Skocz do zawartości

Legacy of Kain:Soul Reaver


barcelona fan

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...
  • Odpowiedzi 33
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Legacy Of Kain: Soul Reaver w akcji po raz pierwszy widziałem u wujka oczywiście nie mogłem się doczekać przejęcia pada :lol: (miałem może wtedy z 9/10 lat) i buuum MEGA szok, grafa jak na tamte czasy robiła genialne wrażenie: rozmach, architektura, odmienne środowisko poszczególnych terenów Nosgoth do tego kapitalny pomysł ze zmianą wymiaru. Pewnie większości z młodszych graczy te słowa wydają się absurdalne, gdy teraz widzą ten tytuł w ruchu, ale kiedyś... Fabuła gry nie była potraktowana po macoszemu tak jak w przypadku współczesnych gier video (oczywiście są wyjątki), z niecierpliwością poznawało się dalsze losy naszego bohatera. BTW: Chciałbym zagrać w pierwowzór Legacy Of Kain: Soul Reaver, gdzie historia gry została poprowadzona w nieco inny sposób. Świetnie zaprojektowany świat miał wiele do zaoferowania, pomysłowe zagadki jak i ukryte lokacje, które mogliśmy odkryć dopiero po zdobyciu określonej zdolności. Niestety dopiero kilka lat później było mi dane zagrać w Blood Omen: Legacy Of Kain i wyłapać poszczególne smaczki zawarte w Legacy Of Kain: Soul Reaver.

 

Aby dokładnie zagłębić się w tę produkcję proponuję przejść ten tytuł ze zdobyciem wszystkich artefaktów podnoszących poziom życia (15) i magii (5) oraz z odnalezieniem "kuźni" Fire Reaver, a gwarantuję, że odkryjecie miejsca, w których wcześniej nie byliście... ba nawet nie mieliście pojęcia o ich istnieniu 8)

 

Sequel Legacy Of Kain: Soul Reaver był dość dobrym tytułem jednak już nie tak wybitnym, zdecydowanie krótszym, uwidoczniła się liniowość (brakowało ukrytych lokacji, a także Glyphs <_< ), znikomo wykorzystano motyw zmiany wymiaru. Natomiast Legacy of Kain: Defiance zrewanżował się za poprzedniczkę, można śmiało powiedzieć, że tytuł był bardzo dobry jednak system rozgrywki poszedł w stronę wybitnego Devil May Cry (przez co zatracił się troszkę klimat Action/Adventure)... pomimo tego spędziłem przy nim bardzo miło czas.

 

Marzy mi się remake Legacy Of Kain: Soul Reaver na obecną generację konsol lub prequel opowiadający losy Raziela służącego Kainowi, oczywiście z jak najbardziej zbliżonym systemem rozgrywki i klimatem do pierwowzoru.

 

Wg mnie najlepsza gra w historii, arcydzieło rynku elektrycznej rozrywki pod każdym względem ^_^ Amen.

Odnośnik do komentarza
  • 7 lat później...

Pierwszy kontakt z seria mialem wlasnie przy SR w czasach PSX-a, ale gry nie ukonczylem i teraz zamierzam to nadrobic. Mam z zwiazku z tym takie pytania:

Jak tutaj dzialaja sejwy i szybkie przemieszczanie sie po lokacjach? Zawsze po restarcie bede musial zaczynac od samego poczatku gry? I o co z tymi zielonymi znakami jak rozumiem swego rodzaju checkpointami? Jak się do nich dostać bez przebiegania całej drogi od początku?

Odnośnik do komentarza

Jeśli się nie mylę to zapamiętać można w każdej chwili. Natomiast po załadowaniu stanu gry, zaczynasz od początkowego momentu w grze. A te zielone znaki są po to aby wybrać je w portalu który znajduje się za pierwszą ścieżką na górze, i wybrania odpowiedniej lokacji.

Edytowane przez ubol
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...