Jump to content

Gromit

Użytkownicy
  • Content Count

    347
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Gromit last won the day on April 27 2018

Gromit had the most liked content!

Community Reputation

243 Wybraniec

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna

Recent Profile Visitors

1114 profile views
  1. Znowu mam drogą rzepę - tym razem po 539. Mój Dodo Code: 14CDG. Może być ruch, bo wrzuciłem już ogłoszenie na Turnip Exchange.
  2. Ale wczoraj był dzień Zarobiłem dzięki napiwkom naprawdę solidny hajs, wleciało mnóstwo NMT i fragmentów gwiazd. Dziękuję wszystkim! Ciekawe, ile mi goście nakradli, gdy konsola leżała samopas XD Dodam jeszcze drobny komentarz/poradnik, jak zarobić na rzepie: 1. Korzystałem w tym tygodniu z https://turnipprophet.io/. Sprawdziło się perfekcyjnie. W moim przypadku dane były następujące: - First-Time Buyer: No - Previous Pattern: I don't know - Sunday: 105 - Monday AM: 92 - Monday PM: 123 - Tuesday AM: 153 - Tuesday PM: 564 - Wednesday AM: 160 Polecam sprawdzić - wpisujcie sobie dane po kolei i patrzcie, jak się zmienia predykcja i porównujcie z tym, co rzeczywiście działo się potem. Wygląda na to, że w ten sposób można wiedzieć już we wtorek rano, czy jest sens czekać do końca tygodnia na sprzedać rzepy u siebie, czy szukać okazji u innych. 2. Wrzuciłem ogłoszenie na https://turnip.exchange/. Nie jest to proste, mają spore obciążenie i co chwila pojawia się komunikat, że jest za dużo requestów jednocześnie, ale za którymś razem pójdzie. Nie zaznaczyłem, że wypłata jest wymagana, mimo to ludzie i tak zostawiali tipy Sugeruję zaznaczyć, że Dodo Code mogą dostać 2 osoby, bo przy większej liczbie czekanie na przyloty i odloty dłuży się niesamowicie. Tu wychodzi niesamowita żenada trybu online. Nie rozumiem, co stoi na przeszkodzie, żeby zaimplementować jakieś nieinwazyjne rozwiązanie, gdzie ludzie po prostu pojawiają się i znikają bez przerywania rozgrywki. Te ciągłe "zamknij telefon", "zamknij okno dialogowe", "przestań robić cokolwiek" to jest dramat. Przy kilku gościach co chwila gra jest przerywana. Do tego regularnie dochodzi zrywanie połączenia (i to na pewno nie jest wina mojego internetu, mam silny sygnał Wi-Fi we wszystkich pomieszczeniach), po którym trzeba stawiać wszystko od nowa. Tu kolejna żenada - żeby udostępnić wyspę przez Dodo Code, trzeba przejść przez chyba 30 dialogów i 5 razy potwierdzić, że tak, na pewno chcę udostępnić wyspę wszystkim. Pod względem UX ta gierka to jest mocne 1/10.
  3. Stoję w turbanie obok Nook's Cranny Możesz rzucić obok. Jakby co to polecam naszego Discorda - jest tam silna społeczność AC i łatwiej się zgadywać na takie akcje.
  4. @devilbot @szurubur LRBK3 niestety co jakiś czas rozłącza mi usługę online. Piszcie na bieżąco, czy się udało, będę w razie czego odświeżał Dodo Code.
  5. Nowy Dodo Code: 3GQG3 zostawiam konsolę włączoną, zapraszam. Nook's Cranny jest z lewego tyłu mojego placu, a plac na wprost z lotniska.
  6. Wieczorem odpalę konsolę z nowym Dodo Code i zostawię włączoną.
  7. Rzepa wybiła mi właśnie na 564. Gdyby ktoś chciał wpaść, to zostawiam konsolę włączoną z Dodo Code: C65TJ. Napiwki mile widziane
  8. Gromit

