Skocz do zawartości

Farmienie golda i itemów


Kruhol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

- dostajesz jeden stack Nephalem Valor za każdy pack Championów albo Rare'a. Fioletowe Rare'y nie dają buffa. Tylko te "zwykłe"

- każdy stack daje +15% Gold i Magic Find

- można mieć max 5 stacków buffa

- buff trwa 30 minut

- ubicie każdego kolejnego packa odnawia buff do 30 minut i daje jeden stack

- wyjście z gry kasuje buffa

- zmiana skilla, runy w skillu, pasywki kasuje buffa

- można śmiało skakać waypointami

- zmiana aktu poprzez normalny progress story też kasuje buffa

 

 

 

 

 

[EDIT]

Dopisane kilka pkt, po przypomnieniu ich przez kolegów ;)

Edytowane przez Kazuun
Odnośnik do komentarza

- dostajesz jeden stack Nephalem Valor za każdy pack Championów albo Rare'a. Fioletowe Rare'y nie dają buffa. Tylko te "zwykłe"

- każdy stack daje +15% Gold i Magic Find

- można mieć max 5 stacków buffa

- buff trwa 30 minut

- wyjście z gry kasuje buffa

- zmiana skilla, runy w skillu, pasywki kasuje buffa

- można śmiało skakać waypointami

Valor się kasuje jeśli przejdziesz do następnego aktu.

 

Wczoraj w końcu wbiłem 60 lvl. Chciałem zobaczyć jak wygląda ta kumulacja Valoru, uzbierałem chyba 3 lub 4 i wypadł hełm Andariel's Visage z 121int i chyba life leech. To się nazywa szczęście początkującego farmera.

Edytowane przez Shankor
Odnośnik do komentarza

- dostajesz jeden stack Nephalem Valor za każdy pack Championów albo Rare'a. Fioletowe Rare'y nie dają buffa. Tylko te "zwykłe"

- każdy stack daje +15% Gold i Magic Find

- można mieć max 5 stacków buffa

- buff trwa 30 minut

- wyjście z gry kasuje buffa

- zmiana skilla, runy w skillu, pasywki kasuje buffa

- można śmiało skakać waypointami

dodaj jeszcze ze kazde ubicie kolejnych rare i championow odnawia nam ten buff znowu do 30 minut

Odnośnik do komentarza

- dostajesz jeden stack Nephalem Valor za każdy pack Championów albo Rare'a. Fioletowe Rare'y nie dają buffa. Tylko te "zwykłe"

- każdy stack daje +15% Gold i Magic Find

- można mieć max 5 stacków buffa

- buff trwa 30 minut

- wyjście z gry kasuje buffa

- zmiana skilla, runy w skillu, pasywki kasuje buffa

- można śmiało skakać waypointami

Valor się kasuje jeśli przejdziesz do następnego aktu.

 

Wczoraj w końcu wbiłem 60 lvl. Chciałem zobaczyć jak wygląda ta kumulacja Valoru, uzbierałem chyba 3 lub 4 i wypadł hełm Andariel's Visage z 121int i chyba life leech. To się nazywa szczęście początkującego farmera.

 

Ale to na hellu? To na hellu też jest ten nephalem valor? To jeśli tak, to może nawet opłaca się farmić na hellu? Bo ja np. nie mam szans na inferno. Wypadają na hellu przedmioty z 60lvl wymaganym?

Odnośnik do komentarza

Chyba tylko w 4 akcie. Valor dostajesz na 60lvl bez względu na poziom trudności. Andariel's Visage ma 58lvl więc mógł wypaść na hellu. Na inferno masz lepszą szansę na wypadnięcie przedmiotu z 60lvl i wyżej, ale tylko w 3 i 4 akcie lecą przedmioty 63 lvl.

@up no właśnie

Edytowane przez Shankor
Odnośnik do komentarza

Ciekawy art Kaiko z forum BN.

 

Cześć wszystkim,

czytam ostatnio wątki na forum i widzę, jak masa osób martwi się nieskończoną inflacją, botami, czy też faktem, że exloit, który ponoć istniał przez parę dni pozwolił niektórym zarobić miliardy w parę minut, przez co w grze pojawiła się ilość pieniędzy, która ZNISZCZY grę i jej ekonomia już nie ma sensu.

 

Siedzicie przy komputerach, interesujecie się więc zapewne trochę bardziej techniką i matematyką niż reszta społeczeństwa ;) więc pozwólcie, że Was troszkę rozchmurzę. Przestańcie się tym martwić.

 

Ludzie! Troszeczkę prostej matematyki: system niszczenia nadprogramowego golda istnieje :), nazywa się 15% od sprzedaży i jest on BARDZO skuteczny dzięki temu właśnie, że to PROCENT. Żadna NIESKOŃCZONA inflacja nam więc nie grozi mimo tego, że niektórzy twierdzą, iż 15% to za mało.

