Skocz do zawartości

R.U.S.E.


Don_Pedro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 67
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Też chciałem dać sobie spokój po 5 minutach grania, ale stwierdziłem, że skoro już odpaliłem to demo i mam trochę czasu to sprawdzę dokładniej i... tak zleciała przeszło godzinka czasu. Jest budowanie bazy, umocnień w terenie, sporo jednostek - jest dobrze. Zwiastunów nie oglądałem, więc nawet nie spodziewałem się, że będzie aż tak dobrze. Nawet film przed misją jest solidniej wykonany niż filmy w grach, w których przerywniki odgrywają znacznie większą rolę. Dziś drugie podejście, bo jak dotąd zdominowałem dopiero połowę mapy. Jedyne co mi się nie podoba już teraz, to brak doświadzenia i jakiejś historii walki jednostek - np. szczegółowego licznika killsów, oraz brak możliwości rozwiązywania oddziałów i niszczenia własnych budynków (chyba że coś przeoczyłem). Jest limit na 60 jednostek, ale każdy zbudowany bunkier zalicza się do tego limitu. Z RUSE raczej nie korzystałem, bo wg mnie nie odgrywa to znaczącej roli - przyspieszenie oddziałów na 2 minuty? brak odwrotu? szybsze uciekanie wroga? po co mi to, skoro wolę powoli jechać i równać wszystko z ziemią ;) Artyleria nuklearna też ostro kosi - nie mogłem przebić się przez linię wroga, jeden strzał i czysto ;) Cóż, jak dla mnie RUSE już po demie wygląda na najlepszą strategię na PS3 i prawdę mówiąc, mając na pc nieskończone Company of Heroes wolę pograć w RUSE :)

Odnośnik do komentarza

mi się gierka bardzo spodobała, ale chyba dlatego, że w ostatniego rts-a grałem z jakieś dwa lata temu, wciągająca jak najbardziej, grałem powolutku i nawet nie wiem kiedy mi godzina grania zleciała. gierka fajna, ale trochę dziwne sterowanie. choc czego się spodziewac po rtsie na ps3. ruse zapewne nie kupię po premierze, ale jak cena używki spadnie do 80 zł jak najbardziej.

Odnośnik do komentarza

No tak, ja ściągnąłem z US PSN, bo na naszym mi wyskoczyło, że muszę mieć PSN+.

Polecam zdobyć niemiecką bazę po lewej stronie mapy (no właśnie, gdzieś są pokazane strony świata?) - zyskuje się dostęp do ciekawych (przegiętych) pojazdów, natomiast po prawej jest lotnisko do przejęcia - całkiem sprawnie można wykonywać naloty, szkoda że najpierw trzeba zrobić rekonesans przed wysłaniem ataku.

Odnośnik do komentarza

W demie występuje dosyć poważny błąd - jeśli przestaniemy wykonywać rozkazy dowództwa i zdominujemy szybko mapę przy pomocy rangersów, to po wykonaniu omijanego do tej pory celu misji, wszystkie kolejne cele zostaną zaliczone automatycznie i misja zostanie ukończona praktycznie bez walki. Dlaczego tak się dzieje? Kolejne cele misji powiązane są ze skryptami pojawiania się jednostek wroga na mapie, więc łatwo ominąć ten system - wystarczy ominąć cel misji i zająć szybko bazy które byłyby później dobrze strzeżonymi celami, a w początkowej fazie gry są puste - wróg pojawi się tam wraz z postępem misji... jest to tragicznie przemyślany system skryptów, sam lepiej zabezpieczałem swoje misje przed pomysłowością graczy w grach które posiadały edytor misji. Jeśli taki babol przejdzie do pełnej wersji to ja chyba podziękuje. Tylko jak to sprawdzić bez kupowania pełnej wersji, bo wątpię czy jakiś recenzent coś takiego zauważy.

Edytowane przez xylaz
Odnośnik do komentarza

Oj to na konsolach aż tak źle?? Pogrywam sobie w demko na lapciaku i nawet przyjemnie się gra.

Co nie tak z wersją na ps3??

