Skocz do zawartości

Darksiders II

Featured Replies

Opublikowano
  • Autor

jezu ale ta gra się dłuży xD

 

żeby POGADAĆ z królem umarłych trzeba zabić mistrza areny, bo on nie będzie z kmiotami gadał (ch.uj z tym że jestem ŚMIERCIĄ)

 

żeby zabić mistrza areny trzeba wpierw znaleźć 3 kamienie do otwarcia drzwi, no bo on też ot tak nie wyjdzie ze mną powalczyć

 

żeby znaleźć te kamienie trzeba przejść multum korytarzy, skoczyć 12321 razy, odblokować 4142 drzwi i poprzesuwać lasery i zmasakrować 342423 szkieletów :D

 

głupie to rly ale na szczęście na poziomie trudności Apokalipsa nie jest to zbyt nudne. Jak narazie.

  • Odpowiedzi 96
  • Wyświetleń 23 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • O nie, Srenega

  • Co chcesz od Cenegi? Owszem zaliczali wtopy, ale od jakiegoś czasu grom przez nich wydawanych nie mam nic do zarzucenia, że wymienię choćby Deus EX HR, Batman, Assassins Creed 2. Na plus trzeba zalicz

  • Polygamia nikogo od kiedy dali 4/5 dla UC3

Opublikowano

No właśnie. Bo Król Umarłych też nie będzie gadać z takim kmiotem, póki nie wykonasz dla niego zadania, które też składa się z 3 różnych elementów ;]

 

No i tu chyba panuje jakieś złe przekonanie, że jesteś śmiercią w sensie kostuchą i w ogóle. Otóż nie. Jesteś ziomkiem, który nazywa się Śmierć (taka ksywa), bo zrobił coś tam (będzie wytłumaczone) i jest na usługach Charred Council w zamian za niewyobrażalną moc. Problem jest tylko taki, że żeby ta moc została mu dana, musi zostać złamana 7 pieczęć, a ona jest nietknięta. Więc tak naprawdę jesteś tylko bardziej dokokszonym typem z dobrymi plecami ;)

Opublikowano
  • Autor

No dobra wiem że nie jestem tą Kostuchą, co to puka do drzwi jak ktoś się wybiera na tamten świat, ale tez nie chłopcem na posyłki.

 

By posunąć fabułę do przodu dosłownie o parę kroków to trzeba poświęcić 2h na szukanie komnat, kamieni, artefaktów itp pierdół.

 

Z resztą sama konstrukcja tych komnat trochę jest nie teges. Nie wiem jak w innych grach to jest skonstruowane, ale jak np. trzeba było znaleźć te kamienie by odrodził się ten Strażnik, to była mowa że o kur.va jak dawno ich nikt nie znalazł. Kiedy przychodzi do ich poszukiwań, okazuje się że są dosłownie za rogiem za drzwiami, ale oczywiście spaczenie je blokuje, a żeby zniszczyć spaczenie to znowu trzeba poprzestawiać/pobudować/poskakać/zlikwidować przeciwników. Strasznie to tanie jest. Zagadki są łatwe, ale ich ilość jest męcząca.

Opublikowano

Dlatego gra powinna być skondensowana do tych 15-20 godzin :D

Opublikowano

Ano wlasnie, tez przez to moge zmienic zdanie. Czytalem opinie ze przez takie sztuczne wydluzanie gry, ocena koncowa ostro spada...

Opublikowano

Poki co jestem przy drzewie smierci(dokladnie po tych kamieniach, ktore opisales) i takiej gry mi brakowalo. W sumie prosta recepta zawsze sie sprawdza, dobry gameplay i ciagle ulepszanie postaci. Borderlands dla mnie mial fabule jak Saper :) , a i tak przez ciagle znajdowanie czegos nowego scalakowalem!

Opublikowano

ja tam nie wyszedlem nawet z pierwszej krainy, niestety znudzila mnie ta gra. jak jedynke uwazam za zbalansowana (moze poza koncowka) tak tutaj poprostu po 2h godzinach zaczalem ziewac. Niby nic nie przeszedlem no ale jak powiedzieliscie czulem sie jak chlopaczek na posylki, wojna czuc ze byl jezdzcem i nawet jak zabrano mu moce i od poczatku lecielismy czuc bylo potencjal tej postaci, tutaj mam wrazenie ze gram harcerzykiem...

