Skocz do zawartości


szczudel

Użytkownicy
  • Zawartość

    273
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

56 Dobry człowiek

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • PSN ID:
    szczudel

Ostatnie wizyty

447 wyświetleń profilu
  1. szczudel

    Dragon Quest XI

    Już myślałem, że kończę przygodę a tu się zaczął główny wątek wreszcie ciekawy robić. Zrobiło się mroczno, bardzo.
  2. szczudel

    PlayStation Classic

    Abym się tym zainteresował musiałoby to być podobne to Vita TV, tzn: -mozliwość pobierania classiców z PS Store ( w szczególności gier Square) -filtr na wyjściu polepszający obraz do tego co na kineskopowym TV można było uzyskać. Ostatnio wyciągnąłem z piwnicy PS2 i na nowoczesnym TV nie dało się w nic grać. Dragon Quest 8 wyglądał tragicznie, a przecież na starych TV bylo się czym zachwycić.
  3. szczudel

    Dragon Quest XI

    Wątek główny to typowy motyw drogi. Idą, a jak dojdą to gra się kończy. Świetne były questy fabularne gdy zbierało się Orby. Każdy był niczym bajka braci Grimm. Mroczne, z drugim dnem, maprawdę na wysokim poziomie. Trochę mnie martwi, że podobno post-game to tutaj taki roździał 2 jak z MGS:PP. Na liczniku mam 40 godzin, jutro zapewne "skończę" główny wątek. Nie wiem co to będzie zaraz jednak wolałbym normalną fabułę a nie cisniecie w post-game do true ending.
  4. szczudel

    Dragon Quest XI

    Pewnie tylko po naciśnięciu trójkta. Chciałbym wrócić do tematu "6/10". Ciekawe czy ten Edge, Fifie co roku daje 6-ki. DQ, w moim odczuciu, to nie FF. Każda odsłona nie ma być inna, tylko podobna. Tak, aby odpalając grę czuć się jak na starych śmieciach. Tutaj nawet te same utwory są soundtrackiem, chociaż to akurat zaczyna irytować. Niemalże niemy bohater, puff-puffy, gluty w nastu odmianach, kasyno. Trzeba być idiotą aby nie zauważyć iż jest to zamierzony zabieg.
  5. szczudel

    Resonance of Fate

    Polecam, ale drugi raz do tej same rzeki nie wejdę. Szalenie widowiskowy system walki i ciekawy świat. Paleta kolorów męczy po kilkudziesięciu godzinach ale wyjątkowo świeżość jak na Jrpga trzyma przy padzie..
  6. szczudel

    The Last Remnant

    Ta gra mi się kojarzy z tym, że w N+ czy PSxie był błąd w ramce, że to wyszło na Playstation. Ileż się naszukałem informacji w necie
  7. szczudel

    Dragon Quest XI

    Lada moment skompletuję całą drużynę i gra mi się z każdą godziną coraz bardziej podoba. Przydałaby się wajcha poziomu trudności w trakcie gry. Jak gram sam to jest zbyt nudno i generalnie aż szkoda, że nie ma jak w WoFF możliwości przyśpieszenia starć. Z drugiej strony, jak gram z synem i on walczy jest idealnie. Odpaliłem wczoraj Personę5 i aż dziw człowieka bierze bo tam jest wszystko co powinien DQ11 mieć: -Zmiana poziomu trudności w trakcie gry - jest -Samo przewijalne dialogi - są Dziwne. Zauważyliście, że czasem jak gdzieś wchodzicie i pojawia się ekran ładowania to jest słyszalne takie "SNESowe" szuranie przy wchodzeniu/wychodzeniu? Strasznie mnie to cieszy
  8. szczudel

    Pokemon GO

    Okazało się, że mam spawn point Bulbasaurów na rynku. W 3/4 dni złapałem Max CP Bulba i awansowałem na Venvasaura! N tych nie narzekam. Abry zbieram od samego początku, mam 150 cukierków, ale najsilniejszą jaką widziałem miała 750. Nawet nie będę próbował jej ewoluować. Teraz mam 28 poziom, wiec może niektórych to śmieszy ale dla mojego syna Pokemon Go od czerwca to życie!
  9. szczudel

    Pokemon GO

    Spełnienie marzeń te 2 tygodnie z Gen1. Widziałem już Hitmonlee i Hitmochana
  10. szczudel

