Skocz do zawartości

PSX Extreme #154


Rekomendowane odpowiedzi

Gość bigdaddy

skoro AW dostał u M. 8 za grafikę to oznacza jedno, x360 to potężna konsola i taki poziom graficzny jak AW to standard na x360, na ps3 dostał by 10 :lol:

 

A na serio 8 za grafikę i dźwięk to śmiech na sali, rozumiem że gra komuś nie podeszła ale pod względem oprawy AV to górna półka.

 

Jaki smiech na sali? Alan zasluguje na 8 za grafe - czyli poziom bardzo bardzo dobry. Dlaczego nie na 9 lu 10?

 

Bo levele sa do bolu liniowe

Bo wykonanie postaci i ich mimika jest o kilka klas gorsza od Heavy Rain i bynajmniej nie jest to szczyt szczytow

Bo przeciwnicy to proste, malo zroznicowane modele postaci

Bo sa pewne powtarzane schamty w srodowisku

 

czyli oprawa majaca fajny design (o ktorym pisalem), ale i wpadki techniczne i urposzczenia

 

nie jest to oprawa na 9 ani tym bardziej na 10...

 

muza w grze jest wysmienita, natomiat dialogi sa nagrane co najwyzej poprawnie, czasie ciut sztucznie

 

stad taka ocena... nie bede popadal w przesadna euforie (jak IGN dajacy raz 8 raz 9 - zaleznie od kraju autora recenzji), ani w zbytnia z(pipi)ka (eurogamer dal 7)... 8 to akurat, dla gry ktora troche spelnia oczekiwania, troche nie - a byla 5 lat w developingu

 

aha czyli ocena jest pod kątem 5lat pracy ? Jak była by 10 lat w produkcji to ocena 6 ? :D To co dostanie gt5 jak wyjdzie.

 

No i co to za bzdurne porównanie do HR...w HR jedziemy na szynach podanych przez twórców, nie ma swobody, strzelania, dużych terenów. To są zupełnie inne gry, nie widzę sensu porównywania ich.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

skoro AW dostał u M. 8 za grafikę to oznacza jedno, x360 to potężna konsola i taki poziom graficzny jak AW to standard na x360, na ps3 dostał by 10 :lol:

 

A na serio 8 za grafikę i dźwięk to śmiech na sali, rozumiem że gra komuś nie podeszła ale pod względem oprawy AV to górna półka.

 

Jaki smiech na sali? Alan zasluguje na 8 za grafe - czyli poziom bardzo bardzo dobry. Dlaczego nie na 9 lu 10?

 

Bo levele sa do bolu liniowe

Bo wykonanie postaci i ich mimika jest o kilka klas gorsza od Heavy Rain i bynajmniej nie jest to szczyt szczytow

Bo przeciwnicy to proste, malo zroznicowane modele postaci

Bo sa pewne powtarzane schamty w srodowisku

 

czyli oprawa majaca fajny design (o ktorym pisalem), ale i wpadki techniczne i urposzczenia

 

nie jest to oprawa na 9 ani tym bardziej na 10...

 

muza w grze jest wysmienita, natomiat dialogi sa nagrane co najwyzej poprawnie, czasie ciut sztucznie

 

stad taka ocena... nie bede popadal w przesadna euforie (jak IGN dajacy raz 8 raz 9 - zaleznie od kraju autora recenzji), ani w zbytnia z(pipi)ka (eurogamer dal 7)... 8 to akurat, dla gry ktora troche spelnia oczekiwania, troche nie - a byla 5 lat w developingu

 

aha czyli ocena jest pod kątem 5lat pracy ? Jak była by 10 lat w produkcji to ocena 6 ? :D To co dostanie gt5 jak wyjdzie.

 

No i co to za bzdurne porównanie do HR...w HR jedziemy na szynach podanych przez twórców, nie ma swobody, strzelania, dużych terenów. To są zupełnie inne gry, nie widzę sensu porównywania ich.

