Opublikowano 28 stycznia 201015 l nie ma jakiś zdjęć brute'ów? Grunty zmienili na plus, przydałoby się żeby i Brute'y zrobili trochę "mroczniejsze" bo w Halo 3 wyglądali jak goryle w kolorowych pancerzach A to był najczęstszy przeciwnik w grze, więc powinno to mieć duże znaczenie.
Opublikowano 29 stycznia 201015 l Update na stronie bungie , prezentacja kolejnych modeli broni i postaci Elite walk Falcon Falcon 2 Trooper right Trooper left DMR sniper rifle sniper rifle 2 Skirmisher left Skirmisher right plasma pistol plasma pistol 2 assault rifle 2 needle rifle left Grunt left grunt right 3 profile postaci z GAME INFORMERA KAT CARTER EMILE Edytowane 29 stycznia 201015 l przez Azakiel
Opublikowano 29 stycznia 201015 l Dobrze, że nie wprowadzili na siłę Brutów. Kanonu trzeba się trzymać
Opublikowano 29 stycznia 201015 l Autor yyy... ale według kanonu Brute'y należały już do Przymierza od ponad wieku, za to o Skirmisher'ach nie było nic wspomniane ani w grach (które dzieją się wcześniej i później), ani w żadnej z książek
Opublikowano 29 stycznia 201015 l yyy... ale według kanonu Brute'y należały już do Przymierza od ponad wieku, za to o Skirmisher'ach nie było nic wspomniane ani w grach (które dzieją się wcześniej i później), ani w żadnej z książek Na Reach mistrzu, na Reach brutów nie było.
Opublikowano 29 stycznia 201015 l Autor A skąd wiesz? Widziałeś gdzieś OFICJALNE info o tym, że Brute'y nie uczestniczyły w Bitwie o Reach? Bo ja widziałem wywiady z Bungie i z samym Ericiem Nylundem, które mówią, że wydarzenia opisane w The Fall of Reach to zaledwie ułamek tego co działo się na całej planecie. Więc możliwe, że 'gdzieś tam' po powierzchni tej planety poginały 'goryle'.
Opublikowano 29 stycznia 201015 l Co nie zmienia faktu, że Brute to rasa na siłę, nie mając żadnego wyrazu, takie bezmózgie, niecharyzmatyczne kupy mięcha z jakością wykonania (chodzi o sam gameplay vs Brutom) odwrotnie proporcjonalna do gęstości brwi Rojka. A tak swoją drogą Halo: Reach to dobra gra będzie! Miło, że Bungie stara się przerwać tą "równie pochyłą" jaką są kolejne części Halo (taka prawda). Multiplayer ad. no korwa czy ja na obrazku z Carterem dobrze wyczytałem? M6D back in the game? No kurde, dajcie go choć w przybliżeniu działającego jak w Halo1 (skill, skill i jeszcze raz skill) i biorę "Słucham: Zasięg" w ciemno.
Opublikowano 30 stycznia 201015 l Stare screeny - nowy build ma już niebieskiego HUD'a Jak zwykle miales racje....w nowym weekly update bungie potwierdzilo ze wszystkie shoty sa z pre-alphy ktora miala zolty hud, nie ma finalnych tekstur, posiada blad z umiesczajacy celownik w zlym miejscu itp...zdementowali rowniez ze gra bedzue supportowala Natala. Aha no i potwierdzili ze bedziemy pogli pilotowac Falcona zarowno w multi jak i singlu
Opublikowano 30 stycznia 201015 l http://www.gamersyde.com/news_more_images_of_halo_reach-8928_en.html shoty z trailera i koncepty postaci i broni.
Opublikowano 31 stycznia 201015 l http://xbox360.ign.com/articles/106/1065361p1.html Reach bez supportu dla Natala.
Opublikowano 1 lutego 201015 l Bungie zamieściło na bungie.net sample odgłosów broni z nadchodzącego Halo.W pierwszych informacjach zapowiadano, że bronie będą brzmieć lepiej i bardziej realistycznie, po przesłuchaniu sampli mogę powiedzieć jedno - mistrzostwo.Aerka brzmi niesamowicie, czuć moc karabinu, a DMR brzmi podobnie do beerki (słychać takie charakterystyczne ''cyknięce'') ale bardziej czuć moc strzałów, reszta też brzmi świetnie, a ostatni sampel to wielki znak zapytania, bo Bungie nie wyjaśniło z czego pochodzi ten odgłos, ale brzmi bardzo intrygująco i ''kosmicznie'' Assault Rifle: http://www.bungie.net/images/games/reach/audio/Assault_Rifle.mp3 DMR: http://www.bungie.net/images/games/reach/audio/DMR.mp3 Snajpa: http://www.bungie.net/images/games/reach/audio/Sniper_Rifle.mp3 Frag grenade: http://www.bungie.net/images/games/reach/audio/FRAG.mp3 Plasma Grenade: http://www.bungie.net/images/games/reach/audio/Plasma_Grenade.mp3 ''Niewiadomoco'' ale brzmi ciekawie: http://www.bungie.net/images/games/reach/audio/Mystery.mp3
Opublikowano 2 lutego 201015 l Fajnie to brzmi, ale co mnie dziwi to, że napisali, że snajpa będzie wolniejsza od tej w 3jce a z tego co tutaj jest wydaje się być nawet szybsza.
