Skocz do zawartości

Forza Horizon


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość DonSterydo

Niesamowite - ani razu nie padło słowo "incubate" :P

 

Black Rock itp. studia są wymieniane tylko dla efektu. Chyba tylko 2-3 osoby są z tego studia.

 

Przejrzałem listę wszystkich pracowników: Ludzie z Bizzarre robią w designie (z 7 osób), a z Codemasters przy kodowaniu (tych jest już więcej).

 

Reszta to zbieranina.

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...

Fizyka i model jazdy z Forzy + free-roam nie idą w parze na konsolach obecnej generacji. Coś będzie słabe i będzie to albo grafika, albo model jazdy/fizyka jazdy. Nie podoba mi się takie rozmienianie marki na drobne. Wzięli by się po prostu za PGR5 i byłoby miodzio, a kombinują jak koń pod górkę. Zobaczymy na E3 co się z tego projektu wykluje, ale podchodzę sceptycznie. Mam nadzieję, że rzeczywistość zweryfikuje moje słowa i będę mógł odszczekać nie pochlebne opinie ;)

Odnośnik do komentarza

Fizyka i model jazdy z Forzy + free-roam nie idą w parze na konsolach obecnej generacji. Coś będzie słabe i będzie to albo grafika, albo model jazdy/fizyka jazdy.

"Forza Horizon combines the automotive thrills that Forza fans expect with a gorgeous open-road world that begs to be explored."

Ten cytat trzyma mnie w nadzieji ze model jazdy bedzie "Forzowy"

Odnośnik do komentarza
It will be a real open world racer like TDU. Im not sure how large TDU2s game world was, but you wont be disappointed because of Horizons map scale, not at all wink.gif Physics are comparable to Forzas, atleast much close than anything TDU or NFS.

 

I dont think anyone is allowed to tell yet. What I can tell is that there will be different types of environments, but all of them on the same map. Maybe a bit like GTA SA.

 

All driveable and some of the traffic cars I have seen were taken directly from Forza 4. I dont see a reason why they shouldnt take all vehicles from Forza4 and reuse them in Horizon.
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Saladine jest jedną z tych osób w community, co ma często dostęp do wszystkiego wcześniej. Jak mówi, że model to przynajmniej semi sim (tak wnioskuję), to trudno byłoby mi uwierzyć, by pomylił fizykę ze ślizganiem rodem z NFS. Rozumiem, że wstępnie możemy oczekiwać modelu jazdy, który będzie leżał gdzieś pomiędzy PGR4, a Forza 4.

 

Zaczyna się robić ciekawie.

Odnośnik do komentarza

- Forza Motorsport 4 physics optimized for off-road

- 65 grounds like mud, gravel, grass, tarmac etc.

- reduced damage

- open world with dynamic day/night

- colorado environment/panorama with detailed foresight

- festivel with a huge drivable area and car service stations, paintshops, car dealers etc. on it

- events like mustang vs. mustang or racecar vs. jet

 

http://www.forzalife.de/2012/06/forza-horizon-fakten-vor-der-e3-2012/

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...