Skocz do zawartości

The Last of Us


fightclub87

Rekomendowane odpowiedzi

Myślisz, że Sony nie zostawi jakiegoś asa na końcówkę 2013 roku? Mniej więcej na początku ukaże się Wstąpienie. A ch.uj wie co się dzieje z Ostatnim Strażnikiem. Po za tym Naughty Dog jakoś od lat wypuszcza swoje perełki tak na przełomie listopada, choć to już przecież nie Uncharted a nowe IP.

 

Chyba, że faktycznie na koniec przyszłego roku zobaczymy PS4...( w co raczej wątpię).

Odnośnik do komentarza

Naughty Dog nigdy nie przełożyło daty premiery więc teraz też tego nie zrobią :P

 

No i koniec 2013 to będzie TLG (hehe) i PS4. W tym roku Sony zapowiedziało tylko jedną grę od wew. studia (które ostatnio grę wypuściło ponad dwa lata temu). To może jasno wskazywać, że reszta (albo większość) robi już gry na PS4.

Edytowane przez SzczurekPB
Odnośnik do komentarza

Podejrzewam, że już nawet samo Naughty Dog nad czymś pracuje. Studio albo póki co bada technologię pod projektowanie na PS4, albo już coś nowego tworzą. Nie wiadomo gdzie włączono ekipę pracującą nad Uncharted 3. Wiadomo, że po zakończeniu prac na Among Thieves, ND podzieliło się na dwa zespoły, jeden od TLoU, a drugi od U3.

Odnośnik do komentarza

A gdzie ich mieli włączyć. Są osobnym zespołem i zapewne już robią grę na następce PS3 ;)

 

Wracając do TLoU - ktoś zapytał o czas gry. W którymś z video wywiadów powiedzieli, żeby patrzeć na ich poprzednie gry, bo w taki czas celują. Jak już to mam nadzieję, że chodzi o czas Uncharted 2, bo te było najdłuższe.

Odnośnik do komentarza

Czyli ogólnie wychodziłoby, że to ND od U3 zrobi pierwszą grę na Ps4, może U4 ;P

 

Btw nie dziwię się, że TLoU jest tyle w produkcji, jak w grze mają być takie smaczki. Jak ta koszula Joela czy motyw "uderzenia" podczas trzymania typa jako zakładnika.

Trochę Psiakom zejdzie wdrażanie takich bajerów do Lasta ;]

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Droga wymiksowana z I am Legend.

Joel świetnie reaguje na to co się dzieje wokół niego. Jak obrywa z broni to go odrzuca, gdy kula przeleci nad głową reaguje odruchowo zasłaniając się ręką. Ciekawi mnie ile jeszcze smaczków twórcy wrzucą do gry. No i ten pasek energii - na sam koniec pokazu kiedy przeciwnik go dusił cały czas energia schodziła. Ciekawe czy dziewczynie jakieś proste polecenia będziemy mogli wydawać czy będzie całkowicie sterowana przez AI.

Odnośnik do komentarza

Ja cos czuje, ze jak bedzie brakowac amunicji albo zdrwie bedzie nisko to Ellie bedzie sie wtracac, zeby udalo sie przezyc. Nie chodzi mi moze o takie wieczne odratowywanie, ze nie bedzie dalo sie zginac. Raczej ostatnia pomocna dlon, ktora jak zaprzepascimy to dopiero giniemy. Zwroccie uwage, ze ona caly czas sie kitra do momentu jak Joelowi zabraklo amunicji.

Odnośnik do komentarza

Zwroccie uwage, ze ona caly czas sie kitra do momentu jak Joelowi zabraklo amunicji.

 

Noom przywaliła "raptem" kamieniem wcale nie jak mała dziewczynka ;p

 

Jeszcze odnośnie tej dwójki, ciekawie zapowiada się relacja między innymi, postrzeganie świata. Joel pamięta świat jak był jeszcze normalny, a Ellie nie; Joel występujący w roli nauczyciela a Ellie nic nie wiedząca o "normalnym życiu". Na bank będzie prowadziło to do niezłych tekstów czy sytuacji.

