Jump to content

Sign in to follow this  
Obsolete

Rise Against

Recommended Posts



Guest _Be_

O, fajnie grają.

 

Rise Against - The Unraveling (2001)

1188169654_cover.jpg

http://rapidshare.com/files/116238721/Rise..._Unraveling.rar

Rise Against - Revolutions Per Minute (2003)

2024449-1327972558.jpg

http://rapidshare.com/files/116255678/Rise..._Per_Minute.rar

 

Rise Against - Siren Song of the Counter Culture (2004)

rise%20against.jpg

http://rapidshare.com/files/116247278/Rise...ter_Culture.rar

Rise Against - The Sufferer & the Witness (2006)

Rise_Against_2006.jpg

http://rapidshare.com/files/116433606/Rise...the_Witness.rar

Rise Against - This Is Noise EP (2007)

435178.jpg

1. "Boy's No Good" (Lifetime cover) - 1:18

2. "Fix Me" (Black Flag cover) - 0:54

3. "Obstructed View" - 2:02

4. "But Tonight We Dance" - 2:47

5. "Nervous Breakdown" (Black Flag cover) - 2:07

 

http://rapidshare.com/files/116441306/Rise...is_Noise_EP.rar

Edited by _Be_

Share this post


Link to post
Guest tk

fajnie, że wyciekło. przytrafiało sie chłopakom nagrać chwytliwy numer a i wokal charaktersytyczny.

Share this post


Link to post
taka nijaka ta płyta.

 

 

word, do połowy dałem radę przesłuchać i delete :<

Edited by koval

Share this post


Link to post

Przesluchalem te nowa plyte i oprócz pierwszego kawałka nic nie zapadło mi w pamięć. jakas taka bez wyrazu jest. Dla porównania włączylem The Unraveling, i kurwa,różnice slysza nawet moje pszczelarskie uszy.

 

edit, o widze wszystkim sie zebralo nagle na recenzje ;]

Edited by zduniacz

Share this post


Link to post
Guest _Be_

Szkoda, że musze to napisać ale także nic nie pamiętam z przesluchania. A tak się jarałem :franc:

Share this post


Link to post

ok, utworek Savior mi wpadl w ucho, taki punkroczek, jakby podmienic wokal, to wyszedłby the offspring.

Share this post


Link to post

Panowie, bo Rise Against skończyło się na albumie RPM, potem chłopaki polecieli na kasę i coraz bardziej uzewnętrzniali swoje polityczne poglądy. Niegdyś moja ulubiona kapela, w tym momencie jestem na nie. Sprzedanie się i lewackie poglądy - nie moje klimaty a szkoda bo chłopaki za dawnych czasów wymiatali (swoją drogą na pierwszej płytce gitarzystą jest Daniel Wlekliński z Ciechanowa ;) ). Miłośnikom starego Rise Against polecam The Killing Tree i Baxter (to ostatnie jest praktycznie nie do znalezienia, nie mylić z jakimś pop syfem).

Share this post


Link to post

Nie wiem kiedy to Appeal to reason miało premierę, ale nic o niej nie słyszałem i kupiłem CD w zeszłą sobotę...

 

pierwsza płyta rise która nie wpada w ucho po pierwszym przesłuchaniu... moim zdaniem już z miejsca najsłabsza... ale po dłuższym przesłuchaniu może się zacząć podobać... jednak to nie ta klasa...

 

Polecam kawałek "Hero of War" spokojne pogrywanko... ale tekst zabija...

Share this post


Link to post

dlatego ich nie słucham, przeginają z tekstami to po pierwsze primo, po drugie primo z melodic hardcore zrobiło się emo punk rodem z mtv. Dziękuje za takie coś.

Share this post


Link to post

Rise Against mają sporo kawałków na jedno kopyto, ale jednak Prayer of the Refugee czy Give It All cały czas mi się pętli na odtwarzaczu.

Share this post


Link to post

a widzisz, u mnie pętlą sie akurat inne. to znaczy ze RA dobrze graja/grali. Lyricsy tez dalekie od sztampowych, chociaz akurat Hero Of War imo niczym sie nei wyróżnia.

Share this post


Link to post

może i się nie wyróżnia, ale sam osobiście dawno nie słyszałem kawałka potepiającego wojnę stąd tak się nim zachwyciłem. Szczególnie po rozmowach z jedną babką której syn siedzi w Iraku.

 

A give it all moim zdaniem słaby IMO...

Share this post


Link to post

zj ebali sprawę, zbyt lewacka kapela się z tego zrobiła. to pewnie przez szefa ich poprzedniej wytwórni płytowej który był lewakiem 1!!1!!one

Share this post


Link to post

do tej nowej plyty próbowałem się dluuuugo przekonać i jedynie Saviour mi w pamięci zostało. Slaby poziom jak na nich.. Znacie jakies takie podobne zespoły do płyty Revolutions per Minute, oprócz H20, tego The killing tree i yy Pennywise ?

Share this post


Link to post
Guest _Be_

Jak h2o jest podobne do Rise Against to ja jestem jezus.

Edited by _Be_

Share this post


Link to post

dla mnie jest, bardziej niz Pennywise, do ktorego sie nei (pipi)aliscie. Ale nie o to chodzi. Panowie, jak ktos ma fajny melo hardcore w tym stylu to niech poda nazwy.

Share this post


Link to post
Guest _Be_

Rozkmiń sobie Anti-Flag, Bad Religion ( nie koniecznie muzycznie podobni)

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.