Skocz do zawartości

Need For Speed Hot Pursuit


Słupek

Rekomendowane odpowiedzi

Nie, teraz każdy przejazd mam w granicach 3:13:30 - najważniejsze jest w dalszym ciągu użycie nitro na skrócie (ja wcześniej tam niemal w ogóle nitro nie używałem xD), bo dzięki temu przebiłem najpierw granice poniżej 3:14 :)

Cała reszta bez zmian. :)

 

A możesz mi podać czas z jakim wjeżdżasz na skrót? To jest 2:14, czy już 2:13 lub nawet 2:12?

Odnośnik do komentarza

Jak wjeżdżam w skrót, to nigdy na to uwagi nie zwracam, ale chyba dochodze do 2:12, bo przewagę nad drugim w momencie wjazdu mam 16.75 sec, później po wyjeździe z tunelu zazwyczaj 18,5 sec, a później ok. 21 sec. Za chwilę napiszę, ile to jest dokładnie. :)

Teraz miałem pecha, bo już podczas drugiego pomiaru wyszło 19,2 sec, później 21,75 sec i zabrakło mi nitro pod koniec, dojechałem z czasem 3:12:99 :P

 

EDIT: Teraz skończyłem przejazd z czasem 3:14:12 i wjechałem w skrót przy 2:13.xx, ale można to zrobić szybciej. :)

Edytowane przez Maciomaniak
Odnośnik do komentarza

Cóż, może, ale wtedy na miejsce drugiego wpada ten, co był trzeci i zazwyczaj jest tak, że ten czas ma jakieś przełożenie na rezultat. :) Im większą mam tą przewagę, tym szybciej to wszystko wychodzi i faktycznie, końcowy czas jest lepszy. Więc przyjąłem za punkt odniesienia tą przewagę :)

 

3:12:24 i schrzaniłem na początku. :) Przy wjeździe na skrót, przy tych płotkach było 2:12.90-2:13.10 - coś takiego :)

Odnośnik do komentarza

Dałem radę zejść niżej - 3:12:24, ale widzę, że można zejść jeszcze niżej. Udało mi się niemal cały skrót przejechać przy 240 km/h i na drifcie i schrzaniłem na ostatnim zakręcie, obiłem się o płotek. Więc da radę lepiej. :)

 

Schab, popracuj nad skrótem, bo to najtrudniejszy element trasy, a dobrze tam jadąc można nadrobić kilka sek. Mój znajomy jeszcze wczoraj miał 3:27 i właśnie na skrócie tracił, a dziś, po treningu dał radę już 3:19 wycisnąć, więc wszystko do zrobienia. :)

Edytowane przez Maciomaniak
Odnośnik do komentarza

Hmm... Od początku właściwie robię tak, że na nitro wyprzedzam wszystkich oprócz białego Porsche (pierwszego), jadę za nim całą tą prostą, starając się utrzymać bardzo blisko na ogonie. Później, z górki, przyspieszam na nitro, wyprzedzam go, wchodzę z driftem w ten zakręt, znowu nitro, drift w lewo i nitro i staram się do tunelu nie spadać poniżej 270 km/h. W tunelu też próbuje wypracować ciągle powyżej 265 km/h :)

 

Później, po wylocie z tunelu i po tym zakręcie nie mogę spaść z prędkością poniżej 255 :)

Odnośnik do komentarza

3:12:24 i schrzaniłem na początku. :) Przy wjeździe na skrót, przy tych płotkach było 2:12.90-2:13.10 - coś takiego :)

 

A wyjazd z drugiego tunelu (tego dużego)? 1:39.xx czy 1:40.xx?

Ja właśnie też przy wyjeździe z tego tunelu robię około 1:39/40. Trzeba przyśpieszyć w tym odcinku ;] Jutro mam zamiar zejść do tych 3:14. ZAWSZE popełniam ten sam błąd na skrócie, przez co spada mi prędkość o 20km/h i tracę ponad 3 s. Muszę się go nauczyć idealnie przejeżdżać :P

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...