Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

To ja się zapytam czy jest przymus robienia misji pobocznych/farmienie czegoś aby posuwać fabułę do przodu czy normalnie można sobie grać misje za misją w fabule? 

 

No i czy te misje poboczne to nie są takie typowe zapychacze? Czy może coś jednak można się dowiedzieć jeśli chodzi o fabułę i wydarzenia?

Odnośnik do komentarza

gameplay miazdzy suty, jezusku swiety jak miodnie tu sie skrada, na razie prologue w starym stylu kojimy i pierwsze misje i mozliwosci miazdza, po prostu miazdza, mesjaszuja wrecz, obadamy po paru dniach jak faktycznie jest dalej, czy tylko poczatek robi takiego smaka i potem przez dlugie godziny czekamy az znowu fabula chwyci za jaja

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ale będziesz miał piękną konsolę...

 

Byłem dzisiaj po swoją kopię w MM i była tam wystawiona konsola. Coś pięknego... :)

Przyznaję że na żywo robi lepsze wrażenie niż na filmach (chociaż na filmach też mi się bardzo podobała). Nawet moja siostra która akurat niedawno była w odwiedzinach na chwilę u mnie  rzuciła "a co to tam ładnego na komodzie masz?":D Dobrze że część bordowa nie jest cała w macie. No i fajnie że wstawki związane z mgs5 są dyskretne a nie logo mgs5 na pół konsoli

Odnośnik do komentarza

Prolog i pierwsza misja w Afganistanie za mną. GOTY, skradanie nigdy nie było bardziej miodne. Otwarty świat idealnie tu pasuje, aż chce się każdą chatkę sprawdzić czy nie ma tam czegoś ciekawego.

 

No i ta optymalizacja na PC  :fsg:

 

 

BTW, w tym szpitalu też słyszałem jakiś tekst po polsku :D

Odnośnik do komentarza

Grałem do teraz od 17... ta gra to druga po wieśku gra single player w tym roku która mnie wessała jak bagno. Robię główną fabułę, poboczne questy i farmie diamenty w bazie. 16 h na liczniku i 10 % .

 

 

 

Dobranoc idę spać o 2 30 a jutro o 7 muszę być w robocie. Mgs mnie zniszczy :)

Odnośnik do komentarza

Wczoraj popołudniu godzinka na prolog i mocne gniecenie jajek. Dziś po 4:00 jeszcze przed robotą szybki wypad do Afganistanu.

 

To jest to Panowie.

 

Skradanka z otwartym światem, genialnym prowadzeniem fabuły, na którą czekali wszyscy fani MGSa od czasu genialnej trójki. Piąteczka wynagradza długi czas oczekiwania i wprowadza równowagę zarówno w opowiadaniu historii jak i własnoręcznemu jej tworzeniu. Odejście Kojimy z Konami to albo czysty PR przed premierą gierki, albo największy błąd na który sobie pozwolono. Przecież ten człowiek z wiekiem tworzy coraz lepsze projekty.

Odnośnik do komentarza

Wczoraj odpaliłem o 19 a skończyłem o 23 :) w punktach opiszę pierwsze wrażenia:

 

1. Prolog rozwala banie, jest tu tyle rzeczy, że trzeba się ostro skupiać

2. Mother base jak na razie małe ale ma potencjał rozwojowy

3. Gameplay 10/10, skradanka świetna

4. Muzyka i dźwięk tylko na głośnikach (nawet głupi lot na mother base przechodzący z głośnika na głośnik fajnie brzmi)

5. Grafika dość sterylna, prolog i pierwsze misje w afganie raczej nie dają powodu do stwierdzenia, że grafika na 10, raczej mocne 8 (1080 i 60 robi robotę), twarze bohaterów też raczej era ps3. Ultra płynność i ogromny teren, choć niestety pusty, do far cry 4 się nie umywa. Szkoda bo liczyłem na oświetlenie rodem z cry engine, a zachód słońca wygląda średnio, a może za mało grałem jeszcze.

