Opublikowano 16 marca 201213 l Ogarnietym ludziom nie sprawi uturbienie H22A, gorzej z kosztami. Dobre uturbienie to koszt min. 10tys zł?
Opublikowano 17 marca 201213 l To juz na pewno z cala robocizna. Dobrego Garretta mozna kupic za polowe tych pieniedzy. Edytowane 17 marca 201213 l przez Infidel
Opublikowano 20 marca 201213 l To juz na pewno z cala robocizna. Dobrego Garretta mozna kupic za polowe tych pieniedzy. Do tego dochodzą kolektory, wydech cały na nowo. Nie wspomnę o strojeniu no i fajnie by było zmienić wtryski - można więcej wyciągnąć. Pytanie czy silnik to wytrzyma czy trzeba kuć. A to idzie w gruuubej kasie. Nie opłaca się majstrować tyle przy przednio napędówce. H22 łyknąć i spokój.
Opublikowano 20 marca 201213 l Ja tak właśnie myślałem, żeby w wypadku posiadania takiego Vgen. H22 zamontować jakieś lepsze filtry, olej ewentualnie zrobić ECU (ale to już zależy) i wyciągnąć do 200-250km (z ECU). Pytałem tylko z ciekawości, bo ten silnik ma spory potencjał, a sama turbina w silniku daje dużo większe możliwości, do pewnej granicy bez dodatkowej, kosztownej ingerencji w osprzęt (wiem po swoim, na praktycznie nowym turbo i sportowych filtrach mogę wyciągnąć 200KM/320-340Nm, a jedyne co mnie trzyma to sprzęgło, które mimo iż jeszcze nie ślizga, po prostu nie dałoby sobie rady z taką mocą i to by była kwestia kilkuset kilometrów jazdy).
Opublikowano 20 marca 201213 l Ja tak właśnie myślałem, żeby w wypadku posiadania takiego Vgen. H22 zamontować jakieś lepsze filtry, olej ewentualnie zrobić ECU (ale to już zależy) i wyciągnąć do 200-250km (z ECU). Pytałem tylko z ciekawości, bo ten silnik ma spory potencjał, a sama turbina w silniku daje dużo większe możliwości, do pewnej granicy bez dodatkowej, kosztownej ingerencji w osprzęt (wiem po swoim, na praktycznie nowym turbo i sportowych filtrach mogę wyciągnąć 200KM/320-340Nm, a jedyne co mnie trzyma to sprzęgło, które mimo iż jeszcze nie ślizga, po prostu nie dałoby sobie rady z taką mocą i to by była kwestia kilkuset kilometrów jazdy). Ale Ty masz VW w dieslu tak? Zabawa w turbo przy już uturbionym dieslu a dokładanie turbiny do takiego H22 to dwie różne bajki. tak jak pisał Redmitsu, koszty turbo są dość wysokie (tu nie wystarczy sama turbina, filtry i intercooler), bez zakucia silnika dużo nie dmuchniesz. Bardziej niż soft turbo polecałbym kompresor. Do hond ładują taki od mercedesika, nie pamiętam oznaczeń ale lepszy jest ten odłączany (m65?), czyli jedziesz ekonomicznie i paliwo nie ucieka a jak załączysz to masz te do ok 1/4 mocy silnika więcej.
Opublikowano 20 marca 201213 l Ja w Passacie mam 1.8T AEB benzyna. Ten sam silnik pakowany był w tamtych czasach do TT, gdzie różnił się tylko sprzęgłem i oprogramowaniem silnika przez co wyciągał seryjnie 225km. Najważniejsza rzecz przy silnikach doładowanych to sprawne turbo, a że u mnie jest z tym bardzo dobrze to mam solidną podstawę do kręcenia. O H22 tylko pytałem, byłem ciekaw jak to wygląda, ale będę musiał jeszcze poszukać z czym to się je, po prostu mnie to intryguje. Edytowane 20 marca 201213 l przez winner
Opublikowano 20 marca 201213 l Aaaa takie buty... Co nie zmienia faktu, że Twój już jest uturbiony. Tak wiem, że to fajne silniki Jak dla mnie pakowanie turbo do silnika NA to tylko jak chce się iść grubo, czyli zakuwać silnik bo inaczej koszt nieadekwatny do przyrostu mocy a o wysranie się silnika łatwo...
Opublikowano 25 marca 201213 l Jakby się komuś rzuciła w oczy czarna ITR to pisać do mnie. Chyba mnie poje.bao, ale pisać jak co.
Opublikowano 30 marca 201213 l http://otomoto.pl/honda-civic-honda-civic-2-0-type-r-C23256437.html Ta cena mnie mocno zaintrygowała... ciekawe co z nim nie tak.