 

Co to znaczy za mało? przecież procent to procent. Tu nie ma za mało. Jeżeli kwota będzie odpowiednio wysoka od której LICZYMY procent to i ten procent będzie odpowiednio duży do tej kwoty. Proste i oczywiste. Nie ma za mało - to jest parametr który się SAM dostosowuje, ale i tak niektórzy twierdzą, że to "za mało".

 

Otóż twierdzić sobie mogą, ale matematyka twierdzi co innego, a 2+2 jest 4 i żadne "płaczki" tego nie zmienią. System jest tak zbudowany, że inflacja nie da rady rosnąć w nieskończoność.

 

Nie piszcie, że ceny będą rosnąć w nieskończoność gdyż nie będą i pozwólcie, że Wam to wyjaśnię: Jest to PROCENT, a nie KWOTA - uczą tego w podstawówce, nawet humanistów.

 

Jeżeli ktoś kupi przedmiot za 100k to z gry jest ELIMINOWANE 15k... ale jeżeli za 1000M to 150M... czym większe kwoty ludzie będą wydawać tym więcej kasy zacznie być niszczone i wreszcie ilość wydawanej kwoty MUSI osiągnąć taki poziom, że produkowanie nowej kasy nie zbilansuje się z ilością kasy niszczonej w tym samym okresie czasu. Dzięki temu ilość kasy w grze osiągnie pewne maksimum i się ustabilizuje.

 

POMYŚLCIE i SKUPCIE SIĘ NAD POWYŻSZYM CHWILĘ.

 

Myślę, że dla wszystkich bardziej ścisłych umysłów, którymi przecież jesteście, jest to OCZYWISTE.

 

Prędzej czy później dzięki procentowemu niszczeniu kasy inflacja się zatrzyma. MUSI. Nie ma innej drogi, gdyż ilość farmionego golda by musiał rosnąć w postępie logarytmicznym, aby inflacja rosła w nieskończoność. A gold farmer, nawet jeżeli jedzie na bot'cie. To jeżeli farmi dziennie 100 mln, to nagle nie zacznie jutro farmić 1 mld dziennie, a pojutrze 10 mld dziennie, aby popojutrze farmić 100 mld dziennie. NIE. On będzie cały czas farmił te 100 mln dziennie. Może dokupi sprzętu i kont, i zwiększy znacznym nakładem pracy i pieniędzy ilość farmionego golda do 200 mln dziennie. ALE TO NIC NIE ZMIENIA BO PROCENT NIE PUŚCI. Procent i tak zniszczy ten gold.

 

Procent jest rozwiązaniem, które prędzej czy później zatrzyma inflacje. Po prostu. Tak że nie martwcie się inflacją. Może chwilę porośnie ale tylko do pewnego momentu, kiedy osiągnie MAKSIMUM. Nawet boty nie dadzą rady w nieskończoność PODNOSIĆ produkcji golda (CHODZI O ILOŚĆ PRODUKOWANEGO GOLDA W JEDNOSTCE CZASU) i podbijać cen, gdyż i tak prędzej czy później ten procent będzie zabójczy dla kwot dziennych które te boty wyprodukują.

 

Pieniądz w AH nie krąży. Pamiętajcie o tym.

 

Całyczas go ubywa jak tylko dochodzi do KAŻDEJ transakcji. I to nie zostaje usuwany ILOŚCIOWO, tylko PROCENTOWO. Więc czym więcej golda będzie krążyło tym więcej będzie go usuwanego. Nie płaczcie jak dzieci, bo KAŻDA nadprogramowa kwota, która pojawi się w grze w wyniku jakiegoś błędu zostanie bardzo szybko wyeliminowana tym właśnie procentem.

 

I powie Wam to każda symulacja, którą sobie zrobicie nawet na kartce. Matematyka jest bezlitosna.

 

Pierwsza osoba nagromadzi załóżmy 1.000.000 golda i kupi taki item. Sprzedawca otrzymuje więc 850.000, gdy to wyda to kolejny dostanie już tylko 722.500, kolejny 614k, pozniej 522k, i już przy piątym obrocie tym samym goldem pozostaje go w grze 443 czyli mniej niż połowa. Jeżeli będzie chodziło o 100000000000000000000 golda to ta astronomiczna kwota też zostanie urżnięta o połowe już po piątej transakcji, a tyle kasy nawet farma botów tak łatwo nie naprodukuje w ciągu w którym te 5 transakcji się dokona, więc głowa spokojna: inflacja MUSI się zatrzymać.