Odnośnik do komentarza

 

 

Kojima czeka już na PS4 i patrzy na innych z pogardą, że dopiero teraz wyciskają z konsoli pełną moc, on już to zrobił wszystko 4 lata temu przy MGS4.

 

Przepraszam ale w którym miejscu wycisnął te soki z PS3 bo nie zauważyłem? Szacunek dla Kojimy ode mnie duzy za całokształt. Można się zgodzić, że MGS4 wyciska emocje z graczy (głównie z fanów serii) - za pomocą fabuły i filmików. Ale, że technicznie z PS3 wycisnął coś niesamowitego - no bez jaj... Dla mnie 4 to interaktywny film z drewnianą rozgrywką - zresztą ja fanem MGS4 nie jestem - ale żadnych technicznych granic ps3 w tej grze nie osiągnięto - tu chyba się zgodzisz. Co do gameplayu i fabuły to już zależy od podejścia i z tym się nie będe spierał. Pozdrawiam

  • Plusik 2
  • Minusik 6
Odnośnik do komentarza

Kojima czeka już na PS4 i patrzy na innych z pogardą, że dopiero teraz wyciskają z konsoli pełną moc, on już to zrobił wszystko 4 lata temu przy MGS4.

 

Przepraszam ale w którym miejscu wycisnął te soki z PS3 bo nie zauważyłem? Szacunek dla Kojimy ode mnie duzy za całokształt. Można się zgodzić, że MGS4 wyciska emocje z graczy (głównie z fanów serii) - za pomocą fabuły i filmików. Ale, że technicznie z PS3 wycisnął coś niesamowitego - no bez jaj... Dla mnie 4 to interaktywny film z drewnianą rozgrywką - zresztą ja fanem MGS4 nie jestem - ale żadnych technicznych granic ps3 w tej grze nie osiągnięto - tu chyba się zgodzisz. Co do gameplayu i fabuły to już zależy od podejścia i z tym się nie będe spierał. Pozdrawiam

Zwyrol - weź popracuj nad ironią xD

Odnośnik do komentarza

Ironia była dobra.

 

Co do gry to jestem ciekaw czy jak będziemy mieli troche więcej uminicji niż jeden magazynek to po ostatnim strzale automatycznie Joel przeładuje broń czy będzie trzeba samemu to zrobić. Na demie po skończeniu ammo przeciwnik z uśmiechem na gębie wyszedł do otwartej walki bo usłyszał klik, a tu niespodzianka w między czasie przełodawaliśmy i bum :)

No i cały czas czekam na realistyczny motyw przekładania ammo, czyli wyjęcie magazynku i włożenie tyle naboi ile chcemy. Np. w każdej grze przy przeładowywaniu shotguna postać wkłada dwa naboje, a mamy full. Może ND połasi się na taki smaczek w full wersji.

Odnośnik do komentarza

Max PAYNE 3. Choć nie zawsze. Jak jesteś w Bullet Time to przeładowuje od razu. Można np. załadować 1 nabój i wystrzelić.

 

E: Ja też muszę popracować nad ironią ;)

Edytowane przez Kyo
Odnośnik do komentarza

max payne 3 tam do rewolweru wkładał tyle ammo ile wystrzeliliśmy

Niekoniecznie. Jeśli włożysz jeden nabój a np. przeciwnik Cie ciśnie możesz od razu wystrzelić naciskając R1. Tak samo z Shotgunami. Chyba jeszcze gdzieś był taki motyw - muszę sobie przypomnieć.

 

E: A to co Grześ napisał było by dobrym motywem - zwabić kolesia udając że się nie ma ammo i szybko przeładować.

Edytowane przez Kyo
Odnośnik do komentarza

Oj tam, just idea.

 

Pare ciekawostek

 

-The game is describe as wide-linear

-You will have a wide variety choices and places in terms of combat scenarios and places you can go.

-Ellie will fine stuff for you and offer you bullets

-You get additional story by exploring

-They developed a rules base vocal system that causes them to talk with each other in different ways base on what the player is doing

 

 

 

http://www.flickr.com/photos/56162239@N00/sets/72157630074986790/with/7163671261/ xD

Edytowane przez Figaro
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...