Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wyzerowany GS ?

Featured Replies

Opublikowano

Czy cos ze strona XBL sie z(pipi)alo, czy padlem lupem jakiegos kretyna z MS, bo wchodzac dzisiaj w swoj profil wyzerowali mi GS, wraz z cala historia gier... ?

  • Odpowiedzi 24
  • Wyświetleń 3,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • U mnie również. wszystko wyzerowane.

  • Dodzwoniłem się do Microsoftu, rozmawiałem z miłą panią która nawet bez wyjaśniania wiedziała już o co chodzi. Mówiła że mają gorącą linię w tej chwili, jest to ogólnoświatowy błąd i pracują już nad t

Opublikowano
  • Autor

u mnie paru kumpli tez jakos zostala wyzerowana, miedzy innymi Mazzeo - widze ze ma 40GS. Zaraz lapie za telefon.

Opublikowano

Mnie też wyzerowało :). Dosłownie przed chwilką, jak zdobyłem achievementa. Wtedy zeruje się konto. Sprawdziłem na drugim profilu gdzie miałem około 2,8k GS - po zdobyciu osiągnięcia wszystko zostało również wyzerowane. Życie, ot co ;).

Opublikowano

ja mam to samo co jest kur.wa !? dodatkowo mam zmieniony ubiór avatara

Opublikowano

haha ja też wlasnie wbijam odpalam bfa i dostaje 11 aczików i nic więcej LOL

Opublikowano

"We're aware of some gamer score issues at this time, and we're looking into it. Thanks so much for your patience! ^BA"

 

z twittera xbox support

Opublikowano

Dodzwoniłem się do Microsoftu, rozmawiałem z miłą panią która nawet bez wyjaśniania wiedziała już o co chodzi. Mówiła że mają gorącą linię w tej chwili, jest to ogólnoświatowy błąd i pracują już nad tym. Mówiła że wszystko wróci do normy w ciągu, ty cyt. "od kilku godzin do kilku dni".

Opublikowano

Uff a już się wkorwiłem że jakaś szmata wlazła mi na konto...

U mnie zmieniło strój avatara i wyzerowało mi wszystkie osiągnięcia ale punkty GS mi zostały.

Opublikowano
  • Autor

wlamaniem nikt by Ci aktywnosci nie wyzerowal. Juz cos robia, bo historia gier mi wrocila, pewnie szybko naprawia.

Opublikowano

Wiem że nie ale taką miałem pierwszą myśl po zobaczeniu przebranego avatara.

Opublikowano

Jak nie wrócił Wam GS to pobierzcie jeszcze raz swoj profil. U mnie juz wszystko ok.

Opublikowano

Poczekam aż sprawa się wyjaśni, na chwile obecną nie chce podpinać neta do konsoli aby uniknąć niepotrzebnej zabawy :)

Opublikowano

na stronie dalej lipa. no ale dobrze ze cos robia

Opublikowano

U mnie też lipa. Miałem ponad 43000 GS, a teraz mam 120 :/ skasowanie i pobranie profilu ponownie załatwi sprawę ?

Opublikowano

Nie trzeba kasować. Ja zwyczajnie się wylogowałem i nadpisałem profil.

Opublikowano

ok, zaraz sprawdzę

 

Edit: wsio działa i jest jak było, dzięki

Edytowane przez 44bronx

Opublikowano

Tak jak mówi DonSterydo - wyloguj się i pobierz profil z XBL. Niczego kasować nie musisz.

 

Swoją drogą zastanawiam się czy zliczyło mi acziki, które nabiłem w trakcie awarii... Nie pamiętam stanu GS z wczoraj.

Opublikowano

Tak jak mówi DonSterydo - wyloguj się i pobierz profil z XBL. Niczego kasować nie musisz.

 

Swoją drogą zastanawiam się czy zliczyło mi acziki, które nabiłem w trakcie awarii... Nie pamiętam stanu GS z wczoraj.

 

Nie nalicza, dzisiaj zdobyłem dwa w Twisted Shadow Planet i przepadły.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.