Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

Garść nowych informacji, miedzy innymi od  YongYea...

 

  • Gra jest bardzo długa. YongYea w ciągu ośmiu godzin przeszedł sześć misji i cztery zadania poboczne, co składa się na zaledwie 5% produkcji. Zwrócił uwagę, że przerywników filmowych jest dużo, ale w porównaniu do czwartej odsłony gry, zdecydowanie dominuje rozgrywka
  • Przy porównaniu do Ground Zeroes przyznał, że The Phantom Pain wydaje się o wiele ciekawsze. Więcej swobody, opcji, decyzji i wszystkiego
  • Przytrzymując trójkąt, można całkowicie przylgnąć do ziemi
  • Fulton nie jest od razu dostępny. Nagrania z rozgrywki pokazują Big Bossa ze wszelkimi ulepszeniami. Na wszystko trzeba ciężko zapracować. Przedmioty i bronie są tworzone natychmiastowo, ale każdorazowa rozbudowa bazy to godzina czasu rzeczywistego
  • Z początku mamy dostęp tylko do karabinku MRS4 i pistoletu ogłuszającego. Baza została zniszczona i minie trochę czasu nim przywrócimy jej dawną świetność
  • Są setki opcji związanych z rozbudową bazy. YongYea przyznał, że z początku go to trochę przytłoczyło
  • Ekwipunek Big Bossa rozwija się bardzo powoli. Wraz z postępami jesteśmy jednak nagradzani bardzo fajnymi „zabawkami”
  • W samą grę gra się bardzo dobrze. Wrogowie są inteligentniejsi niż w Ground Zeroes, a rozgrywka została dopracowana
  • Jedną z fajniejszych mechanik jest możliwość zeskakiwania z klifów wprost do wody
  • Tekstury czasami się doczytują w trakcie gry, ale jest to niezwykle rzadkie
  • Jazda na koniu jest dużo lepsza niż w Red Dead Redemption. Sama w sobie sprawia masę przyjemności
  • Sandboks jest w porządku. Bazy są dosyć żywe, ale nie jest to GTA. Gra skupia się przede wszystkim na infiltracji. Otoczenie baz jest raczej puste, wypełnione tylko florą i fauną
  • Z początku nie ma się dostępu do poziomów trudności. Dopiero po przejściu gry można sobie utrudnić grę jeszcze bardziej
  • Przerywniki są jednymi z najlepszych, jakie można spotkać w grach wideo. Nie ma ich jednak aż tak dużo, aby przytłaczały rozgrywkę

http://www.pssite.com/news-43760-wprost_od_testerow_kolejna_garsc_informacji_na_temat_metal_gear_solid_v__the_phantom_pain.html

Edytowane przez MEVEK
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

No trochę tam pomarudził, że niby mało historii, że początek jest świetny, ale potem przez wiele godzin tylko rozwijanie Mother Base i grindowanie, a na końcu i tak nie zrozumiał fabuły :D. Tylko że skoro spieszą się tak z graniem i pisaniem recki, to raczej ciężko się na tym wszystkim skupić, sprawdzić dokładnie co gra ma do zaoferowania itd.

Odnośnik do komentarza

Non lethal weapons take a lot of time to unlock while lethal one come much faster but are useless (because you absolutely need to improve your base) - stawiam, że to znacznie wydłuży rozgrywkę na początku gry. Będzie dużo CQC.

 

 

Więcej takich punktów z jednej z recek:

 

From reddit:

Summary:
 