Chyba najbardziej drażniącą, jak dla mnie, kwestią jest sterowanie a w szczególności brak takiej swobody jak w przypadku myszki. Wkurzające jest to przełączanie się, nie ma swobodnego przewijania kursorem. Demo wybitne nie jest ale słabe też nie. Na bezrybiu...za 60 zł to można takiego raka kupić :thumbsup:

Odnośnik do komentarza

Jeśli ktoś uważa się za fana strategii i narzeka na RUSE to na pewno z nim coś nie tak. Po demie myślę, iż zapowiada się bardzo dobra strategia i przez przynajmniej kolejne półtorej roku nie wyjdzie RTS, który mógłby się tej grze chociaż równać. Mi zwróciły uwagę przede wszystkim dwa super zrobione elementy - sterowanie (jak dla mnie obłożyli pada bardzo dobrze) i wykorzystanie terenu. Robienie zasadzek w tych laskach bardzo mi się podoba, mam nadzieję, że będzie więcej typów pól walki niż zwykła ziemia i lasy właśnie. Szkoda, że Ubisoft postanowił wydać tytuł we wrześniu - myślę, że miesiąc wcześniej miałby nieporównywalnie lepszą sprzedaż.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chodzi o sterowanie to ja miałem cały czas problem z guzikami tzn zawsze mi sie menu otwierało wtedy kiedy nie chciałem, zamiast zamknąc menu pordukcji to anulowałem produkcje itp, problemy z mieszaniem się guzików. Było to uporczywe jak była szybka akcja a ja na szybko naciskałem nie to co trzeba.

 

XYLAZ - ciekawy błąd znalazłeś, tylko występuje on w tedy jak mamy konkretne zadanie po kolei a tak może być tylko na początku, cała ta misja w demie to tutorial. Może kolejne walki będą już polegały tylko na naszej strategi i działaniu. A na pewno tak będzie w online i tam tego błędu nie będzie.

Odnośnik do komentarza

W demie występuje dosyć poważny błąd - jeśli przestaniemy wykonywać rozkazy dowództwa i zdominujemy szybko mapę przy pomocy rangersów, to po wykonaniu omijanego do tej pory celu misji, wszystkie kolejne cele zostaną zaliczone automatycznie i misja zostanie ukończona praktycznie bez walki. Dlaczego tak się dzieje? Kolejne cele misji powiązane są ze skryptami pojawiania się jednostek wroga na mapie, więc łatwo ominąć ten system - wystarczy ominąć cel misji i zająć szybko bazy które byłyby później dobrze strzeżonymi celami, a w początkowej fazie gry są puste - wróg pojawi się tam wraz z postępem misji... jest to tragicznie przemyślany system skryptów, sam lepiej zabezpieczałem swoje misje przed pomysłowością graczy w grach które posiadały edytor misji. Jeśli taki babol przejdzie do pełnej wersji to ja chyba podziękuje. Tylko jak to sprawdzić bez kupowania pełnej wersji, bo wątpię czy jakiś recenzent coś takiego zauważy.

 

 

dlatego tez udalo mi sie przejsc misje z dema w jakies 20minut :)

Odnośnik do komentarza

Pogralem wczoraj troche, nie moglem za dlugo bo mi PS3 zaczelo sniezyc ale wstepna, a nawet bardzo wstepna opinia... jest hicior. Nie gralem nigdy w zadne podobne gry typu bodajze universe at war gdzie mozna zoomowac pole bitwy wiec porownania duzego nie mam, wiec moze to przez to, ale juz na pierwszy rzut oka widzimy mega potwora z pelna iloscia dostepnych opcji. Mamy battle, multi, kampanie, levelowanie postaci, itd. Kapitalny gameplay ktory dziala oczywiscie na starej i sprawdzonej zasadzie papier, nozyce, kamien. Pierwsze 3 misje kampani ktore rozegralem bardzo ciekawie zaprojektowane. Mamy rzeczywiscie kosmicznie duza mapke i mozna latwo sobie wyobrazic jakie taktyki bedzie mozna zastosowac by grac godzinami jedna misje. Mamy RUSE ktore mialem dokladniej okazje przetestowac w becie na PC. Sterowanie wypada bardzo zgrabnie na padzie (na move nie testowalem) chociaz standardowo nie jest az tak dokladne jak na PC. Szkoda, ze nie ma grupowego zaznaczania jednostek, tylko mozna albo zaznaczyc jedna, albo caly oddzial danego typu np. light infantry. Bardzo fajny jest duzy nacisk polozony na uksztaltowanie terenu, odgrywa on kluczowa role w obronie czy ataku. Fabularnie poki co gra wydaje sie byc ok, ale nie zwracalem za duzej wagi na fabule. Scenki przerywnikowe sa wykonanie poprawne i voiceacting tez jest spoko, ale szalu nie ma... Mam dziwne wrazenie, ze jak pogram dluzej to podaruje ruse zloty medal jezeli chodzi o strategie na konsole i odbiore go endwar...