6. Loadingi szybkie i fajny ficzer z transferem save z gz z którego skorzystałem.

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Panowie, ocb z tymi diamentami? Jestem spowrotem w pierwszej misji - chciałem dokończyć niektóre poboczne zadania, już po pierwszej wizycie w bazie. Blisko miejsca w którym zaczynamy jest posterunek w którym rzekomo wg jednego z zadań ma być diament? Przeszukałem wczoraj okolice i nic nie odnalazłem. Coś źle robię, lub za wcześnie próbuje to znaleźć?

 

I na jakiej zasadzie wbijamy lvl poszczególnym działom w bazie? Chodzi o ilość przydzielonych ludzi, czy coś jeszcze?

Edytowane przez Hum
Odnośnik do komentarza

Jaka ta gra jest miodna.

Jaka ta konsola jest ładna.

Jaka ta okładka day one jest paskudna...

 

Jaka ta gra jest MIODNA! :banderas:  :obama:

Bardzo miła odmiana po MGS4 - tam była pseudo swoboda, milion różnych broni gdy korzystało się z 3 i scenek do porzygu.

Peace Walker cierpiał przez ukierunkowanie na krótkie misje pasujęce do charakteru gry na psp.  

Za to V daje nam wielką swobodę. Misje można zrobić jak się tylko chce. Ogranicza nas tylko wyobraźnia i dostępny sprzęt. 

 

No właśnie, sprzęt. Drzewka rozwoju są spore, a  ja po 9h gry mam ledwie podstawowy zestaw broni plus parę dodatków. (a robiłem side opsy). Zapomnijcie o odwalaniu numerów jak w oficjalnych gejmplejach sprzed premiery - tam grali na kodach i wszystko mieli dostępne. MGS V na start daje ci pistolet usypiający, karabin z tłumikiem... a resztę sobie zarób. I nie jest to łatwe. Potrzeba ludzi w bazie... masy DOBRYCH ludzi by poziom zespołu R&D pozwalał na wynalezienie fajnych zabawek.

 

To nie jest gra dla psychofanów MGS4. To nie jest gra dla ludzi, którzy lubia sobie przelecieć przez fabułę. To gra którą sie nalezy delektować i zagłębiać w szczegóły by sie naprawdę dobrze bawić. 

 

Borze... a ja dopiero co liznąłem ten ogrom...

Odnośnik do komentarza

Panowie, ocb z tymi diamentami? Jestem spowrotem w pierwszej misji - chciałem dokończyć niektóre poboczne zadania, już po pierwszej wizycie w bazie. Blisko miejsca w którym zaczynamy jest posterunek w którym rzekomo wg jednego z zadań ma być diament? Przeszukałem wczoraj okolice i nic nie odnalazłem. Coś źle robię, lub za wcześnie próbuje to znaleźć?

 

I na jakiej zasadzie wbijamy lvl poszczególnym działom w bazie? Chodzi o ilość przydzielonych ludzi, czy coś jeszcze?

Diamenty to takie świecące kropki trudno dojrzeć. Podobne do kluczy w yakuzie.

 

Lvl dla działu w bazie to ilość ale i jakość ludzi. Na początku przydzielasz ludzi z najwyżej d ale potem masz kolesi ze specjalizacją a ++:).

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Warto ulepszyć lornetę żeby pokazywała "jakość" naszych kandydatów do MB. Poza tym warto dokładnie czytać opisy misji, u góry po prawej mamy napisane jakie ważne fanty możemy spotkać w trakcie. Bardzo ważny jest specjalista od transportu. Przegapiłem go w jednej z początkowych misji i dopiero wczoraj znów na niego trafiłem (był jednym z kilku więźniów w bazie wroga). Typek pozwala ulepszyć fultona tak żeby można wysyłać nim pojazdy bojowe, kontenery i działka przeciwlotnicze.

Odnośnik do komentarza

mam pytanie odnośnie prologue, scenki:

Wybieramy wygląd Big Bossa do operacji, poźniej doktorek pokazuje nam twarz po zoperowaniu, a później znowu mamy twarz big bossa, może było późno, ale nie do końca kumam, chyba że to po prostu część tej zakręconej fabuły która nam się wyjaśni.
Podobnie jak to że Big Bossa nikt prawie nie widzi mimo że leży pod nogami, rozumiem że to ma jakiś sens.

 

Edytowane przez Toudi_89
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...