Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

Hype train zaczyna się rozpędzać. Jezu, żeby to wyszło przed wakacjami albo chociaż na jesieni. Generalnie po obejrzeniu dotychczasowych materiałów nie jestem zachwycony kierunkiem rozwoju serii (nie znoszę PW), ALE to i tak gra którą trzeba mieć day one.

Odnośnik do komentarza

Tylko nie mówcie mi, ze nie klikaliście w Cygaro ? Bo jesli tak, to jak najszybciej to zróbcie - przywita was bardzo fajny smaczek od Kojimy  :fsg:  :fsg:  :fsg:

 

przywita was ten piękny kobiecy okrzyk, czas przyspieszy o 20 min do przodu, a na koniec usłyszycie ten specyficzny dla serii odgłos zamkniętych drzwi, po czym narrator doda, ze ta opcja nie jest jeszcze dostępna

 

Od razu podam link, byście nie szukali  :obama:

http://www.konami.jp/mgs5/index.html

Edytowane przez MEVEK
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

DATA%20POREMIERY.png

 

 

„I wszystko poszło w piz…” – cytując klasyk. IGN-owi wyciekły przygotowane na jutro dwa materiały wideo z Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4). Na samym ich końcu można znaleźć piękny obrazek z datą premiery nadchodzącego hitu.

Wideo zostało już zdjęte, ale co raz trafi do internetu, już nigdy nie zaginie. Tak też się stało z materiałami wideo. Można je zobaczyć pod tym i tym linkiem. Przemawia na nich sam Hideo Kojima, dzięki któremu możemy dowiedzieć się trochę więcej o samej grze. Mówi o innowacjach, które czekają na nas w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4) oraz o tym, że tak jak poprzednie części – kolejna odsłona jest inspirowana filmami z lat 80.

Nas jednak interesuje najbardziej data premiery: 1 wrzesień 2015 roku.

http://www.pssite.com/news-39971-wyciekla_data_premiery_metal_gear_solid_v__the_phantom_pain.html

Edytowane przez YETI
Odnośnik do komentarza

“As much as possible, Snake will act based on the player rather than doing things like making spontaneous comments or flirting with women,” he said. “In fact. this time, Snake won’t really speak much at all. MGS5 is an open world game focused on giving freedom to the player who will drive Snake’s action. Snake himself will be more of a silent protagonist similar to Mad Max in Mad Max 2. It’s the characters around him who will expand the story.”

 

Trochę mnie to niepokoi i mam nadzieje,że to tylko odnosi się do części gameplayowej,a nie scenek.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...