 

 

Hmm, zdaje mi się że Myszu wyraźnie w poście napisał, że porównuje w tych dwóch grach jeden KONKRETNY aspekt związany z grafiką:

 

"wykonanie postaci i ich mimika jest o kilka klas gorsza od Heavy Rain"

 

Nie ma tu w ogóle mowy o szedszym zestawieniu tych tytułów ( czy pod względem koncepcji czy też gameplayu)

Dla mnie bardzo logiczne to porównanie i jest jak najbardziej na miejscu

Odnośnik do komentarza
Gość Orson

Ale - co by oddać sprawiedliwość- HR ma zamknięte lokacje po których nawet nie da się swobodnie roglądać) a AW ma otwarty świat (pseudo ale zawsze). Myszaq fajna recka, załuję tylko, że nie ma tej gry na PS3....

Odnośnik do komentarza

Ale - co by oddać sprawiedliwość- HR ma zamknięte lokacje po których nawet nie da się swobodnie roglądać) a AW ma otwarty świat (pseudo ale zawsze). Myszaq fajna recka, załuję tylko, że nie ma tej gry na PS3....

 

Jak nie można się w HR rozglądać, co to za absurd? I np. co z lokacjami na zewnątrz, jak np. błotnisty teren, gdzie Norman szuka śladów zabójcy? Można i swobodnie chodzić i się rozglądać, przecież jedna gała w ogóle w całej grze służy do rozglądania się i obracania głową. Grałeś w ogóle w HR? ;). W HR grafika jest renderowana w sposób tradycyjny, tj. rysowane są całe obiekty. Owszem, większość lokacji jest zamkniętych, no ale trudno by było inaczej, skoro gros akcji dzieje się w pomieszczeniach i budynkach. Gry sandboxowe mają swoje prawa (a AW sandboxem nie jest) i dochodzi w nich do uproszczeń, tu zgoda, ale to nie znaczy jeszcze, że nie można porównywać ich grafiki do HR, choć w szczegóły techniczne nie będę się teraz zagłębiał. Niemniej w grach, gdzie kamera może nam pokazać pełne otoczenie (360 stopni, nawet jeśli fixnięta i dzieje się to z kilku ujęć), to nie ma tu żadnego oszustwa. Inaczej ma się sprawa w grach, gdzie kamera nie pokazuje nam pełni otoczenia i śmiga na swoistym "sznurku". Ot, by daleko nie szukać - God of War III. Genialna grafika ale często nie widzimy wszystkiego, a konkretnie nie widzimy tego, co za plecami naszego bohatera, czy z boku (tj. po stronie Gracza). A nie widzimy dlatego, bo w wielu lokacjach nic tam nie ma. Dlatego czasem w GoW kamera jest irytująca i nie zawsze może być za plecami Kratosa, właśnie dlatego, że renderowane jest tylko to, co jest w kadrze i na wprost ekranu. Rzecz jasna w wielu grach z uwolnioną kamerą również renderowane jest tylko to, co widać na ekranie (i jak obracamy kamerą, to następuje doczytywanie), ale niesie to ze sobą sporo ograniczeń (np. tekstury nie siedzą cały czas w pamięci, obiekty, itd., muszą się więc doczytywać, żeby nie był dropów muszą być prostsze, itd.). Ogólnie grafika z Heavy Rain przy dobrym podejściu byłaby osiągalna nawet w takim GTA. Tylko, że GTA to otwarty świat i nikt nie będzie dłubał nad każdym drzewkiem, każdym domkiem, każdą postacią, każdym promykiem Słońca...

Odnośnik do komentarza

A mnie zastanawia co innego, normalnie nie zwracam na to uwagi. Jednak tutaj różnica wydaje się zbyt duża i ktoś za bardzo odbiega od prawdy, a chodzi oczywiście o sprzedaż konsol.

 

Wasze zestawienie z tego numeru wygląda tak:

PS3: 29,8 mln

Xbox 360: 36,1 mln

Wii: 62,2 mln

 

Zestawienie vgchartz:

PS3: 34,86 mln

Xbox 360: 39,86 mln

Wii: 71,02 mln

 

Jak widać dysproporcje są ogromne. Dlatego zastanawiam się, czy to Wasze zestawienie jest wyssane z palca, czy te z vgchartz.

Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

skoro AW dostał u M. 8 za grafikę to oznacza jedno, x360 to potężna konsola i taki poziom graficzny jak AW to standard na x360, na ps3 dostał by 10 :lol:

 

A na serio 8 za grafikę i dźwięk to śmiech na sali, rozumiem że gra komuś nie podeszła ale pod względem oprawy AV to górna półka.

