Jump to content


Sign in to follow this  
CoATI

Wipeout 2048

Recommended Posts

Pierwsze screeny z W2048

 

wipeout1_psp2_1.jpg

 

wipeout1_psp2_2.jpg

 

wipeout1_psp2_3.jpg

 

wipeout1_psp2_4.jpg

 

wipeout1_psp2_5.jpg

 

 

biorąc pod uwage, że to 2048 rok to design nawet pasuje :)

Share this post


Link to post


Drugi screen daje bardzo radę, przeźroczysta trasa fajnie pokazuje miasto w oddali, no i na myśl od razu nasuwa się Sol 2 tylko trochę bardziej przyziemnie.

Share this post


Link to post

Rewelacyjnie to wygląda, prawdopodobnie najlepsza z dotychczas pokazanych gier na NGP/Vita.

Share this post


Link to post

Chwila, czy koleś w filmiku powiedział o możliwości grania online ps3 vs ngp? Na filmiku widać Anulphę i menu z WHD. Czyżby jakieś dlc?

Share this post


Link to post
Guest szpic

Chwila, czy koleś w filmiku powiedział o możliwości grania online ps3 vs ngp? Na filmiku widać Anulphę i menu z WHD. Czyżby jakieś dlc?

tak wyraznie powiedzial ze bedzie cross platform multiplayer

ludzie na ngp i ps3 beda mogli grac razem

ba nawet beda mogli grac 3 ludzie np 1 w 3d jeden na 2d a jeden na ngp

Share this post


Link to post

Skoro ma być cross-platform multiplayer to musi być jakiś dlc do wipeouta na ps3, bo z tego co widziałem na tym filmiku to są trasy które w whd nie występują. Poza tym nie za bardzo podobają mi się te nowe trasy, wydają mi się takie zbyt "uliczne".

Share this post


Link to post

Czy mi się wydaje, czy to jest fabularnie prequel? :) Ciekawe, ciekawe. Nie ma Piranhy, Icarasa, haha :) Chyba, że jakieś wczesne wersje (fabularnie jednak wynika, że to są pierwsze wersje tych statków ;) ).

 

Ale zdaje mi się, że co najwyżej FEISAR, Quirex RD, AG Systems i Auricom, a reszta to coś co było wcześniej :) Taki trochę reset serii, albo coś w stylu Street Fighter Alpha ;)

Share this post


Link to post

beda wszystkie wczesniesze pojazdy. gra bedzie miała kompatybilny z wersja ps3 multi wiec musza byc. ewentualnie tak jak na psp dodadza kilka platnych dlc.

 

reset serii to to nie jest. brak zmian plus trasy szerokosci boiska? _-_

 

 

Share this post


Link to post

Eee jak będą wcześniejsze, to tak średnio mi się to widzi, w 2048 nie było większości korporacji ;) Nawet w Pure jak pojawiały się jakieś starsze firmy AG, to było wytłumaczenie, w HD już tak był dziwny mix.

 

Tak, gra ma fabułę, ale trudno zdobyć materiały. I przyznam że nie jest taka zła, nie tylko chodzi o lata, ale też są wydarzenia które odmieniają ligi. Np. mało kto wie, że era F9000 (Wipeout Fusion) zakończyła się ogromnym skandalem z powodu korupcji i ciemnych interesów Quirex i Auricom, a przez to upadł też Tigron, gdyż właściciel rosyjskiego Tigrona, Overtel wykupił przez F9000 całe Quirex RD, a wszczęte śledztwo spowodowało bankructwo całego Overtelu. Auricom kupiony został przez Piranhe (ale zostawiony jako osobny oddział), a prawa do statków typu Qurex "Quantax" i Tigrona nabył Feliks Levovich. Niemniej tego pierwszego przebudował i tak powstał Quirex "LightShip" który mamy np. w Wipeout Pure. Tigron to zaś pewien stary projekt, dlatego jest słabszy od nowego Quirex'a.

