Hela 1 962 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain's System Requirements Revealed http://www.gamespot.com/articles/metal-gear-solid-5-the-phantom-pains-system-requir/1100-6429421/ Minimum: OS: Windows 7x64, Windows 8x64 (64-bit OS Required) Processor: Intel Core i5-4460 (3.40 GHz) or better; Quad-core or better Memory: 4 GB RAM Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 (2GB) or better (DirectX 11 card Required) DirectX: Version 11 Hard Drive: 28 GB available space Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card Recommended: OS: Windows 7x64, Windows 8x64 (64-bit OS Required) Processor: Intel Core i7-4790 (3.60GHz) or better; Quad-core or better Memory: 8 GB RAM Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 (DirectX 11 graphic card required) DirectX: Version 11 Hard Drive: 28 GB available space Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card (Surround Sound 5.1) Dodatkowo: The Japanese publisher also announced today that everyone who preorders The Phantom Pain on Steam will receive the 2014 prologue, Ground Zeroes, for free. On top of that, everyone who buys the PC edition--not just preorders it--will receive a behind-the-scenes collector's video and documentary. They'll also get a "Venom Snake" emblem and something called the Mother Base Staff DLC. http://www.gamespot.com/articles/the-phantom-pain-pc-release-date-moved-up-preorder/1100-6429411/ Cytuj Odnośnik do komentarza
GwynBleidd_79 111 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain's System Requirements Revealed http://www.gamespot.com/articles/metal-gear-solid-5-the-phantom-pains-system-requir/1100-6429421/ Minimum: OS: Windows 7x64, Windows 8x64 (64-bit OS Required) Processor: Intel Core i5-4460 (3.40 GHz) or better; Quad-core or better Memory: 4 GB RAM Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 (2GB) or better (DirectX 11 card Required) DirectX: Version 11 Hard Drive: 28 GB available space Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card Recommended: OS: Windows 7x64, Windows 8x64 (64-bit OS Required) Processor: Intel Core i7-4790 (3.60GHz) or better; Quad-core or better Memory: 8 GB RAM Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 (DirectX 11 graphic card required) DirectX: Version 11 Hard Drive: 28 GB available space Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card (Surround Sound 5.1) Dodatkowo: The Japanese publisher also announced today that everyone who preorders The Phantom Pain on Steam will receive the 2014 prologue, Ground Zeroes, for free. On top of that, everyone who buys the PC edition--not just preorders it--will receive a behind-the-scenes collector's video and documentary. They'll also get a "Venom Snake" emblem and something called the Mother Base Staff DLC. http://www.gamespot.com/articles/the-phantom-pain-pc-release-date-moved-up-preorder/1100-6429411/ Spełniam wymagania Rekomendowane plus mam 16GB Ramu zamiast 8 wymaganych, a i tak sie wacham czy na PS4 nie kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Wiadomo ze tylko an ps4, przeciez tam bedzie najlepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Andżej 2 268 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 grac w mgsa na kompie to jak lubic chłopców 9 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 mimo że nie jestem fanem PC to jednak trzeba przyznać że na pc widać znacznie więcej źródeł światła w daliej odległości, gdy na ps4 sa to tylko pseudo światełka. moj lapek sie nie nadaje do gier wiec bede gral na ps4 i zapewne bedzie za(pipi)iście, ale gdybym miał mocny pc to raczej bym sie skłaniał do wersji pc Cytuj Odnośnik do komentarza
GwynBleidd_79 111 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Dzisiaj robiłem sobie w domu test i odpaliłem GZ na PC i PS4. Masakra jaką jest różnica. Myślałem ze to tylko takie internetowe gadanie ludkow, ale różnica jest niesamowita w jakości oświetlenia. Do tego tekstury skał czy podłoża o wiele dokładniejsze i bardziej ostre. Jeśli chodzi o fps to GZ pięknie śmiga w60 klatkach. Chyba faktycznie skuszę się na wersję PC bo można dostać ją za 130zł. I nie jest to jakiś kod z karty graficznej, tylko Z oficjalnej dystrybucji. Cytuj Odnośnik do komentarza
