Skocz do zawartości

agst

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    982
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

115 Exclusive Sony

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • PSN ID:
    A_g_s_t

Ostatnie wizyty

2 340 wyświetleń profilu
  1. Ja mam 115h, jestem znowu w GS, czyściłem prawie wszystko i cały czas gra się wybornie, i czekam na wieczór aż znowu odpale konsole. Niesamowita gra.
  2. Też wczoraj z tym walczyłem i zeszło mi ponad 2h, masakra. Nie wiem kiedy jest następny utwór, ale nie trzeba już go robic na A?
  3. U mnie to się udało Cloudem i Aerith, i wykorzystanie skilla synergii 'spell blade'. Po prostu uciekałem Cloudem i jak tylko Mindflayer był blisko, to tym go atakowałem (a jak małe gluty zbliżały się do Aerith to też wykorzystywałem tego skilla, żeby ją do siebie teleportować). A jak tylko chciał rzucić swój najlepszy atak, to miałem już przygotowany fireblade, żeby łatwiej mu nabić straggera i się udało.
  4. Ktoś jeszcze poza Tifa ma skille co nabijają % staggera? Póki co jestem w 8 chapterze i tylko ona potrafi podniesc stagger do np 230%. W remake chyba jeszcze Aertith miala jakiś atak który podnosił.
  5. Udało mi się bez tego triku, w sumie najgorsze już miałem za sobą bo ten ostatni wcześniej skończyłem i to właśnie on był najgorszy, bo czasami po prostu brakowało czasu.
  6. Wszystkie fort condor na hard? Zrobilem tylko ten ostatni, czyli chyba najgorsze za mną, ale męczyłem się z godzinę. Jak wam poszly brzuszki? Mi po 2h w końcu się udało wygrac 50 do 49. W remake było łatwiej.
  7. Ja póki co czyszcze mapkę i aktualnie udało mi sie to zrobić w junon. No gra jest po prostu zajebista, nie mam slow na to ile tu miłości zostało włożone w ten tytuł. Misja z reliktem w junon i to jak wyglądają w niej bohaterowie
  8. Przełączyłem na dynamic właśnie po grassland zrobionych na 100%. I jak wrażenia? Pozytywne?
  9. Udalo sie pokonać węża bez większych problemów po zrobieniu grasslands na 100% i się zastanawiam czy może jednak warto dac ten dynamic? Ktoś gra na nim? Jak wrażenia? A sama gra jest oczywiście kapitalna, no na takiego Fajnala czekałem od czasu IX, w końcu to Square zrobilo. Jest niesamowicie i oby następne fajnale poszly tym wlasnie tropem.
  10. W moim przypadku to nawet dłużej i na takiego Fajnala czekałem od IX. X była dobra, ale jednak mega liniowa i brakowało mapy świata. Tutaj jest wszystko to co myslalem ze dostane w X, a nawet jeszcze więcej. A przynajmniej takie jest wrazenie w tym momencie, czyli w 2 chapterze. Dodatkowo dochodzi jeszcze prezentacja kapitalna razem z niesamowitymi postaciami, no uwielbiam te ekipę, jest cudownie.
  11. Akurat ta informacja zachęca do dynamic.
  12. Mówimy o czymś innym. Pisząc dynamic miałem na myśli poziom trudności. W rebirth sa do wyboru trzy: easy, normal i dynamic. Dynamic to level scaling i zastanawiam się czy dobrze to będzie działało, i czy może jakiś recenzent o tym pisal.
  13. Gdzieś w jakiś recenzjach było coś o poziomach trudności? Ten dynamic warto wybrać? Ja sam nie czytam, nie oglądam, bo chce jak najmniej zobaczyc przed premierą.
  14. Jeśli największym problemem tej gry będzie to jak Red siedzi na chocobo, plus to że twarze w oddali są rozmazane, to mamy arcydzieło.
  15. Wyglada na to, że to jest w końcu final fantasy o jakim wielu, w tym ja, marzyło od czasów PS2. Cos pieknego, wygląda na to że Square to w końcu zrobilo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.