Opublikowano 1 sierpnia 201212 l bo ta gra ma to w sobie ten filing starych gier, trudnych gdzie nikt nie prowadził za rączkę, ciekawy system, możliwość poniesienia śmierci praktycznie od każdego moba na dowolnym etapie gry i dodatkowo wynagradza cierpliwość a nie bieg na pałę, plus niezapomniany stres jak masz x k dusz i przechodzisz taki sen's fortres a tam ni ma seve pointa jest to także świetny tytuł jak ktoś lubi grindowanie, statów i sprzętu ( dla mnie to taki duchowy następca vagrant story w którego grałem setki godzin) btw. gra nie jest wcale taka trudna jak się zrozumie system i pewne prawa tego świata
Opublikowano 1 sierpnia 201212 l Aha to może jest tak samo jak z demons souls. Bo w demons souls to siekałem ostro i praktycznie wszystko o tej grze wiedziałem i uważam, że nie jest aż taka ciężka jak jest postrzegana. Natomiast dark souls to dla mnie czysty hardkor. Chociaż dumny jestem z siebie, że doszedłem do samego końca bez ani jednego nawet najmniejszego zajrzenia do jakiegoś opisu czy przeczytania czegoś o tej grze na necie. Ale gry i tak nie przeszedłem, bo padam na jakimś bossie co jest go 5 na raz czy tam 3 : D Tak czy siak, może jest tak samo jak z demons soulsem, że się tylko wydaje ze jest az tak ciezko, a jak sie zrozumie ocb to gra wcale az taka ciezka nie jest?
Opublikowano 2 sierpnia 201212 l Przeżyję jakoś to upokorzenie, ale muszę zapytać. Czy w tej grze nie ma pauzy? No i te pojawiające się na chwile ludziki, to są inni gracze? Bo czytałem gdzieś, że można wejść do świata innego gracza. Edytowane 2 sierpnia 201212 l przez mate5
Opublikowano 3 sierpnia 201212 l bo ta gra ma to w sobie ten filing starych gier, trudnych gdzie nikt nie prowadził za rączkę, ciekawy system, możliwość poniesienia śmierci praktycznie od każdego moba na dowolnym etapie gry i dodatkowo wynagradza cierpliwość a nie bieg na pałę, plus niezapomniany stres jak masz x k dusz i przechodzisz taki sen's fortres a tam ni ma seve pointa Jest - i tu mamy kolejny plus tej produkcji, secretsów co niemiara - po 100h gry i kilkukrotnym jej ukończeniu, nadal potrafi zaskoczyć Gracza Tak czy siak, może jest tak samo jak z demons soulsem, że się tylko wydaje ze jest az tak ciezko, a jak sie zrozumie ocb to gra wcale az taka ciezka nie jest? Dokładnie tak, jak już ogarniesz grę, to poziom trudności diametralnie spada. Co nie zmienia faktu, że nadal można łatwo paść (to jest permanentna cecha Dark Souls)
Opublikowano 3 sierpnia 201212 l Dobra, pograłem dzisiaj jakieś dwie godziny i mogę stwierdzić że kupienie tej gry było w moim przypadku wielkim niewypałem. Nie dość że gra ma nieciekawy design to jest niesamowicie nudna. Kupiłem Dark Souls bo znudził mi się już Monster Hunter na psp i chciałem pograć w coś o podobnym poziomie trudności tylko że na ps3 ale teraz żałuję że nie kupiłem Dragons Dogma.
Opublikowano 3 sierpnia 201212 l Dobra, pograłem dzisiaj jakieś dwie godziny i mogę stwierdzić że kupienie tej gry było w moim przypadku wielkim niewypałem. Nie dość że gra ma nieciekawy design to jest niesamowicie nudna. Kupiłem Dark Souls bo znudził mi się już Monster Hunter na psp i chciałem pograć w coś o podobnym poziomie trudności tylko że na ps3 ale teraz żałuję że nie kupiłem Dragons Dogma. Pograj więcej.