Hiki 86 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 http://www.saturn.pl/lubin/konsola-sony-playstation-4-500-gb-metal-gear-solid-v-the-phantom-pain,id-1099381 Limitka PS4 już jest dostępna w przedsprzedaży. Za 1749zł z grą to ok deal. Czekam tylko na potwierdzenie, że to nowy model CUH-1200. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Dzieki za info, zamowione Cytuj Odnośnik do komentarza
Zarathustra 616 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Dzisiaj robiłem sobie w domu test i odpaliłem GZ na PC i PS4. Masakra jaką jest różnica. Myślałem ze to tylko takie internetowe gadanie ludkow, ale różnica jest niesamowita w jakości oświetlenia. Do tego tekstury skał czy podłoża o wiele dokładniejsze i bardziej ostre. Jeśli chodzi o fps to GZ pięknie śmiga w60 klatkach. Chyba faktycznie skuszę się na wersję PC bo można dostać ją za 130zł. I nie jest to jakiś kod z karty graficznej, tylko Z oficjalnej dystrybucji. It just wouldn't feel right on PC. TPP biednym taboretom już raczej tak dobrze jak niewielki obszarowo GZ chodzić nie będzie, że nawet mój toster odpala to na konfiguracji wysokich/ultra w 1080p i 60fps. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ragus Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Na pierwszym screenie 20 stopień zasilania. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kitty 152 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 W ramach oczekiwania na TPP: 4 Cytuj Odnośnik do komentarza
Paliodor 1 740 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 http://www.saturn.pl/lubin/konsola-sony-playstation-4-500-gb-metal-gear-solid-v-the-phantom-pain,id-1099381 Limitka PS4 już jest dostępna w przedsprzedaży. Za 1749zł z grą to ok deal. Czekam tylko na potwierdzenie, że to nowy model CUH-1200. Spodziewałem się zdecydowanie wyższej ceny. Ciekawe jak szybko rozejdzie się ta edycja i jak faktycznie wygląda bo na niektórych fotach ta czerwień niespecjalnie się prezentowała. Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 850 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) Jakiś czas temu ujawniono, że część japońskich dziennikarzy otrzymała możliwość przejścia całego Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4). Wierzę, że wiecie już, co to oznacza. Dziennikarze w ramach „Metal Gear Solid Boot Camp” zostali zamknięci na trwającym od 3 do 5 dni playteście, w trakcie którego kilku osobom udało się przejść całe Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4). Rekordzista wytrzymał ponad 40 godzin bez snu. Dla nas oczywiście oznacza to poznanie wrażeń z playtestów. Pierwszą z ujawnionych informacji jest to, że wersja na PlayStation 4 jest najlepszą ze wszystkich konsolowych edycji gry. ce(pipi)e się o wiele krótszym czasem ładowania oraz zdecydowanie najstabilniejszą ilością klatek na sekundę. Potwierdzono także, że Metal Gear Solid V: The Phantom Pain w całości działa w 1080p i 60 klatkach na sekundę na PlayStation 4. Inną rzeczą, na którą zwrócili uwagę japońscy dziennikarze, jest grafika. W szczególności niesamowite efekty świetlne, które są tak realistyczne, że "czynią FOX Engine najlepszym silnikiem na świecie pod względem ukazywania światła". Od strony rozgrywki zauważono, że Metal Gear Solid V: The Phantom Pain nie ma poziomów trudności do wyboru. Potem jednak wyjaśniono, że one są, ale odblokowują się dopiero po pierwszym przejściu gry. Bardzo wszystkich to zaskoczyło, gdyż jednak seria słynie z wielu poziomów trudności do wyboru. Warto jeszcze wspomnieć, że wygląda na to, iż wpływ gracza na grę jest gigantyczny. Mianowicie wykonywane misje wpływają bezpośrednio na rozgrywkę. Przykładowo, jeśli zdecydujemy się zniszczyć fabrykę zaopatrzenia, to wrogowie będą mieli problem z pozyskaniem nowego wyposażenia - hełmów, pancerzy czy celowników optycznych. Dodatkowo z relacji japońskich dziennikarzy wynika, że cała gra jest oparta o takie sieci powiązań pomiędzy tym, co robimy a tym, co widzimy. No i ostatnia rzecz na koniec – dziennikarzy zachwyciła reżyseria poszczególnych scen, która jest tak dobra, że aż ociera się o absurd. To jednak chyba fanów gier Hideo Kojimy nie dziwi, prawda? http://www.pssite.com/news-43587-skonczyli_cale_metal_gear_solid_v__the_phantom_pain___sa_pierwsze_wrazenia_.html http://gamingbolt.com/metal-gear-solid-5-ps4-has-short-loading-times-and-stable-fps-no-difficulty-setting-more-details Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez YETI 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 292 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 juz za chwile, juz za momencik, moja premiera roku Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 206 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 WoW ! ! ! Radosc z zamowienia edycji kolekcjonerskich samej gry, jak i konsolki wzrosla ponad 1 000 000 xD xD xD Cytuj Odnośnik do komentarza
