Skocz do zawartości

Tomb Raider


_mike

Rekomendowane odpowiedzi

O, znowu pokazali Uncharted. ;]

 

A przepraszam, za nim ktoś usłyszał Uncharted to właśnie Lara przecierała szlaki takim grą więc twoje uwagi są nie na miejscu. Równie dobrze można było powiedzieć na każdą część Unchartera że to Tomb. Ale przecież konsolowcy wszystko porównują do Unchartera.

Dosłownie NIC w każdej części Unchartera nie było odkrywczego, czego już nie było...

Odnośnik do komentarza

O, znowu pokazali Uncharted. ;]

 

A przepraszam, za nim ktoś usłyszał Uncharted to właśnie Lara przecierała szlaki takim grą więc twoje uwagi są nie na miejscu. Równie dobrze można było powiedzieć na każdą część Unchartera że to Tomb. Ale przecież konsolowcy wszystko porównują do Unchartera.

Dosłownie NIC w każdej części Unchartera nie było odkrywczego, czego już nie było...

 

Przecierała, a teraz role się odwróciły i CD czerpie garściami z dorobku ND. Żeby nie było TR mi się podoba, ale szkoda, że ograniczają się do pokazywania samych korytarzowych ścieżek.

Odnośnik do komentarza
A przepraszam, za nim ktoś usłyszał Uncharted to właśnie Lara przecierała szlaki takim grą więc twoje uwagi są nie na miejscu.

 

Bzdura. Wbrew pozorom Uncharted i Tomb Raider to dwie różne gry. Ten pierwszy stawia na filmowość i akcję, ten drugi na zagadki i platformowe elementy. I powiedz mi teraz Szerloku których elementów widzisz więcej na tych zwiastunach?

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
A przepraszam, za nim ktoś usłyszał Uncharted to właśnie Lara przecierała szlaki takim grą więc twoje uwagi są nie na miejscu.

 

Bzdura. Wbrew pozorom Uncharted i Tomb Raider to dwie różne gry. Ten pierwszy stawia na filmowość i akcję, ten drugi na zagadki i platformowe elementy. I powiedz mi teraz Szerloku których elementów widzisz więcej na tych zwiastunach?

 

Aha czyli to co zobaczyliśmy w U1 U2 U3 to całkiem nowe podejście do tego typu gier, poczynając od bohatera, fabuły. I od tego się wszystko zaczęło ? Proszę Cię, gadasz jak fanboy Apple ;). Tak jakby nic przed nimi nie było, i nie czerpali garściami od konkurencji nawet tej zapomnianej,

 

Cała seria Uncharted to nic innego jak ewolucja, a że dzieci konsoli nie pamiętają co było przedtem biorą to jako wyznacznik i początek.Nie zrozum mnie źle dwie części Unchartera bardzo mi się podobały, no może jedynka bardziej ale nie będę się oszukiwał że to był początek i do tego tytułu porównywał każdą grę tego typu.

Odnośnik do komentarza

Ale równie dobrze możesz pierdzielić, że od czasu Dooma to jedynie tekturki się zmieniają. Oczywiście że Uncharted wzorował się m.in na Tomb Raider, ale jednak poszedł inna drogą niż ta seria, natomiast najnowsza część TR podąża ku swojemu uczniowi - nie ma zagadek, za to są hoolywoodzkie momenty - jakie inne gry mają coś takiego? Call of Duty, ale to jest shooter wojenny, także zupełnie inny klimat. Nie dziwota więc, że ludziom przypomina Uncharted...

Edytowane przez Kre3k
Odnośnik do komentarza

nie no kurde, przeciez do tej pory tomb raidery dosyc znacznie sie roznily od unchartet, byly drobne podobienstwa , ale tombraidery miały do tej pory specyficzny i niepowtarzalny styl gry - każda część podobny. uncharted troche do podebral ale zmienil proporcje (masa strzelania i wspinania - mniej parcia do przodu korytarzami, w koncu w TR wiekszosc czasu sie gdzieś idzie, w U lokacje sa mniejsze a duzo czasu spedza sie na strzelaniu i wspinaniu na okolo bo kazde drzwi sa zmakniete i trzeba sie wspinac), w dodatku uncharted jest o wiele bardziej filmowy

 

a tymczasem nowy TR wydaje sie być naprawde kopią U. calkowicie filmowy styl gdzie skryptowe akcje dzieja sie na kazdym kroku, sporo walki i filmików

gry sie do siebie zbliżyły, wczesniej U tylko lekko sie wzorowal na ogolnym zamysle, teraz TR porzucil swoj zamysł i poszedl w kalke U, tak ze gdyby bohaterka nie nazywala sie lara croft tylko np betty drake to spokojnie gra mogla by sie nazywac "uncharted: drake's sister"

 

 

oczywiscie jest szansa że jednak dadzą w miare otwarty świat i bedzie sporo ekploracji, ale to co teraz pokazują to w 99% uncharted

 

 

i nie oceniam czy to dobrze czy zle, ale podobienstwa są ogromne, i nie ma znaczenia ze TR byl pierwsza grą TPP i przecieral szlaki

 

tak naprawde to pierwszy TPP byl chyba fade to black, tylko ze on mial inny klimat, nie-przyrodniczy

_-Fade-to-Black-PlayStation-_.jpg

 

Odnośnik do komentarza

przynajmniej dopoki nie wpadnie w ręce oprychów

Tak właściwie to ci główni antagoniści nazywają się "scavengers", a w spoilerze trochę informacji o nich od twórców gry:

 

„Po ponad czterdziestu latach spędzonych na wyspie, >>Scavengers<< stworzyli jasno zdefiniowaną strukturę społeczną. Mają tylko jednego lidera, który im przewodniczy i wyznacza kierunek. Utrzymują także bardzo przejrzysty podział ról i obowiązków w społeczeństwie, oparty na ich indywidualnej sile.”

