Skocz do zawartości

Console Wars 3(de)

Featured Replies

Opublikowano

No ale podobno to tylko Sonybojów interesuje grafika, czy nie?

Edytowane przez MYSZa7

  • Odpowiedzi 9,7 tys.
  • Wyświetleń 261,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Z telefona jest takie samo narzędzie do gier, jak z peceta. Żadne.

  • Pogadajmy o wynikach sprzedaży M$ to takie ekscytujące...

  • fix co do nowego GoW to mam nadzieję że to nie GoW4 od Epica a że coś w stylu H3:ODST/HR od PCF, no i żeby wyszło do wiosny bo jeśli jesień 2013 to przekreśla next gena MS, w sumie już patrząc na g

Opublikowano

Mazzeo co ty ku.rwa pier.dolisz ? Jedno wielke WTF ?

Opublikowano

Ty mylisz kurde nagminnie pojecia. Jezeli gdzies nie podobaja Ci sie tekstury, bo widac pixele przy lizaniu scian, nie znaczy to, ze gra jest brzydka, bo na to sklada sie wiele czynnikow. ;/

 

Przynajmniej w Swieta ruszylbys glowa i zaczal myslec.

Opublikowano

Tekstury to najważniejsza rzecz. Mam chodzić 10 metrów od powierzchni płaskich czy czegokolwiek by nie skrzywić miny? Chyba nie tędy droga. Gdyby Skyrim był taki piękny, to by na PC parę dni po nie ukazywałoby się pierdylion modów z polepszoną grafiką. Animacje i mimika twarzy też Bethesda nie robi dobrze.

 

Szkoda że z Deus Exem jest podobny problem :confused: Trochę lipa że niektóre hity z tego roku nie robią graficznie.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

 

Szkoda że z Deus Exem jest podobny problem :confused: Trochę lipa że niektóre hity z tego roku nie robią graficznie.

 

Grałeś w Deusa w ogóle ? Czy też YT / kumpel czy stand a MM ? Ja właśnie gram. Ta gra ma tak zaje.bisty gameplay i klimat, że nawet nie zastanawiam się nad grafiką. Masakra jak niektórzy na siłę szukają bolączek w grach. To naprawdę musi być ciężkie.

Edytowane przez balon1984

Opublikowano

Swoją drogą ciekawe na co będziesz narzekał w kolejnej generacji, kiedy te wady powinny zostać wyeliminowane (lub zminimalizowane).

Opublikowano

jak to na co na gameplay :P

Opublikowano

Swoją drogą ciekawe na co będziesz narzekał w kolejnej generacji, kiedy te wady powinny zostać wyeliminowane (lub zminimalizowane).

 

Oby było tylko jak mówisz to nie będzie narzekań.

Opublikowano

A co niby ma AI do pamięci RAM :P Po prostu olali AI i tyle. Większość developerów olewa ten element gier i nie ma co się zasłaniać ograniczeniami sprzętowymi. W Halo na pierwszego X'a jest lepsze AI, a ramem konsola nie grzeszyła w porównaniu do dzisiejszych.

Don RAM jeżeli chodzi o Al również ma znaczenie, zwłaszcza na konsolach, inną sprawą jest fakt że Al wciąż nie jest prostą sprawą do wykonania.

Pierwszy Xbox paradoksalnie ma nie mniej pamięci od 360, a Anniversary jest tego przykładem, zresztą jak inne gry.

Wzrok masz chyba dobry . :blum1:

Edytowane przez Hipolos

Opublikowano

Swoją drogą ciekawe na co będziesz narzekał w kolejnej generacji, kiedy te wady powinny zostać wyeliminowane (lub zminimalizowane).

 

 

No przecież wraz z nową generacją pojawią się także nowe wymagania co grafiki, więc raczej poziom Skyrima + tekstury i rozdzielczość z PC-tów jakoś szczególnie robić nie będą, tym bardziej jak kupisz nowego x'a/plejstejszyn na starcie za 1500 zł...

Opublikowano

Tekstury to najważniejsza rzecz. Mam chodzić 10 metrów od powierzchni płaskich czy czegokolwiek by nie skrzywić miny?

Przeszedłeś kampanię w Gearsach 3? Jeżeli tak, to się dziwię, bo po pierwszych minutach powinieneś tą grę wyłączyć, a w levelu

na pustyni

spalić Xa, bo nie wyrabia graficznie ;). Ew. Alane Wake raczej też nie skończony?

Skyrim czasami wygląda jak kupa (małe osady w czasie mgły/nocy), ale potrafi też urwać głowę, zwłaszcza jak wejdziemy w śnieżycę w górskiej dolinie. Lepiej oddanej zamieci w takim krajobrazie to ja nie widziałem w grach ( U2 się chowa pod tym względem). Same tekstury też się nie zaliczają do specjalnie szpetnych jak na konsolę (proszę odpalić Portala 2 i rozkoszować się widokiem NAPRAWDĘ fatalnych tekstur, co jeżeli weźmiemy pod skalę obu gier, jeszcze bardziej robi negatywne wrażenie), mieszczą się w normie.

Edytowane przez Gość

Opublikowano

Szkoda że z Deus Exem jest podobny problem :confused: Trochę lipa że niektóre hity z tego roku nie robią graficznie.

