Skocz do zawartości

C.A.R.S.


Rekomendowane odpowiedzi

Kompresja video słaba. Graficznie na PS4 gra wygląda o wiele lepiej. To już widać na filmiku z mercedesem. Dla mnie ta gra wygląda jak Shift Unleashed 2.0 :) I mi pasuje, uwielbiam Shifta. 

 

Wiem że modelem jazdy ma niczym nie przypominać szorowania kołami po asfalcie, ale graficznie to taki Shift Unleashed HD Remastered.  :yes:

 

Spojrzałem przy okazji na ceny Carsów w sklepach gdzie można składać pre order, 249zł  :yucky:  chyba strzele sobie w stopę. 

Odnośnik do komentarza

Ja zamówię na premierę, ale odeślę jeśli moja nakładka F1 pod T500 RS nie będzie działać. W liście wspieranych kierownic jest tylko podstawa, a nakładka F1 jest wypisana osobno na liście wspieranych na PC. Na PS3 wszystko działa.

 

Ogólnie mam powoli dość sterylnego GT6 więc zakup na premierę obowiązkowy, ale jak nie będzie wspierana moja kierownica to mówię papa cars i PS4.

Odnośnik do komentarza

http://wccftech.com/project-cars-60fps-ps4-60000-polygons/

 

According to the details, it has also been confirmed that each drivable car in the console versions of the game has about 60,000 polygons. On the other hand, cars in the PC version of the game running on Ultra high settings feature polygons between 200,000 to 300,000, and the number comes down to 60,000 when the game is running on high settings. Project CARS comes with normal maps to cover up for low polygon count on consoles. If compared to Driveclub, Sony’s upcoming racer has about 250,000 polygon count per car, but the game has been designed to keep the number low at the same time.


Read more: http://wccftech.com/project-cars-60fps-ps4-60000-polygons/#ixzz3BmfchsRi

Ciekawe tylko czy z tym GT nie chodziło japończykom o photo mode ;)

Edytowane przez UberAdi
Odnośnik do komentarza

 

Albo to wina kompresji, albo ta gra wygląda jak podrasowane GT6 :)

Na konsolach ich celem było 60 klatek przez co musieli ciąć grafikę. Zresztą ktoś już tu pisał, samochody w konsolowej wersji składają się z około 60 tys. poligonów, na PC przy ustawieniach ultra jest to 200-300 tys. w DriveClubie podobnie.

 

 

auta w DC mają po ok 200tys polygonów

Odnośnik do komentarza

ale 60fps w ścigałce tak bardzo ci potrzebne?  gdzie masz ograniczenie ruchu na lewo i prawo, a nie 360 stopni wokół własnej osi

większość samochodówek jakie grałem w tym na PC miało ograniczniki na 30fps

ilość polygonów oznacza szczegółowość aut

 

imo polygony > 60fps w samochodówkach

Edytowane przez Fanek
  • Minusik 6
Odnośnik do komentarza

ale 60fps w ścigałce tak bardzo ci potrzebne? gdzie masz ograniczenie ruchu na lewo i prawo, a nie 360 stopni wokół własnej osi

większość samochodówek jakie grałem w tym na PC miało ograniczniki na 30fps

ilość polygonów oznacza szczegółowość aut

 

imo polygony > 60fps w samochodówkach

Ty się dobrze czujesz?
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...