 

Sam jestem programistą/matematykiem, lubię sobie po pracy pograć w Diablo i jednego jestem pewny: akurat tą kwestię programiści z Blizzarda świetnie zaprojektowali. I tu brawo dla nich za pomysł, który generalnie jest autobalanserem pieniędzy w grze. Czym więcej kasy będzie w grze tym szybciej będzie ona znikać. To gwarantuje 15% podatek od golda. Więc inflacja fizycznie w nieskończoność rosnąć nie będzie mogła. A jeżeli będzie nagły wzrost golda przez jakiś hack, exploit itp, to zostanie on szybko wyeliminowany przez ten procent. Co 5 obrotów tą kasą zostanie z niej więcej niż połowa bezpowrotnie przez procent WYELIMINOWANA trwale z gry. Dzieje się to automatycznie.

 

Wielu woła o jeden problem - sytuacje gdy exploit zostaje usunięty, a kasa zarobiona przez graczy na nim zostaje w grze. Tu też uspokajam - tu też nic się nie dzieje... ta kwota trafia na rynek - tu zgadzam się. Ale przy każdym pojedynczym obrocie tej kwoty ubędzie jej o 15%! A skoro była duża to nic tego procentu nie ZBILANSUJE, więc kasy od tego momentu w grze zacznie UBYWAĆ. Nastąpi więc chwilowy wzrost inflacji po exploicie, a jako, że dzięki exploitowi pojawiła się nadprogramowa ilość pieniędzy w grze, której gdy tego exploitu już w grze nie ma - nie sposób wyprodukować - to najzwyczajniej w świecie ilość niszczonego golda będzie przewyższać ilość produkowanego golda w tym samym czasie. Powód jest prosty. Ceny poszły w górę, więc kasy niszczy się więcej, a produkcja kasy wróciła do normy. Pojawi się więc natychmiastowa DEFLACJA.

 

Myślę, że powyższe jest też dla wszystkich ścisłowców bardzo oczywiste.

 

W ciągu kilku, kilkunastu czy kilkudziesięciu godzin ekonomia się sama wyrówna. Jest w końcu kilka milionów graczy, którzy goldem cały czas obracają w AH.... więc go niszczą MASOWO, a gdy rozproszy się między nich więcej kasy to będą też jej niszczyć PROPORCJONALNIE (LINIOWO) więcej. Za wysokie kwoty transakcji spowodują UBYWANIE golda w grze, a to z kolei spowoduje zastój transakcji gdy zbyt dużo kasy z gry zniknie, a normalni gracze - tacy jak np ja nie będą chcieli się gapić jak ich fajny farm itemów z inferno nie schodzi na AH więc zejdą z ceny ;). Takie są prawa rynku i matematyki.

 

Tak że grajcie spokojnie, kwoty transakcji nie będą rosnąć w nieskończoność :) Procent nie puszcza, a że jakiś matematyczny analfabeta twierdzi inaczej to jego problem - polecam mu podstawówkę i procenty.

 

Pozdrawiam myślących ;) i gratuluje Blizzardowi świetnego systemu automatycznego bilansowania pieniędzy w grze.

Odnośnik do komentarza

Polecam farmienie w pony landzie na inferno. Czempiony są mocne, ale można je łatwo omijać, albo zablokować.

 

Po 3 wypadach uzbierałem 8kk golda z sprzedaży znalezionych tam rzeczy. Jakby ktoś chciał to mogę udostępnić wejście, dodajcie mnie tylko do znajomych, battletag podałem w stosownym temacie.

Odnośnik do komentarza

Polecam farmienie w pony landzie na inferno. Czempiony są mocne, ale można je łatwo omijać, albo zablokować.

juz sie zdaje ich blokowac nie da. przynajmniej jak ostatnio tam bylem to pies i kot juz nie dzialaly na kucyka.

tez polecam te miejscowke. nie znam osoby ktorej 1kk za craftowanie tej laski sie nie zwrocilo juz na pierwszym runie. wbija sie 5 stackow mestwa na banalnych championach aktu 1 (najszybciej na cmentarzu i fields of misery jesli nie bedzie 5) i idzie sie czyscic kucyki.

Odnośnik do komentarza

my ze znajomymi farmimy 10-20 min a1 od trailing the coven az po buchera bez ominiecia zadnego blue packa. na czysto jestesmy po 200k + rare itemy (zwykle z runa znajduje 1-2 na aukcje z poltora skrzyni co idzie na odrzut).

 

plus oczywiscie a3 siege breaker na 5 stackow, ale lepiej robic a1 we 4 z mf gear na przebieralke.

Odnośnik do komentarza

mozliwe, ze troche przesadzilem. ogolnie to szybka farma a1, ale co z tego ze smieci poltora slota skrzyni sie nazbiera, jak nic ciekawego nie wypada (na 1 dzien farmy wypadly mi naramienniki dla wd/wizz unikatowe w miare dobre).

 

ostatnio doszedlem do wniosku, ze lepiej farmic siege breakera, rzdziej ale lepszy loot. :)

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...