Opublikowano

lyknij bo warto. walka w ds2 wkurza mnie przez niedopracowana kamere. czasami nawet lock na przeciwniku nie pomoze bo jak stoimy gdzies blisko sciany to kamera zaczyna wariowac

Opublikowano

Kamera i czasem chaos, jak w pewnym labiryncie gdzie wyskakują istne hordy potworków. Momentami nie widziałem co się dzieje na ekranie, gdy przyzywałem ghule do pomocy.

Opublikowano

12 h na liczniku i ze smutkiem stwierdzam, że Darksiders 2 to drugi wielki zawód w tym roku (pierwsze było Diablo 3).

 

Jestem wielkim fanem jedynki (ukończyłem ją dwukrotnie, bez cienia znużenia), natomiast w dwójkę już mi się nie chce grać. W jedynce był idealny balans pomiędzy walką a eksploracją. Co do dwójki to zgadzam się z opinią MaZZeo, że gra się dłuży. Totalnie rozciągnięta - tak jakby twórcy chcieli koniecznie zrobić grę dłuższą od poprzednika, ale nie do końca mieli pomysł jak. Robię tylko główny wątek, bo jak miałbym się brać jeszcze za misje poboczne to mi się rzygać chce.

Opublikowano

gra jest na 10h godzin jak już się wie gdzie iść:).pierwsze przejście pękło w 60h (wszystkie questy poboczne,zbieractwo którego jest masa).

trochę za mało walki a za dużo skakania (-niedokładne sterowanie).jedyne co mi się nie podobało to te liczne zwiechy:( najbardziej podczas sesji w tyglu jak na 60 fali był frezee.) dzisiaj była jakaś łatka ciekawe co naprawiła.

Opublikowano

Gra pomimo rozciagniecia mnie osobiscie nie nudzi, tylko dzieki temu, ze walka daje ogromna frajde. Ciekawi mnie tez kult liczby 3 przez. Większość rzeczy do zrobienia jest właśnie w tej liczbie. 3 duchy, 3 kamienie, 3 więźniów, itp. :teehee:

 

EDIT: To co zrobili pod koniec wola o pomste do nieba. Tak jak pisal Mazzeo-zeby pogadac z krolem umarlych, trzeba zabic mistrza areny, zeby go wywolac trzeba znalezc 3 kamienie i rozwiazac pierdylion zagadek.

To i tak za malo na rozmowe, bo pozniej okazuje sie ze musimy przyprowadzic 3 zmarlych slugusow, niestety jeden z nich jest sedzia i pojdzie z nami tylko pod 1 warunkiem.

UWAGA: Ze przyprowadzimy mu 3 dusze do osadzenia. I znowu to samo w nieco innym wydaniu, bo teraz by rozwiazac zagadki musimy wspolpracowac z 2 slugusami krola umarlych.

Kolejne 2 h za mna i juz po tym bylem mega zmeczony, ale co tam - PRZECIEZ OKAZUJE SIE, ze po tym wszystkim i tak muimy po raz kolejny wrocic na arene i scigac Spaczenie, a zeby sie do niego dostac...

I ZNOWU TO SAMI *3.

 

Seriously -chlopaki lekko przesadzili z balansem miedzy dobra zabawa, wyzynaniem przeciwnikow, a eksporacja wraz z zagadkami, ktore po takim czasie po prostu mecza. Jestem na koncu (chocaz z takim przedluzaniem to (pipi) wie, czy nie zostalo mi jeszcze 15h!), a ocena 7 w PSXie jak najbardziej zasluzona.

Edytowane przez easye

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

pomyliła mi sie gra :D

Edytowane przez niceslasher

Opublikowano

wow to te dodatkowe dlc :dance2:

a tak na serio to trochę przesadzili z tym celshadingiem gra wygląda jak xlll na pierwszego xa.

Opublikowano
  • Autor

Kur.wa mać :[ nie ma to jak robić 100 fal w tyglu na jedno podejście i się wy(pipi) na tym potworku którego spotykamy na Ziemi w 99 fali T_T strasznie dużo życia zabiera tym swoim combosem, chwila nieuwagi i cię nie ma a wykorzystywać Żniwiarza na nim szkoda bo potem trudniej pokonać Absoloma.

 

Yebane gó.wno.

Edytowane przez MaZZeo

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.