 

Jaki smiech na sali? Alan zasluguje na 8 za grafe - czyli poziom bardzo bardzo dobry. Dlaczego nie na 9 lu 10?

 

Bo levele sa do bolu liniowe

Bo wykonanie postaci i ich mimika jest o kilka klas gorsza od Heavy Rain i bynajmniej nie jest to szczyt szczytow

Bo przeciwnicy to proste, malo zroznicowane modele postaci

Bo sa pewne powtarzane schamty w srodowisku

 

czyli oprawa majaca fajny design (o ktorym pisalem), ale i wpadki techniczne i urposzczenia

 

nie jest to oprawa na 9 ani tym bardziej na 10...

 

muza w grze jest wysmienita, natomiat dialogi sa nagrane co najwyzej poprawnie, czasie ciut sztucznie

 

stad taka ocena... nie bede popadal w przesadna euforie (jak IGN dajacy raz 8 raz 9 - zaleznie od kraju autora recenzji), ani w zbytnia z(pipi)ka (eurogamer dal 7)... 8 to akurat, dla gry ktora troche spelnia oczekiwania, troche nie - a byla 5 lat w developingu

 

aha czyli ocena jest pod kątem 5lat pracy ? Jak była by 10 lat w produkcji to ocena 6 ? :D To co dostanie gt5 jak wyjdzie.

 

No i co to za bzdurne porównanie do HR...w HR jedziemy na szynach podanych przez twórców, nie ma swobody, strzelania, dużych terenów. To są zupełnie inne gry, nie widzę sensu porównywania ich.

 

 

Hmm, zdaje mi się że Myszu wyraźnie w poście napisał, że porównuje w tych dwóch grach jeden KONKRETNY aspekt związany z grafiką:

 

"wykonanie postaci i ich mimika jest o kilka klas gorsza od Heavy Rain"

 

Nie ma tu w ogóle mowy o szedszym zestawieniu tych tytułów ( czy pod względem koncepcji czy też gameplayu)

Dla mnie bardzo logiczne to porównanie i jest jak najbardziej na miejscu

 

jak może być jak najbardziej na miejscu jak w HR przez 70% gry mamy podziwiać mordy postaci i ich mimikę, zaś AW to gra akcji z odpowiednim klimatem i fabułą.

No tak, mogę z każdym ''konkretnym aspektem'' z innych gier wyskoczyć, np: forza ma ładniejsze samochody niż AW, Crysis ma lepsze krzaki itd. bezsens.

 

Porównanie jest dobre jak porównamy podobne gry w podobnym stylu i systemie rozgrywki jako całość. A nie że mały świat HR na szynach bez swobody, strzelania, efektów, jazdy samochodami, gdzie 90% gry to zaplanowane sekwencje QTE porównujemy do lekko sanboxowej gry akcji :turned:

Odnośnik do komentarza
Gość Orson

Ale - co by oddać sprawiedliwość- HR ma zamknięte lokacje po których nawet nie da się swobodnie roglądać) a AW ma otwarty świat (pseudo ale zawsze). Myszaq fajna recka, załuję tylko, że nie ma tej gry na PS3....

 

Jak nie można się w HR rozglądać, co to za absurd? I np. co z lokacjami na zewnątrz, jak np. błotnisty teren, gdzie Norman szuka śladów zabójcy? Można i swobodnie chodzić i się rozglądać, przecież jedna gała w ogóle w całej grze służy do rozglądania się i obracania głową. Grałeś w ogóle w HR? ;). W HR grafika jest renderowana w sposób tradycyjny, tj. rysowane są całe obiekty. Owszem, większość lokacji jest zamkniętych, no ale trudno by było inaczej, skoro gros akcji dzieje się w pomieszczeniach i budynkach. Gry sandboxowe mają swoje prawa (a AW sandboxem nie jest) i dochodzi w nich do uproszczeń, tu zgoda, ale to nie znaczy jeszcze, że nie można porównywać ich grafiki do HR, choć w szczegóły techniczne nie będę się teraz zagłębiał. Niemniej w grach, gdzie kamera może nam pokazać pełne otoczenie (360 stopni, nawet jeśli fixnięta i dzieje się to z kilku ujęć), to nie ma tu żadnego oszustwa. Inaczej ma się sprawa w grach, gdzie kamera nie pokazuje nam pełni otoczenia i śmiga na swoistym "sznurku". Ot, by daleko nie szukać - God of War III. Genialna grafika ale często nie widzimy wszystkiego, a konkretnie nie widzimy tego, co za plecami naszego bohatera, czy z boku (tj. po stronie Gracza). A nie widzimy dlatego, bo w wielu lokacjach nic tam nie ma. Dlatego czasem w GoW kamera jest irytująca i nie zawsze może być za plecami Kratosa, właśnie dlatego, że renderowane jest tylko to, co jest w kadrze i na wprost ekranu. Rzecz jasna w wielu grach z uwolnioną kamerą również renderowane jest tylko to, co widać na ekranie (i jak obracamy kamerą, to następuje doczytywanie), ale niesie to ze sobą sporo ograniczeń (np. tekstury nie siedzą cały czas w pamięci, obiekty, itd., muszą się więc doczytywać, żeby nie był dropów muszą być prostsze, itd.). Ogólnie grafika z Heavy Rain przy dobrym podejściu byłaby osiągalna nawet w takim GTA. Tylko, że GTA to otwarty świat i nikt nie będzie dłubał nad każdym drzewkiem, każdym domkiem, każdą postacią, każdym promykiem Słońca...

