trzeba trochę rozruszać temat.
nie wiem czy kiedys nie było podobnego. Mój ranking. ogółem to nie jadę seriami, wybieram najlepsze z serii, niektorzy stawiaja 2 gry na jednej pozycji, to ja za kreską wstawiam swoje drugie pozycje. w razie jak podliczana będzie tylko jedna pozycja to te za kreską się nie liczą
1. gran turismo 4 -10pkt
2. gta san andreas -9pkt
3. tony hawk 3 | underground -8pkt
4. silent hill 2 | shattered memories -7pkt
5. resident evil 4 -6pkt
6. tekken 5 -5pkt
7. gun |mafia -4pkt
8. fahrenheit -3pkt
9. black -2pkt
10.god of war |gow 2 -1pkt
w zanadrzu:
Tomb raider legend, tony hawk undergsound 1 i 2, SH: SM, mafia(jednak gdyby wyszła tylko na ps2 to byłby i tak mega hit), Bully, Silnet Hill 3, Fight Night Round 3, God of war 2, Metal gear solid 3, Silent hill orgins. też zasługują na uznanie