Skocz do zawartości

Darksiders: Wrath of War


Sanryu

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma NG+

 

Miecz może się leciuteńko zmieniać, bo można go ulepszyć (4 levele) + wsadzić dopałki, które dają konkretną aurę. Jeżeli natomiast chodzi ci o taki złotawy miecz, który być może gdzieś widziałeś, to jest to broń zdobywana praktycznie pod koniec gry, która zamienia główny miecz i jest pozbawiona możliwości wsadzenia dopałki, ale zdaje się że ma większy dmg.

 

Poza mieczem można jeszcze zakupić/wpisać kod na kosę i zdobyć rękawicę podobną do tej z GoW: Chains of Olympus. 

 

 

Odnośnik do komentarza

Dokladnie mimo ze gra jest swietna to niestety Bayo medialnie ja przycmila (niestety nie gralem w Bayo bo demko mnie zniechecilo) - jedyne do czego moge sie przyczepic to troszke za malo przeciwnikow - sam design bohatera, miejscowek, intro sa swietne. Mam cicha nadziej na kontynuacje przeciez koncowka ewidentnie na to wskazuje:)

Odnośnik do komentarza

http://www.gamezilla...pozno-niz-wcale

 

25 lutego ukaże się demo. Które będzie oferować 90 minut rozgrywki :o.

 

Mogą sobie pozwolić na tak długie demo, bo i tak jest to tylko niecałe 10% gry właściwej (mi przejście zajęło ponad 16 godzin). Może dzięki temu wiele osób zauważy tą świetną grę, która mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła i ciężko było się od niej oderwać.

Grałem w Bayonettę, skończyłem Dante's Inferno i Darksiders i to właśnie ten ostatni jest najlepszym ze slasherów, który to ustępuje tylko Kratosowi. Pozycja obowiązkowa dla fanów gatunku

Odnośnik do komentarza

No w tak długie demo jeszcze nie grałem. Wydawało mi się jakbym miał/grał w pełną wersję.

 

Teraz w pełni rozumiem zachwyty nad Darksiders. Świetny action adventure slasher, z doskonale wymieszanym gameplayem. Elementy zręcznościowe, walka, i trochę zagadek. Brakowało mi takiej gry.

 

Pierwszy czarny koń 2010!? Na pewno obadam full wersję.

 

Dante Inferno przy Darksiders to crap.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Z tego co czytalem to etapem demowym jest chyba Katedra (a moim zdaniem to sredni etap - duzo bardziej mi sie podobaly etapy z aniolkami:) i sam raj choc bardzo krociutki wiec jesli teraz Tobie sie podoba to moge z cala pewnoscia powiedziec ze full cie zachwyci:)

Edytowane przez danielskii
Odnośnik do komentarza

Z tego co czytalem to etapem demowym jest chyba Katedra (a moim zdaniem to sredni etap - duzo bardziej mi sie podobaly etapy z aniolkami:) i sam raj choc bardzo krociutki wiec jesli teraz Tobie sie podoba to moge z cala pewnoscia powiedziec ze full cie zachwyci:)

Eee no to elegancko.

 

Bo właśnie miałem się spytać jak ten etap ma się do reszty gry.

 

I jeszcze jedno, długi jest? W ile godzin można przejść mniej-więcej?

Odnośnik do komentarza
Gość IKIR4TOS

Pociś lepiej w emgeesa.

 

Jeśli nie potrafisz ogarnąć analogami kamery jak i autotargetu to naprawdę układaj pasjansa. Grafika jak z PS2, dobre.

 

Jak tu twórcy mają inwestować w świeże tytuły jak są deptane przez sikłelowych freaków.

Odnośnik do komentarza

No mnie w demie uderzył też bactracking (człowiek już się od niego pomału odzwyczaił).

 

Zróżnicowanie akcji (walka, elementy platformowe, zagadki i tak w koło), niby jest ale ktoś wcześniej trafnie określił, że jest jakoś tak sennie, jakoś tak bez emocji? (od razu mówię, że nie trawię CoD MW :) ) .

Ja po prostu tak grałem aby przejść to demo. Po tych wszystkich zachwytach to mimo wszystko jestem lekko rozczarowany.

 

Nie to, że gra jest zła, jest dobra ale dzięki demu wiem, że sobie ją nadrobię jak naprawdę stanieje lub wpadnie jakoś okazyjnie.

 

Edit: co do grafiki. Widzę u siebie niepokojące zjawisko, które nigdy u mnie nie występowało. Po ostatnich ex od sony (U2, HR, KZ2, Ratchet QiT), co raz mniej gier mi się podbać graficznie, ba nawet zaczyna mnie drażnić ich grafika.

Edytowane przez balon1984
Odnośnik do komentarza

 

To jest afair pierwszy slasher w jakiego gram, który nie ma fix'owanej kamery w określonym miejscu. I to jest fail, bo jak można sterować kamerą podczas walki? Bo je dwóch prawych kciuków nie mam, a podczas walki nie widzę co się dzieje tuż za moimi plecami (zwłaszcza że kamera jest zawieszona nisko). Na dodatek kamera ma autotarget, który w(pipi)ia niemiłosiernie podczas samego poruszania się po lokacjach, a w walce jest nieprzydatny, zwłaszcza, że okazuje się, że to tylko autotarget kamery, a nie ataku i żeby trafić takim dashem w przeciwnika, to trzeba mieć fuksa, a nie cela. Kamera sprawdza się wyłącznie przy "strzelaniu", ale to chyba nie jest shooter (wystarczy spojrzeć jak fajnie rozwiązane jest strzelanie w nowym Metroid'zie z fixowaną kamerą).

