Opublikowano 15 lipca 200915 l Wrzuć to na loader i wydawaj patch'a bo ludzie czekają http://fc01.deviantart.com/fs25/i/2008/122...y_chupachup.jpg
Opublikowano 15 lipca 200915 l Witam, Zastanawiałem się gdzie umieścić ten request. Zdecydowałem się na to miejsce. Potrafi ktoś dobrze posługiwać się Ukiyo-e? Nasze tłumaczenie O-kami jest już na ukończeniu (pozostało kilka testów) i czas zacząć myśleć nad pre-loaderem. Postanowiliśmy, że tłem/tłami najlepiej pasującymi do charakteru gry byłyby ukiyo-e. Problem w tym, że ja nie mogę tego stylu "ogarnąć". Jest ktoś na sali biegły w te klocki (albo może chociaż ktoś zna takiego samarytanina)? //są w ogóle jakieś kursy u nas w Polsce? W jakim sensie "posługiwać się"? Odbitka drzeworytu była zwykle dziełem trzech artystów: rysownika, "wycinacza" i kolorysty (autorstwo tradycyjnie przypisuje się rysownikowi). Pojęcia nie mam, czy ktoś w Polsce to naśladuje. Natomiast rysownika/malarza tuszem/akwarelistę pewnie by się znalazło. Przeglądałem kiedyś stronę takiego typunia, ale w tej chwili nie znachodzę linku. Pożycz sobie na początek z biblioteki taki w pytę album sztuki japońskiej (tam rzecz jest omówiona), albo inną jaką książkę o japońskiej sztuce. Jest tego multum. Ukiyo-e to właściwie kategoria scen rodzajowych, sztuka "mieszczańska". Nie jestem pewien, czy dokładnie tego szukasz. Pejzażyki, tematyka mistyczna - to trochę inna jazda. Edytowane 15 lipca 200915 l przez Sonotori
Opublikowano 16 lipca 200915 l @Burgund Chciałbyś taki loader? Wiesz, da się zrobić. ;P W jakim sensie "posługiwać się"? [...] Natomiast rysownika/malarza tuszem/akwarelistę pewnie by się znalazło. O właśnie w takim. Przeglądałem kiedyś stronę takiego typunia, ale w tej chwili nie znachodzę linku. Pożycz sobie na początek z biblioteki taki w pytę album sztuki japońskiej (tam rzecz jest omówiona), albo inną jaką książkę o japońskiej sztuce. Jest tego multum. Ukiyo-e to właściwie kategoria scen rodzajowych, sztuka "mieszczańska". Nie jestem pewien, czy dokładnie tego szukasz. Pejzażyki, tematyka mistyczna - to trochę inna jazda. Hmm bardziej mi właśnie zależy na "pejzażykach", ale i "sceny rodzajowe" też. Ciężki orzech do zgryzienia.
Opublikowano 16 lipca 200915 l @Berion Mi by taki loader pasował. Jakbyś się zdecydował, to daj znać. Przerysuję Ci to pięknie na wektorki i będzie w hi-res.
Opublikowano 16 lipca 200915 l Nie no coś Ty. xD Hi-Res, nie musi być. Wystarczy 640x512 (natywna PAL).
Opublikowano 17 lipca 200915 l Pliki w większej rozdziałce łatwiej się obrabia. Masz tu obrazek w .eps (wektor) i .jpg'u (1280x1024) Obrobisz sobie potem jak będziesz chciał. http://www.4shared.com/file/118685262/56fcb080/okami.html Edytowane 17 lipca 200915 l przez Burgund
Opublikowano 18 lipca 200915 l Ja żartowałem, ale spoko, fajny obrazek. he he Można też pójść po najmniejszej linii oporu i wykorzystać te, które są już w grze (ewentualnie je lekko zmodyfikować). Sam nie wiem. Za maksimum tydzień będzie już po korektach i trzeba będzie już mieć coś gotowego do loadera.
Opublikowano 18 lipca 200915 l Capcom udostępnia kilka (wszystkie ładne) okładkowych artów do wersji Wii. Radzę rzucic okiem, aczkolwiek wykorzystanie ich w celu innym niż wydrukowanie sobie okładki teoretycznie wiąże się z ryzykiem nadepnięcia Capcomowi na odcisk. Poza tym nie zawadzi napisać do tej instytucji, że tak a tak, potrzebujecie konsultanta o pewnej wiedzy na temat sztuki japońskiej. W najgorszym razie Was oleją.
Opublikowano 18 lipca 200915 l kipeski z ciebie żartowniś Berion... Trzeba było od razu mówić, że nie to bym się nie fatygował,
Opublikowano 18 lipca 200915 l Tak na marginesie: to Twój czy komuś zaiwaniłeś? Może się wykorzysta, kto to wie. Loader będzie odczytywać zegar z konsoli. ;]] --- Wolałbym tego uniknąć choć już, sama tego rodzaju modyfikacja stoi pod znakiem zapytania w aspekcie legalności (jak niemal każda scenowa lokalizacja). I - uwziąłem się na to Ukiyo-e. Także cover/booklet odpadają. Edytowane 18 lipca 200915 l przez Berion
Opublikowano 19 lipca 200915 l Czyli odpada. Nie używa się czyiś grafik bez pozwolenia - taka scenowa zasada.