 

A grałem psze pana, nawet dwa razy ukończyłem (teraz gram z doskoku trzeci raz). Nie da się SWOBODNIE rozglądać po CAŁEJ lokacji. Postać- jak piszesz- patrzy w "lewo i prawo" - kamera TROSZKĘ leci za ruchem głowy (pełnej sceny nie widzisz). Pełna scena pokazywana jest na "dwie kamery" (lub więcej) - musisz albo przełączyc drugi widok albo podejść w odpowiednie miejsce- sam się przełącza

Odnośnik do komentarza

Praktycznie nie wchodze nigdy do takiego tematu ale dwie rzeczy rozlozyly mnie na lopatki.

 

Butcher i jego zapowiedz Halo Reach ... Gleboko mam to, ze nie widzisz znacznej poprawy grafiki tylko same nudne tekstury i zimne i puste korytacze (widocznie losowalo Ci tylko Sword Base), ale "podniecac" sie takim multi jakim uraczono nas w becie jest dla mnie smieszne. Widac masz bardzo male wymagania. Fani sieciowego Halo nie wskoczyli w Reach niczym w cieple bambosze - zapraszam do stosownego tematu, jezeli ktos nie wierzy na slowo.

 

Druga sprawa to 8 dla grafiki w Alan Wake. Widac Myszaq gra na rownie lipnym LCDku co Butcher, skoro niedocenia tak pieknej grafiki. Alan Wake>Heavy Rain jezeli chodzi o oprawe, dretwa mimika w Alanie tego nie zmieni.

Edytowane przez Ins
Odnośnik do komentarza

No, no. Nie ma jak zachwycac sie grafika Ricz i potepiac multi, ktore w Polsce funkcjonuje chyba tylko w kregu freakow uwielbiajacych H1. Nie ma co sie czarowac grafika w Reach, przynajmniej jezeli chodzi o multi, to nic specjalnego, dopasione H3.

Odnośnik do komentarza

Nie zachwycam sie grafika Reach, tylko twierdze ze wyglada bardzo ladnie. Smieje sie tylko z tekstu , ze to praktycznie to samo co Halo 3. Jezeli chodzi o multi to wymagam od Halo czegos wiecej niz randomowej zadymy, od tego jest seria Call of Duty i inne mniej wazne tytuly.

Edytowane przez Ins
Odnośnik do komentarza

Nic nie napisalem o skoku jakosciowym, a ty dalej swoje ... u mnie na 46 calach roznica w w jakosci miedzy H3, a Reach jest ogromna. Wykonanie postaci, detale broni, tekstury, oswietlenie, ilosc obiektow na ekranie, AA, po prostu wszystko wyglada pierwsza klasa. Oczywiscie nie liczac Sword Base bo tutaj faktycznie jest straszna lipa. Oprocz KZ2 nie widzialem nic ladniejszego.

 

Glowny zarzut jezeli chodzi o grafike moze byc tylko jeden - ta gra wyglada jak Halo (design).

