Skocz do zawartości

Battlefield 3 - single player i ogółem


jarken

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie Caspian pozostanie tej samej wielkości,lub takiej jak Heavy Metal.Dobiłem już dziś do 47 lvl ale nie chce mi się już grać,rzygam metro :P

 

Nie musisz sie produkowac do 50lvl, bo i tak dalej levelujesz. Najlepszy typ na PS3 ma 73 lvl, i niecale 8 tys killi z UMP. :)... A typ na PieCu 145lvl, ale gra na shakowanym pewnie serwie, bo widze max 30 fragow z roznych broni.

Widzę, że nabicie 45 poziomu w BF3 zajmie mniej więcej tyle czasu ile 22 w BC2. Dobry pomysł z brakiem maksymalnego poziomu w levelowaniu, nolifey będą miały co robić :]

 

jezuuu ludzie! Nabija sie lvl bardzo szybko, zeby gracz jak najszybciej mogl odblokowac wszystko co mozliwe. W full wersji bedzie zmudna wspinaczka.

 

Ja przed chwila zagralem ostatni mecz (za godziene wylaczaja). Snajperem pobilem rekord (50:21). Taktyka? Radyjko za tylami wroga, i rzez niewiniatek za pomoca pp2000. :)

 

Po rozegraniu kilkudziesciu godzin (na wszytskich platformach), gra mi sie coraz bardziej podoba. Syndrom kolejnego meczu, wsytepuje jak najbardziej. Jednak nie dziwie sie, ze osoby majacy pierwszy kontakt z gra wylaczyly po 1 rundzie bete. Kulejaca grafa oraz staszliwa ilosc bug'ow odrzucala. Jednka najgorsza z tych wszystkich rzeczy jest ta mapa, Operation Metro. Beda przeklinal ja na wieki, wiekow! :)

 

Ps. Czy w ostatniach dniach trwania bety, nie trzeba bylo wladowac wiecej kul w oponenta? Jakby podwyzszyli HP, chyba ze po prostu przyzwyczailem sie do wysokiego dmg broni.

Odnośnik do komentarza

moje też, i ciesze sie z preordera bo nie dosc ze nowe mapy to co moze nawet wazniejsze tez wiecej broni do wyboru :D

 

 

a jednoczesnie skoro nawet kiepska mapa i to strasznie zabugowana z częscią opcji niedzialających była aż tak fajna ze ludzie grali po 50 godizn (ja okolo 14) to co dopiero kiedy wszystko bedzie dostepne, rozne lepsze mapy, pojazdy, unlocki , orgazm! :DD

 

 

 

a z takich pobocznych drobiazgów - zauwazylem że zarowno radyjko jak i clymore kiedy leżą na ziemi to mają nędzną grafike , oczywiscie nie spodziewam sie takiej jaka jest podczas trzymania w rękach, i w sumie pewnie nei ma sensu robic super grafy dla bzdetu leżacego gdzieś w krzakch, ale troche dziwnei wyglada, jak kwadratowe pudlo ze slabymi teksturami ;p

chociaz nie chce zeby ktos uznal to za marudzenie, taki drobiazg zupelnie nie przeszkadza w grze

 

 

inna sprawa - wielokrotnie jak chcialem położyć radyjko snajperem to sie "nie kładło" mysalem ze jest zabugowane czy jakas inna cholera, dopiero potem wyczytalem tutaj że mozna je polozyc tylko na płaskiej powierzchni i że w fullu bedzie widać zielonego "ducha" na ziemi jesli celujemy w miejsce gdzie da sie polozyc

Odnośnik do komentarza

Rzeczywiście HP życia chyba było zwiększone ale jednocześnie były problemy z respownowaniem się przy znajomych, oraz w paru meczach miałem problemy z punktami świateł takie dziwne smugi światła z każdego punktu, śmiesznie to wyglądało.