Opublikowano 24 lipca 200915 l Sprawa preloadera rozwiązana - prace w toku. --- Jest jeszcze jedna kwestia: co sądzicie o dodaniu w preloaderze mini-gry: "Gdzie jest Issun?". O co chodzi? Otóż, zależnie od pory roku, dnia i kilku dat (odczyt z daty z konsoli), wygląd całego loadera będzie się diametralnie różnić. Pomysł polega na tym, aby najechać na Issuna pędzlem i go zamalować (naturalnie, zawsze będzie w innym miejscu ;]). Loader dopisywałby malutki pliczek w folderze z save'm na podstawie którego by sczytywał info, który i gdzie był już znaleziony. Za komplet nagroda - jaka to niespodzianka. --- A i jeszcze jeden news: zostaje język francuski. Czyli do wyboru będą angielski, francuski i jedyny słuszny polski. Edytowane 24 lipca 200915 l przez Berion
Opublikowano 25 lipca 200915 l Ja jestem jak najbardziej za dodaniem mini-gierki. Miły dodatek dzięki, któremu będę czuł jeszcze wyraźniej, że za ten projekt są odpowiedzialni ludzie, którym na tym zależy, ale... I tu nasuwa mi się pytanie (wynikające z mojej niewiedzy pewnie ): czy nie będzie problemów z HDLoderem? Chodzi mi o właśnie o odczyt daty - czy to się nie będzie w jakiś sposób kłócić z HDL? Trzymam kciuki za chyba największy, polski, scenowy projekt i :bow: przed całym teamem. Może już jakieś plany co do kolejnego projektu (ICO, FFXII)?
Opublikowano 25 lipca 200915 l A co do pytania: nie mam pojęcia. Trzeba by sprawdzić. ;]] Następny w planach jest "projekt Zodiak". Edytowane 25 lipca 200915 l przez Berion
Opublikowano 26 lipca 200915 l jest szansa, że tłumaczenie ukaże się do tego piątku? Wyjeżdżam na wczasy i chciałbym wiedzieć czy spędzę je z Okami
Opublikowano 26 lipca 200915 l Zerowa. Ale jeśli chodzi o sierpień to jest to już na pewno ostateczny termin. Może nawet pierwszy tydzień. Trochę czuję się jak developer, który wciąż obwieszcza: "no jest już prawie gotowe, już tyci-tyci zostało, w następnym tygodniu będzie premiera" - i tak przez pół roku. Musicie mi to wybaczyć, zdarzają się bowiem w życiu nieoczekiwane "zwroty akcji" - coś co planujemy na tydzień rozciąga się na miesiąc (vice versa też, tyle że rzadziej). Jest w tym trochę mojej winy, ale pozostawię to w kuluarach. ;d --- Garść nic nieznaczących cyferek: patch: - skrypt (czyli lista dialogowa, opcje itd.) 100% - grafika (ta z gry) 100% - poprawki/testy (beta-testy) ~80% - preloader (programowanie, grafika, hacking, ogólnie: projekt cractro) ~10% - patcher 99% duperele: - www 99% - instrukcja/readme 0% Edytowane 26 lipca 200915 l przez Berion
Opublikowano 29 lipca 200915 l Jak już modyfikujecie, to dodajcie postać Shiraniu jako jeden ze skinów dostępnych po przejściu gry, hyhy
Opublikowano 29 lipca 200915 l A chcesz patcha 2GB? ;D Coś takiego wiązałoby się z przebudową munge'y. Po za tym to nie takie proste jak Ci się wydaje. Formatów 3d nie ruszaliśmy, nie wiadomo nawet czy są wszystkie animacje takie jak "zwykłej" Amati tego modelu. Niestety, ale zapomnij o czymś takim. Może kiedyś. Edytowane 29 lipca 200915 l przez Berion
Opublikowano 6 sierpnia 200915 l Screen z jednej z wersji preloadera: Animowany oczywiście. "Zzzz" snują się nad Amati, chmury kołyszą, scroll tekst przesuwa, łódka płynie, a kaguya odlatuje na księżyc. W tle słychać świerszcze i nieco wyciszoną muzykę. Mam nadzieję że udało mi się uchwycić klimat tej gry.
Opublikowano 6 sierpnia 200915 l @Burgund Może Berion nie wykorzystał twojej pracy, ale wiedz że "wektorki" pięknie zdobią mój pulpit
Opublikowano 22 sierpnia 200915 l Kiedy można się spodziewać wypuszczenia łatki wprowadzającej język polski do gry, tak w przybliżeniu?
Opublikowano 26 sierpnia 200915 l Koniec sierpnia, a najdalej pierwszy tydzień września. Huh, słowo harcerza, którym nigdy nie byłem. :} Będą trophy... ;] --- Czy jest znana dokładna data zamknięcia Clover Studio? To bardzo ważne dla nas. Na wiki jest tylko "na oko": On October 12 2006, a Capcom Co., Ltd. Board of Directors meeting resolved to dissolve Clover Studio. The dissolution occurred at the end of March 2007.[3] All of Clover's intellectual properties defaulted back to Capcom, leaving the possibility open for further sequels. God Hand was the last game developed by Clover.
Opublikowano 27 sierpnia 200915 l Z przedstawionego oświadczenia prasowego wynika że Clover Studio rozwiązali tak w zasadzie na zebraniu zarządu 12.10.06r. A koniec marca 07 to termin zakończenia działań prawnych, organizacyjnych itp. http://ir.capcom.co.jp/english/news/html/e061012a.html
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.