Opublikowano 8 czerwca 201212 l Takie pojedyncze wkladanie naboi do bebenka rewolweru byloby mega motywem. Chyba w zadnej grze nie bylo tego. W Alan Wake było coś takiego. Szkoda, że nigdzie nie ma gameplayu z alternatywnego sposobu przejścia tego dema. Ciekawi mnie jak np zareagowałby ten ostatni przeciwnik, gdyby Joel nie pociągnął za spust.
Opublikowano 8 czerwca 201212 l no kurde, ale przynajmniej wcześniej była słodka... :confused: nie kupie tej gry pewnie za bardzo przypominała Ellen i bali się pozwów
Opublikowano 8 czerwca 201212 l No bekowa sytuacja, gdy wyszło na jaw, że QD robi grę z prawdziwą Ellen Page. Ciekawe czy ND dostało cynk od Sony, zmieniajcie twarz w TLoU bo Cage się skarży ;p
Opublikowano 8 czerwca 201212 l Pewnie nowsza wersja jest z momentu jak typiara zmienila sie w zombie.
Opublikowano 8 czerwca 201212 l e tam marudzicie, porpostu zmienili jej rysy (usta i nos) na bardziej dziecięce, bo w koncu to ma byc jeszcze dziecko, nie powiedzial bym że jest jakoś konkretnie brzydka, poprostu mniej przypomina ellen page bardziej mnie zastanawia jak bardzo ten obrazek jest podrasowany i jak zrobiony jest zarost gościa, bo wyglada mega za(pipi)iscie a chce przypomnieć że pare lat temu kojima odgrażał sie że PS3 jest takie mocne że wąsy snejka w mgs4 mogą wręcz rosnąć w czasie rzeczywistym (lol) , a zobaczcie sobie jak wyglądał zarost snejka, co prawda też nienajgorzej, ale jednak jest spora róznica
Opublikowano 8 czerwca 201212 l http://www.facebook....65132094&type=1 ...co oni z nią zrobili, WTF???!!! Duke by powiedział "Hell, I would still hit it" Co do samej gry - czekam. Niech tylko ND nie przesadzi ze skryptami, niech dwójka bohaterów sobie chodzi bez obaw, że grunt im będzie spod stóp uciekał co 30 sekund, a będzie bardzo dobrze. O przywiązanie do szczegółów nie ma co się martwić, widać to na gameplayu i znamy to z Uncharted. Edytowane 8 czerwca 201212 l przez DonSterydo
Opublikowano 8 czerwca 201212 l 20 lat po. Dość szybko to wszystko zarosło. GTAV i TLoU kupię na premierę i obecną generację uznam za zakończoną. Edytowane 8 czerwca 201212 l przez mate5
Opublikowano 8 czerwca 201212 l Co do samej gry - czekam. Niech tylko ND nie przesadzi ze skryptami, niech dwójka bohaterów sobie chodzi bez obaw, że grunt im będzie spod stóp uciekał co 30 sekund, a będzie bardzo dobrze. O przywiązanie do szczegółów nie ma co się martwić, widać to na gameplayu i znamy to z Uncharted. W pokazywanym gameplayu, około 7 minut nie było żadnego skryptu typowego dla Uncharted. Więc to już duży sukces, a w previewach "za zamkniętymi drzwiami" podobno całkiem inaczej rozgrywali demko niż na konfie. Dobrze to wszystko wróży, chciałbym zobaczyć teraz "luźny" gameplay w którym eksplorują jakiś teren, zbierają fanty. http://www.gameinformer.com/games/the_last_of_us/b/ps3/archive/2012/06/07/previewing-the-alternate-theater-presentation.aspx Edytowane 8 czerwca 201212 l przez SłupekPL
Opublikowano 8 czerwca 201212 l 20 lat po. Dość szybko to wszystko zarosło. e tam, spokojnie może tak wyglądać po 20 latach, oczywiscie dodali troche malowniczo wygladającego zielska porastającego ściany (a w koncu niewiele gatunkow roslin oblepia ściany) ale zobacz sobie jak wygląda prypeć (miasto obok czarnobyla, opustorzałe od czasu katastrofy) http://photo.i.ua/us.../67670/1515594/ reszta fotek oczywiscie biorac pod uwage inny klimat i inną roślinnosc wystepującą na danym terenie Edytowane 8 czerwca 201212 l przez Yano
Opublikowano 8 czerwca 201212 l Tylko że na prawie każdym "modelowym" komunistycznym osiedlu sadzono masę drzew, krzewów i innej zieleni, więc tam "zielono" było już na starcie. W USA (a tam chyba toczy się akcja) raczej nie otaczano bloków topolami Bez odpowiednio dużej ilość zieleni na starcie to miasto zarośnie dużo wolniej niż bo 20 latach. Edytowane 8 czerwca 201212 l przez dr Chaos
Opublikowano 8 czerwca 201212 l Wystarczy, że miejsce akcji rozgrywać się będzie w pobliżu parku albo lasu i już nie trzeba się zastanawiać skąd tyle zieleni. Natura swoje potrafi i w krótkim czasie da radę "opleść" opustoszałe miasto (miasteczko).