Ale po 16 godz gry bo więcej czasu nie miałem wrażenia jak najbardziej pozytywne, mimo tych bugów, a co do mapy to niestety miło jej nie wspominam i na pewno nie będzie moją ulubioną jak to było w przypadku Bety BC2. Gdzie Arica Harbor po przeszło 90 godz w becie nie znudziła mi się..

Odnośnik do komentarza

Podobnie mieli Xboxowcy dostając wtedy PORT VALDEZ to dwie mapy które są nie do zajechania

 

w demie wszyscy mieli port valdez, w becie aricę.

 

ostatni dzień to miałem totalne jazdy, bo przy szybkich ruchach wylatywały mi białe albo zielone paski na ekran. fak jeeeeeeeeeee

 

ale ten feeling jest świetnie zrobiony. jak do tego dojdą pojazdy - będzie bjutiful. i dodatkowo moim zdaniem METRO to fajna mapka, ja ją będę nadal lubić

 

to jak to teraz zresetują wszystko i od nowa tak? ciekawe czy nam pluton usuną

 

edit

jet play w fajnym wydaniu

[media='']

[/media] Edytowane przez waldusthecyc
Odnośnik do komentarza

ale ten feeling jest świetnie zrobiony. jak do tego dojdą pojazdy - będzie bjutiful. i dodatkowo moim zdaniem METRO to fajna mapka, ja ją będę nadal lubić

Też pozytywnie oceniam tą mapę, chyba dlatego, że nie zagrałem się na niej do zarzygania. Kilka godzin mi wystarczyło by wyrobić sobie zdanie. Reszta niech będzie niespodzianką ;]

Odnośnik do komentarza

z ps3 site:

 

W San Francisco, specjalnie dla prasy odbył się pokaz Battlefield 3 i można było przetestować tam wszystkie 9 map dostępnych w grze. Jeden z redaktorów portalu Planetbattlefield postanowił podzielić się wrażeniami z rozgrywki i porównać betę do tego, co widział na pokazie:

Miałem możliwość przetestowania gry na obu konsolach i mogę Wam śmiało powiedzieć, że gra wygląda i chodzi lepiej niż to co mogliście ujrzeć w beta-testach.
Battlefield 3
wyglądał jak gra gotowa do sprzedaży, jednak dowiedziałem się, że to nadal nie jest ostateczny kod gry.
..

Caspian Border - Conquest (PS3)

  • DICE wyjawiło, że mapy zostały zmniejszone tak aby zmieściły się na konsolach. Mimo to, wszystko wydawało się naprawdę ogromne. Wszystko wyglądało identycznie jak na PC, jedynie obiekty znajdowały się bliżej niż na PC, to jedyna różnica.
  • Efekty świetlne były fenomenalne na tej mapie. Niejeden raz zostałem oślepiony przez słońce podczas lotu odrzutowcem.
  • 24 graczy wypełniało mapę i grało się naprawdę przyjemnie. Nigdy nie znalazłem się w sytuacji, w której musiał bym szukać przeciwników do zabicia.

Co zostało poprawione?

  • Pierwsza rzecz, która przykuła moją uwagę była bez wątpienia grafika na konsolach. Wszystko wyglądało dużo lepiej niż becie. Tekstury były ładniejsze, animacja postaci była bardziej płynna, i otoczenie zyskało na jakości. Nie wspomnę już o efektach świetlnych oraz atmosferycznych, które uległy znacznej poprawie. Wszystkie spadki klatek na sekundę, bugi, dogrywające się tekstury oraz spadki jakości dźwięku były zupełnie wyeliminowane . Bach powiedział, że beta była 1,5 miesiąca starsza ze względu na problemy z jej wydaniem o czasie. To niesamowite jak bardo gra się zmieniła patrząc teraz na betę.

Jakie zmiany zaszły w rozgrywce?