 

No niestety, graficznie to średnia półka, a opustoszałe miasto to śmiech na sali. Zupełnie inaczej wyobrażałem sobie tę grę. Nie mówię że jest zła, z(pipi)ana czy coś, bo fajnie mi się gra ale kilka zabiegów i lepsza grafa podbiłby klimat 369 razy.

 

 

No przecież wraz z nową generacją pojawią się także nowe wymagania co grafiki, więc raczej poziom Skyrima + tekstury i rozdzielczość z PC-tów jakoś szczególnie robić nie będą, tym bardziej jak kupisz nowego x'a/plejstejszyn na starcie za 1500 zł...

 

hahaha, 1,5k na premierę? Gdzie, zamówię od razu dwa i sprzedam z zyskiem XD

Opublikowano

Szkoda że z Deus Exem jest podobny problem :confused: Trochę lipa że niektóre hity z tego roku nie robią graficznie.

 

No niestety, graficznie to średnia półka, a opustoszałe miasto to śmiech na sali. Zupełnie inaczej wyobrażałem sobie tę grę. Nie mówię że jest zła, z(pipi)ana czy coś, bo fajnie mi się gra ale kilka zabiegów i lepsza grafa podbiłby klimat 369 razy.

Nie grafika buduje klimat a art design.

Edytowane przez Voytec

Opublikowano

W sumie dzięki takiej a nie innej grafice Deus Ex ma swój specyficzny klimat.

Opublikowano
  • Autor

Szkoda że z Deus Exem jest podobny problem :confused: Trochę lipa że niektóre hity z tego roku nie robią graficznie.

 

No niestety, graficznie to średnia półka, a opustoszałe miasto to śmiech na sali. Zupełnie inaczej wyobrażałem sobie tę grę. Nie mówię że jest zła, z(pipi)ana czy coś, bo fajnie mi się gra ale kilka zabiegów i lepsza grafa podbiłby klimat 369 razy.

 

 

W jakim sensie opustoszałe? Nie brakuje dziwek, lumpów, na stacjach tańczą jakieś punki, w niektórych rejonach rządzą odrutowani itd.

Opublikowano

no ale takie malutkie te miejscówki , strasznie umowne to wszystko

Edytowane przez Orson

Opublikowano
hahaha, 1,5k na premierę? Gdzie, zamówię od razu dwa i sprzedam z zyskiem XD

 

No a ile byś chciał? Konsola musi mieć przystępną cenę, to nie jest PC. Z tym PS3 za 3 tysiaki u nas w Polsce to był jednorazowy wybryk...

Opublikowano

oh 1500 na launch to byłoby marzenie....spodziewaj sie 2 tys plus

Opublikowano
  • Autor

no ale takie malutkie te miejscówki , strasznie umowne to wszystko

 

Bo to tylko wycinek miast, przy większym terenie trzeba byłoby pomyśleć o jakimś środku transportu. Zresztą gra przy tym co oferuje jest wystarczająco rozbudowana. Terminy zapewne ich goniły, bo w planach mieli jeszcze 2 dodatkowe miasta do zwiedzania i tego trochę żal.

Opublikowano
hahaha, 1,5k na premierę? Gdzie, zamówię od razu dwa i sprzedam z zyskiem XD

 

No a ile byś chciał? Konsola musi mieć przystępną cenę, to nie jest PC. Z tym PS3 za 3 tysiaki u nas w Polsce to był jednorazowy wybryk...

 

 

Ja rozumiem że z kĄsolami masz do czynienia od czasu PS3? Bo gdyby było inaczej to pamiętałbyś start PS2 z ceną 2999pln na starcie. Ofkoz nie pamiętasz, bo Ci wygodniej rzucić banałem o PC który nie ma tutaj nic do rzeczy.

 

 

@Deus EX

 

czekaj czekaj, ta UMOWNOŚĆ grafiki buduje klimat? IMHO klimat budowałyby pełne ludzi ulice, MGŁA, PARA z kanałów, półmrok i ŻYWE ulice. Wchodzisz do kanałów i co widzisz? Śmieszną teksturę udającą ścieki. ŁAŁ.

 

Najbardziej rozwalił mnie motyw metra/stacji. Wchodzę i myślę sobie że pewnie gdzieś pojadę. Przechodzę obok jakiegoś peronu i jestem.. w "innej części miasta" XD

 

W ogóle gra jest pełna tego typu "umowności" które NIE BUDUJĄ klimatu, a go niszczą. Pierwsze skojarzenia jakie miałem? MGS. Ślepi strażnicy ze szpitala dla zdrowych inaczej ;)

Opublikowano

@Deus EX

 

czekaj czekaj, ta UMOWNOŚĆ grafiki buduje klimat? IMHO klimat budowałyby pełne ludzi ulice, MGŁA, PARA z kanałów, półmrok i ŻYWE ulice. Wchodzisz do kanałów i co widzisz? Śmieszną teksturę udającą ścieki. ŁAŁ.

 

Najbardziej rozwalił mnie motyw metra/stacji. Wchodzę i myślę sobie że pewnie gdzieś pojadę. Przechodzę obok jakiegoś peronu i jestem.. w "innej części miasta" XD

 

W ogóle gra jest pełna tego typu "umowności" które NIE BUDUJĄ klimatu, a go niszczą. Pierwsze skojarzenia jakie miałem? MGS. Ślepi strażnicy ze szpitala dla zdrowych inaczej ;)

Czyli krótko mówiąc każdy ma inne czynniki,które budują dla niego klimat gry :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.