Opublikowano 8 czerwca 201212 l miajscami pewnie troche przesadzili (np trawa i krzaki na betonowym wiadukcie) , ale ogolnie to natura niezle potrafi sie zasiać, zwlaszcza ze jest tam wilgotno (woda stoi nawet) btw na tym screenie widac jakie beda rodzaje broni (amunicja) i jakie beda rodzaje przedmiotów (jesli to wszystkie to dosyć ich mało)
Opublikowano 8 czerwca 201212 l Tylko że na prawie każdym "modelowym" komunistycznym osiedlu sadzono masę drzew, krzewów i innej zieleni, więc tam "zielono" było już na starcie. W USA (a tam chyba toczy się akcja) raczej nie otaczano bloków topolami Bez odpowiednio dużej ilość zieleni na starcie to miasto zarośnie dużo wolniej niż bo 20 latach. Ależ oczywiście że jest dużo zieleni (jak na tak industrialną zabudowę). Nie wiem gdzie akcja będzie miała akcje ale np. W Nowym Jorku wciskają drzewa w każdy kont. Masz pełno małych parków, zakątków z zielenią, zielonych skwerów, budynków całych w bluszczu i innej roślinności etc. Nawet przy drapaczach chmur zadrzewiają okolicę jak tylko mogą.Zresztą, jak nie wierzysz to włącz sobie w googlach street view i obczaj sam.
Opublikowano 8 czerwca 201212 l miajscami pewnie troche przesadzili (np trawa i krzaki na betonowym wiadukcie) , ale ogolnie to natura niezle potrafi sie zasiać, zwlaszcza ze jest tam wilgotno (woda stoi nawet) btw na tym screenie widac jakie beda rodzaje broni (amunicja) i jakie beda rodzaje przedmiotów (jesli to wszystkie to dosyć ich mało) Może nadrobią to z customizacją posiadanego sprzętu oraz niczym MacGyver będziemy mogli twożyć nowy osprzęt i bronie.
Opublikowano 8 czerwca 201212 l No i duza ilosc zielenie moze wytlumaczyc to, ze ten jakis grzyb to spowodowal.
Opublikowano 8 czerwca 201212 l Może nadrobią to z customizacją posiadanego sprzętu oraz niczym MacGyver będziemy mogli twożyć nowy osprzęt i bronie. niestety z tego screena wynika bardziej ze mozemu nosic po 5 itemów z każdej grupy itemów "składnikowych" , i z tych składników możemy stworzyć jeden z 5 przedmiotow użytkowych (bo zakładam że latarki sie nei ebdzie robić tylko poprostu dokladac baterie) co daje malo opcji, ale może to tylko tymczasowe rozwiązanie na E3
Opublikowano 9 czerwca 201212 l Autor Mam taką małą teorie odnośnie fabuły. Patrząc na filmik BBC o mrówkach i jak to grzyb "każe" jednej pędzić do mrowiska aby tam zarazić wszystko, może nasza dwójka bohaterów też jest zarażona i łowcy głów dostają na nich cynk ( chyba coś w gameplay było, że bandyty rozmawiali o naszej dwójce ), żeby nie dopuszczono ich do bezpiecznej strefy. Taki tylko przelotna myśl. Jeśli ktoś wie coś więcej, poprawki mile widziane
Opublikowano 9 czerwca 201212 l Na pewnym etapie, twist, gdzie jedno z nich zamienia się w grzyba, były świetny. Najlepiej Joel. Najlepiej by było gdyby na końcu gry została sama Ellie. Dałoby to dobry punkt wyjścia do Sequela, gdzie byśmy śledzili historię już dorosłej dziewczyny.
Opublikowano 9 czerwca 201212 l Niech TLoU zarzadzi, a sequel bedzie juz na next genach jednym z pierwszych system sellerow. Tak by mi sie to widzialo
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.