Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Console Wars 3(de)

Featured Replies

Opublikowano

Mazzeo:

 

No ale to jest tylko wyrezyserowana cut-scenka w dodatku w futurystycznej otoczce gdzie nie trzeba sie silic na fotorealizm.

Edytowane przez Ins

  • Odpowiedzi 9,7 tys.
  • Wyświetleń 294,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Z telefona jest takie samo narzędzie do gier, jak z peceta. Żadne.

  • Pogadajmy o wynikach sprzedaży M$ to takie ekscytujące...

  • fix co do nowego GoW to mam nadzieję że to nie GoW4 od Epica a że coś w stylu H3:ODST/HR od PCF, no i żeby wyszło do wiosny bo jeśli jesień 2013 to przekreśla next gena MS, w sumie już patrząc na g

Opublikowano

Obejrzyjcie sobie pierwszy lepszy film w HD...zresztą co ja piszę, pierwszy lepszy film w tv, a pózniej porównajcie to z gameplayem z jakąś najlepsza obecnie graficznie grą

Naprawdę uważacie, że w kwesti grafiki nie ma mozliwości dużego skoku? Proszę Was....

Opublikowano

Mazeo, z tego co widzę jesteś rocznik 90' więc ciężko mi rzucić Ci jakimś porównaniem żebyś je zrozumiał. Ja jak widziałem w SS zdjęcie z pierwszego NFS to dla mnie to był fotorealizm. Ty jesteś widocznie wychowany w innych czasach i już tego nie ogaraniasz. Spoczko.

 

Obejrzyjcie sobie pierwszy lepszy film w HD...zresztą co ja piszę, pierwszy lepszy film w tv, a pózniej porównajcie to z gameplayem z jakąś najlepsza obecnie graficznie grą

Naprawdę uważacie, że w kwesti grafiki nie ma mozliwości dużego skoku? Proszę Was....

 

No przecież wrzuciłem Ci zdjęcie które wg. mnie jest fotorealistyczne. Dla mnie w grafice można osiągnąć jeszcze baaaaaaaaaardzo wiele. I nie chodzi mi tutaj tylko o fizykę itp.

Opublikowano

Mazzeo ma trochę racji:

 

są dwie płaszczyzny:

 

1 fotorealizm w rozumieniu przeniesienia ludzkiej twarzy 1-1

 

2 grafika piękna ale nie realistyczna: może to być np ten facet z petem w zębach

 

 

Do pierwszego przypadku nam bardzo daleko , do drugiego już blisko, choc problem jest taki, że ten facet z papierosem to tylko tech demko, gdyby miały dojść inne procesy sprzętożerne to wiadomo

Opublikowano

Nie chodzi o 1-1

 

Patrzysz na screeny z nowej gry i myślisz sobie - ril lajf. No nie ma bata, ril lajf.

Opublikowano

Stona, nie wiem co tu ma wychowanie, wiesz, jak grałem w Goal3 to też wiedziałem że jeszcze do fotorealizmu daleko, FIFA już wygląda super i na pewno jesteśmy bliżej niż dalej.

 

Developerzy muszą jakieś łatwe narzędzia stworzyć do robienia takiej grafiki, inaczej to będzie za drogie i nigdy nie zobaczymy grafiki jak w CGI.

Opublikowano

wynajdą, spoko.

 

zawsze tak jest- by ludzkość wykonała przeskok, najpierw musi zapędzić się w kozi róg, wtedy następuję mobilizacja i rodzą się przełomowe rozwiązania :)

Opublikowano

Stona, nie wiem co tu ma wychowanie, wiesz, jak grałem w Goal3 to też wiedziałem że jeszcze do fotorealizmu daleko, FIFA już wygląda super i na pewno jesteśmy bliżej niż dalej.

 

 

 

Ano to, że jak chodziłeś do gimbazy, to masz spaczoną psychikę :sleep:

Pytałeś-odpowiadam :D

Opublikowano

Ech dzieciaki, nie wiecie nawet jak to było w 7 i 8 klasie podstawówki :hi:

W sumie to Stonek ma sporo racji, bo jeżeli człowiek zaczynał przygodę z grami od wozów Drzymały, to startował z ciut innego półapu początkowego niż roczniki zaczynajace przygode z gierkami od szaraka.

