Skocz do zawartości

Auto do 25 tys.

Featured Replies

Opublikowano

Ogarnietym ludziom nie sprawi uturbienie H22A, gorzej z kosztami. Dobre uturbienie to koszt min. 10tys zł?

  • Odpowiedzi 845
  • Wyświetleń 121 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Ma to cos? Jeszcze w kombii? Rzygac mi sie chce gdy widze te auto.

  • Kup i przestan w koncu spamowac.

  • To już jest kwestia priorytetów. Jeden woli wygodną, bezpieczną limuzyne za 25 tys. A drugi konserwe z 200 konnym silnikiem, żeby poszpanować na zlocie pod tesco.

Opublikowano

To juz na pewno z cala robocizna. Dobrego Garretta mozna kupic za polowe tych pieniedzy.

Edytowane przez Infidel

Opublikowano

To juz na pewno z cala robocizna. Dobrego Garretta mozna kupic za polowe tych pieniedzy.

 

Do tego dochodzą kolektory, wydech cały na nowo. Nie wspomnę o strojeniu no i fajnie by było zmienić wtryski - można więcej wyciągnąć. Pytanie czy silnik to wytrzyma czy trzeba kuć. A to idzie w gruuubej kasie. Nie opłaca się majstrować tyle przy przednio napędówce. H22 łyknąć i spokój.

Opublikowano

Ja tak właśnie myślałem, żeby w wypadku posiadania takiego Vgen. H22 zamontować jakieś lepsze filtry, olej ewentualnie zrobić ECU (ale to już zależy) i wyciągnąć do 200-250km (z ECU). Pytałem tylko z ciekawości, bo ten silnik ma spory potencjał, a sama turbina w silniku daje dużo większe możliwości, do pewnej granicy bez dodatkowej, kosztownej ingerencji w osprzęt (wiem po swoim, na praktycznie nowym turbo i sportowych filtrach mogę wyciągnąć 200KM/320-340Nm, a jedyne co mnie trzyma to sprzęgło, które mimo iż jeszcze nie ślizga, po prostu nie dałoby sobie rady z taką mocą i to by była kwestia kilkuset kilometrów jazdy).

Opublikowano

Ja tak właśnie myślałem, żeby w wypadku posiadania takiego Vgen. H22 zamontować jakieś lepsze filtry, olej ewentualnie zrobić ECU (ale to już zależy) i wyciągnąć do 200-250km (z ECU). Pytałem tylko z ciekawości, bo ten silnik ma spory potencjał, a sama turbina w silniku daje dużo większe możliwości, do pewnej granicy bez dodatkowej, kosztownej ingerencji w osprzęt (wiem po swoim, na praktycznie nowym turbo i sportowych filtrach mogę wyciągnąć 200KM/320-340Nm, a jedyne co mnie trzyma to sprzęgło, które mimo iż jeszcze nie ślizga, po prostu nie dałoby sobie rady z taką mocą i to by była kwestia kilkuset kilometrów jazdy).

 

Ale Ty masz VW w dieslu tak? Zabawa w turbo przy już uturbionym dieslu a dokładanie turbiny do takiego H22 to dwie różne bajki. tak jak pisał Redmitsu, koszty turbo są dość wysokie (tu nie wystarczy sama turbina, filtry i intercooler), bez zakucia silnika dużo nie dmuchniesz. Bardziej niż soft turbo polecałbym kompresor. Do hond ładują taki od mercedesika, nie pamiętam oznaczeń ale lepszy jest ten odłączany (m65?), czyli jedziesz ekonomicznie i paliwo nie ucieka a jak załączysz to masz te do ok 1/4 mocy silnika więcej.

Opublikowano

Ja w Passacie mam 1.8T AEB benzyna. Ten sam silnik pakowany był w tamtych czasach do TT, gdzie różnił się tylko sprzęgłem i oprogramowaniem silnika przez co wyciągał seryjnie 225km. Najważniejsza rzecz przy silnikach doładowanych to sprawne turbo, a że u mnie jest z tym bardzo dobrze to mam solidną podstawę do kręcenia. O H22 tylko pytałem, byłem ciekaw jak to wygląda, ale będę musiał jeszcze poszukać z czym to się je, po prostu mnie to intryguje.