Opublikowano 3 sierpnia 201212 l Albo tak w ogole lepiej było zacząć od Demon's Souls czyli pierwszej części... bardziej przystępna
Opublikowano 6 sierpnia 201212 l No to pograłem więcej i całkowicie zmieniłem zdanie, bardzo dobra gra oczywiście. Okazało się, że wtedy skończyłem grać tuż przed pierwszym bossem. Pokonałem go chyba za 7 czy 8 razem (chyba i tak dobrze) Ogółem w DS jest chyba jeden z najlepszych systemów walki bronią białą w grach, niezły motyw z tymi duchami i notatkami Nie łapię jeszcze o co chodzi dokładnie z tą zamianą z "zombie" w człowieka, humanity itd. ale pewnie z czasem zrozumiem. Wszystko świetnie tylko wziąłem sobie dość nieciekawą klasę (knight) i chyba zacznę grać od nowa wandererem.
Opublikowano 6 sierpnia 201212 l Klasa nie ma znaczenia w tej grze. I tak wylevelujesz na to co Ci się będzie podobało więc luz.
Opublikowano 6 sierpnia 201212 l Klasa ma znaczenie wlasnie na tym etapie w ktorym jest mate5, pozniej rzeczywiscie ma sie juz tyle dusz/broni ze mozna sobie zmienic postac, ale do pierwszego bossa srednio masz wybor. Jesli slabo ci idzie to wez pyromancera, najlatwiejsza klasa na start.
Opublikowano 6 sierpnia 201212 l zdecydowanie na początek pyro (chyba dali mu takie staty na początku aby nieogarniający gracze brali inne klasy na starcie), dodatkowo świetna postać do buildów pod multi bo zaczyna z najniższego levelu
Opublikowano 6 sierpnia 201212 l Ale ja sobie nawet radze Tylko z Taurusem mialem problem dopoki nie wykombinowalem jak go pokonac, w pierwszym starciu w panice probowalem uciec z powrotem przez ta mgle
Opublikowano 10 sierpnia 201212 l Przez przypadek zaatakowałem pierwszego kowala, tego Andre Da się coś z tym zrobić?
Opublikowano 10 sierpnia 201212 l Akurat tuż wcześniej pokonałem te gargulce i poszedłem do niego, dzięki Z Black Knight Sword ta gra jest niesamowicie łatwa, jeden sub-boss padł chyba od jednego uderzenia. Nie wiem w jaki sposób z początku mogła mi się ta gra nie podobać, mam dopiero 10h ale Dark Souls zmieści się w moim top3 tej generacji.
Opublikowano 10 sierpnia 201212 l No wlasnie tego nie wiem co trzeba konkretnie zrobic ze grac jako czlowiek a nie zombie? e: dobra wiem Edytowane 10 sierpnia 201212 l przez mate5
Opublikowano 11 sierpnia 201212 l Musisz mieć humanity i użyć je przy ognisku. Kiedy "żyjesz" gra nabiera zupełnie innych kolorów.
Opublikowano 11 sierpnia 201212 l Mam pytanko Wyjdzie na konsole edycja Prepare to Die? Bo ostatnio jakieś plotki były na ten temat.
Opublikowano 11 sierpnia 201212 l Poratujcie mnie panowie. Pograłem trochę w DS dobiłem do 30lvl i mam dziwne uczucie że źle rozdałem punkty. Wydaję punkty po równo na Str i Dex a chciałbym zrobić postać używającą oburęcznego miecza i czasami miecz+tarcza. Lepiej inwestować tylko w jedną cechę czy rozdawać punkty po równo.
Opublikowano 11 sierpnia 201212 l Ja najbardziej kojarze system z demon's souls ale w dark souls jak grałem to jest całkiem podobnie. Dex to na pewno podstawa aż do osiągnięcia maksymalnej wartości staminy. Str się pakuje jak się chcę używać broni które wymagają str, jak np. ktoś chce uzywać broni które potrzebują innych punktów statystyk to przecież nie bedą pakować w siłę. Wydaje mi się, że nic nie zrobiłeś skoro pakowałeś w siłę to jaki problem z korzystaniem dwuręcznych broni?
Opublikowano 17 sierpnia 201212 l Gamescomowy trailer: http://www.youtube.com/watch?v=vcfg0ZZhJnQ Gify z walki z Artoriasem: Edit: Jeszcze 13 minut z DLC (nie mogę wrzucić samego video): http://www.gamesradar.com/dark-souls-prepare-die-edition-developer-walkthrough/ Edytowane 17 sierpnia 201212 l przez Crying_Wolf
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.