Edytowane przez Ins
Odnośnik do komentarza

Implikujesz, ze widzisz znaczna poprawe grafiki, co jest skokiem jakosci, ktory w tym przypadku jest tylko dorownaniem standardom. Nie ma tego shockera, jak w przypadku H i H2 na Xa, ale to nie temat do takiej dyskusji ;]

 

No ja zauwazylem tylko brak aliasingu, fajne efekty w miare, tekstury porzadne, ale nic w tym wstrzasajacego, w Alana nie gralem, ale po tym co widzialem na gameplayach, to ocena jaka wystawil Myszaq jest cokolwiek dziwna.

 

Nie dziwne, ze Halo wyglada jak Halo. W pewnym sensie mamsz racje, ze design wywoluje takie a nie inne reakcje, ale musimy do singla poczekac, zeby tak for real ocenic oprawe wizualna Reach.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza

Lece do sklepu, ale napisze jeszcze jedna rzecz w zwiazku z postem wyzej. Recenzja stara sie byc jak najbardziej obiektywna forma przekazu, ale to zawsze zbior mniej lub bardziej subiektywnych przemyslen autora. Widocznie Zwyrol wycenia grafike na 8 podajac przy tym jakies argumenty, sam nie czytalem jeszcze. No ale na bank lepiej byloby jakby kazdy hype'owany do granic mozliwosci tytul dostawal 9+, ewentualnie recenzje pisalby Kali ;]

Odnośnik do komentarza

Implikujesz, ze widzisz znaczna poprawe grafiki, co jest skokiem jakosci, ktory w tym przypadku jest tylko dorownaniem standardom. Nie ma tego shockera, jak w przypadku H i H2 na Xa, ale to nie temat do takiej dyskusji ;]

 

No ja zauwazylem tylko brak aliasingu, fajne efekty w miare, tekstury porzadne, ale nic w tym wstrzasajacego, w Alana nie gralem, ale po tym co widzialem na gameplayach, to ocena jaka wystawil Myszaq jest cokolwiek dziwna.

 

Nie dziwne, ze Halo wyglada jak Halo. W pewnym sensie mamsz racje, ze design wywoluje takie a nie inne reakcje, ale musimy do singla poczekac, zeby tak for real ocenic oprawe wizualna Reach.

 

No wlasnie, zalezy czego sie oczekuje, widac Butcher oczekiwal cudu graficznego w multi (jeszcze cos o braku realizmu pisal XD) ;]

 

Ja po zobaczeniu w akcji Overlook jestem spokojny o oprawe singla :)

Edytowane przez Ins
Odnośnik do komentarza

u mnie na 46 calach roznica w w jakosci miedzy H3, a Reach jest ogromna. Wykonanie postaci, detale broni, tekstury, oswietlenie, ilosc obiektow na ekranie, AA, po prostu wszystko wyglada pierwsza klasa. Oczywiscie nie liczac Sword Base bo tutaj faktycznie jest straszna lipa. Oprocz KZ2 nie widzialem nic ladniejszego.

 

Rozjebałeś mnie na łopaty. Aż tchu mi zabrakło. Ze śmiechu też.

U mnie na 47-calach było tragicznie - do końca. Może trzeba było dodać kontrastu i jasności, żeby zobaczyć cały archaizm jakościowy tej gry, poza wybuchami i blurem?

Tak - to wciąż design Halo, ale jakoś przez całą trylogię było to zaletą serii. Dla H:R wystarczyło wyrzucić do kosza stare biblioteki, nijakie tekstury i zakasać rękawy aby wycisnąć z X360 to, co Bungie na pewno potrafi. Tylko trzeba było chcieć.

Ale komu było w głowie H:R - które i tak się sprzeda jak bułki - jak ważniejsza była "dominacja nad światem", nowe IP i dogrywanie dealu z Activision... Business is business.

Ale EOT, bo to nie miejsce na takie pogaduchy.

Odnośnik do komentarza

biję sie w piersi. Myślałem jednak, że kilka dni po premierze takie embargo nie obowiązuje. Dobra a teraz ktoś mi odpowie dlaczego nie ma kącika sportowego?

 

Napisz co bys chcial widziec w kaciku sportowym.

 

sciera

 

Ja wbijam w te kaciki ogolnie. Tylko czemu juz "szarej strefy" nie ma? Wez sie Przemek wypowiedz. ;(

 

Bo niekiedy informacje zawarte w SS balansowaly na granicy piractwa (albo opieramy sie o spiracony hardware), co na pewno irytowalo firmy dystrybulujace soft. Ja to rozumiem i dlatego zdecydowalem sie spuscic kurtyne.