Edytowane przez winner

Opublikowano

Aaaa takie buty... :) Co nie zmienia faktu, że Twój już jest uturbiony. Tak wiem, że to fajne silniki :)

Jak dla mnie pakowanie turbo do silnika NA to tylko jak chce się iść grubo, czyli zakuwać silnik bo inaczej koszt nieadekwatny do przyrostu mocy a o wysranie się silnika łatwo...

Opublikowano

Jakby się komuś rzuciła w oczy czarna ITR to pisać do mnie. Chyba mnie poje.bao, ale pisać jak co.

Opublikowano

Pewnie sklejony na granicy z dwoch jak nie z trzech, nie ma co sie niestety napalac :(

 

wyciagniete z forum ckpl

 

"a propos czarnego ep3 za 208000 z chojnic/tucholi

 

nieczesto sie tu udzielam, ale zastanawialem sie nad tym autem, okazuje sie ze moj znajomy z tucholi zna ten egzemplarz i na bank byly wystrzelone poduchy, bo sam widzial jak je zakladano w warsztacie w ktorym on sam naparawia auta. po telefonie do sprzedajacego dostalem info , ze byla tylko lekko zagieta maska, ktora lakierowal razem ze zderzakiem, a na pytanie czy poszly tez poduchy zaprzeczyl."

Edytowane przez Redmitsu

Opublikowano

Szkoda, że tak mało jest tych CTRów, bo przez to ceny za fajne egzemplarze są astronomiczne (>30k), a o ITR już nie wspomnę, bo dla mnie DC2>>>EP3. Zastanawiam się czy nie próbować na własną rękę poszukać czegoś w UK i regnąć u nas z kierownicą po prawej, bo już można. Zostaje jeszcze Belgia lub ewentualnie Holandia, jak pojadę znowu na wakacje do roboty to może coś poszukam.

Opublikowano

Jak stac to brac ;] Swoja ten civic cos chyba cena mocno zanizona. Szukaj lepiej Accorda Type-S, lepiej na tym wyjdziesz :D

Opublikowano

Moze mi ktos wytlumaczyc fenomen tych civicow z malymi silniczkami?

Opublikowano

Mam ostry głód na jakiegoś VTEC'a DOHC, najlepiej B18C, H22 lub K20-24. Mam taki rozrzut, że mógłbym kupić zarówno Civica VIgen. VTI, przez ITR po ATR, dla mnie najważniejszy jest ten silnik. W końcu się wkur.wię i zamiast zmieniać swojego, wyłowię lepsze turbo i konkretne sprzęgło, przeprogramuję dziada na jakąś sensowną moc (>230KM) i znowu przejdzie mi ochota na Hondę. Obawiam się jednak, że to znowu będzie tylko na chwilę :(

 

PS:

 

dscn7232p.jpg

 

Nic do niego nie mam, jest to świetna konstrukcja, o dużych możliwościach rozwoju, a przy okazji śmieszne spalanie... no, ale jest głód na wataka mimo wszystko.

Edytowane przez winner

Opublikowano

Wybaczcie ten huragan, ale szaleję za tym pojazdem i czasami emocje biorą górę.

Opublikowano

Cos na ten temat wiem, swoja droga ta Integra cos wyjatkowo tania. U mnie pewnie fundusze jednak nie pozwola na zadna mocna K serie, pewnie bede sie w przyszlosci dalej bujał w D serii tylko w nowszej budzie. Widzi mi sie Civic 7 w hatchu w szczegolnosci w tym yebiacym niebieskim kolorze, z gleba i dobra felga ten samochod urywa mi dupe.

Opublikowano

Jeździ taki sporcik u nas, często go widzę na parkingu. Bardzo ładne auto, kolor niebieski (perła?), fela 17, 1.6 SOHC 110 kucy. Bardzo ładny i fajny samochód, a przy okazji oszczędny. Wersja EP2 ofc.

Opublikowano

Mhm, ten kolor, ten pakiet i oczywiście nie te okropne fele :F Ładne, takie szprychaki.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.