Jump to content

Odin91

Użytkownicy
  • Content Count

    890
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Odin91 last won the day on August 4 2010

Odin91 had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutralna

About Odin91

  • Birthday 11/30/1991

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Zainteresowania:
    Montaż video, animacje, programowanie, piłka kopana
  • PSN ID:
    Odin91PL

Recent Profile Visitors

1028 profile views
  1. Tak generalnie, to gry polegają na tym, że mają czymś przykuć uwagę gracza - w grach fabularnych to najczęściej historia + gameplay, w sportowych gameplay i ew. odwzorowanie realizmu w grze, a w takich arcade'owych wyścigach - gameplay, grind best time'ów i content do odblokowania. Przecież jakbyś dostał to wszystko na początku gry, nie miałbyś motywacji, żeby w niej cisnąć po coś. Dali nam Grand Prix, mnóstwo pierdół, które można odblokować, chociaż nie trzeba - osobiście mam sporo kółek, kolorków, skinów i nie czuję zbędnego parcia na odblokowanie 100% contentu. Bo powiedzmy sobie szczerze, to tylko kosmetyka i większej różnicy nie robi, czy masz niebieskie kółka, sticker Cortexa, platynową farbę czy skin Geralta z Rivii Masz ochotę, to będziesz cisnął i miał co odblokowywać. Wolę tak, niż dostać wszystko na początku i nie mieć żadnej motywacji do zajmowania wysokich miejsc Aczkolwiek nadal minus dla Beenox za słaby system online - tj. gra się spoko, fixują bugi więc ok, ale brak prowadzenia sensownych rankingów np. regionalnych(chciałbym wiedzieć ilu Polaków stoi wyżej ode mnie w rankingu czy w Time trials), brak możliwości customizacji rozgrywki przez hosta(mógłby np mieć możliwość wypieprzyć wszelkie dopałki, albo ustalić większa ilość okrążeń - a to wszystko tylko w opcji zapraszania znajomych ;/), chciałbym może podejrzeć ranking osób z którymi gram, bo tak to mogę sobie tylko popatrzyć na nick i skin, nie wiem czy mam do czynienia z wymiataczami, czy leszczami z podstawówki, brak jakiegoś chata w matchmakingu albo chociaż emotek... nooo ten online mógłby być jednak sporo lepszy. Nie jest zły, ale mało dopracowany. No i taki leciutki zawód - liczyłęm, że skin skrzynki będzie robił cokolwiek w formie cieszynki z wygranego tracka, a tu... nic. TNT ani Nitro nie wybuchają, drewniana skrzynka mogłaby się chociaż otwierać, stalowa może podskakiwać - lenie w Beenox Mimo to, remake ocierający się o perfekcję, dla mnie bardzo mocne 9+/10, może nawet 10-/10
  2. Ej, moje time triale z sieci też znikły i chyba po prostu Beenox zrobił porządek - bo w Local jak najbardziej są Strzelam, że to efekt wielu próśb fanów o "naprawę" tych oszukanych przez bugi/exploity czasów. Dzięki, chłopaki - dzisiaj pocisnę resztę plansz i poszukam skrzynek
  3. To na papus pyramid czy Coco park ze ścianą - trzeba jakoś specjalnie wjechać? Kiedyś próbowałem na trasie Coco i po paru próbach dałem sobie spokój, myślałem, że zrobili na to fixa. Na czym ten trick polega? Wydaje mi się, że jeszcze całkiem niedawno rampą w Sewer speedway działała nieco gorzej, przy biciu czasu deva ani razu nie miałem problemu z wybiciem się a i fakt, póki co nie ma najbardziej wkur'wiającego buga z kolizjami z rampą! Jeszcze się okaże przy biciu czasu w cyrku, bo tam notorycznie w jednym miejscu mnie przyszpilało, ale jest zauważalny progres. Btw, lab assistant bardzo spoko. Co do zdobycia postaci skrzynki - tylko w single race da się ją zdobyć? Trzeba ten wyścig wtedy wygrać? Da się gdzieś podejrzeć na jakiej planszy mam to już zdobyte, czy po prostu muszę pamiętać na jakiej planszy skończyłem?:)
  4. U mnie póki co - pierwsze 4 plansze łyknięte. Kanały z tymi beczkami potrafią niemiłosiernie w(pipi)ić, ale fajnie, że naprawili już całkiem tę rampę i można było podpatrzyć jak z niej najefektywniej skakać. Co do rekordów z Crash Team Ranking: Nie rozumiem jak takie odbijanie się od ściany nie jest traktowane jako exploit - bardzo mocno nie sądzę, że to zamierzona część mechaniki jazdy ;/ Potem ludzie kombinują jak i od której ściany można się odbić, żeby urwać sekundę czy dwie czasu, po mojemu nie jest w duchu frajdy z masterowania skilla na danym tracku. No ale cóż, da się to odtworzyć, to da się i to pobić. Skurczybyki zrzucili mnie na 122 miejsce
  5. No niby jest taka opcja, w demie nie było trybu hardcore, ale i tak decyzja niezrozumiała - assety mieli, w RE2 fani chwalili taką decyzję a tutaj jakby chcieli nam powiedzieć: - Serio? Podobały się wam te zyebane inki? E tam, pokażemy wam, że się chooya znacie i nara, dawać hajs
