego 201411 l przez Qvstra
Opublikowano 6 lutego 201411 l Wszsystko fabryka. Niżej nie będzie. Po co mi upośledzony samochód? I tak już stoi na sprężynach H&R -15/-40 więc starczy.
Opublikowano 6 lutego 201411 l Wszsystko fabryka. Niżej nie będzie. Po co mi upośledzony samochód? I tak już stoi na sprężynach H&R -15/-40 więc starczy. Masz plusika za takie podejście, ogromny props
Opublikowano 6 lutego 201411 l Ja tez nie lubie obnizania samochodu. A juz w ogole rozbraja mnie widok jakiegos starego haczbaka/sedana na sprezynach pokroju mts technik. Doslownie szura wachaczami po ziemi, a rdza wpie.prza samochod, ze w oczach znika.
Opublikowano 6 lutego 201411 l Wszsystko fabryka. Niżej nie będzie. Po co mi upośledzony samochód? I tak już stoi na sprężynach H&R -15/-40 więc starczy.Masz plusika za takie podejście, ogromny props Dlaczego?
Opublikowano 6 lutego 201411 l Wszsystko fabryka. Niżej nie będzie. Po co mi upośledzony samochód? I tak już stoi na sprężynach H&R -15/-40 więc starczy.Masz plusika za takie podejście, ogromny props Dlaczego? Przy dużej glebie ciężko byłoby wykorzystać to co jest pod maską. Ja niedawno też stałem się posiadaczem E36 ale tylko skromne 1.8IS, jak na moje pierwsze RWD to chyba i tak wystarczy (5 hothatch'y za mną więc chciałem zmiany) może za 2-3 lata skuszę się na 328 ale w touringu
Opublikowano 6 lutego 201411 l Wszsystko fabryka. Niżej nie będzie. Po co mi upośledzony samochód? I tak już stoi na sprężynach H&R -15/-40 więc starczy.Masz plusika za takie podejście, ogromny props Dlaczego? Bo nie lubię obniżania samochodu. Dla mnie to wiocha.
Opublikowano 6 lutego 201411 l Nie powiesz mi chyba, że samochody zrobione w stylu stance (gdzie szuranie miska olejowa po asfalcie jest norma) to wiocha. Popatrz sobie na stanceworks.com, lub polskie raceism.com. Wrzucilbym zdjęcia, ale jestem na telefonie i nie jest to zbyt wygodne.
Opublikowano 6 lutego 201411 l Nie powiesz mi chyba, że samochody zrobione w stylu stance (gdzie szuranie miska olejowa po asfalcie jest norma) to wiocha. No właśnie powiem, bo mi się to strasznie nie podoba Obczaiłem te strony, o których pisałeś - dramat
Opublikowano 6 lutego 201411 l Wszsystko fabryka. Niżej nie będzie. Po co mi upośledzony samochód? I tak już stoi na sprężynach H&R -15/-40 więc starczy.Masz plusika za takie podejście, ogromny props Dlaczego?Bo nie lubię obniżania samochodu. Dla mnie to wiocha.Spoko, kwestia gustu. Na szczescie kazdy moze zdecydowac czy obnizac czy zostawic serie Ja z kolei mam swira na punkcie gwintow. Nie dosc,ze wg mnie obnizone auto pieknie wyglada, to sama roznica w pracy zawieszenia jest kolosalnie duza
Opublikowano 6 lutego 201411 l A teraz spójrzcie chociaż na jedno zdjęcie - te zrobione na wolińskim zalewie. Powodzenia z dojazdem na gwincie... Na spotach BMW jedyne co słyszę od glebiarzy to "ale ciężko się przejeżdżało przez ten próg, myślałem że nie dam rady" albo "nie jedźmy na ten parking bo ja tam haczę podłogą na wjeździe na górę". Tak więc nie... jeżeli jest to Twój jedyny samochód to gwint nie jest cool... @Alec Akurat E36 318is to było moje pierwsze auto. Miło wspominam. Potem Leon Top Sport - wspaniała jednostka. Teraz powrót do jedynego słusznego śmigła na masce. Następne pewnie E39 M5 lub E46 M3. Edytowane 6 lutego 201411 l przez WisnieR
Opublikowano 7 lutego 201411 l Mnie ciezki dojazd w wiele miejsc nie przeszkadza. Po prostu to lubie i tyle
Opublikowano 7 lutego 201411 l Lucek zgadzam się z Tobą, choć w sumie to dziwne, bo nawet Tedunio lubi auto na glebie. Pa na to na górze - miałbyś renomę na mieście. Niestety tyko na osiedlu, bo byś do świateł tym w Krakowie nie dojechał kurcze, ale piękne zdjęcia na tym Stance są - mistrzostwo, świetnie się to ogląda. Edytowane 7 lutego 201411 l przez waldusthecyc
Opublikowano 7 lutego 201411 l Tedunio nie glebił żadnego ze swoich aut, a teraz to w ogóle X5 jeździ - to by dopiero komicznie musiało wyglądać zglebione
Opublikowano 7 lutego 201411 l Tedunio nie glebił żadnego ze swoich aut, a teraz to w ogóle X5 jeździ - to by dopiero komicznie musiało wyglądać zglebione jak czarnuchy glebią range rovery to mnie już nic nie zdziwi
Opublikowano 8 lutego 201411 l Prosze bardzo, Prosiak Cayenne na glebie. W przeciwienstwie do tego BMW zrobione w dobrym guscie. A trojki wygladaja moim zdaniem swietnie na gwincie z dobrze dobrana felga. Tu przyklad (z jednym mankamentem w postaci logo Porsche w felgach): Oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze tak obnizony samochod jako daily moze byc sporym wyzwaniem, kiedy probujemy nim pojechac na zakupy, czy w ogole wyjechac z osiedla (pozdro progi zwalniajace), ale dla wiekszosci te stancecary to samochody do sesji zdjeciowych i robienia dziury w portfelach, a na codzien jezdza zwyklymi samochodami.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.