Opublikowano

To jest dla mnie takie dziwne - nie zaczynac od 8 bitow. Heh.

Opublikowano

Yhym. Rage rowniez mial byc lepszy na PS3 xD

 

Tak swoja droga jezeli chodzi o D4 to z tego co pamietam, to Carmack mowil, ze na konsolach singiel bedzie w 30 klatkach, a multi w 60ciu. Bardzo dobre rozwiazanie, w singlu tekstury nie beda straszyc tak jak w Rage'u, a w multi im wieksza ilosc FPS'ow tym lepiej, tutaj oprawa nie ma znaczenia.

 

 

PS. Naucz sie pisac z jakimkolwiek sensem.

Edytowane przez Ins

Opublikowano

Skoro wyjdzie na PS3 to nie ma co łudzić się że będzie wnosił coś świeżego [pod względem technologicznym]. No ale Karmak już dawno się rozmienił na drobne i nie potrafi się odnaleźć w nowej rzeczywistości.

Opublikowano

Sam zaczynałem przygodę z grami od Pegazusa oczywiście (w wieku 4 lat) niedługo później ukazał się szarak i sam będąc jeszcze niezbyt rozumnym brzdącem byłem zachwycony widząc ten przeskok technologiczny i ładne, kształtne elementy, a nie pixelową masę na ekranie. Potem jak już trochę podrosłem, to w wieku około 9-10 lat czymś niesamowitym było oglądanie najnowszych gier odpalonych na nowiutkim komputerze zakupionym za kasę z komunii. Już wtedy to dla mnie był fotorealizm. Można było to poczuć i człowiekowi wydawało się, że już lepiej być nie może, tak ładnie i realistycznie to wszystko wyglądało. Od tamtego czasu, gdzie minęło już jakieś 12 lat wszystko ruszyło do przodu w stronę rozwinięcia technologicznego, ale wielkiego postępu w strefie fotorealizmu po prostu nie ma. Ot świat elektronicznej rozrywki zatrzymał się na pewnym etapie i mozolnie próbuje osiągnąć cel czyli całkowity fotorealizm. Pewne jest, że nikomu nigdy nie uda się osiągnąć tego 100% odwzorowania rzeczywistości - to jest po prostu niemożliwe. Oczywiście wszyscy do tego dążą, ale nawet osiągnięcie tego 99,(9)% efektu nie będzie oznaczało, że osiągnęliśmy efekt 1/1. O ile właśnie trochę ponad dekadę temu zrobiony został olbrzymi skok do około 90% odwzorowania rzeczywistości, tak teraz mozolnie wszyscy próbują jak najbardziej zbliżyć się do tych 100%, ale postęp nie jest, aż tak widoczny jak kiedyś.

 

Moim zdaniem o prawdziwym fotorealizmie możemy mówić już w przypadku gier wydanych za czasów panowania Pentium 3, a dalsze osiągnięcia to tylko postęp technologiczny i mozolne zwiększanie realności obrazu.

Opublikowano

Chodzi Ci o fotorealizm jak w Fantasmagorii albo Gabrielu kNajcie? :D :D :D

Opublikowano

Ta...

 

Raczej o gry (i silniki graficzne), które były tworzone stricte pod jakość wizualną. Wraz z pojawieniem się pełnej grafiki 3D (no może troszeczkę później, tak około 2001 roku) można mówić o przełomie w dziedzinie fotorealizmu.