  6. Potwierdzam: brak Inków w grze to jakaś niezrozumiała patologia. RE2 nawet nie włączyłem w trybie normal bo to właśnie było siła Reaidentow: zgon miał być okraszony "karą" w postaci przymusu przechodzenia jakiegoś segmentu gry jeszcze raz. Dłuższego segmentu. Walka z Nemkiem nie będzie emocjonująca wiedząc, że i tak dostaliśmy wcześniej checkpoint...
  7. Jak tam wam idą czasy developerów? :D Wczoraj męczyłem trzy trasy, Roo's tubes pykło za drugim razem, Crash cove było dużo trudniejsze... Możecie sobie wyobrazić jak mnie szlag trafił wyrównując wynik William'a i orientując się, że trzeba go jednak pobić:)) No ale koniec końców, udało się ^^ Mimo wszystko, myślę, że większość plansz jestem w stanie zrobić, ale takie Hot air skyway czy niektóre bonusowe plansze... no, może się jednak nie udać. W wolnych chwilach będę walczył - jestem ciekaw ile jestem w stanie wycisnąć z najlepszego rimejku w historii gier :D Podjął ktoś wyzwanie devów? @Square? Bo @Berion to wiem, że się już poddał :D czy może się mylę? ;)
  8. Przez weekend usiadłem w końcu do TT Imperatora Velo i nie ukrywam, że czułem lekkie przerażenie, kiedy trafiałem na plansze, na których skubaniec miał lepszy ode mnie czas o np. 15s Okazało się jednak, że skill ćwiczony w RR przydał się do utrzymywania niebieskiego płomyka i w dwa wieczory machnąłem wszystkie levele, chociaż kilka było bardzo ciężkich: ta yebana Out of time chyba przykuła mnie do telewizora na dwie godziny :| Najnowszy track też wymaga całkiem sporo skilla, chociaż i tak Velo wypada z dwa razy z trasy Mocno zdziwiłem się robiąc Oxide station, bo za drugim podejściem już czas Velo padł. Wniosek z tych TT Velo jest taki, że U-turn to absolutnie must-have do masterowania swoich czasów, bo w ostatnich miesiącach jak już grałem, to w RR właśnie to przede wszystkim ćwiczyłem podczas jazdy. Reasumując - poza kilkoma trasami, Velo to cienki bolek i czekam na rekordy devów A no i za zrobienie tych wszystkich rekordów nagrody w postaci dwóch detali na autko czempiona to smutny żart mogliby chociaż jakiegoś fajnego skina dać. Albo autko. Ale detal? Kto na to zwraca uwagę w trakcie wyścigu?:P
  9. U mnie ostatnio brak czasu, ale spokojnie - mistrz powróci(xD), nadrobię
  10. Ta gra ma arcymiodną mechanikę jazdy - gdyby nie to, nie chciałoby mi się jej tak żyłować. Te wszystkie wymagające poślizgi, podskoki, wchodzenie w zakręty, mnogość sposobów na pokonywanie ich("U-turn czy jednak poślizg?"), niebieskie płomyki motywujące do przejeżdżania planszy bez otarcia się o cokolwiek, wyczuwalny podczas jazdy pęd dostosowany do prędkości czy w końcu sama frajda z masterowania tych trudnych mechanik - bo zdecydowanie nie każdy sobie z tym radzi, trzeba to wyćwiczyć Pamiętam jak w zeszłym roku usiadłem do pierwszych plansz na Normal i wydywały mi się tak trudne, a dzisiaj zazwyczaj potrzebuję jednego przejazdu na nowej planszy, żeby za drugim podejściem już wygrać na Hardzie bez spocenia się Ostatecznym wyzwaniem są właśnie Time trials oraz nowy tryb "Kółeczek" - to dopiero daje w kość, a wymaganiem są Twoje skillsy, a nie fart/niefart przeciwnika, któremu zaje'biesz rakietą, albo akurat nie wyrobi się na zakręcie i wleci do rowu Oczywiście taki wyścig z kumplami daje więcej frajdy, bo nie ma to jak wpieprzyć bombą swojego ziomka do przepaści, ale TT jest świetną opcją do skillowania się
  11. A ja dam szansę Resistance - wygląda na zmarnowany potencjał, ale warto sprawdzić. Mi by się bardziej widziało takie online w nastawieniu na survival, a nie strzelankowe naparzanie, ale może będzie grywalne - who knows
  12. Przyznam, że dość mocno odpuściłem w ostatnich miesiącach CTRa(jak w sumie w ogóle granie na PS4 :( ) i smutek mnie ogarnia na wieść, że to już koniec nowych tracków :( na sam koniec wypada zrobić autko championa i pobić wszystkie czasy Velo :D Jak kończyć, to z przytupem ^^
  13. Odin91

    Serie A

    Może Weszło umieściło go przez grę w Atletico jeszcze - u Nerazzurrich gra tak sobie w systemie 3 ŚO. Nie tak słabo jak Vidić swego czasu, ale do De Vrija i Skriniara mu daleko. O czym tu gadać, jak nawet Bastoni wydaje się pewniejszy:) Vidal nie przyjdzie, Young mam nadzieję, że jest tylko uzupełnieniem składu, Żiru raczej nie przyjdzie(a za niego chyba jednak Llorente) a Eriksen mam nadzieję, że nie skończy jak "pewniaczek" Modrić
  14. Na analogu w CTRa gracie? Dla mnie gałka w wyścigach jest bardzo niewygodna. Tutaj jeszcze przy mechanice ciągłych turbo driftów w ogóle, bo czas trzymania kierunku daje nam skrętność, więc nie wiem jakie może dawać profity drążek nad krzyżaczkiem:)
  15. Również wszystko na speed robiłem, aczkolwiek na Oxide station zdecydowanie lepiej jeździ mi się klasa drift, bo umiem bez większej spiny utrzymać tam płomyk całe okrążenie bez otarcia. Klasa speed jednak jest mniej zwrotna
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.