Skocz do zawartości
Zapraszamy do wsparcia akcji Rehabilitacja i terapia Wiktora. Z góry dziękujemy!



standby

Premium Member
  • Zawartość

    1756
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

511 Wybraniec

O standby

  • Urodziny 25.02.1989

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Opole
  • Zainteresowania:
    psy, chomiki

Ostatnie wizyty

1830 wyświetleń profilu
  1. standby

    Wrzuć screena

    Jedynka to była taka dobra gierka że świetny soundtrack!
  2. standby

    Bloodborne

    Czemu jedyny sluszny? Ja tam dalem alfedowi zaproszenie :d 1 faze walki wyszkolilem tak na pamiec ze juz nie ponosilem damage. W 2 fazie wychodzi umiejetnosc parowania, bez niej jest w (pipi) ciezko, logarius ma duzy zasieg ataku, male opoznienie po ciosach i jest cholernie agresywny.
  3. standby

    Bloodborne

    wlqsnie nie mam dodatku, nie farmilem postaci za bardzo i mialem na koncu 99 lvl xd
  4. standby

    Bloodborne

    Przeszedlem. Swietna gra. (pipi)a cudowna byla ta przygoda w Yarnham, ostatnie 2 walki jednak byly banalne, albo ja za bardzo przepakowalem postac. Swietny tytul. Co ja dzisiaj bede robil:-(
  5. standby

    Bloodborne

    Wez urny z olejem i molotowem jak (pipi) zaczyna te kombo rekami to szybko sie wycofaj i rzucaj w niego tymi itemkami
  6. standby

    Bloodborne

    Zabilem Przedostatniego bossa, wzmocnilem bron do +10, mam 99 level i wybilem wszystko z czym nie umialem sobie do tej pory poradzic. Została mi ostatnia lokacja i ostatni boss. Szkoda że ta piękna przygoda sie kończy...Porobie chyba jeszcze dunegony sobie aby to tak szybko nie pękło...Gra która naprawde trzeba odkrywać, wymagająca, piękna. Dla mnie DkS3>DkS>Bloodborne>DkS2.
  7. standby

    Bloodborne

    Zabilem ta Amygdale, nie ta z lochow oczywiscie natomiast walka byla latwa i dosc szybka, tylko na poczatku nie wiedziale gdzie ja tluc. Po niej poszedlem zabic tego lowce w archikatedrze, Co to byla za walka dwoch lowcow potworow. Wszustkie opcjonalne miejscowki mam zrobione i mi sie bardzo podobaly. Nighmare frontier bylo potrzebne po tym ciaglym lazeniu w ciemnosciach:D
  8. standby

    Bloodborne

    Dla mnie jeden z najtrudniejszych bossow z repertuaru FS
  9. standby

    Bloodborne

    cos fajnego w tych dunegonach mozna znalezc? bo poki co itemy tam to sraka
  10. standby

    Bloodborne

    jak chcesz troche dopakowac postac to polecam polatac po zakazanym lesie
  11. standby

    The Last Of Us Remastered Edition

    Skonczylem w koncu tlou. Gra koniec koncow swietna ale Goty bym jej nie dał, klimat udzielil mi sie tylko podczas koncowki, natomiast do samego gameplayu sie zdazylem przyzwyczaic i byl bardzo przyjemny:-) Na komorce nie umiem wstawiac spolierow wiec prosze to pominac
  12. standby

    Lokale ktore polecacie.

    Fat bob tak sobie mi smakował. ze swojej storny mogę polecić kure warzyw, porcje małe ale bardzo smaczne.
  13. standby

    Polskie Góry

    Yo, jade na weekend do Zakopanego, co polecacie zobaczyć tam w pierwszej kolejności? Do morskiego oka jeszcze podejdziemy ale moja misia nie za bardzo przepada za łażeniem po górach. Co warto zobaczyć? Gdzie warto zjeść? Gdzie warto iść na drinka wieczorem?:)
  14. standby

    Bloodborne

    Dks1 nic nie pobije jezeli chodzi polaczenie lokacji. Absolutne mistrzostwo. Bloodborne akurat jest dosc mocno liniowy ale o tak gra jest (pipi)a epicka
  15. standby

    Czechy

    Praga to jedno z najladniejszych miast swiata, a troche ich juz zwiedzilem typiarki.
×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.