Opublikowano 31 marca 201213 l Pewnie sklejony na granicy z dwoch jak nie z trzech, nie ma co sie niestety napalac wyciagniete z forum ckpl "a propos czarnego ep3 za 208000 z chojnic/tucholi nieczesto sie tu udzielam, ale zastanawialem sie nad tym autem, okazuje sie ze moj znajomy z tucholi zna ten egzemplarz i na bank byly wystrzelone poduchy, bo sam widzial jak je zakladano w warsztacie w ktorym on sam naparawia auta. po telefonie do sprzedajacego dostalem info , ze byla tylko lekko zagieta maska, ktora lakierowal razem ze zderzakiem, a na pytanie czy poszly tez poduchy zaprzeczyl." Edytowane 31 marca 201213 l przez Redmitsu
Opublikowano 31 marca 201213 l Szkoda, że tak mało jest tych CTRów, bo przez to ceny za fajne egzemplarze są astronomiczne (>30k), a o ITR już nie wspomnę, bo dla mnie DC2>>>EP3. Zastanawiam się czy nie próbować na własną rękę poszukać czegoś w UK i regnąć u nas z kierownicą po prawej, bo już można. Zostaje jeszcze Belgia lub ewentualnie Holandia, jak pojadę znowu na wakacje do roboty to może coś poszukam.
Opublikowano 31 marca 201213 l http://www.psxextreme.info/topic/99371-bmw-120-e89-2006r-20d-163km/ http://www.psxextreme.info/topic/99357-opel-astra-2008-14/ Więcej zdjęć znajdziecie na otomoto
Opublikowano 7 kwietnia 201213 l http://otomoto.pl/honda-civic-type-r-C23734823.html Wieeeeem. Nie ten przedział cenowy co w temacie i ogólnie szaleję ostatnio, ale nosi mnie, że masakra. Huh
Opublikowano 7 kwietnia 201213 l Jak stac to brac ;] Swoja ten civic cos chyba cena mocno zanizona. Szukaj lepiej Accorda Type-S, lepiej na tym wyjdziesz
Opublikowano 7 kwietnia 201213 l http://moto.allegro.pl/honda-accord-2-4-type-s-193-km-jedyna-taka-i2261549821.html mhm.... czarna by była, zrobiłbym z nią to co dzisiaj z VW i by było git
Opublikowano 8 kwietnia 201213 l Mam ostry głód na jakiegoś VTEC'a DOHC, najlepiej B18C, H22 lub K20-24. Mam taki rozrzut, że mógłbym kupić zarówno Civica VIgen. VTI, przez ITR po ATR, dla mnie najważniejszy jest ten silnik. W końcu się wkur.wię i zamiast zmieniać swojego, wyłowię lepsze turbo i konkretne sprzęgło, przeprogramuję dziada na jakąś sensowną moc (>230KM) i znowu przejdzie mi ochota na Hondę. Obawiam się jednak, że to znowu będzie tylko na chwilę PS: Nic do niego nie mam, jest to świetna konstrukcja, o dużych możliwościach rozwoju, a przy okazji śmieszne spalanie... no, ale jest głód na wataka mimo wszystko. Edytowane 8 kwietnia 201213 l przez winner
Opublikowano 9 kwietnia 201213 l http://otomoto.pl/honda-integra-acura-type-r-C23748312.html Yay, mijałem się z nią dzisiaj jak jechałem do rodziny i zaintrygowało mnie, że ktoś u nas ma ITR - patrzę teraz na otomoto i jest wystawiona . Wszystko git, świetna cena, ale muszę ją zobaczyć zanim bardziej się napalę. Tylko ten kolor....
Opublikowano 10 kwietnia 201213 l Wybaczcie ten huragan, ale szaleję za tym pojazdem i czasami emocje biorą górę.
Opublikowano 10 kwietnia 201213 l Cos na ten temat wiem, swoja droga ta Integra cos wyjatkowo tania. U mnie pewnie fundusze jednak nie pozwola na zadna mocna K serie, pewnie bede sie w przyszlosci dalej bujał w D serii tylko w nowszej budzie. Widzi mi sie Civic 7 w hatchu w szczegolnosci w tym yebiacym niebieskim kolorze, z gleba i dobra felga ten samochod urywa mi dupe.
Opublikowano 10 kwietnia 201213 l Jeździ taki sporcik u nas, często go widzę na parkingu. Bardzo ładne auto, kolor niebieski (perła?), fela 17, 1.6 SOHC 110 kucy. Bardzo ładny i fajny samochód, a przy okazji oszczędny. Wersja EP2 ofc.
Opublikowano 10 kwietnia 201213 l Z silnikiem D16V1 (1.6 vtec sohc) to bedzie EP2. Na 17" z gleba robi napewno wrazenie. Chodzi mi o ten kolor: http://www19.speedy.sh/Q5r55/download/ep3-70-200-1.jpg <sex> Edytowane 10 kwietnia 201213 l przez Redmitsu
Opublikowano 10 kwietnia 201213 l Mhm, ten kolor, ten pakiet i oczywiście nie te okropne fele :F Ładne, takie szprychaki.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.