Skocz do zawartości

Gears of War 3


cichy_

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam ogólnie wrażenie że w trójce granie snajperką nie jest już tak trudne jak w pierwszej i drugiej części. Ogólnie nauczyłem się całkiem dobrze korzystać z tej broni na przestrzeni 3 części i w trójce ewidentnie najłatwiej jest urwać komuś łeb. Albo też go stracić, bo zauważyłem że headshoty w 'trójce' często strzelają nawet kolesie którzy średnio ogarniają.

I szkoda że nie dali w końcu tego theater mode...miałem sporo akcji które chętnie bym sam uwiecznił, ale nie mam za bardzo jak zgrywać tego co dzieje się na ekranie. Zostaje mi tylko kamerka, ale z tą nie chce mi się bawić, a poza tym jakość pozostawia trochę do życzenia.

Odnośnik do komentarza

Wydaje ci się, bo w końcu w GoW3 net code działa poprawnie. Używanie longshota jest takie samo jak w GoW2.

 

Myślę że jest jeszcze kwestia wrzucenia szerokiego ustawienia sensitivity, trzy opcje w poprzednich dwóch częściach to było za mało. Teraz każdy może według upodobań i stylu gry ustawić czułość gałek, a nie męczyć się z tym co narzucił developer.

Odnośnik do komentarza

Jakieś źródło może? Wątpię żeby powiększono hitboxa, a jak już to pewnie minimalnie i raczej w żaden sposób nie ma się to do faktycznej rozgrywki. Ba, sporo razy miałem tak, że head powinien wpaść ewidentnie, a niby trafiałem obok/nie w głowę. Z tego wynikałoby, że hitbox jak już to został raczej pomniejszony.

 

Inna sprawa to boltok, tam naboje same naprowadzają się na łeb przeciwnika :D Szczególnie przy strzelaniu z blinda.

Odnośnik do komentarza

a źródło może wystarczyć mi doświadczenie z oboma częściami gearsów. Po za tym za czasów gow 2 rzadko kiedy robiło się head'a z shota a w trójce zdarza się to na okrągło.

 

Inna sprawa to boltok, tam naboje same naprowadzają się na łeb przeciwnika :D Szczególnie przy strzelaniu z blinda.

 

To my chyba w inne gry gramy o.O

Odnośnik do komentarza

http://www.youtube.com/watch?v=25H4Hmhkd-4&feature=related

 

Udało mi się dziś na rustlungu KOTH ogarnąć the quinna z shotguna, 3 hedy z czego 2 to supermeny :o w takich chwilach brak theater mode boli strasznie :((((((

Edytowane przez MaZZeo
Odnośnik do komentarza

Duża grałem w 3 , a teraz (znów) gram w 2 i jest niezwykle wkurzające że trafiam w łeb ze snajpy a pocisk przelatuje

jak przez powietrze ; w 3 zdarza się to trochę rzadziej ale też wkurza . Ja wyciągam z tego jednoznaczny wniosek

że to co wdzimy (głównie chodzi o łeb wroga) nie jest w 100% fizyczną przeszkodą dla pocisków ; szczególnie

uwidacznia się to przy snajpie - tak jakby dla pocisku łeb była sześciościenną brylą ale wizualnie składa się

ona z ok. 1000 polygonów (czyli jest kulą a nie kostką) .

Drugi wariant , mniej prawdopodoby , jest taki że postać (i jej łeb) już dalej została przesunięta względem

tego co nam zwizualizowano - skutek lagów i/lub tylko 30 FPSów .

Trzecia opcja jest taka że to po prostu błąd silnika lub też tak to wymyślili twórcy .

Gdyby nie trza było przeładowywać po każdym pocisku to było by to mniej uciążliwe ; swoją drogą to bardzo

kiepski pomysł jest - powinno się móc wystrzeliwać 5-10 pocisków bez przeładowywania .

Edytowane przez Paweł Dziuba
Odnośnik do komentarza

@UP@ To by snajpa była najlepszą bronią. Po 3 strzałach ze snajpy się "pada na kolana" , każdy by grał snajpą. @UPY@ W 1 shotgunem dało się heada zrobić z całej mapy. Gdy przeciwnikowi kończyło się "3"życie( czyt. po 2 padnięciu na kolana) można było strzelić mu w górny tułów i eksplodowała dynia. Sam pamiętam, bo nie raz tak miałem. W 2 head z shotguna zdarza się niezwykle rzadko nawet jak sterujemy w łeb. Co do headów w Gearsach zauważyłem, sądze, że przy poruszaniu się i małym lagu strzał leci w strone, jakbyśmy strzelali z punktu do którego się przenieśliśmy ale strzał oddajemy "idąc". Nie wiem jak to wam wytłumaczyć. Ale musicie tak zrozumieć. Btw Szkoda, ze nie ma innych takich za*pipi*astych gierek TPS, byłby większy wybór...

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Wiem, że jestem monotematyczny, ale warto przypomnieć - w piątek będzie promocja na Season Pass, prawdopodobnie z 2400 MSP zejdą do 1800 MSP tak jak w przypadku Season Pass dla Forza 4. Dlatego jak komuś pasi taka cena to niech wcześniej sobie konto załaduje bo promocja trwa tylko jeden dzień. Teraz najtaniej MSP są w Muve.pl i Ultima.pl, w tej drugiej kupiłem 4200 MSP za 120 zł - wysyłają na e-maila.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

nie chodzi mi o dodatki do avatara. Mam konto na US(na którym gram) i jedno na UK. Problem w tym, że za 4000 MSP na US płace ponad 160 zł a na UK 40 zł mniej za 4200 MSP. Wolałbym doładować to na UK i kupić mi.in. Season Pass i jakieś skiny do broni (w grze), tylko nie wiem czy będę miał do tego dostęp z używanego konta na US. Chciałem migrować konto, ale już nie widzę na xbox.com takiej opcji.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...