    Dragon Quest XI

    W DQ8 działało to tak, że mógł Ciebie nie zaatakować potworek bo go twoja postać "urzekła". W późniejszych momentach 8-ki Jessica miała umiejętności które wprost mogły przeciągnąć stworka na twoją stronę. Domyślam się, że to będzie tutaj działać tak samo, tyle, że trzeba podbić tą state mocno.U mnie,na 25lvl jeszcze się żaden stworek w Serenie lub Sylvie nie zabujał (mają najwyższy charm).
  11. szczudel

    Kingdom Hearts 3

    Mam przeczucie, że Kingdom Hearts albo będą grały stare (już) dziady lub te same dziady z dziećmi. Mam wątpliwości, że nastolatek kupi KH3 „dla siebie”. Dla nas dziadów krainy Frozen czy Big Hero 6 nie niosą żadnej wartości sentymentalnej. Mogłoby ich nie być. Do mnie jako osoby, która planuje grać z dzieckiem (graliśmy wszystkie części razem) też nie bardzo przemawia dobór światów. Jakby dali Auta lub Spidermana/Avengers to mój 6-latek byłby o wiele bardziej zadowolony. Swoją drogą Tangled i Frozen to trochę za dużo „dziewczeńskiego materiału”. Brak moim zdaniem jest prawdziwego zaskoczenia na miarę Trona lub Piratów z Karaibów z KH2. Odnoszę wrażenie że doborem światów poszli na łatwiznę. Z tego co pokazali do tej pory to tylko Toy Story mnie rozgrzało. Potwory i S-ka, ostatnio z rodziną oglądaliśmy, ale sam świat jest moim zdaniem zbyt ubogi aby osadzać w nim poziom. Zobaczcie jak fantastycznie wplecione w KH:BbS były 3 pierwsze księżniczki Disneya. Miał być prequel, więc sięgnięto do absolutnego początku Disneya. Nie było czuć zbędnego Retro. Mam wrazenie, że Tangled i Big hero 6 nie zasłużyły sobie na występ w KH.
  12. szczudel

    Kingdom Hearts 3

    Wszystkie nowe światy Pixarowe. Nie wiem czy podoba mi się ten kierunek. Biorę na premierę, wiem, że będzie mi się podobać ale jednak chchiałoby się trochę klasyki.
  13. szczudel

    Pokemon: Let’s Go, Pikachu / Eevee

    Jak zobaczyłem tą wersję switch to pierwsza reakcja była : "fajnie, wezmę dla dzieci". Po minucie (akurat włączyłem trailer), doszedłem do wniosku, że jak taka stację dokująca zostawię w salonie to będzie pasować jak pieść do nosa. To samo w gabinecie, gdzie już za 2 miesiące będę miał kącik do grania w retro (i nie tylko). Fajna wersja dla kogoś kto ma game-room i to utrzymany w bardzo kolorowej stylistyce, ewentualnie do salonu gdzie pasuje żółty.
  14. szczudel

    Dragon Quest XI

    I tak nie jest wtedy łatwo. Nawet z opisywanym "trikiem" zajęło mi to z godzinę (a przed trikiem próbowałem ze 2). Trochę przegięli z tym questem, szczególnie, że nagroda z niego pozwala wykuwać przedmioty, które za chwilę przestaną być warte ekwipowania. Z ważniejszych rzeczy jakie mi umkneły i dowiedziałem się o nich z ekranu ładowania, to aby wracać do obozowiska czarem Zoom, trzeba w nich spędzić noc, tzn musi się przespać w nich. nie wystarczy go otworzyć i odejść.
  15. szczudel

    Dragon Quest XI

    Doszedłem do Gondolii, chyba zbliżam się do 17 godzin na liczniku (ze 3 polowałem na wyzwanie aby Wild Slide'em załatwić Spitfire , czy jak go tam zwali). Wreszcie zacząłem czerpać radość z gry. Zaakceptowałem naturę DQ i nie spodziewam się już wiele ani po fabule/scenariuszu ani po widowiskowości gameplayu. Gram sobie w historię typka w basniowym świecie i tyle. Muzyka przygrywa, radosna paleta barw cieszy oko, ubrałem Serene w skąpe ciuszki - life is good.
×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.