Odnośnik do komentarza

Zaratul, przytrzymaj R2 i będziesz mógł zaznaczać jednostki jakie chcesz.

 

Ja sie obawiam ze ta gra skończy jak ENDWAR, Ubisoft robi na prawdę dobre, oryginalne gry ale zawsze jakoś one szybko giną przez olewactwo ze strony producenta, przez głupie błędy w kodzie itp. EndWar tez miał być takim hitem a został szybko zapomniany nawet przez twórców.

Odnośnik do komentarza

Właśnie jestem po pierwszej bitwie online.

 

Zacznę od minusów... lagi, jednak Ubisoft nadal ma szajs serwery czy nie umie robic kodu na online (to samo zniszczyło R6 i Ghost Recon). Jednak gra pauzuje jak jest lag więc spokojnie da się grać.

 

To wszystko jesli chodzi o minusy teraz.

 

Online Panowie i Panie to jest to w tej grze, już tak dawno nie grałem w tak dobrą strategię online i tu zaznaczę że jest to strategia a nie gry z cyklu C&C, które, moim zdaniem, tylko udają strategię.

2vs2 i wygraliśmy, jazda.

 

W singlu przeszedłem kilka misji, ok nic trudnego, przejść zaliczyć ... tylko tyle. W online trzeba się na prawde zanurzyć.

 

Cała gra jest zrobiona wysmienicie, statystyki, turnieje online itp. mam nadzieję że ta gra przeżyje aby te wszystkie ocje można było wykorzystać.

 

Ciekawostka to taka że na pudełku pisze tłumaczenie kinowe tzn napisy a gra jest w pełni zdubingowana więc nie rozumiem ale niestety dubbing jest jeden z najgorszych w grze i nie można go wyłączyć !! wrr ugisoft.. nadal na czarnej liscie za takie głupie błedy... nigdy sie nie nauczycie.

Odnośnik do komentarza

O ile Mafie 2 to polecam w wersji PC, to RUSE na PS 3. Sterowanie świetne, grafika dobra, ogólna prezentacja świetna. Można odczuć klimat wojny, te duże przestrzenie to jest to, no i jeszcze bardzo klimatyczna muzyka, świst artylerii wielko-kalibrowej. Chyba się skuszę w wersji PS 3, szczególnie że gra reklamuje się jako dedykowana pod playstation move, co widać na początku Dema gdzie wyjaśniają jak się nim posługiwać.

 

I tak się tylko zastanawiam, dlaczego tak późno wyszedł dobry RTS po premierze konsoli?

Odnośnik do komentarza

Pograłem na move i powiem tak: słabo i tyle, pad sprawuje się niebo lepiej. W ogóle można powiedzieć że padem gra się lepiej niż myszką akurat w tej grze, widać że nie jest to odgrzewany kotlet z PC-eta a świetny i przemyślany konsolowy RTS. Jak dla mnie równy z Starcraftem 2, ( pod pewnymi względami lepszy pod pewnymi gorszy).

 

Sterowanie z Move w RUSE to dla mnie nieporozumienie.

 

Po pierwsze boli nadgarstek, bo pałkę trzeba trzymać wprost do ekranu w związku z czym ręka cały czas jest wygięta.

 

Po drugie rozglądanie po polu bitwy jest toporne i nieintuicyjne.

 

Po trzecie kursor cały czas gdzieś ucieka i trzeba go naprowadzać.

 

Po czwarte samo naznaczanie obleci, jednak padem robi się to precyzyjniej i szybko, gram na hardzie i gra nie sprawia jak na razie kłopotów.

 

To moje pierwsze wrażenia po paru godzinach zabawy z zestawem RUSE + Move. Może po paru dniach jakoś bym się przyzwyczaił ( na pewno nie w przypadku skręconego nadgarstka), ale po cholerę sobie utrudniać życie skoro padem gra się po mistrzowsku.

Odnośnik do komentarza

Właśnie pograłem w demo i musze powiedzieć, że jest całkiem spoko. Na padzie wyłączyłem po 3 minutach a na Move spokojnie sobie ukonczyłem - ręke trzymałem przy ciele w wygodnej DLA MNIE a nie Move pozycji nie wyginając samego nadgarstka prawie wcale (Move jest tak precyzyjne i czułe że zbyt gwatowne machania łapami tylko moze przeszkadzać). Ogólnie to jak juz ktos ma Move to niech po prostu sam obada demo. Gra jest inna niż reszta RTS i nie każdemu przypadnie do gustu. Mnie sie podoba ale gdybym miał wybór to wolałbym zeby dodali obsługe kontrolera Sony w Red Alert 3.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.