Skocz do zawartości

Afterfall


Kenet

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 18
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

O ile Panom i Paniom od Wiedźmaka ufam, że stworzą przynajmniej porządna grę tak w wypadku Afterfall nie sądzę żeby wersja konsolowa był równa tej z PC (oczywiście ta z pieca pewnie będzie lepsza).

W sumie dewelopera nie kojarzę wcale co też nie rokuje dobrze. Żeby nie było zbyt pesymistycznie to powiem, że niezmiernie mnie raduje tak duża liczba polskich projektów na konsole :D

 

Aha i jeszcze jedno, na jakie konsole? W oświadczeniu nie pada nazwa platform? Wii i NDS? :>

Odnośnik do komentarza

TW zostało w miarę ciepło przyjęte jak na debiut "jakiegoś-tam" dewelopera (GS-7/10 IGN 6,8/10), a porównałem do Wiedźmina bo akuratnie też zmierza na konsole no i Geraltowa Gra to też debiut studia CDPR :)

Poza tym Afterfall nie ma szans się zbliżyć do Fallouta Beth nawet ze względu na budżet czy rozmach na jaki może sobie pozwolić Beth :)

 

Krótki wywiadzik:

http://www.valhalla.pl/tekst255-Fallout-po...-Afterfall.html

Odnośnik do komentarza

Kenet pierwszy porównał :P. Mi chodziło oóglnie - TW nie wydawał wam się ZBYT podobny do Obka ?, a teraz ten Afterfall ..... , nie no nie naciskam - robić rpg w danym klimacie każdy ma prawo. Niemniej z tej grupy tylko the Witcher można najprędzej dać do czołówki, niemniej cieszy mnie i to CHOLERNIE że my wcale nie stoimy w bezruchu, oto kolejny projekt powołany do życia na konsolach ! (przypominam jeszcze o Call Of Juraez 2 Techlanda !), jeżeli nawet my podejmujemy się takiego developingu ..... Znaczy że rynek konsolowy stał się naprawde standardem, już niekoniecznie prestiżem.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Odnośnik do komentarza

pachnie mi Sadness :ninja:

 

zauważyliście jakie opóznienia zaliczają polskie produkcje? (zresztą nie tylko one, generalnie wschodnia część europy, mniej kasy, małe teamy) taki Painkiller byl przekładany z 5 razy, na Xboxa 1 też miał wyjsć polski rpg, zdaje się że nigdy nie wyszedł, nawet Wiedźmin ze sporym budżetem miał obsuwy...albo nadchodzacy Dead Island na 360, coś o nim nie słychać. No i dorzuciłbym jeszcze Sadness :woot:

 

z polskich rzeczy liczyłbym tylko na konsolowego Wiedźmina i They, no i oczywiście sikrit prodżekt People Can Fly, reszta to vaporware.

Edytowane przez black mamba
Odnośnik do komentarza
pachnie mi Sadness :ninja:

 

zauważyliście jakie opóznienia zaliczają polskie produkcje? (zresztą nie tylko one, generalnie wschodnia część europy, mniej kasy, małe teamy) taki Painkiller byl przekładany z 5 razy, na Xboxa 1 też miał wyjsć polski rpg, zdaje się że nigdy nie wyszedł, nawet Wiedźmin ze sporym budżetem miał obsuwy...albo nadchodzacy Dead Island na 360, coś o nim nie słychać. No i dorzuciłbym jeszcze Sadness :woot:

 

z polskich rzeczy liczyłbym tylko na konsolowego Wiedźmina i They, no i oczywiście sikrit prodżekt People Can Fly, reszta to vaporware.

 

Wiesz bo to jest tak ze team developerski z PL sam za chiny ludowe nic nie wyda...bo to jest gigantyczna kasa - gazyliony dolarow. Dlatego musi znalezc wydawce z zachodu - co jest bardzo trudne, bo trzeba czyms zaimponowac temu wydawcy i to naprawde ZAIMPONOWAC. Patrz na PL RED ma ATARI, people can fly ma EPIC...

 

A ze nawet jak sie juz ma wydawce to nie sypie on jakos nad wyraz chętnie groszem to dlatego tez na polskie produkcje trzeba tyle czekac...

 

Zreszta nie tylko na polskie - zobaczcie ile czesi robia Mafie II a przeciez pierwsza czesc byla wielkim sukcesem...

Odnośnik do komentarza
zauważyliście jakie opóznienia zaliczają polskie produkcje? (zresztą nie tylko one, generalnie wschodnia część europy, mniej kasy, małe teamy) taki Painkiller byl przekładany z 5 razy, na Xboxa 1 też miał wyjsć polski rpg, zdaje się że nigdy nie wyszedł, nawet Wiedźmin ze sporym budżetem miał obsuwy...albo nadchodzacy Dead Island na 360, coś o nim nie słychać. No i dorzuciłbym jeszcze Sadness :woot:

Afterfall nie było przesuwane, wcześniej w ogóle nie było daty premiery, bo gra była robiona przez amatorski zespół ludzi w wolnym czasie poza pracą. Gdy projekt wyrósł na tyle że mieli co pokazać inwestorowi, to przekształcili się w firme, pracują na pełny etat, dostali sporo kasy od inwestora - i dopiero teraz zaczeło się "prawdziwe" tworzenie, a sami ludzie tworzący Afterfalla nie ukrywają że trzeba liczyć co najmniej rok od daty rozpoczęcia poważnej działalności. Więc tutaj mówienie o przesunięciach jest przesadzone, w przeciwieństwie do firm które oficjalnie od x lat robią coś (Sadness).

Odnośnik do komentarza
  • 2 lata później...

to prawda animacja w sensie ruchów postaci wyglada jak za czasow psx, a to dziwne bo podobno uzywaja mo-cap (byl o tym ich diary)

inne co mi sie nie podobalo to ze tworcy nazwali postacie po polsku, np marek jakiś tam, jacek blabla itp, koleżanka magda, polskie imiona w grze to dla mnie tak wielki zabójca klimatu że odrazu sie odechciewa

 

wyobrazacie sobie jakies posapokaliptyczny siwat , gosci przedziera sie przez ruiny i nagle jakis NPC "czesc jestem zbyszek, co słychac? moze chcesz kupic bron?" ? bleeeeeeeeee <_<

Odnośnik do komentarza

Gra ma miejsce akcji w polsce to nie sadze ze znajomy glownego bohatera bedzie sie nazywal John Marsten czy Duken Nuke , ale z drugiej strony NPC wymiataja po angielsku mimo ze to nasz kochany kraj. Na budynkach mozna uswiadczyc polskie akcenty ala ,, BAR MLECZNY'' i tu pojawia sie pytanie dla kogo skierowana bedzie ta gra ? Poloni mieszkajacej w ameryce :P... hmm widac ze chlopaki maja telent ale brakuje im dobrego producenta ktory by ich nakierowal na wlasciwa droge.

 

Wielka szkoda jak gra skonczy jako crap , po tym temacie widac jakie jest zainteresowanie ta produkcja

Edytowane przez AbraHAM
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...