Skocz do zawartości

God of War: Wstąpienie


Masorz

Rekomendowane odpowiedzi

Szkoda że nic nie dowiadujemy się z tego wywiadu. Pokazany gameplay to dokładnie ten sam filmik, który był zaprezentowany na E3 gdzie Todd Pappy kierował Kratosem. Na samym końcu są ujęcia z multi, ale też nic nowego. Ta sama miejscówka z cyklopem.

Jak ktoś chce oglądać to niech nie marnuje czasu.

Odnośnik do komentarza

"Stary Kratos niszczył wszystkie przeszkody na swojej drodze. Jeśli ktoś stanął mu na przeszkodzie to czekała go śmierć. Jednak nie tym razem. Ten Kratos nie zabija cywili, sumienie mu na to nie pozwoli. Jeśli na jego drodze stanie niewinny człowiek, to zamiast zmieść go z powierzchni ziemi, będzie się starał go ominąć bez czynienia mu krzywdy. Pomimo wielu ofiar na koncie nie czerpie on przyjemności z zabijania niewinnych. To generał spartańskie armii i zaprawiony w bojach wojownik. Jego czyny będą miały bardziej heroiczny wydźwięk. To nie on jest potworem - on z nimi walczy."

 

http://www.ppe.pl/news-17421-Simon_Kratos_ma_kregoslup_moralny.html

 

 

FACEPALM-1.jpg

Odnośnik do komentarza

A wiecie jak ja bym tą całość widział?. Gra zaczynała by się tam gdzie 3 kończyła a kratos by wracał wspomnieniami do czasów przedstawionych we wstąpieniu. Gdyby zastosowali taki zabieg ,łatwoby było zamiast sekwencji filmowej jak zabija rodzinę wstawić sekcje w pełni interaktywną.

Edytowane przez Tubi
Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_

Niestety nie widzi mi sie powót do czasu gdy był sługa Bogów, ponieważ z założenia gra nie bedzie miała takiego rozmachu, cała trylogia opierała sie na walce z bogami i tytanami, a teraz nie dosc ze tytani nie moga byc za bardzo tknieci fabularnie, to jeszcze z Bogami tez zadzierac nie bedzie, zostaja tylko jakies stwory i półbóstwa, na siłe mozna zrobic te walki epickie, ale bedzie to dziwne. Nie mowiac o doborze broni i mozliwosciach Kratosa które powinny byc gorsze i biedniejsze niz w trylogii.

 

Oby to tylko były flashbacki.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Premiera 13 marca: http://polygamia.pl/...owie_marca.html

 

Oprócz daty premiery God of War: Ascension poznaliśmy dziś także zawartość edycji kolekcjonerskich gry.

Zacznijmy od najważniejszego. Data premiery. W Polsce God of War: Ascension (polski podtytuł: Wstąpienie) ukaże się 13 marca 2013 roku.

Można zacząć odliczanie.

Przy okazji poznaliśmy też zawartość limitowanych edycji gry. Na rynku dostępne będą dwie: "kolekcjonerska" i "specjalna".

Ta pierwsza zawierać będzie 20-centymetrową figurkę Kratosa, metalowe pudełko, ścieżkę dźwiękową w wersji cyfrowej, dynamiczny temat do PS3, zestaw awatarów do PS3, możliwość zdobywania podwójnej liczby punktów doświadczenia w trybie wieloosobowym (jak to będzie działać - mamy się dowiedzieć wkrótce) i przepustkę dającą dostęp do wszystkich przyszłych dodatków.

Edycja specjalna będzie zawierać wszystko to, co kolekcjonerska, minus figurka i przepustka na dodatki.

Nie poinformowano, jakie będą ceny obu wersji gry. Polski oddział Sony nie potwierdził też, że trafią one do naszego kraju, ale skoro mają być dostępne w całej Europie to spodziewamy się, że i u nas pojawią się w sklepach.

 

Kyo: http://www.psxextreme.info/topic/78568-ogloszenia/#entry2642631 ;)

Edytowane przez Kyo*
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Beta ma byc w listopadzie,i tu moje pytanie dla ogarniętych jak ktos ma "plusa" to z miejsca bedzie miał przyjemnosc grania w bete,czy jak to wygląda?