 

sciera

Odnośnik do komentarza

Oprocz KZ2 nie widzialem nic ladniejszego.

 

No mnie też rozpier_doliłeś :D ,ale pieprznąłeś smuta, mam tylko nadzieję że całkowicie nie straciłeś rozumu i mówisz tylko o gatuku FPS w którym i tak jest kilka (kilkanascie??) ładniejszych produkcji,a nie ogólnie ze wszystkich gier :whistling:

Odnośnik do komentarza

Szkoda tracić czasu na kłócenie się z tymi ludźmi. Mnie najbardziej poraża arogancja całej redakcji. Po ostatnim tekście, że po tym iż nie było za dużo negatywnych mail'i w związku z recenzją FF XIII widać że czytelnicy dojrzeli (albo coś w tym stylu) to już myślałem, że spadnę z krzesła i obiecywałem sobie że już więcej tej gazety nie kupie. Zresztą cały PSX już od dawna roi się od absurdalnych, pełnych błędów rzeczowych i nieobiektywnych tekstów (chociażby nieszczęsne wypociny Mashter'a czy HIV'a) i mam nadzieję że tym razem będę silny i już więcej się nie przyłożę do utrzymywania tego stanu rzeczy. A co do grafiki to "8" dostało też w tym numerze mod nation racers co jest jakimś kompletnym nieporozumieniem w kontekście AW. No ale już od dawna każda gra, która nie jest ex'em na PS3 ma ciężko zdobyć wysoką ocenę :-) Pozdro i nara :P

Odnośnik do komentarza
Gość Orson

Szkoda tracić czasu na kłócenie się z tymi ludźmi. Mnie najbardziej poraża arogancja całej redakcji. Po ostatnim tekście, że po tym iż nie było za dużo negatywnych mail'i w związku z recenzją FF XIII widać że czytelnicy dojrzeli (albo coś w tym stylu) to już myślałem, że spadnę z krzesła i obiecywałem sobie że już więcej tej gazety nie kupie. Zresztą cały PSX już od dawna roi się od absurdalnych, pełnych błędów rzeczowych i nieobiektywnych tekstów (chociażby nieszczęsne wypociny Mashter'a czy HIV'a) i mam nadzieję że tym razem będę silny i już więcej się nie przyłożę do utrzymywania tego stanu rzeczy. A co do grafiki to "8" dostało też w tym numerze mod nation racers co jest jakimś kompletnym nieporozumieniem w kontekście AW. No ale już od dawna każda gra, która nie jest ex'em na PS3 ma ciężko zdobyć wysoką ocenę :-) Pozdro i nara :P

PE to nie gazeta, Hiva w PE nie ma, Mashtera juz nawet nikt nie pamieta ( dawno go nie było). P ozdro, nara

Odnośnik do komentarza

Szkoda tracić czasu na kłócenie się z tymi ludźmi. Mnie najbardziej poraża arogancja całej redakcji. Po ostatnim tekście, że po tym iż nie było za dużo negatywnych mail'i w związku z recenzją FF XIII widać że czytelnicy dojrzeli (albo coś w tym stylu) to już myślałem, że spadnę z krzesła i obiecywałem sobie że już więcej tej gazety nie kupie. Zresztą cały PSX już od dawna roi się od absurdalnych, pełnych błędów rzeczowych i nieobiektywnych tekstów (chociażby nieszczęsne wypociny Mashter'a czy HIV'a) i mam nadzieję że tym razem będę silny i już więcej się nie przyłożę do utrzymywania tego stanu rzeczy. A co do grafiki to "8" dostało też w tym numerze mod nation racers co jest jakimś kompletnym nieporozumieniem w kontekście AW. No ale już od dawna każda gra, która nie jest ex'em na PS3 ma ciężko zdobyć wysoką ocenę :-) Pozdro i nara :P

 

Szkoda to ciebie czytać,bo tylko stresujesz ludzi swoją opinia na temat PE,całkowicie fałszywą na temat tekstów w PSXie !!

 

Ostatnie napisane przez ciebie zdanie mocno udowadnia że nie warto z tobą wchodzić w dyskusję!

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.