Skocz do zawartości

Halo 4 - Linkowanie/spoilerowanie przed premiera = ban


k0ntra

Rekomendowane odpowiedzi

Przez lata wielu chciało stworzyć Halo killera naśladując tą serię. Crysis, Killzone, Haze i wiele innych, nikomu się nie udało. Dopiero Call of Duty który też ściągnął sporo rzeczy z Halo, ale też wrzucił sporo swoich nowych pomysłów, przebił tą serię. Teraz ogrom developerów próbuje kopiować kal of djuti, szkoda że również twórcy Halo.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Pewnie się boją, że jak przegapią moment na bardziej drastyczne zmiany, to później będzie za późno i seria popadnie w niebyt. Nie ma co się oszukiwać, seria od 10 lat jest na topie, a betonowy fandom się starzeje i pewnie wielu odchodzi od gry, a popularność będzie trzeba utrzymać na wychowankach Modern Warfare. Sad but true.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

jedynym ratunkiem są normalne tryby od samej premiery (nie jak w przypadku Reacha), czyli jakiś classic z zasadami, powiedzmy, jak w H3 i MLG. No ale tak jak Barth napisał - jeśli te tryby będą się zbytnio różniły od podstawowych trybów to mało kto będzie chciał w nie grać.

Ten designator w multi robiłby niezły rozpierdziel ;P w sam raz dla codowych dzieci.

Odnośnik do komentarza

Zastanawiam się, czy w okolicach premiery H3/H:Reach też tak martwiliście się o jakość przyszłej rozgrywki w multi w związku z wproadzeniem dodatków jednorazowego użytku(H3) oraz wszelkich hologramów(najlepszy <3)/sprintów/jet packów(H:R). Wszystkie te elementy z perspektywy niedzielnego gracza są świetnym i urozmaicającym dodatkiem, wcale nie obniżających skillowości gry(poza armor lockiem, którego przez ostatnie 4 dni gry spotkałem dosłownie trzy razy). Półmózgi nowej odsłony Halo nie robią i chyba wiedzą na czym polega urok multi w Halo, więc myślę, że nie dostaniemy CoD/BF, gdzie giniemy jeśli nie zobaczymy pierwsi przeciwnika.

 

Edit: Z góry proszę nie pisać, że jestem noobem, nie znam się i nie wiem na czym polega prawdziwa, hardcoreowa gra w halo. Mimo typowego niedzielnego grania posiadam spore doświadczenie w każdej części, co prowadzi do kolejnego błedu Halo: Reach - rangi. Gość ze stosunkowo niską rangą(Captain) nieraz rozwala jakichś Forerunnerów czy inne legendy. Powinni to zastąpić jakimś ratingiem, na wzór arenowego. Byłoby jasne z kim walczymy.

Edytowane przez Humulin
Odnośnik do komentarza

Wystarczy otworzyć temat o Reach, by zobaczyć że obawy mieliśmy podobne. Z tym, że tam była jedna diametralna różnica - do Bungie mieliśmy pełne zaufanie, na którym się przejechaliśmy. A po 343 jeszcze niestety nie do końca wiemy czego się spodziewać.

 

Prawdziwa gra, którą nazywasz "hardcore'ową" polega na tym, żeby jak najbardziej ograniczyć element losowy. Dzięki dość prostemu gameplayowi H1-H3 wykonywały to zadanie bardzo dobrze. Zamiast szczęścia liczyły się tam w większości faktyczne umiejętności gracza, oraz umiejętność planowania i wykonywania planu przez drużynę.

W Reach za sprawą AA wszystko to zostało mocno rozmyte. Zniknęła gdzieś zasada równego startu dla wszystkich (która wbrew pozorom jest jedną z najważniejszych), oraz zarżnięty został balans rozgrywki - Armor Lock był jak dzika karta, która losowo ratowała słabszych zawodników i zwalniała grę, podczas gdy Jetpack niszczył element kontroli mapy. Niestety Halo 4 zamiast wyleczyć się z tych bolączek brnie w nie jeszcze dalej. Dzieci CoD'a mają co chciały - spłycenie rozgrywki i postawienie na szczęście, zamiast na umiejętności.

 

System rang z Reach jest (pipi) wart i nie odzwierciedla tego co, kto potrafi. W H2 i H3 był doskonały system poziomów. No ale połowa ludzi nie mogła dobić nawet do 40-tki, więc Bungie "wspaniałomyślnie" wymyśliło sposób, który pozwoli każdemu być pozornie najlepszym.

Odnośnik do komentarza

elementu losowego nie było tylko w Halo 1 (jako tako)

 

Halo 2 już miała 3 przed łataniem była wręcz tragiczna ...

 

ciekawe ile z tych informacji sie sprawdzi ... a ile to już czysty flame i spekulacje ...

 

 

problem reach to brak wsparcia przez ponad rok, tej gry nikt nie łatał, nikt nie robił nic oprócz zmiany rozstawienia broni na mapie i wyłaczenia niekótrych AA

 

Bungie miało już w nosie, a 343 nie mioało chęci/zasobów/doświadczenia/możliwości

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

kurde troche nie pokoja te wszystkie doniesienia, na e3 mam nadzieje ze dostaniemy pelno informacji + gameplay z multi ;) jak by nie bylo i tak kupie bo chyba lepszego multi niz halo 4 nie dostaniemy, a ostanio 90% mojego czasu przeznaczonego na gry spedzam online :)

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...