Skocz do zawartości

Uncharted 3: Oszustwo Drake'a


Gość Mr. Blue

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Wrażenia z londyńskiego pokazu:

 

http://www.gry-onlin...022.asp?ID=7235

 

W sumie nic nowego nie piszą (pokazywano ten sam gameplay co bodajże w grudniu - płonący budynek), no może poza tym, że U3 w Polsce będzie miał polski podtytuł, który na razie jest owiany tajemnicą. I chyba najciekawsza cześć z tej zapowiedzi (bo też mnie to w sumie zastanawiało):

 

Wychodząc z sali, zapytałem Justina Richmonda o coś, co trapiło mnie od pewnego czasu. Jak to jest, że Drake w drodze do jakiegoś skarbu może zabić 1000 osób i nie ma o tym nawet wzmianki w linii fabularnej? Przecież to nie pasuje do tej postaci. „Jak zabijesz jedną osobę, równie dobrze możesz zabić tysiąc!”, odpowiada Justin, ironizując. „Nie, ale serio, to jest gra akcji – ja mogę spać z tą świadomością i ty też powinieneś” – dodaje. I taka racja w sumie, trzeba wiedzieć, kiedy odpuścić. Najważniejsza jest dobra zabawa.
Edytowane przez MBeniek
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
Gość donsterydo

Pojebało ich chyba... Do tej pory pamiętam jak nieświadomy grania w Uncharted 2 na najwyższym poziomie trudności pytałem się na forum czy można gdzieś zmienić poziom na wyższy. A ja jakimś wymiataczem nie jestem.

 

Dla mnie to chyba najgorszy możliwy news jaki mógł się pojawić w związku z tą grą. Gorsza mogłaby być chyba tylko wiadomość, że gra w 100% będzie się składać z samych skryptów ;)

Edytowane przez donsterydo
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
Pierwszą nowością jest pojawienie się waluty w trybie dla pojedynczego gracza. To właśnie dzięki niej będziemy mogli potem zakupić usprawnienia i "mody" w mutliplayerze.

Przecież to już jest w AT. Portfel (z zawartością) w singlu to ten sam co w multi.

 

 

Wiemy też, że Drake będzie w widoczny sposób reagował na to, co dzieje się na ekranie. Czasem więc jego ruchy będą bardziej dynamiczne (np. podczas walącego się na łeb dachu), a czasem nieco mniej (ostrożne przeciskanie się po gzymsach, chwile, w których rozwiązujemy łamigłówki itp.).

To samo co wyżej. Przecież tak jest od początku serii.

 

Nie ma to jak news do trzeciej części gry zapowiadający co będzie w pierwsej osłonie :potter:

Odnośnik do komentarza

co do zmian w zachowaniu to bylo że obok ognia sie osłaniał reka ale to chyba bylo bardzo skryptowe , tzn ze tylko w kilku miejscach konkretnych itp

a z tego co napisali to wygląda że ogolnie postac bedzie sie inaczej ruszała, inaczej biegałą itp, podczas calej gry, zaleznie od sytuacji, wydaje mi sie ze to za(pipi)isty patent i chyba pierwszy raz cos takiego bedzie

zawsze pohater biegał tak samo, a fajnie bedzie zobaczyc ze czasem biega wystrachany i spanikowany a czasami łazi normalnie na luzaku, drobiazg niby ale wydaje sie swietny :D

 

 

a co do poziomu trudnosci to ja nie wiem co to za hardkory tu są ale jak ja u2 przechodzilem na normalu to pod koniec byli kilka takich strzelanin ze zdychalem ze 20 razy i juz prawie padem rzucalem jak z kazdej strony wychodizlo 10 typow i to niesmiertelnych

Odnośnik do komentarza

Nie no przecież poziom trudności w dwójce to już była kpina, w "jedynce" chociaż była jedna miejscówka (blue room), że szło się chwilę zaciąć na Crushingu (miażdżącym), miejmy nadzieję, iż wynagrodzą nam to wspaniałym i w miarę długim singlem oraz stojącym na wysokim poziomie multiplayerze, bez takich absurdów jak w "dwójce". :thumbsup::whistling:

Edytowane przez ADI1995
Odnośnik do komentarza
Gość szpic

Nie no przecież poziom trudności w dwójce to już była kpina, w "jedynce" chociaż była jedna miejscówka (blue room), że szło się chwilę zaciąć na Crushingu (miażdżącym), miejmy nadzieję, iż wynagrodzą nam to wspaniałym i w miarę długim singlem oraz stojącym na wysokim poziomie multiplayerze, bez takich absurdów jak w "dwójce". :thumbsup::whistling:

nie no w 2 tez mozna bylo sie pare razy zaciac

 

Np z straznikami,

lub tez na samym koncu z bosem ;) jak ktos nie znal przekretu

 

Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

Na końcu w U2 zmniejszyłem poziom bo już mnie te lewitujące granaty w(pipi)iały. Mogli dać chociaż jakiś pasek życia by człowiek wiedział ile jeszcze do końca no i checkpoint w połowie walki.

 

Jaki przekręt ?

Odnośnik do komentarza
Wiemy też, że Drake będzie w widoczny sposób reagował na to, co dzieje się na ekranie. Czasem więc jego ruchy będą bardziej dynamiczne (np. podczas walącego się na łeb dachu), a czasem nieco mniej (ostrożne przeciskanie się po gzymsach, chwile, w których rozwiązujemy łamigłówki itp.).

To samo co wyżej. Przecież tak jest od początku serii.

 

Nie ma to jak news do trzeciej części gry zapowiadający co będzie w pierwsej osłonie :potter:

 

Ale tu chodzi o inna reakcję na to co się dzieje na ekranie. Takiej nie było.

 

Jakiś czas temu na ppe pisali o tym w nowościach. Tu chodzi po pierwsze o to, że reakcje mają być kilkustopniowe np. podczas tego pokazanego gameplayu w ogniu. Wraz z upływającym czasem, wzrastającym pożarem Drake ma dynamicznie reagować (zasłaniać się, niżej chodzić) na pożar. W jedynce i dwójce tak jak Yano napisał to wszystko było skryptowane tu ma być no nie wiem jak nazwać "dynamiczne".

 

Zresztą bez pie.przenia ;] to już widać na jednym z gameplayi.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...