Czytałem jeszcze że trzeba tego vouchera kupic 13 listopada a jak kupi wczesniej,albo ma na rok??Zależy mi na tej becie i na pewno nie tylko mi.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Pamiętam jak na trójkę się napalałem. Ascension brzmi jak kolejny spin-off, których było wystarczajaco. Trochę zmieniłem nastawienie po tym, jak zagrałem w demo na Eurogamer Expo. Dookoła nerwówka, przyzwyczaiłem się do poganiania, wpuszczania kolejnych ludzi, ale do GoW:A nie było kolejek. Jak zwalniało się miejsce, kto chciał ten siadał - i nie było problemu (słuchawek też nie).

 

Zaczynamy od tradycyjnego menu startowego ze zbliżeniem na twarz Kratosa. Postanowiłem się nie spieszyć. Popatrzyłem więc chwilę na jego twarz. Jakby mniej wściekły, zamyślony, rozgląda się na boki ze spokojem zamiast wpatrywać ognistymi ślepiami w gracza. Zaczynamy. Gra wygląda cudnie. Od razu poczułem zew mitologicznej przygody, jak wtedy, gdy pierwszy raz grałem w jedynkę. Widzę z daleka ogromne rujny jakiejś światyni - pięknie! Biegnę do przodu, spotykam pierwszych przeciwników. Odświeżono system walki. Nadal mamy podobne kombosy, ale system łapania działą trochę inaczej. Teraz kółko odpowiada za cios nogą (THIS IS SPARTA!), a łapiemy R1. Złapany przeciwnik "wisi" na jednym łańcuchu, a drugim wciąż możemy wlaczyć. W dowolnej chwili możemy wykorzystać przeciwnika na uwięzi i rzucić nim w resztę (lub coś innego, nie zdążyłem zgłębić). Następnia miałem okazję pobawić się manipulacją czasu. Niestety, bardzo prosta "zagadka". Mam nadzieję, że później wymyślą coś ciekawszego - to sam początek, więc raczej na pewno. Zauważyłem, że jest jakby więcej efektów graficznych w trakcie walki. Każdy mocny cios brzmiał jak spuszczanie bomby na przeciwnika biggrin.png. Ostrza wyglądają, jakby emitowały napalm smile.png. Z drobnostek, trochę zmienili czerwone skrzynki - teraz są otwarte, wystają czerwone klejnoty, a Kratos wali w nie i w ten sposób pozyskuje orby. Reszta skrzynek otwiera się tak samo. Hmm...

Na koniec mamy pojedynek z elefantaurem, czy jak to się nazywa (minolefant?). Tak czy siak, człekokształtny słoń. Przyjemna wlaka, na koniec wyprówamy mu mózg - rozdziawiłem japę i się zaśmiałem jak to zobaczyłem. Później nawet patrzyłem jak inni grają i obserwowałem reakcje na wypływający z czaszki mózg. Mniam XD. Demo kończy się na tym, jak Kraken (przewijający się co jakiś czas w tle) w końcu prowokuje Kratosa na tyle, że ten wskakuje i biega po jego mackach, aż w końcu skacze do jego japy, zanurzonej w oceanie. BAM! Koniec dema.

 

Wrażenia bardzo dobre, ale i tak poczekam na recenzje. Generalnie powrót do klasycznej, mitologicznej przygody (zamiast apokalipsy), pełno kolorów i jeszczie więcej krwi spływającej po skórze Kratosa. Jak dla mnie, to spokojnie mogli zrobić tę grę o Herkulesie, Jazonie, czy innym herosie. Ba, o wszystkich jednocześnie! No cóż, prawa rynku. Czekam z zaciekawieniem.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

czy mogli byście sie przenieśc z tym offtopem gdzie indziej?

to jest temat o nowej części a nie o starych

 

zwłaszcza ze solidny pan zapodał dawke informacji i własnych doznań, i zamiast rozmowy i pytań na ten temac licytujecie sie ktora akcja powinna być na kórym miejscu

 

ja to bym sie chętnie dowiedział jakie są konkretnie zmieny w systemie walki (oprocz zmienionego klawisza i trzymania wroga na łańcuchu) , czy jest to nadal GOW ktory w sumie w każdej części mial bardzo podobną walke, czy już czuć wyraźny krok w bok i zmiane ? chodzi mi o realne zmiany a nie zastąpienie starych ciosów, nowymi podobnymi

 

czy czuć że to nowy GOW czy gdyby ktomuś dać fragment rozgrywki to by nie odróżnił od GOW3? są nowe ciosy wiec pewnie coś by poznał, ale chodzi mi o ogólny feeling, czy da sie poznać ze to jednak nowa gra a nie GOW3.5?

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...