-From his Intro, he sound like he played all the mgs.
-He consider TPP less "crazy" than the previous "or cryptic and elitist"
-He then say for the first hours he was completely into it. That it's rich and polished.
-But then he started to have feeling of weariness and repetition. He say it's linked to: the way this game is, the open world not really mastered and a "diluted" narrative.
-While you don't need to go to mother base, you absolutely need to take time to manage it.
-Non lethal weapons take a lot of time to unlock while lethal one come much faster but are useless (because you absolutely need to improve your base)
-You can get "stuck" in the main story because in multiple case you need to unlock a specific gadget. This can cause some annoying "leveling". He say in PW it wasn't a big issue but here repeating a mission take much longer because of the map size.
-The PW mission system in an open world isn't that good: It make missions much longer, and the map size is "underexploited" with just some plants and animals to fulton here and there.
-The game revolve around camps infiltration, it lack of variety. But of course you can vary your approach. He say Witcher 3 and Arkham Knight have more type of activities. He acknowledge MGS isn't supposed to be a jack of all trades but...
-but that MG game are built around their stories. And here after a magnificent start cut-scenes get sparse and the storyline is shady until the end. Even with the whole puzzle he had trouble getting what this was all about.
-He say maybe there is a true end to unlock that could explain stuff to hardcore fans. And that the storyline still progress after the end.
-You can unlock harder variations of existing missions with specifics challenges (no weapon, no alarm,...)
-He say that the game was "fascinating" (©Spock). Even with "only" infiltration it's fun, especially if you like to experiment and are curious.
-Gameplay time was: 55% of infiltration, 15% of rage against himself or the difficulty, 5% of cut-scenes and 25% of Mother Base menus.
-After 2h he finished the prologue, after 20h he got a bit stuck because he didn't develop MB enough. He saw the end around the 45h mark and played at least 50H.
-You can't use every abilities of your sidekicks from the start (linked to their trust), they become more useful with time.
-Game is constructed in "episode" (1 per mission) and seem to be made to be played slowly. Which he think is why they worked more on the "infinite gameplay" than on the plot.
-He think maybe Koijma is trolling us with the plot and only some select few will unlock the answers. Or maybe he just couldn't make it the last.
-He imply the trailers spoiled too much interesting stuff
 
-GAMEPLAY (4/5): He said it has the best manoeuvrability in any MGS, with a lot of possibilities but implies some are dispensable (so hum, 4/5 because it's a lot to learn ? It's true this could be an issue for average players)
-GRAPHICS (4/5): Game is clean but he think it suffered a bit from having to be released on previous gen (on a personal note I think they had to make choices because the new gen hardware isn't decent enough to allow clean 60fps without sacrifices).
-SOUND (4/5): He basically liked it. And there is a lot of 80s tracks.
-LIFESPAN (4/5): >40h but he repeated he felt weary after some time
-CONCLUSION: Rich gameplay, repetitive missions, story that promise an lot but doesn't deliver much. Good game but difficult to figure out. "Kojima's last enigma ?"

Edytowane przez Hela
Odnośnik do komentarza

Nie mówie, że będzie źle lecz mam małe obawy, nie bardzo mi leży opcja z tymi misjami, wolał bym jedną płynną kampanie, czemu wszyscy tak bardzo idą w ten otwarty świat? zaczyna mnie to już trochę męczyć, mam nadzieje, że będzie to tak dobrze poprowadzone jak w Wieśku. Kolejną rzeczą jest ta cała nasz baza i to, że ją rozwijamy, no nie wiem jakoś tak nie bardzo mi się to widzi......no cóż zagramy sprawdzimy.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

to jest ta sama droga co w peace walker z 2010 i jest to najlepsze rozwiązanie dla postaci sterującej bazą militarną (hub) 

 

a baza w PW była wy(pipi)istym motywem dodajacym posmaku strategii ekonimicznej (każdy najemnik miał odpowiednie predyspozycje, dodatkowo moglismy rekrutować ochotników po powrocie lub ratować/ porywać postacie napotykane podczas misji

 

mother-base_06_bmp_jpgcopy-495x281.jpg

 

peacebig_0124.jpg

 

qQqby.png

 

metal-gear-solid-peace-walker-playstatio

 

jeeezu w samym Mother Base spędzę dobre 20h :banderas:

Odnośnik do komentarza

Mi pomysł z mother base i otwartym światem co raz bardziej się podoba, z początku byłem lekko sceptyczny i tak jak Soul wolałem po sznurku kampanię ale teraz jestem zachwycony co raz bardziej faktem, że jako big boss stworzę swoją własną bazę, określę własną wojenną ekonomię jak wielu z nas, ukazuje to oblicze i techniki każdego z nas, do tego świetna fabuła w starym stylu i mamy grę idealną, na długie wieczory i do masterowania, grindowania, bawienia się, przeżywania. Już niedługo...

Odnośnik do komentarza

wsparcie z którym można wyruszyć na misję

 

Metal-Gear-Solid-V-The-Phantom-Pain-E3-2

 

wzorem PW możliwe będzie rozgrywanie części misji jako jeden z najemników. wliczajac w to sterowanie Quiet :sexkonik:

Czy D-Walker ma śmigło czy to helikopter w tle?

 

Dobra, już sobie powiększyłem.

Edytowane przez Hela
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...