Opublikowano

Phantasmagoria ? Czytajac recke i ogladac screeny w SS (nie pamietam czy to byla pierwsza czy druga czesc) nie moglem uwierzyc, ze tak to wyglada - wtedy za bardzo sie nie znalem na tym ;P

 

PS. Tak swoja droga swietne pismo, zaczalem czytac tak gdzies okolo 30tego numeru, wtedy kiedy Gulash z dynki w lód naqrwial :)

http://www.wykop.pl/...-mortal-kombat/

Edytowane przez Ins

Opublikowano

Hehe miałem to samo z phantasmagoria :) i nigdy nie zapomnę jak z tata kupiłem voodoo 3dfx, koledzy wbili do mnie do domu i mogłem jako pierwszy na dzielnicy odpalić Turok 3d podnieta, radość nie miała końca :) kurde piękne to były czasy w szkole podstawowej :)

 

Opublikowano
Hehe miałem to samo z phantasmagoria :) i nigdy nie zapomnę jak z tata kupiłem voodoo 3dfx, koledzy wbili do mnie do domu i mogłem jako pierwszy na dzielnicy odpalić Turok 3d podnieta, radość nie miała końca :) kurde piękne to były czasy w szkole podstawowej :)

 

Kubson miałem to samo. Do Turoka odpalałem jeszcze Moto Racera :)

 

Co do fotorealozmu pierwszy raz poczułem to (gdy kupiłem pierwszy cd romprzy), Delta Force, Mad Dog Mcree i Rebel Assult 1 i 2 na 486 dx4 120 z 4 mega ram...

Opublikowano

Phantasmagoria ? Czytajac recke i ogladac screeny w SS (nie pamietam czy to byla pierwsza czy druga czesc) nie moglem uwierzyc, ze tak to wyglada - wtedy za bardzo sie nie znalem na tym ;P

 

PS. Tak swoja droga swietne pismo, zaczalem czytac tak gdzies okolo 30tego numeru, wtedy kiedy Gulash z dynki w lód naqrwial :)

http://www.wykop.pl/...-mortal-kombat/

 

Ja mam w szafie jeszcze gdzieś tak większość numerów od 6-50 :D

 

 

Łiner, a co takiego wyszło w 2001 roku?

Bo wiesz, dla mnie przełomem w grafice 3D to był taki Robocop na Amigę [wersja na grafice wektorowej, jarałem się] czy Zeewolf który był takim Desert Strikie'm w grafie 3D

Kolejnym krokiem były ścigałki które miały tekstury [bo gry na amidze nie miały tekstur] i chyba Comanche które było robione techniką cośtamcośtam [nie były to polygony. Mógł być przełom ale producenci kart wybrali pójście w stronę polygonalnego środowiska. Gdyby nie to, mielibyśmy teraz grafę o wiele bliższą fotorealizmowi [wystarczy spojrzeć jak to wtedy wyglądało i że w dużej mierze było po prostu ograniczane rozdzielczością]]. No a później tRex z PSX'a :o

To było jeszcze GRUBO przed 2001 rokiem. Rozumiem że wtedy zaczynałeś przygodę na poważnie z grami [10-11 letni gnojek jara się wszystkim] więc zarzuć tytułem który WG. Ciebie był jakimś przełomem.

Opublikowano

Nie pamiętam w którym roku ale jeszcze trochę przed PSX-em (jeszcze nie wiedziałem o istnieniu PSX-a).

 

Zrobiło na mnie mega wrażenie (dobra zabiło) intro pewnej gry na kochaną Amige. No, wiem byłem gówniarz (jarało wszystko) ale mimo wszystko już grałem trochę. A i tak te intro zabijało ;p zresztą sama gra też heh.

 

 

 

 

No powiedzcie, że nie? ;] Nie chodziło o grafikę ale o samą filmowość, reżyserkę. To było cudo wtedy :sorcerer: IMOOOOOOOOOO.

 

PS. W 2001 to pamiętam, że robił SSX i motyw, że ślady po desce zostają. Dokładnie tam gdzie jeździeliśmy i tak widoczne he he. Albo to (pipi)a było w 2000...

Edytowane przez SłupekPL

Opublikowano

Wtrącając swoje 3 grosze, np. dla mnie przełomem było GTA III. Nie dlatego, że było 3D, ale ze jako pierwsze wykorzystało mo-cap w cutscenkach. Technicznie jako całokształt zrobiło na mnie w tamtych czasach ogromne wrażenie.

Opublikowano

jeśli chodzi o grafikę na Amidze, to na mnie wrażenie zrobiło...

 

 

 

awesome times \m/

Opublikowano

Na amidze największe wrażenie robił na mnie Moonstone.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.