 

W ogóle nie rozumiem o co Ci chodzi z tą kamerą. Mi jakoś ona nie przeszkadzała. Targetujesz przeciwnika i wtedy atakujesz dokladnie w kierunku tego ktorego masz tak jakby zaznaczonego. Wedlug mnie to normalne.

 

Sam system walki jest sztywny jakby War miał kij w (pipi)e. Jest niemobilny, powolny, nie czuć powera jego ataków. Żeby zabić najprostszego mobka trzeba go uderzyć 15 razy zwykłym atakiem (!). Nie ma to jak dynamika. Utrzymanie combo do 20 to wyczyn, bo kamera, oraz zasięg i celność ataków skutecznie to uniemożliwiają. Pewnie w trakcie gry dochodzą różne dodatkowe umiejętności, ale nie wierze, żeby uratowały one grę od tych podstawowych wad.

 

To może idź pograj w Dante's Inferno to jest dopiero wspaniała gra.

15 razy? Sorry ale jeśli dobrze pamiętam ten moment gry jaki dali w demie(w demo nie gralem)to np. takie nietoperze duże to wystarczy podskoczyć i wcisnąć jeśli sie nie myle kółko żeby od razu zabić w powietrzu także znowu nie wiem o czym piszesz. Jeśli chodzi o np. opancerzonych przeciwników to wiadomo, że na tym etapie gry tak szybko ich nie pokonasz. Poza tym masz też czary do pomocy żeby chocby szybciej pozbyć ich tarczy i zniszczyc pancerz. Możesz też ich spowalniać i zadawać jednoczesnie obrażenia rzucając tym dużym shurikenem.

 

A grafikę lepszą miał GoW1 i 2. Tutaj tylko rodziałka jest podbita, jednak nie wiem po co, bo tekstury są tragiczne.

 

Grafika jak na "dzisiejsze standardy" jest normalna. Według mnie nie ma się do czego przyczepiać. Lokacje swoją drogą są klimatyczne i dobrze zaprojektowane.

Odnośnik do komentarza

Również nie miałem żadnych problemów z kamerą. W zasadzie to nawet rzadko używałem auto-locka.

 

A zagadki zgodzę się, że nie były "wygórowane" ale jak na dzisiejsze standardy to nie jest źle. Backtracking również pozytywny.

 

Grafika ok nie zachwyca, powiedziałbym tylko standardowa ale designersko podobało mi się. I to w zupełności mi wystarczy do "normalnego grania"..

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza
Gość IKIR4TOS

Faktycznie odpuść sobie. Ja jadę pełną wersję od razu na najtrudniejszym poziomie żeby na końcu zebrać wszystkie acziki. Jest gęsto i pasek energii umyka dosyć szybko. Nie wiem co masz dostępne w demie ale jest blok, który działa na mniejsze maszkary, tak samo jak i kontra. Ciosów jest masa, kombinacji również - które wykupujesz i są potrzebne. Power miecza rośnie z postępem, pewnie - na początku trzeba trzaskać na hardzie nawet zombiaki ale wszystko z czasem się ogarnia bez problemu. Na każdego ćwoka jest sposób a kluczem do zwycięstwa jest RB/L1 czyli uniki mieszane z analogiem.

 

Może i Bayo ma lepszą grafikę ale takiego pastiszu i tandety nie chcę za darmo, musiałbyś mi dopłacić abym chciał w to to grać. Darksiders działa mi na wyobraźnie. Bayo działa na chłopców bez włosów na klacie.

 

Jeszcze coś - dla mnie liczy się gameplay. Grafika grafiką, ale ogromne wrażenie w GoW 2 zrobiła na mnie tylko pierwsza sekcja z kolosem. Reszta już bez szału.

 

Zacznijmy od tego, jaki jest ustawiony poziom trudności w tym demie?

Edytowane przez IKIR4TOS
Odnośnik do komentarza

Ad 3. Sorry, ale jak Ty określasz standardy? Batman, GeoW, Uncharted (jedynka!) to są standardy. A nie puste lokacje z mdłymi teksturami, bez jakichkolwiek efektów fizycznych czy świetlnych. Design jest za to całkiem całkiem, ale wyobraźcie sobie, jak by się on mógł prezentować, gdyby ta grafika była chociaż na poziomie Bayonetty. Bo nawet ona ma lepszą grafikę od tego.

 

Tylko, że Girsy i Uncharted nigdy nie były standardami to gry ponad poziomami które deklasowały konkurencję. Szybciej zgodzę się, że Gacek jest standardem no i wygląda lepiej niż Darksiders. Nie wiem może po prostu design mnie tak powalił (bo cholernie mi się podoba), że przymknąłem oko na niedociągnięcia graficzne i braki.

 

God of War 3 i nie m potrzeby zawracać sobie głowy popłuczynami jak to, DI czy Bayo.

 

No wiadomo, że Darksiders przy Gow3 to.... Tyle, że Darksiders nawet nie próbuje naśladować Gow-a (jak to robi DI) to całkowicie inna bajka. Ja bym powiedział, że Darksiders bliżej do starych platformówek typu Jak&Daxter, niż do slashera czy God of War. Więc nie zgadzam się, że to popłuczyny.

Odnośnik do komentarza
Gość IKIR4TOS

Nie potrafisz grać, jesteś stary, bez refleksu. Sorry ale wady o których mówisz dla mnie nie istnieją. Nie wpieniam się na hardzie, chyba, że z własnej głupoty zawalam akcję. Wszystko jest tip top. Dla mnie mocne 8.

 

Porównania do GoW zdeczko bezsensowne. To jest multiplatformowa gra, zresztą pierwsza gra tego studia. Mnie bawi stary styl rozgrywki, momentami czułem się jak w Maximo za czasów PS2.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...