Zaczynają się głupoty w stulu LA Noire czyli dodatki ekskluzywne dla sklepów :F

Savage Kantus

SavageKantus_large.jpg

Mechanic Baird

sub_mechanic0515.jpg

Commando Dom

1yv3h5.jpg

:| Ciekawe czy u nas to bedzie.

z ciekawości wrzucę dla was parę cytatów z neogafa nt powrotu z bety trójki do GoW2, identyczne odczucia miałem, podczas gry wszystko albo wkurwia albo śmieszy albo zadziwia jak wiele rzeczy było zjebane

Just Got off a session of Gears of War 2, holy shit is this game shiiiit!

first thing you notice right away is how slow your characters is when running/moving/shooting/aiming (insert something random here) its slow and clunky as fuck

Shotgun is inconsistent and overpowered while hard aiming big time, the shotgun battles are hilarious and so fucking so awkward looking.

1 or 2 shots and its all over, then the spawn camping and grenade planting...what a buzz kill, i was laughing to myself and smh at how bad it is in its current form

Played gears 2 yesterday

By far the most obvious thing is the complete lack of omni-directional evade...it feels fucking STUPID having to just roll forward and backwards In G2. The most hilarious thing about this is that NOBODY really asked Epic for omni evade for G3..thank god they had the vision to include it.

In GoW2 you get stuck on everything.

Shotgun is so hilariously inconsistent that its sad. When you hit the enemy you can't really get a sense of how damaged he is and you can somehow "miss" close range hip fire shots against downed enemies.

I was on host so lag was good and hammerburst/lancer didn't really feel that different from GoW 3.

Visuals weren't actually awful unless I was playing on Blooddrive...which has NO lighting!

One thing I will say is that I think I had strict nat last night (too lazy to reset router) and still found matches nearly instantly. Have to give epic credit for the speedy GoW2 matchmaking

100% racji, Gearsy 2 to fantastyczna gra singleplayer, ale multi to uber niedopracowany shit.

Edytowane przez MaZZeo

2 też kosztuje marne grosze. 1 polecam, tryb Egzekucji i walka na shotguny, czyli klasyka. 2 miała fajnego singla, ale to co działo się na multi było żałosne, choć z tego co słyszałem, to ostatnio było już w miarę ok.

Wady 1? Mało ludzi, głównie wymiatacze, co w połączeniu z przewagą hosta może czasem irytować. Niemniej zdarzają się nawet grupki Polaków, grających po staremu do 16.

GoW2 po wszystkich update'ach jest naprawdę dobry, nie wiem czego się czepiacie. Lagi są, bo przecież to Gearsy, ale mi po aktualizacjach gra się najlepiej od czasów premiery tego tytułu.

e: statsy z bety:

- 145 different countries parti(pipi)ated in the beta

- 249 years worth of matches played

- More than 11 million matches completed

- More than 927 million kills recorded

- More than 131 million executions performed

- More than 23 million deaths by chainsaw

- Nearly 23 BILLION bullets fired

- 4.9 billion ribbons and 291M medals earned

- 435K people earned the Beta exclusive Thrashball Cole skin to use in the retail game when it launches in September

- 234K people earned the Beta exclusive Gold Retro Lancer to use in the retail game when it launches in September

Edytowane przez qb3k

liczby robią wrażenie jeszcze warto dodać że w bete zagrało 1.30mln osób i ponad 1mln jest zamówionych w pre-orderach.

Zaś w samą bete grałem więcej niż w inne pełne gry w tym roku :lol: co świadczy o tym jak pełna wersja będzie niszczyła w dniu premiery.

zgadzam się z tym że gow2 wypada teraz biednie przy gow3, spora różnica w dynamice, oprawie i animacji.

Edytowane przez Daddy

Opis z Ultimy:

W skład edycji Epic wchodzi:
  • figurka Marcusa Fanixa – zaprojektowana przez art directora Epic Games, Chrisa Perę, wykonana z PVC
  • „Art and Design of Gears of War” autorstwa Toma Bissella – książeczka zawierająca między innymi opis powstawania gry, artworki, zdjęcia i inne, 96 stron
  • Infected Omen Weapon Pack — skórki dla multiplayera, przeznaczone dla broni: Lancer, Retro Lancer, Hammerburst, Sawed-off Shotgun oraz Gnasher Shotgun
  • Octus Award Box oraz Octus Service Medal – repliki odznaczeń Adama Fenixa, ojca Marcusa, które otrzymał za służbę dla Hammer of Dawn.
  • ekskluzywna postać Adama Fenixa w trybie multiplayer – każda z wyżej wymienionych replik ma wygrawerowany kod, dzięki któremu odblokujemy postać na Xbox Live
  • Flaga COG
  • Materiały związane z Adamem Fenixem, w tym “Ostatnią wolę i testament”

No ok, a gdzie gra?

Assemble your squad and brace yourself for a stunning look at the most anti(pipi)ated blockbuster of the year, as a new trailer for “Gears of War 3” premieres next Saturday, May 28 during two of the world’s biggest sporting events of the month.

This action-packed trailer offers a riveting look at the epic-scale campaign in the “Gears of War” trilogy finale, and debuts on May 28 during the Champions League Final Match at approximately 9:45 p.m. GMT around the world, and during Game 6 of the NBA Playoffs on TNT in the U.S.

You can also catch the video on the Gears of War Facebook Page.

Jak ktoś czyta instrukcję lub napisy końcowe to wie ;).

Chyba większość się ze mną zgodzi że Gears of War bez świetnie podłożonych głosów delta squadu sporo by straciło.

PS.

A tak przy okazji. Czy jeszcze komuś bije po oczach beznadziejny design królowej locustów?

Edytowane przez barcelona fan