Mad Hatter madhatterz.jpg

Jesli ktos nie chce spoilerow, niech lepiej unika Qore szerokim lukiem :7

PS. Trailer zachecajacy do zlozenia preordera:

http://www.youtube.com/watch?v=h2SsTQpVV7g

Qore na YT:

http://www.youtube.com/watch?v=m6AI604VXqE

Edytowane przez bebbop

Qore ujawnia jeszcze jednego przeciwnika oraz 2 niezidentyfikowane postacie:

Sorry za 2 posty, ale nie moglem wiecej juz zmiescic w tym powyzej.

Edytowane przez bebbop

Niektórzy byli pewni już wcześniej jak

Calendar Man

, ale niech będzie, że dam to w spoiler ;], nawet w PE w zapowiedzi sprzed roku o tym pisali. A co mnie cieszy to

Szalony Kapelusznik, wygląda fajnie i jest praktycznie gwarancją, że będą atrakcje jak w poprzedniku ze Scarecrow

Pad batarang heh

Robin w akcji

http://www.youtube.com/watch?v=0kwJQ_HJc-0&feature=player_embedded

Niemiecki Play3 dał 92%, a w ogóle to cały czas huczy od plot, że w grze będzie też

Hush

oby to była prawda.

Edytowane przez Zwyrodnialec

Zwyrodnialec, wiec ze ta postac byla juz ujawniana, ale zawsze znajdzie sie jakas czarna owieczka, ktora bedzie pozniej plakac, ze tego nie wiedziala, wiec wole nie ryzykowac :x

Tymczasem jedziemy z kolejna porcja spoilerkow :blum1: Niemiecki Play3, ktory wystawil ocene 92/100 ujawnia rowniez w recenzji sporo informacji na temat gry w kwestii ilosci wyzwan, liczby glownych walk z bossami, czy rodzajow misji pobocznych. Dla ciekawskich wiecej szczegolow ponizej:

Game Facts.

- There are four big boss battles (Freeze included). They are all very challenging and require a cunning strategy.

- Solomon Grundy is the largest “monster” in the game.

- There are over 100 challenges (Combat, Predator and Custom). Custom allows you to restrict access to gadgets.

The Riddler.

- Scanning objects to complete Riddler challenges are back. Just like Arkham Asylum Riddler will announce a riddle based on the object and you have to spot it, and scan it.

- At the end of each Riddler hostage mission you are forced to solve a riddle to gain access to the captured hostage. For example (and actually taken from the first hostage mission):“If you know me, you’ll want me to share me but if you share me, I’ll be gone. What am I?”

Side Mission News (Spoilers).

- Deadshot. Deadshot’s side mission involves you having to track his position using your detective vision. After finding him you have to get close and personal by sneaking up on him, if he sees you he takes a shot.

- Bane. Bane has you hunting down Titan crates scattered around the city. After finally destroying all the crates you face a finale; Bane fights with you side by side in a “huge brawl” against TYGER mercenaries.

- Zsasz. Victor has hacked into the phone system of the city and it’s your job to answer and find these phones within a time limit. After picking up the phone your rewarded with a sick and twisted story, provided by the man himself. After finding all the phone booths you are brought to his secret hideout.

- Gliding Missions. The game tests your gliding skills by having you fly through rings around the city, the catch? You can’t touch the ground. According to Play3 there are 8 of these missions.

- Short Side Missions. These “short side missions” involve finding and rescuing political prisoners spread around Arkham City. And that’s not all, these prisoners are targeted by inmates and it’s only a matter of time before they get there before you. The result? Dead political prisoners! Use of your map is restricted in these missions.

Other Side Mission Info (Spoilers).

- One mission has you saving Nora Fries.

- There’s a mission that involve you helping Police to save a hideout.

- You can improve your “Freeze granades” by finding upgrades.

- A “mysterious watcher” lurks within Arkham City. It’s your job to find him/her.

- An unknown criminal calls him self “Bruce Wayne”.

- According to Play3 side missions go from very short and east to very long and challenging.

- The last side mission is apparently the most impressive, although they weren’t allowed to go in detail they - did mention it involves a “hat” and is “really really bizarre.”

Magazyn potwierdza rowniez informacje, iz do gry bedzie dodawany pass code, ktory daje mozliwosc sprawdzenia sie jako Catwoman w 4 dodatkowych misjach, ktore przedluzaja

rozrywke o kolejne 3-4 godziny, oraz bardziej nakreslaja glowna fabule. Wiadomo rowniez, ze w owym dodatku dojdzie do spotkania Catwoman z pewna postacia z Arkham Asylum

Poison Ivy

Przypominam, ze w wersji bez pass code bedziemy mieli przyjemnosc pochasac rowniez Catmowan przez 10% gry jak wspominalo wczesniej Rocksteady.