    Mario Tennis Aces

    Tego nie wiem, nigdy nie próbowałem.
  9. Gromit

    Mario Tennis Aces

    Z moich doświadczeń Mario Tennis Aces wypada świetnie w kanapowym graniu. Nawet chętniej wybierany niż Mario Kart, zwłaszcza przez osoby, które na co dzień nie grają.
  10. Jak gram na Switchu podpiętym pod net, to co chwila pokazuje mi się "zdrowy_wariat playing Into the Breach" xd Ograłem RE2 Remake, zakochałem się w gierce i postanowiłem dać szansę RE1 HD Remaster, akurat tytuł był w promce swego czasu. Przymykając oko na archaizmy muszę powiedzieć, że super, podoba mi się klimat escape roomu, projekt miejscówek, zagadki. Tylko trochę się schodzi na bieganie Chrissem od skrzynki do skrzynki z tymi sześcioma slotami na przedmioty xd
  11. Iconoclasts to jakaś abominacja w kwestii języka w dialogach. Wygląda to trochę tak, jakby non-native speaker silił się na wysublimowany i pretensjonalny angielski, w efekcie czego dostajemy zdania będące niezłymi potworkami (trochę jak aphromo piszący po polsku). W trakcie grania zrzuciłem parę screenów, wrzucam w spoiler, żeby można było wyłapać, o czym piszę: Po prostu ciężko się to czyta. Do końca zastanawiałem się, czy to celowy zabieg, czy wyszło zupełnie przypadkiem (jako że większość tych "trudnych" dialogów jest wypowiadana przez postaci w pewien sposób powiązane). W pewnym momencie zaczęło mnie to tak kłuć w oczy (czytanie dialogów zamienia się w drogę przez mękę i uciążliwe odkrywanie sensu słów), że zrobiłem szybkie googlowanie i trafiłem na wpis, który zwraca uwagę dokładnie na ten sam problem: https://www.rockpapershotgun.com/2018/01/25/iconoclasts-second-opinion/. Swoją drogą ta opinia perfekcyjnie oddaje moje odczucia związane z grą: cały czas miałem wrażenie, że to jakaś beta, w której każdy mechanizm jest nie do końca dopieszczony. Powiedziałbym, że gameplayowo jest mocno przeciętnie. Dla mnie gierka jest sporym zawodem i raczej bym jej unikał. Jest tyle innych dobrych gier w gatunku na Switchu, szkoda czasu na Iconoclasts.
  12. W moim odczuciu Let's Go jest grą lepszą od S/S. Tam przynajmniej zaimplementowano unikalne sterowanie, a całą resztę można było zrzucić na karb bycia odświeżoną wersją prostej gry sprzed 20 lat. W S/S jednak już czułem pewną żenadę eksplorując pusty i nudny dziki obszar. Wiem, że to gra dla dzieci, ale scenariusz, w którym wyskakuje typek i krzyczy "Nigdzie dalej nie przejdziesz, powstrzymam cię ze wszystkich sił!" po czym dostaje szybki oklep i mówi "No cóż przegrałem w bitwie na Pokemony, nic tu po mnie, możesz przejść" to jakiś dramat. Wolałbym Pokemony w jakiejś nieco dojrzalszej formie, bardziej angażujące fabularnie.
  13. Czy ktoś korzysta ze Switcha w docku podpiętym do amplitunera i kina domowego? Zauważyłem, że u mnie brak sygnału na subwooferze. Setup jest następujący: dock po HDMI do amplitunera, telewizor po HDMI ARC i do tego zestaw 5.1. W systemie Switcha dźwięk ustawiony jako surround, gdy uruchamiam test, słyszę wszystkie kanały. Gdy odpalam grę wspierającą 5.1 i ustawiam na amplitunerze Direct, subwoofer jest martwy. Z tego co widzę, nie tylko ja mam taki problem: https://en-americas-support.nintendo.com/app/social/questions/detail/qid/87869/~/switch-subwoofer-channel-not-working-after-update . Możecie potwierdzić? Wiem, że u @ireniqs to samo. Jakość Nintendo XD
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.