 

Dlaczego mieszkańcy wyspy są wrogo nastawieni do załogi Endurance?

 

„Jest mała grupa ludzi, która zostaje wysyłana do przeszukiwania wraków statków i samolotów zaraz po tym, jak te rozbiją się na wyspie. Zwykle szukają medykamentów, jedzenia, czy benzyny. Gdy Endurance rozbił się u wybrzeża wyspy, >>Scavengers<< zrozumieli, że część rozbitków zdołała przedostać się w głąb lądu, znajdując schronienie w górskiej wiosce. Nie mają jednak zamiaru przeszukiwać zabudowań – >>Padlinożercy<< po prostu spalą całą wioskę, nie bacząc na to, czy ktoś przeżyje.”

 

Nie wiemy, czy na wyspie żyje więcej wrogich grup. Stewart wyjaśnia jedynie, że „Scavengers” nie urodzili się na wyspie – wszyscy są rozbitkami. Wszyscy inni, których uda im się złapać, są brutalnie indoktrynowani i wcielani do tej społeczności.

 

Społeczność ta ma mieć bardzo rozbudowany charakter. Zamiary nieprzyjaciół nie będą jednoznaczne. Niektórzy będą mieli własne, odmienne cele - takie jak ucieczka z wyspy. Niewykluczone, że nie wszyscy okażą się wrogo nastawieni.

źródło: laracroft.pl

 

 

 

I jeszcze parę informacji z zapowiedzi z CDA:

 

Przede wszystkim zapomnieć można o skrajnym survivalu. Lara nie będzie udawać Beara Gryllsa i pić własnego moczu. Oczywiście nie oznacza to, że zdobycie pożywienia nie będzie problemem – to nadal będzie wymagać sporo wysiłku.

 

Nie ma też szans na bardziej zaawansowaną kooperację z innymi postaciami. Większość bohaterów w jakiś sposób pomoże Larze, na przykład otwierając ciężkie drzwi, ale większość czasu spędzimy w samotności. Nie zmienia to oczywiście faktu, że relacje z resztą załogi Endurance mają być bardzo rozbudowane.

 

Poznaliśmy też nowe przeznaczenie czekana. Po odpowiednich upgrade’ach będzie nie tylko bardzo śmiercionośną bronią, ale pozwoli także na otwarcie zamkniętych skrzyń.

 

Zaprezentowany kod zawierał tylko jedno drzewko umiejętności, które można rozwinąć. Wiadomo jednak, że w pełnej grze będzie ich o wiele więcej. Na przykład rozwinięcie umiejętności „instynktu przetrwania”, pozwoli łatwiej dostrzegać pułapki, czy ukryte przedmioty.

 

Pochwał doczekała się także oprawa A/V - w szczególności kamera oraz dźwięki, które świetnie budują klimat.

 

Redaktor stwierdza ostatecznie, że Tomb Raider bez wątpienia jest najlepszą grą z serii, a wszelkie zmiany wyszły mu na dobre. Checkpointy, QTE i nowe elementy zastosowane są bardzo pomysłowo i nie ma się wrażenia, że coś upchnięto do gry na siłę. W zapowiedzi znajdziemy też kilka screenów z trailera „Crossroads”, a także dwa zupełnie nowe.

źródło: laracroft.pl

 

 

 

Na zakończenie dłuższy fragment gameplayu z bardziej "survivalowej" części gry:

http://uk.ign.com/videos/2012/06/05/ign-live-tomb-raider-demo-e3-2012

Odnośnik do komentarza

hmmm a to nie jest tak że ona dopiero zaczyna swoją przygodę? w jednym z wywiadów było, że to młódka, ledwo po koledżu gdzie dopiero zdaje sobie sprawę ze swoich pasji i nabywa umiejętności.

 

Miałam na myśli tę Larę - ikonę z Tomb Raidera i postać fikcyjną (od 1996 roku), nie modelkę Alison Carrol, która została jej oficjalnym wcieleniem ;)

Edytowane przez AiszA
Odnośnik do komentarza

hmmm a to nie jest tak że ona dopiero zaczyna swoją przygodę? w jednym z wywiadów było, że to młódka, ledwo po koledżu gdzie dopiero zdaje sobie sprawę ze swoich pasji i nabywa umiejętności.

Miałam na myśli tę Larę - ikonę z Tomb Raidera i postać fikcyjną (od 1996 roku), nie modelkę Alison Carrol, która została jej oficjalnym wcieleniem ;)

Aisza, nie wprowadzaj zamieszania. CD/Eidos zrobiło reboot serii i Lara (ta fikcyjna) znów wróciła do swojego młodzieńczego wieku, czyli znów ma te dwadzieścia parę lat i w grze właśnie zostanie przedstawiona jej pierwsza wyprawa/przygoda.

 

A Alison Carrol już dawno nie jest oficjalnym wcieleniem Lary Croft i co więcej CD całkowicie zrezygnowało z tego typu "promocji" Tomb Raidera.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...