Main Theme:

http://www.youtube.com/watch?v=91hcFT6KJ4c&feature=player_embedded#!

Edytowane przez bebbop

W recenzji pisza, ze po 14h kampanii fabularnej mieli ukonczone ok. 30% calej gry. Zdradzaja rowniez nowa postac w grze, ktora jest

Jack Ryder (Creeper)

Jesli jest ktos chetny to moge udostepnic skany recenzji. Jakby co walic na priv.

Jego obecność to w sumie żadne zaskoczenie, również był opisywany w zapowiedzi z Neo Plus i miał podobno być powiązany z

prowadzeniem gotham fm, które ma być źródłem informacji o różnych przydatnych miejscach w Arkham, zresztą w tym celu ma służyć jakiś nowy gadżet właśnie do wyłapywania fal radiowych

PS. Dzięki za skany.

Za i przeciw z recenzji ConsolePlus (Console.at). Wyjasnienie co sie im nie podobalo w walkach z bossami:

Review Positives.

- The story is larger, more thought-out and has far more twists and turns than Arkham Asylum.

- Catwoman's mission are short enough not to disturb the main story and is cleverly interwoven.

- Side missions are fun with great gameplay containing a great mix of action adventure and stealth-puzzle elements.

- Combat is more tactical especially since the thugs get more varied and dangerous through the playthrough.

- The "CSI" moments are a welcome change of pace in the game (like in AA), including scanning DNA, following blood trails and projectiles.

- what they loved most: Gadgets, how easy they are to control (second nature after a bit of practice) and how much freedom they convey from a gameplay perspective.

- Standing atop a roof in the moon light with a few snow flakes falling down is genius for every Batman fan.

- Awesome animations and you’ll see new moves even at the end of the game (testament to great freeflow system).

- Realistic look that never denies its comic-roots

Review Negatives.

- They found the plot too convoluted, saying there were too many characters, with many big ones only playing small roles and the boss fights being not exciting enough (hit a spot 3 times, use different tricks on a boss 3 times)

- The side missions interrupt the main story too much (example: while someone needs saving in the main plot and you’re constantly reminded through the radio signal when you are wanting to do a side mission, it feels inconsistent

- Big boss fights feel forced and not inspired, they say the journey towards the boss fight is more exciting than the fight itself.

Moze to byc zaskoczenie, ale schemat swiata porownuja do Zeldy, anizeli do GTA czy Saints Row.

Edytowane przez bebbop

Alfred

tumblrlspdkrpsk01qa79lm.jpg

Moze to byc zaskoczenie, ale schemat swiata porownuja do Zeldy, anizeli do GTA czy Saints Row.

To znaczy?

Napisz dokładniej ;] pytam bo nigdy nie grałem w Zelde. A jestem ciekaw jak to wtedy ma wyglądać w Gacku.

Zadania główne mają być oznaczone symbolem nietoperza do tego nie zabraknie opcjonalnych questów, oczywiście wszędzie nie można będzie się dostać od razu, bo wcześniej trzeba znaleźć np odpowiedni gadżet, który otworzy drogę dalej. Do tego będzie można jak w poprzedniku wracać do znanych już lokacji i testować nowe zabawki, by pozbierać różne skarby. Niektórzy w recenzjach czepiali się, że teren jednak nie jest tak ogromny jak się wydaje, ale Rocksteady sami wspominali, że będzie tylko kilkukrotnie większy, za to bardziej szczegółowy + możliwość zwiedzania wielu budynków.

Aha w ten sposób czyli też coś jak w Castlevani, że do pewnych miejsc dostaniemy się dopiero po zdobyciu. Jakiejś tam umiejętności, przedmiotu etc. no i plus powroty.

To w sumie myślałem, że tak właśnie będzie, oczywiście jak najbardziej pasuje mi takie rozwiązanie. Wręcz nawet wkurza mnie jak nie mogę się cofnąć w danej grze do wcześniejszych lokacji (np. Deus Ex) a chciałbym. Z tym miastem też mi nie przeszkadza w końcu to nie jest typowy sandbox .

<13 dni :) >

Edytowane przez SłupekPL

Zbiór informacji z różnych recenzji.

http://www.arkhaminf...ji-arkham-city/

Stroje Batmana i challenge Robina będzie można kupić po premierze. Są od razu podane daty kiedy.

http://www.gamestop....in-bundle/97711

http://www.gamestop....kins-pack/97715

nightwingsmall.jpg

Paczka z

Nightwingiem

, mapami Main Hall i Wayne Manor i skórką z TAS dostępna będzie 1 listopada.

GameInformer dał dyszkę. ;]

http://gamingeverything.com/10356/game-informers-batman-arkham-city-review-is-in/

Edytowane przez Zwyrodnialec