Redmitsu 941 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Ja rowniez spełniam wymagania na PC zeby odpalic wszystko na full w 60 fpsach ale i tak wybiore wersje na PS4 bo trofea i online z przyjaciolmi z forumka <3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Hela 1 962 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Metal Gear Solid V - 2 More Locations Hinted by Gamestop? Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 206 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Szkoda tylko tego poziomu trudnosci na poczatku. Jako weteran nie ukrywam, ze chcialbym zaczac rozgrywke na nieco ciezszym poziomie. Z drugiej strony Kojima wie, co robi. Cytuj Odnośnik do komentarza
Najtmer 1 082 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 no ale poziom to sobie mozesz podniesc w opcjach, ukrywajac hud, crosshair, bez reflexmode, widzenia przez sciany itd Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 206 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) Oczywiscie, ze tak, ale wowczas w tedy moglbym stracic wiele zabawy, jaka niesie np. reflexmode. Juz w GZ strasznie mnie sie ta zdolnosc podobala. BB juz dawno powinien dostac, cos w tym stylu imo(w koncowce mgs3 np.). Hud'a to na pewno z schowam, albo zwieksze przejrzystosc na maxa, jak w DC :-) Reszty raczej nie rusze, a przynajmniej za 1wszym podejsciem. Innymi slowy wolalbym wyszy poziom, zamiast rezygnowac z dobroci, jakie niesie gameplay, a niesie duzo miodu :-D Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez MEVEK 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Najtmer 1 082 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 no to nie uzywaj kamuflazu, tranquilizera, kartonu. ;p w ogole przejdz cala gre jedynie z bazuka, bez killi i alarmow Cytuj Odnośnik do komentarza
Hela 1 962 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Szkoda tylko tego poziomu trudnosci na poczatku. Jako weteran nie ukrywam, ze chcialbym zaczac rozgrywke na nieco ciezszym poziomie. Z drugiej strony Kojima wie, co robi. A nie było to samo w Peace Walker? Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) Innymi slowy wolalbym wyszy poziom myśle że w ten części i tak poziom trudności będzie całkiem niezły (chyba że sie będzie ostro kombinować) - już GZ na normalu pokazał że zasięg wzroku strażników jest ogromny, a ich spryt i podejrzliwość też ogromnie przewyższa poprzednie mgsy (chociażby to że po zestrzeleniu kamery mamy wzmożoną uwagę strażników i dodatkowe patrole które mają sprawdzić dlaczego kamera nie działa, a nie to co było kiedyś że zastrzelenie kamery = spokój) Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez Yano Cytuj Odnośnik do komentarza
chrno-x 899 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Ale przecież dodatkowy poziom trudności ma się odblokować po przejściu gry, jeżeli zaoferują poziom HARD jak w GZ to osobiście będę bardzo rad,. W zasadzie oby dwa poziomy trudności dawały radę więc tak czy siak sądzę że będzie przednia zabawa. Cytuj Odnośnik do komentarza
Najtmer 1 082 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Innymi slowy wolalbym wyszy poziom myśle że w ten części i tak poziom trudności będzie całkiem niezły (chyba że sie będzie ostro kombinować) - już GZ na normalu pokazał że zasięg wzroku strażników jest ogromny. hmmm nie do konca. Probujac zgarnac S w misji zabicia Palucha i Oka restartowalem misje dziesiatki razy, przez co wyrobilem sobie szlaki jak robot i naprawde przebiegalem 20 metrow od idacych na mnie zolnierzy, gdzie misja toczy sie w dzien. MGS zawsze sa trudne na poczatku, bo czlowiek nie zna sposobow na oszukiwanie sztucznej inteligencji. w GZ wystarczy sie polozyc przed gosciem na srodku drogi by zdobyc kilka cennych sekund na strzalke w lampe. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.