  • Kiedy będziemy chcieli umieścić radio grając snajperem, a w danym miejscu będzie to niemożliwe, to na urządzeniu zapali się czerwona dioda. A kiedy będziemy mogli ustawić je w danym miejscu, to dioda zapali się na żółto.
  • Ekran okrywa się krwią kiedy jesteśmy bliscy śmierci.
  • Hit-boxy na modelach postaci zostało znacznie poprawione. Moje kule nie przenikały już magicznie przez klatki piersiowe przeciwników.
  • Grając klasą "Assault", ikona ukazująca martwych sprzymierzeńców została poprawiona i teraz znajduje się w białym okręgu.
  • Sterowanie odrzutowcami jest identyczne jak latanie samolotami w Battlefield 1943. Jeżeli jednak komuś nie będą one odpowiadały można je zmienić. Kiedy nasz myśliwiec jest uszkodzony staje się trudniejszy do kierowania. Przycisk trójkąt . umożliwia nam zmianę broni a używając R1 wypuszczamy osłonę dymną.
  • Helikoptery są zrobione identycznie jak w Bad Company 2.
  • Zmiana widoku podczas prowadzenia pojazdów została zmieniona na R3 zamiast strzałki w górą na krzyżaku.
  • Uruchomienie spadochronu zajmuje nieco dłużej niż w Bad Company 2 i jest on trudniejszy do kontrolowania.
  • Animacja zgonu jest bardziej realistyczna, nie uświadczymy już ciał latających po 30 metrów przed siebie.
  • Animacja podczas zabijania nożem została usprawniona.
  • Frostbite 2 był w 100% widoczny, wszystko w oku mnie można było zniszczyć, budynki waliły się jeden obok drugiego.
  • Zabicie przeciwnika dobywa się nieco szybciej niż w becie.
  • Można spawnować się prosto do myśliwców

Cieszą takie informacje poza jedną w sumie, pogrubioną przeze mnie rzeczą. Tutaj powinno być jednak na odwrót, ewentualnie tak samo.

Odnośnik do komentarza
  • Zabicie przeciwnika dobywa się nieco szybciej niż w becie.

 

Może to być błąd w tłumaczeniu bo z kolei redaktor IGN miał odmienne wrażenie.

 

Chociaż myśle że to właśnie tylko i wyłącznie wrażenie z obu stron, czuje że poziom życia zostanie taki jaki był bo nigdzie DICE o tym nie pisało.

Edytowane przez Adi_TEAM LBN
Odnośnik do komentarza
DICE wyjawiło, że mapy zostały zmniejszone tak aby zmieściły się na konsolach. Mimo to, wszystko wydawało się naprawdę ogromne. Wszystko wyglądało identycznie jak na PC, jedynie obiekty znajdowały się bliżej niż na PC, to jedyna różnica.

Sprytnie. Po prostu zmniejszyli dystans pomiędzy niektórymi obiektami. Nie poszli na łatwiznę.

Odnośnik do komentarza

potwierdzam. pie.rdolnięcie z panzerfausta nigdy się nie nudzi.

 

serio będzie taki dziwny pojazd? ciekaw jestem na ile osób - pewnie jedna będzie obsługiwać anti-air system

 

LAV-AD (Mobile Anti-Air)

The LAV-AD includes the Avenger anti-air system on a LAV-25 chassis.

 

LAV25_sm.png

Odnośnik do komentarza

potwierdzam. pie.rdolnięcie z panzerfausta nigdy się nie nudzi.

 

serio będzie taki dziwny pojazd? ciekaw jestem na ile osób - pewnie jedna będzie obsługiwać anti-air system

 

LAV-AD (Mobile Anti-Air)

The LAV-AD includes the Avenger anti-air system on a LAV-25 chassis.

 

LAV25_sm.png

 

 

No jest, nie ma tego śmiesznego płotka dookoła i wyrzutnie rakiet są chyba niewidoczne. Przynajmniej tak pamietam, a miałem rakiety odblokowane.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...