Zresztą przed FX300 (W: Pure) też był mały skandal, gdy Kelvin Sheena (były pilot Triakis; brał udział w amatorskich wyścigach) negatywnie wypowiedział się o bezpieczeństwie i zbyt dużym nacisku na zbrojenie w jego firmie, a potem tajemniczo zniknął ;)

No i pewnie też mało kto wie, że wielu pilotów testowych Piranhy ginęło na ostrych zakrętach, przez co sędziowie już podczas F5000 myśleli czy by nie odrzucić tego modelu. Na bazioe Piranhy powstał jednak inny statek, czyli Icaras. Niestety, ale start Icarasa nie należał do udanych ze względu na dużo zakrętów, a poza tym jego twórca Burnston Burns połknął na imprezie balonik i zmarł ;)

Takich niuansów w serii Wipeout jest sporo, też się zdziwiłem, ale serio ta gra ma fabułę :)

Share this post


Link to post

Sol 1 wygląda za(pipi)iście, ale reszta tras wydaję się dalej zbyt płaska i szeroka. Mam nadzieję że podczas gry będzie to może wyglądało jakoś inaczej.

Share this post


Link to post

Kocham takie wyzwania, mam nadzieje że trofea nadal będą tak trudne jak powinny być : )

 

EDIT:

Dobra, cofam moje zdanie dotyczące tras, na filmiku poniżej mamy przedstawioną trasę Unity Square.

Mamy tutaj naprawdę DUŻO rozgałęzień i nie jest tak płasko jak się wydawało, jest sporo sposobów na robienie trików, jedynie co ja zauważyłem to trochę za dużo tych weapon padów (wiem że będą podzielone na ofensywne i defensywne, ale jak ktoś na 1st uprze się na defensywe to naprawdę niezły spam shieldów i syfów może być).

 

Tak w ogóle, czy widział ktoś na jakimś filmiku bombę? kiepsko trochę jak zostawią tylko miny

 

Edited by Tidek

Share this post


Link to post

Tracklista

http://www.jp.playst...t/2048/bgm.html

 

Jak na pierwszy rzut oka (nie przesłuch ując jeszcze muzyki), to nie tak źle, nawet ciekawych autorów można zobaczyć.

 

Ogólne informacje: (zdobyte z WZ.com)

- Prequel to the serie (first wipeout was located in 2052)

-10 tracks with different routes on each, open areas. Those different routes or "skillcuts" are shorter than the main route but more difficult to travel.(debut city ?), empire climb, metro park, unity square, queens mall, sol, capital reach, rockway stadium...

- 20 new upgradeable ships - One prototype with unique feature among 4 ships for each 5 teams : Feisar, AG-System, Qirex, Auricom, Pir-Hana. Livery editor.

- sideshifts on

- BRs on

- Pilot assist on (improved for lesser pinball effect)

- Super Phantom's speed class makes his entry on the franchise on classic modes. Class C = flash, class B = rapier, class A = phantom, class A+ = super phantom

- 2 sorts of weapon pads : yellow ones for agressive weapons, at least 4 different green items for defense (4 icons seen ATM)mines as defensives weapons.

- Item pickups will be different depending of the ship used (fusion like).

- New weapons (not shown yet)

- Longer & Wider tracks with magstrips on some places.

- Crossplay with WipeoutHD users on PS3.

- Motion control, voice's activation for weapons, thrust can also be controled with the touch rear pad.

- Full online campaign with different challenges for each pilot on the same race.

- New modes (not known yet, some for hardcore players).

- Runs at 30 fps

- Altima VII included

- Fastest lap challenge, 1 vs 1 online

- New Zico's challenge (flash speed)

 

Nawet ciekawa rzecz, ciekawe czy to prawda:

http://www.zavvi.com/games/platforms/ps3/wipeout-2048/10480770.html

http://www.sendit.com/games/platforms/ps3/wipeout-2048/10480770.html

Edited by Tidek
  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.