Opublikowano 2 lutego 201015 l Może to echo na jakiejś przeróbce Blood Gulcha czy innej małej mapie do Double Teamów :potter:
Opublikowano 2 lutego 201015 l (witam i pozdrawiam wszystkich na tym forum) moim zdanie, ten ostatni dzwięk to needler rifle. świadczy o tym ostatni dzwię działania mechanizmu, jak i odgłos pekającego kryształu. ''Niewiadomoco'' ale brzmi ciekawie: http://www.bungie.net/images/games/reach/audio/Mystery.mp3
Opublikowano 2 lutego 201015 l Może i masz racje, ale ja bardziej stawiałbym na tą ciężką broń, która ma jeden ze spartan.Co to jest - na tą chwilę ''niewiadomoco'', obaj możemy się mylić.Liczę na pokaz gameplayu na X10.
Opublikowano 3 lutego 201015 l Autor Multiplayer ad. no korwa czy ja na obrazku z Carterem dobrze wyczytałem? M6D back in the game? No kurde, dajcie go choć w przybliżeniu działającego jak w Halo1 (skill, skill i jeszcze raz skill) i biorę "Słucham: Zasięg" w ciemno. Podobno ma byś średnią wypadkową między pistolem z H1 i tym z ODST. Zoom i duża moc included, ale nie chcą przeginać (znaczy, że broń będzie słabsza od DeeMeR'a). Aha no i potwierdzili ze bedziemy pogli pilotowac Falcona zarowno w multi jak i singlu Nie wiem skąd masz info o multi (bo na razie nie wiadomo o nim nic, oprócz tego, że ma mieć te same opcje co H3 plus kilka nowych), ale w singlu faktycznie będzie dało się poświrować tym sprzętem btw. poprawka pierwszego posta Edytowane 3 lutego 201015 l przez barth
Opublikowano 3 lutego 201015 l Aha no i potwierdzili ze bedziemy pogli pilotowac Falcona zarowno w multi jak i singlu Nie wiem skąd masz info o multi (bo na razie nie wiadomo o nim nic, oprócz tego, że ma mieć te same opcje co H3 plus kilka nowych), ale w singlu faktycznie będzie dało się poświrować tym sprzętem Ano z jednego z twoich zrodel..mianowicie Bungie weekly update. Ten z "mitami" na temat Reach (gdzie wyjasnili ten blad z celownikiem) Myth: Sketch called the Falcon, the ?Warthog of the Skies.? Does that mean we?re going to get to pilot it in campaign and multiplayer? Truth: Yup.
Opublikowano 3 lutego 201015 l Może i masz racje, ale ja bardziej stawiałbym na tą ciężką broń, która ma jeden ze spartan.Co to jest - na tą chwilę ''niewiadomoco'', obaj możemy się mylić.Liczę na pokaz gameplayu na X10. z tym dzwiękiem to rzeczywiście morze być granatnik [dzwięki pukawek] podoba mi sie wnich efekt akustyki przeszczeni, tzw pogłos w oddali. wyraznie to słychac w scieszce Assault_Rifle i dmr. po tej prubce efektów dzwiękowych od bungie sondze że, udzwiękowienie świata gry bendzie niesamowite. jak jeszcze uda im sie zrobić rurznice w akustyce pomiendzy wolnom przeszczeniom a zamknientym pomieszczeniem, to bende szczęślwy.
Opublikowano 3 lutego 201015 l http://www.relyonhorror.com/content/new-haloreach-facts-gamepro Here are the most important, translated facts: - GamePro was able to play 2 full missions of Halo: Reach - Self-sufficiency and a darker flair are the fundamental elements. - The story takes place on the planet "Reach", will have its "own character" and is brought to life thanks to inhabitants and localities - Halo: Reach is set to only play on the planet surface. There will be no underground or space levels. - variety in locations: hilly territories, a gothic flair building on a wooded level, clinical labs, dark industry complexes and big city districts. - new, different cutscenes. Bungie wants to get a shaky hand camera feeling to create a more "dirty" feeling - Motion Capturing is first introduced to the series - Enemy Design: Primar goal was to create cruel and evil appearing alien enemies. - New enemies include the "Skirmisher" which resembles the shackal from the original Halo. - Bungie plans to double the amount of visible enemies onscreen. - Halo: Reach's graphic engine is NOT new. It is a heavily modified Halo 3 engine. - New weapons include a more slim assault rifle, a middle distance designated marksman rifle (DMR) and on the Covenant side, a "Needle Rifle" with familiarities to the "Needler" from previous games. - A new helicopter-like and heavy armoured flight vehicle named "Falcon" will be included aswell. Creative director Marcus Lehto says its like the "Warthog of the sky" - contact with civillians plays a more important role. - brandnew weather system - new sprint function for longer distances. - very good AI - GamePro summarizes: Halo: Reach has the look and feel of Halo 3, combined with the very best elements of Halo 1 (big levels, feeling of freedom) and Halo 2 (fights). The new elements play in fine with the rest of the game and have been cleverly thought through. - No info on multiplayer yet.
Opublikowano 4 lutego 201015 l - Halo: Reach's graphic engine is NOT new. It is a heavily modified Halo 3 engine. a już chciałem kupić xboxa i wrócić do HeyLow. Czuje w głębi mojego pro serca, że będzie lipa. Mam nadzieje, że się mylę...
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.