Jump to content

ja__

Użytkownicy
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-2 Zła

About ja__

  • Birthday 07/31/1988

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • PSN ID:
    ktosinny
  1. Dzięki. No właśnie mam konto z czasów ps3 i krótkiej dawnej przygody z ps4. Mam tam ffix, persona 4, tekkena;( Przejdę to co mam i założę nowe. Co za bezsens;(
  2. kupilem ostatnio vite, bo nie mam ps4 ani nigdy psp nie mialem. Teraz pytanie, czy jest jakies legalne zrodlo gier z psx? w PL store jest tego 3 strony (bieda), a w stanach juz 12. mozna jakos to kupic? Czy majac polskie psstore kupie japonszczyzne, czy musze zakladac nowe konto? niby nie ma ergional locka a na przykladzie psx sa mega duze rroznice
  3. ja__

    No Man's Sky

    tez czekam, ale staram się nie jarac za bardzo, bo bedzie zawód (jak na wszystkim na co się nahajpowałem za bardzo)
  4. Napisałem sprzęt sony nie wymieniłem tu że wyłącznie konsole. Może jesteś zbyt młody albo nie pamiętasz jak kiedyś wyglądał sprzęt sony. Czy lipna jakość plastiku jak i wykonanie to jest odpowiedź sony na te czasy? No sorry ale mogło by to chociaż wyglądać no ale.... sprzedaje się i to jest najważniejsze. Wszyscy tak produkuja. PS3 skrzypiała, ps4 jescze bardziej, ps2 mało. Znak czasów - po taniosci byle wiecej i na dwa lata (albo i rok).
  5. ja__

    PlayStation Plus vPS4

    Twisted jest na PS4? nie? no właśnie Na PS3 w tamtym msc też było fajnie. Ale jesli ktoś nie ma, to na PS4 jest kiepski miesiąc i poczytaj, bardzo podzielone, opinie na zagranicznym internecie - to tak apropo 'polaczkowa'
  6. ja__

    PlayStation Plus vPS4

    Spooko sony docenia indory i minigames :] Kto by tam chciał starszą grę AAA, jesli można mieć tyyyle gierek o których nikt nie słyszał:]
  7. ja__

    Jaką grę wybrać?

    o dzięki, to raczej kupię. Miałem czekać na obniżkę cen, ale łyknę za 220
  8. Płaczą bo to jest wybrakowany produkt. Ja na pewno nie kupię, bo wszysko mam na PS3 wiec bez sensu. Ale kurde kolejny leniwy remaster. Dobry remaster? Metro 2033 Redux
  9. ja__

    Jaką grę wybrać?

    Mad max warto? Czytam i czytam i nie wiem - batmany mi się podobały. Czy max przez to że jest Ciagła pustynia nie nudzi po paru H? Metal Gear solid na ile starcza? Warto w ogóle podchodzić bez znajomości pozostałych cześci?
  10. moja co prawda jest może nie najcichsza - zdecydowanie nie jest to sprzet dla lubiących ciszę. Ale ma rok i działa dobrze, pady trzeszcza, obudowa trzeszczy ale działa. Żar z tyłu wypluwa niemiłosierny Swoją drogą to z jeden strony wiara chciałaby seksi sprzęt, chudy itd (patrz pojazd po wyglądzie X One) a z drugiej chłodny i cichy i do tego jeszcze tani
  11. ja__

    Jaką grę wybrać?

    metro cyfrowe w plusie jest za 55zł - polecam. 55zł za dwie gry https://store.playstation.com/#!/en-pl/games/metro-redux/cid=EP4062-CUSA00593_00-MCOMPLREDUXDISC1
  12. ja__

    FIFA 15

    kto chciałby pograc bez spinek?
  13. ja__

    DriveClub

    kurcze szkoda. Bezsensowne rozwiązanie, tym bardziej że stosowna animacja jest
  14. ja__

    DriveClub

    pytanko - czy w tej grze jest jakakolwioek opcja aby wsiaść do fury i pooglądać wnetrze inaczej niż w wyścigu?
  15. ekran w psp w 2k5 był może i niezły, teraz, to pixeloza i masa uszkodzonych subpixeli(do obu wad można się przyzwyczaić). Wykonanie 3004, heh, miękki plastik, ktory trzeszczy(ale tylko w jednym miejscu) i jeszcze, to ohydne świecące 'piano black'. Grafika - bardzo dobra jak na takie maleństwo. Po 6 latach dopiero inne sprzęty zaczynają doganiać. Co do gier, to na psp nie mam ich za wiele - gram w hity z psx, ale imo nie ma porównania do iphona (oczywiście na plus psp). To iphonowe, są ok...na 15 minut. W autobusie się może i nadadzą, ale na dłuższą metę nudzą. Sterowanie, to też niezła porażka... Osobiście nie lubie przesiadywać za długo przed TV, dlatego teraz więcej czasu używam PSP niż używałem swego czasu xbox 1. Jak dla mnie to był dobry zakup. Co do baterii, to 7 godzin, to imo dobry wynik - ile potrzyma iphon podczas grania? 3-4 godziny? Moj poprzedni android osiągał do 3 godzin grania w fife itp
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.